Kleuter speel kwartier is over!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:44 schreef klaagbaas het volgende:
70euro voor een broek die al gedragen is
Klopt inderdaad, kon het zo 123 niet vinden in de broek, maar ik laat het vanavond even weten!quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:37 schreef Starman89 het volgende:
Misschien handig om de lengtemaat vd broek erbij te vermelden...
Ik zal de lengte vanavond even opzoeken en tevens de broek in centimeters opmeten! Voor 80 euro ex verzendkosten heb je dan een deal!quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:41 schreef jeroen_is_hier het volgende:
80 euro voor de combo geboden mits de lengte van de broek ok is
Zoals beloofd heb ik even gekeken naar de lengte maat van de broek.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:41 schreef jeroen_is_hier het volgende:
Jeroen, heb je nog interesse in de broek en het shirt? Er zijn namelijk meerdere gegadigden. Kan je het even laten weten?quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:41 schreef jeroen_is_hier het volgende:
Hoi Ridocar,quote:
Ja hoor, ik heb nog interesse :-)..quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:24 schreef Maart85 het volgende:
[..]
Jeroen, heb je nog interesse in de broek en het shirt? Er zijn namelijk meerdere gegadigden. Kan je het even laten weten?
Meen je ditquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:08 schreef Maart85 het volgende:
[..]
Hoi Ridocar,
Ik heb besloten om het maar gewoon meteen aan jou te verkopen. Jeroen is vandaag al meerdere keren online geweest, en heeft tot op heden niet gereageerd.
Ik stuur je nu wel even een PM!
Sorry, ik wil gewoon rap van mijn overbodige kleding af. Daar bovenop kwam, dat ik je sowieso 2 a 3x online had zien komen. Dit in combinatie met een paar vorige V&A posts, dacht ik dat je gewoon geen interesse meer had. My Bad!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:29 schreef jeroen_is_hier het volgende:
[..]
Meen je dit, ik race niet altijd direct door na het forum zodra ik op Internet kom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |