abonnement Unibet Coolblue
pi_265005
tessa en eric stonden op 13 %. esmeralda(23%)
en tessa waren op de bank duidelijk. essy
had jack spijkerman tegen. ik vond tessa
walgelijk en kijk vanaf nu niet meer. ik heb
het maanden gekeken maar ze gaan nu echt te
ver. van westerloo ik kots op je. verdwijn
uit amsterdam. ga met upc naar de maan!!!!
's nachts veel plezier<BR>overdag een dooie pier<BR>
  maandag 22 mei 2000 @ 22:06:00 #2
572 Sniper
Gull Catcher
pi_265006
Ja dat is de SBS manipulation machine in motion!

Geeft maar weer eens aan dat bellen GEEN ENKELE zin heeft en dat de Internet percentages NERGENS op gebaseerd zijn, behalve de vindingrijkheid van SBS.

SBS - Smakeloos Buitengewoon Smakeloos

  maandag 22 mei 2000 @ 22:23:00 #3
2957 Meister
Food & Beverage Consumer
pi_265007
Ik ben de verbijstering ondertussen wel voorbij. Dat ze het nog nodig vonden een soort vage poging te doen om zich te verontschuldigen voor de ongeloofwaardige uitslag met Eric op de derde plaats (door middel van dat geleuter over een 'flyer'-actie ) verbaast me dan eigenlijk nog het meest. Dat ze volledig schijt hebben aan de voorkeuren van de stemmers en bellers moge immers wederom -ten overvloede- overduidelijk zijn. Ik zou haast gaan geloven in die Four4ever verhalen...

Afijn, wanneer verschijnt nu Essie's eerste single ?

pi_265008
Niet kwaad worden ,is verspilde energie.
Het is al heel vaak gezegd ,dat niemand behalve SBS,enige invloed heeft!!!
Blijft natuurlijk de vraag wat doen we met Tessa !!???
Iemand enig idee???
Jack Spijlkerman inschakelen!!!
Schijnt te helpen.

Dame zonder stand http://http://pub21.ezboard.com/fhuisenthuisfrm5
  maandag 22 mei 2000 @ 22:24:00 #5
2710 Lafayette
Wat ben jij ziek bezig!
pi_265009
Ach, alsof SBS/JdM een tiental Fokkers belangrijk vindt...

Lafayette

  maandag 22 mei 2000 @ 22:26:00 #6
2937 bianca
She-devil
pi_265010
ja ben ik mee eens ik kijk ook niet meer.
dat wil zeggen wel op 31 mei omdat ik hoop dat ik het gezicht van tessa wel te zien krijg als ze er dan uit moet.
als je niets zinnigs kunt zeggen, zeg dan niets.
pi_265011
NU pas Jack???
Ik ben nu juist blij haha


pi_265012
ome Koos wordt NIET goed bij de gedachte..
pi_265013
eigenlijk maakt het niet uit, als er maar iemand van die HAPSNURKERS uit gaat. uiteindelijk gaan ze allemaal weg. GEZALLILICH. binnenkort zijn we allen verlost van deze strontsokken die onze beeldbuis vervuilen. ik snap ook niet waarom ik steeds nog naar die klote bus kijk. het zal wel een ziekelijke verslaving zijn,of gewoon om om ze lekker af te kunnen zeiken op dit FORUM. heeerlijk trouwens. ik lach me rot om julie reacties.ik vind dat echt TE GEK , fantastisch. ik hoop dat jullie na de bus doorgaan met leuke kritiek over alles en nog wat. (ik ben nieuw op internet en ook op dit forum) ik hoop nog wat af te kunnen lachen hier. groetjes
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
  dinsdag 23 mei 2000 @ 01:50:00 #10
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_265014
Niet te geloven dat Tessa de utgebraakte frikandel er nog steeds in zit en dat eSMeralda plots zo laag stond in de polls.. SBS kan natuurlijk invullen wat het wil en het script maken naar gelieven.
WALGELIJK!!!!

Maar mocht ik Tessa of Eric of een andere knakker van SBS onverhoopt tegen het lijf lopen, zou ik het niet na kunnen laten een wijwaterbakje naar hun kanis te gooien.

BAH!

pi_265015
Is Essie weg???
snif mijn hele dag verpest...
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')