Tuurlijk niet "zij"koken niet, daar hebben ze zo hun mensen voorquote:
Maar je kan goed koken!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Tuurlijk niet "zij"koken niet, daar hebben ze zo hun mensen voor
en ik ben STIK jaloers, als ik veel geld had zou ik ook altijd gaan uit eten of een kok in dienst nemen, dat zou een van de eerste luxes zijn die ik mezelf zou willen veroorloven
Hij wil naar een japans restaurant vanavond, heeerlijk, maar ongemakkelijk ziitten met die knie van mijquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en ik ben STIK jaloers, als ik veel geld had zou ik ook altijd gaan uit eten of een kok in dienst nemen, dat zou een van de eerste luxes zijn die ik mezelf zou willen veroorloven
mieke doet aan handenarbeidquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:18 schreef Deceit het volgende:
En jij Mike, wat doe je voor arbeid?
Hola Gabriel ;-)quote:
Hoe is het? Lange eenzame avond voor de boeg?quote:
ola chico tbquote:
haha how did you know?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe is het? Lange eenzame avond voor de boeg?
I'm psychicquote:
Ja toch wel?quote:
Ik dacht dat je koken leuk vond?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Jaquote:
Het is ok, ben alleen Lady Gaga zat en haar Alejandro optreden bij American Idols was om te huilen. Godzijdank zal je binnen 1 jaar niks meer van haar horen.quote:
No way kerel. Christina is zo 2007, de nieuwe clip van haar is echt too much. ze wil teveel.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:12 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het is ok, ben alleen Lady Gaga zat en haar Alejandro optreden bij American Idols was om te huilen. Godzijdank zal je binnen 1 jaar niks meer van haar horen.
Christina Aguilera daarentegenen ze gaat waarschijnlijk touren
Het dat is mijn zin! maar toch bedankt voor de foto'squote:
Hetgeen totaal geen nut had want er was blijkbaar 2 weken meivakantie ipv 1quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:48 schreef Ang3l het volgende:
Damn the boy can dance!
Dadelijk ook maar weer 's proberen
Is er ook wel eens iemand die niet je ex isquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hetgeen totaal geen nut had want er was blijkbaar 2 weken meivakantie ipv 1
Alleen dan zie je ineens wel dat de nieuwe Zumba leraar je ex is
Of nou ja, iemand waar ik 3 mnd mee gedate heb............... *zucht* WHYYYYY!?!
IK heb er maar 5 of zo hoorquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is er ook wel eens iemand die niet je ex is?
Het lijkt alsof ik je een slet noem maar dat ik niet zo hoor
You attract odds!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
IK heb er maar 5 of zo hoor
In 31 jaar niet zo gek veel, wel?
Dus de kans was niet eens ZO groot.
En maar 1 die danst!
What are the odds?
Dat wordt voor het eerst dat ik langs gaquote:
Christinaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:16 schreef MisterO het volgende:
[..]
No way kerel. Christina is zo 2007, de nieuwe clip van haar is echt too much. ze wil teveel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |