ik word ook jonger geschat, thank god !quote:Op maandag 10 mei 2010 22:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, je moet het omhelsen. Gelukkig word ik niet 34 geschat, thank God, maar goed. Ze zien er hier wel ouder uit voor hun leeftijd. Zeker van die uit de kluiten gewassen 20-ers.
It wasn't me!quote:Op maandag 10 mei 2010 22:14 schreef creno het volgende:
[..]
I know, ik heb mijn 30e ook niet gevierd, maar wat gebeurd er, heel het dorp hangt vol met belachelijke foto's.
Maar van slagroom raak je zo snel van vol. En honing werkte toch ook niet, remember? Alles plakte.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:13 schreef Xiance het volgende:
[..]
maar dan met slagroom..
lik je t uit mn navel shatz?
maar dat kwam niet door de honingquote:Op maandag 10 mei 2010 22:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Maar van slagroom raak je zo snel van vol. En honing werkte toch ook niet, remember? Alles plakte.
Ja, bij het cabaret werd aan me gevraagd: "hoe bevalt het zo als jongste" dus toen zei ik: "volgens mij is Eugenne de jongste hoor", ze dachten dat ik jonger was. LOLquote:
geen fastfood pakkenquote:
http://www.telegraaf.nl/p(...)Homo__.html?sn=privequote:Op maandag 10 mei 2010 22:19 schreef mike_hunt het volgende:
Over welke Thomas hebben we het?
Nee, weightwatchers magnetronmaaltijdquote:Op maandag 10 mei 2010 22:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
geen fastfood pakken![]()
hoe gaat het met het trainen?
IK ben bezig in je boek. eindelijk
doe je dat voor je beroep?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:21 schreef creno het volgende:
[..]
Ja, bij het cabaret werd aan me gevraagd: "hoe bevalt het zo als jongste" dus toen zei ik: "volgens mij is Eugenne de jongste hoor", ze dachten dat ik jonger was. LOL
was dat maar waar, tis een hobby, dit jaar voor 't eerst.quote:
o, hij..quote:Op maandag 10 mei 2010 22:22 schreef creno het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)Homo__.html?sn=prive
Welke actie?!quote:Op maandag 10 mei 2010 22:26 schreef creno het volgende:
eej KP, zullen we een filmpje plaatsen van ons in actie
SHAAAAALAAAAAAAAAALIEEEEEEEEEEEEEEEEEE SHAAAAALAAAAAAAAAALAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 10 mei 2010 22:25 schreef Xiance het volgende:
IS THAT ALLRRIIGGGHHTTT BOOOOSSSTTTOOOOOONNNNNNNNNNNNNNNNNNN???????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
pppffff dion addictquote:Op maandag 10 mei 2010 22:25 schreef Xiance het volgende:
IS THAT ALLRRIIGGGHHTTT BOOOOSSSTTTOOOOOONNNNNNNNNNNNNNNNNNN???????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |