abonnement Unibet Coolblue
pi_81273994
Is dat een soort ik vertrek?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_81274027
Nee
pi_81274044
TS kijkt SBS
You feel your body breaking down
I can take it all away
All I need for you to say
"Just fuck me daddy!"
pi_81274082
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:16 schreef strontboer het volgende:
Nee
Volgens mij wel

Ik vraag me af of die mensen er ooit van oktober tot april zijn geweest
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_81274191
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Volgens mij wel

Ik vraag me af of die mensen er ooit van oktober tot april zijn geweest
Van welke omroep bedoel je precies? Naar mijn mening zijn er namelijk meerdere versies.
pi_81274232
Nederland 1 - max
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_81274312
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nederland 1 - max
Oh ik dacht dat je de versie van sbs6 bedoelde . Sorry, dan kan ik je niet helpen
pi_81274713
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:19 schreef strontboer het volgende:

[..]

Van welke omroep bedoel je precies? Naar mijn mening zijn er namelijk meerdere versies.
Ja, ook elke buitenlandse zender heeft wel zo'n programma. Engelsen in Montenegro met een huis van 1,2 mio euro.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 17 mei 2010 @ 18:09:20 #9
862 Arcee
Look closer
pi_81543669
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is dat een soort ik vertrek?
Dat moest ik idd ook gelijk aan denken.

Vanavond op Nederland 1 dus, 22:15 uur.
pi_81558539
We gaan naar Spanje, we zijn er nog geweest maar we hebben 70.00 euro en gaan een B&B beginnen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_81558603
We zijn een halve week in een resort op de Dominicaanse geweest, weten wel hoe het werkt en gaan daar dus hun eigen zaak beginnen. Hilarisch dat soort afleveringen.

Afgelopen week een stel dat naar Zweden ging en die deden het best aardig. Hadden er vantevoren dan ook over nagedacht. Eigenlijk "Ik Vertrek" onwaardig.
pi_81558732
quote:
Op maandag 17 mei 2010 22:35 schreef Halcon het volgende:
We zijn een halve week in een resort op de Dominicaanse geweest, weten wel hoe het werkt en gaan daar dus hun eigen zaak beginnen. Hilarisch dat soort afleveringen.

Afgelopen week een stel dat naar Zweden ging en die deden het best aardig. Hadden er vantevoren dan ook over nagedacht. Eigenlijk "Ik Vertrek" onwaardig.
Was ook best een mooie regio waar ze wilden gaan wonen, alleen weet je het pas als je daar een winter hebt doorgebracht
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 17 mei 2010 @ 22:41:29 #13
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_81558985
quote:
Op maandag 17 mei 2010 22:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Was ook best een mooie regio waar ze wilden gaan wonen, alleen weet je het pas als je daar een winter hebt doorgebracht
Die gingen naar zuid Zweden en daar zijn de winters, normaal gesproken, niet zo streng hoor.

Vond het wel een leuk programma eigenlijk. Maar het is de enige uitzending die ik heb gezien , dus kan niet echt oordelen.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_81559816
quote:
Op maandag 17 mei 2010 22:41 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Die gingen naar zuid Zweden en daar zijn de winters, normaal gesproken, niet zo streng hoor.

Vond het wel een leuk programma eigenlijk. Maar het is de enige uitzending die ik heb gezien , dus kan niet echt oordelen.
Er zijn meer aspecten aan de winter dan een strenge of milde winters
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 17 mei 2010 @ 23:07:30 #15
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_81560461
quote:
Op maandag 17 mei 2010 22:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Er zijn meer aspecten aan de winter dan een strenge of milde winters
En welke aspecten doelde jij dan precies op?
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_81560494
quote:
Op maandag 17 mei 2010 23:07 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

En welke aspecten doelde jij dan precies op?
Korte dagen, slecht weer, mensen die veel binnen zitten, etc
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_81566881
Waarom zouden mensen met mooie dromen en wat doorzettingsvermogen zoiets niet kunnen doen?
pi_81568190
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 08:19 schreef iamredleader het volgende:
Waarom zouden mensen met mooie dromen en wat doorzettingsvermogen zoiets niet kunnen doen?
Ga eens rekenen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_81571972
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 09:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ga eens rekenen?
Hoe bedoel je?
pi_81572034
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 11:25 schreef iamredleader het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Ga eens rekenen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_81572200
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 11:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ga eens rekenen
Zie hierboven "ga eens rekenen" met wat? Hoe? Wat bedoel je? Waar wil je naartoe?
pi_81572230
Met 70k kan je geen huis kopen en een B&B starten in Spanje
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_81572368
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 11:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Met 70k kan je geen huis kopen en een B&B starten in Spanje
En hoe weet je dat? Wellicht valt er iets te financieren of zo?
pi_81572676
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 11:35 schreef iamredleader het volgende:

[..]

En hoe weet je dat? Wellicht valt er iets te financieren of zo?
Probeer het in Spanje nu maar eens te financieren
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_81572801
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 11:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Probeer het in Spanje nu maar eens te financieren
Is er dan geen Nederlandse bank die dat doet? Waarom zouden Spaanse banken een goed verhaal met potentie niet willen financieren?

Geef eens antwoord op de vragen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')