Ja goed! Alles lijkt te werken. Behalve backups maken (via iTunes dus). Proces wordt niet goed afgerond, daar heb je nieuwe xcode versie voor nodig en die ben ik nu aan het binnenhalen. Multitasking werkt soepel (voor de apps die aangepast zijn), folders is nice en de snelheid is prima!quote:
coolquote:Op maandag 10 mei 2010 22:04 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja goed! Alles lijkt te werken. Behalve backups maken (via iTunes dus). Proces wordt niet goed afgerond, daar heb je nieuwe xcode versie voor nodig en die ben ik nu aan het binnenhalen. Multitasking werkt soepel (voor de apps die aangepast zijn), folders is nice en de snelheid is prima!
Nee, we hebben op de zaak nog maar een iPod touch aangeschaft zodat we door kunnen gaan met developen op de iphone op 3.1.3 en kunnen voorbereiden op 4.0 voor de WWDC.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:07 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja op zich wel spannend want je schijnt dus niet terug te kunnen naar 3.1.3 enzo.
Je bent niet de enige.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:07 schreef Adelante het volgende:
Ik dacht dat 4.0 een kleine KoM was, net zoals Arma 2.0
Dat geeft inderdaad wel een extra stukje spanning mee.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:07 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja op zich wel spannend want je schijnt dus niet terug te kunnen naar 3.1.3 enzo.
Zoveel neukt KoM niet.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:07 schreef Adelante het volgende:
Ik dacht dat 4.0 een kleine KoM was, net zoals Arma 2.0
ik overweeg om mezelf ziek te melden morgen NJ. Alleen door de TT.quote:
Blame Tally. Ik mocht haar tieten ineens niet meer aanraken.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:08 schreef NJ het volgende:
Wat een deprimerende TT, trouwens.
Wat devven jullie eigenlijk voor de iPhone? Of is dat g3h3im?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, we hebben op de zaak nog maar een iPod touch aangeschaft zodat we door kunnen gaan met developen op de iphone op 3.1.3 en kunnen voorbereiden op 4.0 voor de WWDC.
quote:Op maandag 10 mei 2010 22:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Blame Tally. Ik mocht haar tieten ineens niet meer aanraken.
Raak dan je eigen tieten maar aan... en film het... en zet het op jijbuisquote:Op maandag 10 mei 2010 22:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Blame Tally. Ik mocht haar tieten ineens niet meer aanraken.
DAT! DAT! DOE DAT!quote:Op maandag 10 mei 2010 22:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Raak dan je eigen tieten maar aan... en film het... en zet het op jijbuis
Oh, had dat dan gezegd. Ik ben ook tot meer bereid hoor.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Hallo, ik wil meer dan alleen maar ff aanraken hoor
We deven een remote voor de mediaplayer, maar het is nog onduidelijk of die ook echt gereleased gaat worden (ivm nre kosten voor aanpassingen aan de mediaplayer). Dus je weet van niksquote:Op maandag 10 mei 2010 22:11 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Wat devven jullie eigenlijk voor de iPhone? Of is dat g3h3im?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |