Ja goed! Alles lijkt te werken. Behalve backups maken (via iTunes dus). Proces wordt niet goed afgerond, daar heb je nieuwe xcode versie voor nodig en die ben ik nu aan het binnenhalen. Multitasking werkt soepel (voor de apps die aangepast zijn), folders is nice en de snelheid is prima!quote:
coolquote:Op maandag 10 mei 2010 22:04 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja goed! Alles lijkt te werken. Behalve backups maken (via iTunes dus). Proces wordt niet goed afgerond, daar heb je nieuwe xcode versie voor nodig en die ben ik nu aan het binnenhalen. Multitasking werkt soepel (voor de apps die aangepast zijn), folders is nice en de snelheid is prima!
Nee, we hebben op de zaak nog maar een iPod touch aangeschaft zodat we door kunnen gaan met developen op de iphone op 3.1.3 en kunnen voorbereiden op 4.0 voor de WWDC.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:07 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja op zich wel spannend want je schijnt dus niet terug te kunnen naar 3.1.3 enzo.
Je bent niet de enige.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:07 schreef Adelante het volgende:
Ik dacht dat 4.0 een kleine KoM was, net zoals Arma 2.0
Dat geeft inderdaad wel een extra stukje spanning mee.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:07 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja op zich wel spannend want je schijnt dus niet terug te kunnen naar 3.1.3 enzo.
Zoveel neukt KoM niet.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:07 schreef Adelante het volgende:
Ik dacht dat 4.0 een kleine KoM was, net zoals Arma 2.0
ik overweeg om mezelf ziek te melden morgen NJ. Alleen door de TT.quote:
Blame Tally. Ik mocht haar tieten ineens niet meer aanraken.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:08 schreef NJ het volgende:
Wat een deprimerende TT, trouwens.
Wat devven jullie eigenlijk voor de iPhone? Of is dat g3h3im?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, we hebben op de zaak nog maar een iPod touch aangeschaft zodat we door kunnen gaan met developen op de iphone op 3.1.3 en kunnen voorbereiden op 4.0 voor de WWDC.
quote:Op maandag 10 mei 2010 22:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Blame Tally. Ik mocht haar tieten ineens niet meer aanraken.
Raak dan je eigen tieten maar aan... en film het... en zet het op jijbuisquote:Op maandag 10 mei 2010 22:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Blame Tally. Ik mocht haar tieten ineens niet meer aanraken.
DAT! DAT! DOE DAT!quote:Op maandag 10 mei 2010 22:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Raak dan je eigen tieten maar aan... en film het... en zet het op jijbuis
Oh, had dat dan gezegd. Ik ben ook tot meer bereid hoor.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Hallo, ik wil meer dan alleen maar ff aanraken hoor
We deven een remote voor de mediaplayer, maar het is nog onduidelijk of die ook echt gereleased gaat worden (ivm nre kosten voor aanpassingen aan de mediaplayer). Dus je weet van niksquote:Op maandag 10 mei 2010 22:11 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Wat devven jullie eigenlijk voor de iPhone? Of is dat g3h3im?
Ik wil echte hardcore lesbische seks!quote:Op maandag 10 mei 2010 22:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, had dat dan gezegd. Ik ben ook tot meer bereid hoor.
Haha, net alsof mijn tieten binnen die resolutie van 1024x768 passen. Hihi. Gekkie.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Raak dan je eigen tieten maar aan... en film het... en zet het op jijbuis
Dat beoordelen wij wel.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Haha, net alsof mijn tieten binnen die resolutie van 1024x768 passen. Hihi. Gekkie.
Onze belangen sluiten perfect op elkaar aan.quote:
Dan doe je dr toch eentje in beeld!quote:Op maandag 10 mei 2010 22:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Haha, net alsof mijn tieten binnen die resolutie van 1024x768 passen. Hihi. Gekkie.
Nog nooit van full HD gehoord?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Kutwijfquote:Op maandag 10 mei 2010 22:16 schreef Chowi het volgende:
Ik trek mij heel onopvallend terug uit deze discussie.
Eerst roepen hoe groot je tieten wel niet zijn en vervolgens nog denken dat je onopvallend kan zijn hier.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:16 schreef Chowi het volgende:
Ik trek mij heel onopvallend terug uit deze discussie.
Terug trekken en dan over die tieten spuiten J.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:19 schreef Joene het volgende:
Terugtrekken das hetzelfde als voor het zingen de kerk uit toch ?
Daar had je het toch over?quote:
Het gaat hier wel altijd over sex , bier en tieten C.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:27 schreef Chowi het volgende:
Ik had het niet over coïtus interruptus, J. Pfff, het gaat niet altijd over seks.
Wel over bier en tieten, trouwens.
Heb jij een vriendin?quote:
Bier is opquote:Op maandag 10 mei 2010 22:29 schreef Tally het volgende:
Bier is goed!
Whiskey doe ik voorlopig niet meer an
Ik heb ook geen bier meer!quote:
Ach ik haal morgen weer een kratje heineken , en dan doe ik weer een dag of 7/8 meequote:Op maandag 10 mei 2010 22:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb ook geen bier meer!
Ter bescherming van!
Ik mag niet meer drinken johquote:Op maandag 10 mei 2010 22:34 schreef Joene het volgende:
[..]
Ach ik haal morgen weer een kratje heineken , en dan doe ik weer een dag of 7/8 mee
Ja ik las van de week dat hij homo geworden was.quote:
Zal vrouwlief ook wel hebben binnenkort.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik mag niet meer drinken joh
Dus ik zou heel lang doen met een kratje
Dat 2e denk ik met (W)yppyquote:Op maandag 10 mei 2010 22:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja ik las van de week dat hij homo geworden was.
Dus die zit of op de bank met een rosé of die ligt in bed het mietje.
Ik hoop hetquote:Op maandag 10 mei 2010 22:37 schreef Joene het volgende:
[..]
Zal vrouwlief ook wel hebben binnenkort.
+1quote:Op maandag 10 mei 2010 22:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Kan het filmpje niet beter op xhamster ofzo? Die jesters van C zijn veel te hardcore voor jijbuis, dunkt me.
Meestal zorgt ze er wel voor dat we alletwee wakker zijn!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 08:21 schreef Joene het volgende:
Die kan ook gewoon de vrouw gaan pesten zodat jij je weer omdraait ?
Nou, ik parkeer mijn tandenborstel altijd zo tegen de rechtopstaande tube tandpasta aan, zodat de kop op het achtereinde van de tube rust, kan ie mooi uitdrogen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Eet smakelijk J. En hoezo flikkert je tandenborstel om JK?
Je kunt ook gewoon je tandenborstel in een glas zetten hé?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nou, ik parkeer mijn tandenborstel altijd zo tegen de rechtopstaande tube tandpasta aan, zodat de kop op het achtereinde van de tube rust, kan ie mooi uitdrogen.
Maar vanochtend had-ie daar geen zin in.
Mêh, is te weinig uitdaging.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Je kunt ook gewoon je tandenborstel in een glas zetten hé?
prima toch een flesje of 3 op een avondquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:05 schreef Armageddon het volgende:
En dag of 7 a 8 met een kratje Heineken.
Max 2 dagen zo een kratje. Er zitten maar 24 flesjes in.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:12 schreef Joene het volgende:
[..]
prima toch een flesje of 3 op een avond
ik ben tenslotte onze bakkert niet A.
Maar ik drink en niet de hele dag Bier A. en doordeweeks normaal gesproken zelden of nietquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:16 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Max 2 dagen zo een kratje. Er zitten maar 24 flesjes in.
Ik heb vandaag gewoon zin om te werkenquote:
Newbies ook tegenwoordig.quote:di 11 mei 2010 05:19u door swarmahoer
van wie ben je n kloon?
aangezien je alles zo goed weet....
groeten, swarma
Bedankt voor de schoppen, A. Eentje voor de NZ-lijn en eentje voor de Zuidas.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:31 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Succes met de Noord-Zuid lijn UIO.
Niet handig om PM's te plaatsen op FOK!, C. Mag niet en zo. Uiteraard is het wel een suffe newbie.quote:
Ik weet dat het niet mag. Maar dit gaat toch niet echt om boeiende info ofzo?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:39 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Niet handig om PM's te plaatsen op FOK!, C. Mag niet en zo. Uiteraard is het wel een suffe newbie.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:48 schreef Chowi het volgende:
Van wie krijg jij dat soort PM's Arma? Van Yvonne enzo?
Jij leest altijd penis.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:57 schreef KingOfMars het volgende:
Whehe, ik las Penis!
Aan Jeroen Leeuwenburg, vermoedelijk.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:59 schreef Tally het volgende:
Penis? Waar?!?!?!
Wat? Die lul?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Misschien staat-ie geparkeerd achter die Hummer, T?
Jij hebt een vagina ín je penis?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:08 schreef Tally het volgende:
Dan is het een heeeeeeeeeeul kleintje.
Want ik voel niets
En ik heb geen gapend gat
Jij niet dan? Da's toch heul normaal.quote:
Photoshoppen en [ONZ] Paint hier het meest sexueel getinte Droste-effect.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Soort Drosteplaatje dus, vagina in je penis in je vagina in je penis in je vagina.
Bis.
Jij hebt altijd zin in chocola.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:16 schreef Chowi het volgende:
Ik heb zin in chocola nu.
Heul niet, soms heb ik ook wel zin in seks of roken of bier.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jij hebt altijd zin in chocola.
Naast de zin in chocola dus.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:18 schreef Chowi het volgende:
Heul niet, soms heb ik ook wel zin in seks of roken of bier.
Jij bent ook altijd alles kwijt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:29 schreef Tally het volgende:
Ik ben mijn perfo.. prefo.. prafo.. Ik ben mijn gaatjies maak ding kwijt
Die heet Sense! Dat vergeet ik nietquote:
Jaquote:
Heet dat zo?quote:
Da's vrouw-eigen hè.quote:
Aaah vandaar..quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, daar kun je koffie mee zetten.
Heaumeau.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:48 schreef UIO_AMS het volgende:
Hoi JK.
Jij bent ook heel lief hoor.quote:
Penetrator.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:29 schreef Tally het volgende:
Ik ben mijn perfo.. prefo.. prafo.. Ik ben mijn gaatjies maak ding kwijt
Ik heb gevraagd aan mijn collega waar mijn penetrator was, maar kon hij me ook niet vertellenquote:
quote:
Het is altijd jouw ding!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:56 schreef Chowi het volgende:
Waarom gaat iedereen nou ineens 'altijd' in cursief zetten? Dat is nog altijd mijn ding, hoor.
Niels is een dagje vrij dus?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:57 schreef Tally het volgende:
Ik heb gevraagd aan mijn collega waar mijn penetrator was, maar kon hij me ook niet vertellen
Jij hebt altijd wel je woordje klaar.quote:
De inseminator dan?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:57 schreef Tally het volgende:
Ik heb gevraagd aan mijn collega waar mijn penetrator was, maar kon hij me ook niet vertellen
Niels is druk. Was net even bij hem langs gewiptquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Niels is een dagje vrij dus?
*padaboem*
Die zit (als het goed is) in Den Haag!quote:
Niels, dat is toch NJ?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Niels is druk. Was net even bij hem langs gewipt
Maar hij zat niet op zijn plekkie. Het is onwijs druk zag ik net.
Misschien straks als het Dell mannetje geweest is nog even kijken
Das ook Niels ja.quote:
quote:
In Utrecht. Bij Hessing! Daar zit ik!quote:
O.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Das ook Niels ja.
Das ook een leukerd
Maar die bedoel ik niet
Nou Niels (NJ) heb ik wel eens gezien!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
O.
Ik ken nauwelijks mensen buiten FOK!, vandaar.
Nou deed hij dat maarquote:
Dan moet je eerst bij m'n team komen, lieve T.quote:
Ja maar dat kan toch niet UIO.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:16 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dan moet je eerst bij m'n team komen, lieve T.
Ik was trouwens van de week mijn macje aan het opruimen en toen kwam ik het gedichtje tegen wat ik een keer voor je heb geschrevenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:16 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dan moet je eerst bij m'n team komen, lieve T.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:20 schreef Armageddon het volgende:
Hé boem-dikkie, ik had een vraag over Sim City 4.
Koest!quote:
Was dat niet die meet bij Pos thuis?quote:
Geen probleem T. In principe neem ik geen vrouwen aan. Al multitaskend glijden die van hun stoel. Dat doen ze altijd hier op kantoor.quote:
Ik zie Niels nooit bij mij thuis, anders.quote:
Klopt!quote:
Mag je mij best zeggen hoorquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:25 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Geen probleem T. In principe neem ik geen vrouwen aan. Al multitaskend glijden die van hun stoel. Dat doen ze altijd hier op kantoor.
Plus dan zeg je een keer tegen je Braziliaanse medewerkster dat ze er sexy uitziet en dan begint ze te zeuren dat ik zoiets niet mag zeggen op kantoor. Tsssk.
Dat snap ik, T, maar ook op kantoor?quote:
Juist op kantoor!quote:
Nodig me uit en ik garandeer je dat jij ook komt.quote:
Oe Niels dat zijn gewaagde uitsprakenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:39 schreef NJ het volgende:
[..]
Nodig me uit en ik garandeer je dat jij ook komt.
Met die auto van [el]!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Klopt!
Kerst meet!
Ik heb nog een filmpje ergens van je
Een gedichtje?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:19 schreef Tally het volgende:
Ik was trouwens van de week mijn macje aan het opruimen en toen kwam ik het gedichtje tegen wat ik een keer voor je heb geschreven
QFT.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:39 schreef NJ het volgende:
[..]
Nodig me uit en ik garandeer je dat jij ook komt.
Zeg jij was de was aan het ophangen.quote:
Ja.. POMPUH EL POMPUH!!!quote:
Jaha. Half.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeg jij was de was aan het ophangen.
Jij hangt altijd de was op.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:43 schreef Chowi het volgende:
Waarom hangt die was zichzelf niet gewoon op?.
Half.quote:
Dat gedichtje heb je toch wel eens gelezen johquote:
Hmm.. Wanneer is de volgende kerstmeet?quote:
Hoi.quote:
Enorme newb.quote:
Geen idee wanneer, maar hij schijnt bij C. thuis te zijn.quote:
Laat A. het maar niet horenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:46 schreef NJ het volgende:
[..]
Geen idee wanneer, maar hij schijnt bij C. thuis te zijn.
quote:
De vrouw van P. (ossie).quote:
Hij zei vorige week in dwdd nog dat er nog wel iets verrassends zou komen.quote:
3PM called... They want their joke back.quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hij zei vorige week in dwdd nog dat er nog wel iets verrassends zou komen.
Ik denk niet dat-ie het hier over had.
Ik was in de regen naar huis aan het rijden op de motorquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:22 schreef Chowi het volgende:
Ow ja, het is weer vijf uur geweest hoor. Jan Modaal is weer met zijn koffertje huiswaarts gekeerd en heeft geen tijd meer voor jonge madammen met goeie tieten op een internetforum.
Mn macje, en vandaag zat er een spijkerbroek en een blousje in.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:35 schreef Chowi het volgende:
Wat zit er allemaal in die rugzak normaliter, Taly?
Nou uhm gewoon?quote:
Neuh.. Dit is alles JKquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
+ de gebruikelijke zeecontainer aan spullen die vrouwen altijd meezeulen.
En lunchen trouwens ook.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:39 schreef Chowi het volgende:
Ik bedenk me net dat ik nog moet ontbijten.
Ik ben de laatste dagen goed bezigquote:
IK HEB NOG WEL WAT EIWITRIJKS VOOR JE, WHEHEHEHEHEHEHEHE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111einsquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:39 schreef Chowi het volgende:
En lunchen trouwens ook.
Kom maar op met die jizz.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
IK HEB NOG WEL WAT EIWITRIJKS VOOR JE, WHEHEHEHEHEHEHEHE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111eins
Kost het jou ook zoveel moeite om regelmaat in je maaltijden te brengen? Het is echt doffe ellende bij mij.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben de laatste dagen goed bezig
Ik lunch
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jizz?
quote:1. jizz
is an organic fluid known as semen that usually contains spermatozoa. It is secreted by the gonads (sexual glands) and other sexual organs of male or hermaphroditic animals, including slugs, for fertilization of female ova. The process of discharge is called ejaculation.
She got jizz all over her : She has semen all over her.
Überhaupt om te etenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Kost het jou ook zoveel moeite om regelmaat in je maaltijden te brengen? Het is echt doffe ellende bij mij..
Dat is wel extreem hoor. Dat je überhaupt nog op je benen kon staan tegen het eind van het weekend.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Überhaupt om te eten
Ik moet mijn man elke dag beloven dat ik eet. En vaak dan nog doe ik het niet.
Niet afgelopen weekend maar het weekend er voor was mijn man dus weg.
En ik heb vrijdagavond gegeten en toen maandagavond toen hij thuis kwam
De rest van de week ook kut. Sinds vrijdag ofzo doe ik het een beetje zoals het hoort.
De laatste keer dat ik tegen de vlakte ging was na 2 weken niet eten.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat is wel extreem hoor. Dat je überhaupt nog op je benen kon staan tegen het eind van het weekend.
Neem een sandwich.quote:
Ik wil echt niemand aanvallen ofzo hoor, maar als jij doorgaans gewoon niet eet dan was je niet zo vet geweestquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Überhaupt om te eten
Ik moet mijn man elke dag beloven dat ik eet. En vaak dan nog doe ik het niet.
Niet afgelopen weekend maar het weekend er voor was mijn man dus weg.
En ik heb vrijdagavond gegeten en toen maandagavond toen hij thuis kwam
De rest van de week ook kut. Sinds vrijdag ofzo doe ik het een beetje zoals het hoort.
Houd je bek dan als je zogenaamd niemand wil aanvallenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik wil echt niemand aanvallen ofzo hoor, maar als jij doorgaans gewoon niet eet dan was je niet zo vet geweest
Hallo, ik val je toch niet aan?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Houd je bek dan als je zogenaamd niemand wil aanvallen
Je valt me niet aan? Maar tussen neus en lippen wil je wel even vertellen dat ik vet ben.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Hallo, ik val je toch niet aan?
Nergens voor nodig om zulke toon tegen mij aan te slaan
Nee ik kom hier klaarblijkelijk alleen om te zeggen dat tally vet isquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:33 schreef Joene het volgende:
Mag ik vragen of Vosss hier puur komt om te zeiken ?
Nee hoor. Je ziet toch dat hij niemand wilt aanvallenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:33 schreef Joene het volgende:
Mag ik vragen of Vosss hier puur komt om te zeiken ?
En zo is hetquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee hoor. Je ziet toch dat hij niemand wilt aanvallen
Dat mag inderdaad. Als ik daar niets op wil horen moet ik het niet neer zettenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee ik kom hier klaarblijkelijk alleen om te zeggen dat tally vet is
Komop zeg, ze geeft zelf aan een compleet ongezond eetpatroon te hebben en ik zeg daar wat van. Dat moet toch gewoon kunnen?
Graag gedaanquote:Bedankt voor je tip!
Net zoals jij pik ik ook het geen er tussen uit wat ik wil lezenquote:
Kolere teringquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:44 schreef Joene het volgende:
3 miljoen babie guppen in mn aquarium vandaag
Dat wordt uitbreiden J!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:44 schreef Joene het volgende:
3 miljoen babie guppen in mn aquarium vandaag
Daarvoor heb ik vandaag alvast weer wat bloed afgestaan op het labquote:
Ik mag morgenochtend weer!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:53 schreef Joene het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik vandaag alvast weer wat bloed afgestaan op het lab
Zo hallo.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik wil echt niemand aanvallen ofzo hoor, maar als jij doorgaans gewoon niet eet dan was je niet zo vet geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |