[insert die face-palm smiley]quote:
Dit soort reacties ga je dan natuurlijk krijgen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:33 schreef Pannengkoek het volgende:
Joden = Rijk, mensen waren er vroeger vaak jaloers op. Past nog steeds goed bij Ajax want Ajax is nog steeds de beste club en nog steeds de club waar alle mensen jaloers op zijn (niet alleen de club qua voetbal maar de supporters zijn ook nr #1 zowel op tifosi gebied als op hooligan gebied).
Feyenoord = tja, kakkerlakken past gewoon heel goed bij die ranzige arme stad. Rotterdam is altijd een van de armste steden van Nederland geweest met echt arbeiders volk. Op hooligan gebied komen ze met dubbele aantallen, waarschijnlijk omdat ze anders niet kunnen winnen. (maar laten we daar maar niet over beginnen)
Conclusie: Kakkerlakken = arm, vies = Rotterdam zuid = feyenoord = arm (vicieuze cirkel)
Rotterdam is helemaal geen arme stadquote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:33 schreef Pannengkoek het volgende:
Joden = Rijk, mensen waren er vroeger vaak jaloers op. Past nog steeds goed bij Ajax want Ajax is nog steeds de beste club en nog steeds de club waar alle mensen jaloers op zijn (niet alleen de club qua voetbal maar de supporters zijn ook nr #1 zowel op tifosi gebied als op hooligan gebied).
Feyenoord = tja, kakkerlakken past gewoon heel goed bij die ranzige arme stad. Rotterdam is altijd een van de armste steden van Nederland geweest met echt arbeiders volk. Op hooligan gebied komen ze met dubbele aantallen, waarschijnlijk omdat ze anders niet kunnen winnen. (maar laten we daar maar niet over beginnen)
Conclusie: Kakkerlakken = arm, vies = Rotterdam zuid = feyenoord = arm (vicieuze cirkel)
Is natuurlijk onzin. Ajax is alleen de huidige nummer 1 wat betreft de grote monden en arrogantie. Ook jouw bericht is daar weer vol van. Joden staan toch vooral bekent om het feit dat waar ze ook komen dat ze altijd onder verdrukking hebben gezeten en te kampen hebben gehad met discriminatie en verafschuwd werden. Nu zal ik mij niet verlagen door dat ook te betrekken op Ajax, maar vul het zelf maar in.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:46 schreef Pannengkoek het volgende:
Sorry als ik iemand beledig, wil ook zeker geen haat zaaien, maar ik probeer het zo duidelijk mogelijk uit te leggen.
Rotterdam is in mijn ogen altijd een armere stad geweest dan Amsterdam. Een arbeidersstad. Nu wonen er naar mijn mening erg veel allochtonen vergeleken met autochtonen.
Wat zit er dan allemaal in Rotterdam dat ze de rest van het land aanstuwen? Buiten dat haventje om dan dat door elke andere haven ingehaald wordt?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Rotterdam is helemaal geen arme stad. Het is de motor van de economie juist. Maar goed. Daarnaast vraag ik me af wat je bedoelt met "op hooligan gebied". Want ik denk dat Feyenoord-hooligans wat dat betreft net ff iets verder gaan dan Ajax-hooligans hoor.
Ben het met je eens dat de Rotterdamse haven erg belangrijk is (en inderdaad de motor is) voor onze economie. Ik doel meer op het feit dat de stad Amsterdam wat rijker is zowel qua cultuur als inwoners en bijvoorbeeld de bedrijven die er gevestigd zitten (Grote banken, internationale bedrijven, grote luchthaven etc).quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Rotterdam is helemaal geen arme stad. Het is de motor van de economie juist. Maar goed. Daarnaast vraag ik me af wat je bedoelt met "op hooligan gebied". Want ik denk dat Feyenoord-hooligans wat dat betreft net ff iets verder gaan dan Ajax-hooligans hoor.
Denk het aan de ene kant niet, het was nooit de bedoeling om iemand te vermoorden. Daar in tegen namen ze wel wapens mee naar een gevecht waar de Ajax-hooligans vooral ongewapend waren.quote:Want ik denk dat Feyenoord-hooligans wat dat betreft net ff iets verder gaan dan Ajax-hooligans hoor.
Waar je dit vandaan haalt, weet ik niet....quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:53 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Dat Feyenoorders kakkerlakken genoemd worden heeft gewoon te maken met de insecten-plaag die ze vroeger geleden hebben.
Dat Amsterdam rijker is komt doordat iedere dwaas in het buitenland denkt alleen drugs te kunnen halen in Amsterdam en omdat het de hoofdstad is. Verder heeft Amsterdam geen toegevoegde waarde hier in Nederland waar Rotterdam haar aandeel doet met een haven.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:03 schreef Pannengkoek het volgende:
[..]
Ben het met je eens dat de Rotterdamse haven erg belangrijk is (en inderdaad de motor is) voor onze economie. Ik doel meer op het feit dat de stad Amsterdam wat rijker is zowel qua cultuur als inwoners.
[..]
Denk het aan de ene kant niet, het was nooit de bedoeling om iemand te vermoorden. Daar in tegen namen ze wel wapens mee naar een gevecht waar de Ajax-hooligans vooral ongewapend waren.
Verder gaan is een groot woord, er zijn altijd individuen in een groep, en van beide kanten is het nooit de bedoeling geweest iemand te vermoorden.
De meeste mensen hebben het idee dat de groep "Feyenoord-hooligans" gek is. Hoe dit komt is lastig uit te leggen, maar heel kort is het zo dat Feyenoord-hooligans vroeger vaak de media opzochten, filmpjes maakten van rellenbeelden. Terwijl het bij Ajax-hooligans een soort van "code" is om absoluut geen video beelden te maken van rellen ivm het helpen van de Politie.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:07 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Waar je dit vandaan haalt, weet ik niet....
Hier vandaan. Beetje google doet wonderenquote:De haven vormde een apart probleem. Met de schepen kwamen larven, kevers, kakkerlakken en ratten mee, die via de goederen in de pakhuizen belandden. De ratten brachten de pestvlooien over op de pakhuisratten, die daarmee de bevolking van Rotterdam bedreigden. Vanaf 1921 gebruikte de Ontsmettingsdienst cyclongas om de ruimen van de schepen te 'ontratten' en ander ongedierte te verdelgen. Dit was een omslachtige methode omdat alle kieren moesten worden afgeplakt. Ook moest de bemanning enige dagen het schip verlaten. Na behandeling kreeg het schip het certificaat 'ratvrij'. Het gas werd ook gebruikt voor het motvrij maken van gebouwen, het wormvrij maken van meubelen en het doden van insecten in meelfabrieken en chocoladefabrieken.
Nonsense. De Feyenoord hooligans staan zowel in binnenland als in buitenland hoger aangeschreven dan de hooligans in Amsterdam.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:03 schreef Pannengkoek het volgende:
Denk het aan de ene kant niet, het was nooit de bedoeling om iemand te vermoorden. Daar in tegen namen ze wel wapens mee naar een gevecht waar de Ajax-hooligans vooral ongewapend waren.
Verder gaan is een groot woord, er zijn altijd individuen in een groep, en van beide kanten is het nooit de bedoeling geweest (en nog steeds) iemand te vermoorden.
De meeste mensen hebben het idee dat de groep "Feyenoord-hooligans" gek is. Hoe dit komt is lastig uit te leggen, maar heel kort is het zo dat Feyenoord-hooligans vroeger vaak de media opzochten, filmpjes maakten van rellenbeelden. Terwijl het bij Ajax-hooligans een soort van "code" is om absoluut geen video beelden te maken van rellen ivm het helpen van de Politie.
quote:Op woensdag 10 december 2003 13:27 schreef JOHAN410 het volgende:
Oke mensen ik zal hier eens even duidelijkheid in scheppen. Waarom zijn wij joden de feyenoordertjes kakkerlakken gaan noemen. Nou dat zit zo: er was een keer een kakkerlakkenplaag in Rotterdam in een straat die de feyenoord straat heet. Die straat is overigens niet bij de Kuip. Medewerkers van ons helaas verdwenen fanzine kwamen hierachter plaatste het in De Ajax Ster en sindsdien worden ze zo genoemd en zijn er mooie anti kakkerlakken liedjes verzonnen.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:08 schreef Sinnie het volgende:
[..]
[..]
Hier vandaan. Beetje google doet wonderen
Blijft natuurlijk altijd lastig. Welles nietus spelletje. Feiten zijn gewoon dat Ajax de laatste jaren veel meer acties heeft gemaakt dan Feyenoord. Zowel binnenlands als buitenlands. Olympique Marseille 3 keer laten rennen in hun eigen stad. Marseille heeft zelf toegegeven dat ze dat sinds 1970 niet meer gebeurd was.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:08 schreef PatrickHenry het volgende:
[..]
Nonsense. De Feyenoord hooligans staan zowel in binnenland als in buitenland hoger aangeschreven dan de hooligans in Amsterdam.
Utrecht in hun eigen stad gepaktquote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:12 schreef Pannengkoek het volgende:
[..]
Blijft natuurlijk altijd lastig. Welles nietus spelletje. Feiten zijn gewoon dat Ajax de laatste jaren veel meer acties heeft gemaakt dan Feyenoord. Zowel binnenlands als buitenlands. Olympique Marseille 3 keer laten rennen in hun eigen stad. Marseille heeft zelf toegegeven dat ze dat sinds 1970 niet meer gebeurd was.
Gast hou op, zulke dingen bestaan toch niet lijstjes..quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:11 schreef stevenmac26 het volgende:
Geloof zelfs dat de kakkerlakken op nr1 staan van de Uefa Hooliganslijst
Moet je niet trots op zijn of blij mee zijn geloof ik
Niet verwonderlijk; de Feyenoord hooligans worden scherper in de gaten gehouden en kunnen elders in Europa niet veel meer veroorloven. Daarbij komt kijken dat Feyenoord de afgelopen jaren sowieso op het gebied van voetbal in Europa niet goed heeft gepresteerd, waardoor ze dus minder Europese wedstrijden spelen en dus ook minder acties kunnen maken. Maar goed, in Europa staat Feyenoord wel degelijk hoger aangeschreven.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:12 schreef Pannengkoek het volgende:
[..]
Blijft natuurlijk altijd lastig. Welles nietus spelletje. Feiten zijn gewoon dat Ajax de laatste jaren veel meer acties heeft gemaakt dan Feyenoord. Zowel binnenlands als buitenlands. Olympique Marseille 3 keer laten rennen in hun eigen stad. Marseille heeft zelf toegegeven dat ze dat sinds 1970 niet meer gebeurd was.
Niet gepakt, Utrecht is nooit komen opdagen terwijl "Ajax" een hele middag midden in Utrecht heeft gezeten.quote:
Zoek jij maar een bron waarin het tegendeel wordt bewezen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:11 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat maakt het verhaal nog niet waar....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |