Wat heb ik er een gruwelijke tyfushekel aan. Baby's en kleine kinderen. Waarom? Omdat ze niks doen, behalve schijten, stinken, ruften, vreten en huilen.
Mijn neef trouwde 2 maanden terug, Ik had een mooi pak gehuurd zodat ik er fatsoenlijk bij kon lopen, was heel gezellig, en tijdens de plechtigheid in de kerk(gelovig) zat er een baby van een een of ander ver familielid. En dat begon te krijsen.... Niet normaal zeg

Die moeder doet vervolgens geen fuck. Ze zit een beetje dom tegen dat kutkind te praten: 'Oh koetsjiekoe! Lief ben jij he? ja, lief

'....
Op de receptie later waren m,n neef en diens vrouw gezellig aan het praten met anderen. Er was lekkere taart, en ik wou net mijn schoteltje op de tafel leggen, komt er zo'n 2 jarig kutkind naar me toe, pakt mijn broekspijp vast met zijn met taart omgeven klauwen. En dan die moeder: 'Ah hij vind je lief

' Ja dankje de koekoek, zal de verhuurder van het pak lief vinden.....
Maar het zijn niet altijd die kutkoters, ook die ouders kunnen er wat van. In een gezellig drukke markt lopen zij met die hummer-formaat achtige kutbuggy's met die tyfusbaby's erin door anderen heen te lopen, en verwachten echt dat iedereen voor ze aan de kant gaat. 'Oh die vrouw heeft een lief baby'tje, die mag voor

' Nja, mooi niet dus, dan duw je toch lekker door? Ik krijg helaas vaak genoeg die buggy tegen me poot aan, durft dat wijf dat het aanduwt nog te beweren dat ik uit moet kijken...
Weetje wat lief is? Een hond,

zoals mijn Berner sennen, heel trouw, soms speels, maar als het genoeg is luistert hij goed.
Baby's niet
Klacht: Baby's
Subklacht: De ouders van dien