abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81268473
quote:
Op maandag 10 mei 2010 20:28 schreef Netsplitter het volgende:

Showcase??
Ok, vooruit (omdat FOT zogenaamd dood aan het gaan is)... al zijn het niet mijn beste foto's (Effenaar is echt een @#%$!-zaal; foto's in de Melkweg waren beter)

Emilie Autumn, Effenaar Eindhoven, 1 maart 2010

#1 - Emilie Autumn & Veronica Varlow
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

#2 - Veronica Varlow
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

#3 - Aprella & Captain Maggot
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

#4 - Veronica Varlow en meisje uit de zaal: rat game
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

#5 - Captain Maggot
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

#6 - Veronica Varlow
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

#7 - Emilie Autumn & Aprella
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

#8 - Captain Maggot
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

#9 - Emilie Autumn
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

#10 - En de hele groep bij elkaar: Captain Maggot, Veronica Varlow, Emilie Autumn, The Blessed Contessa, Aprella
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Complete set hier

Alles geschoten met Canon EF 35mm f/2.0

Kom maar met commentaar / kritiek... Ben benieuwd
Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm | Flickr
pi_81268518
Juist ja... quote i.p.v. edit ... doos
Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm | Flickr
pi_81268569
Haha dat vind mijn vriendin leuk

Mooie foto's, foto 3 doet het overigens niet
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  maandag 10 mei 2010 @ 20:50:03 #4
79550 Ymke
your ghost
pi_81268595
Geen kritiek hier , mooie foto's zeg
9
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
  maandag 10 mei 2010 @ 20:52:58 #5
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_81268779
leuke serie, misschien tikje meer kleurverzadiging voor wat het uitbeeld (niet echt een idee, maar goed), want ik heb idee dat het ietwat fletsig is.

foto 3 doet het hier ook niet.

En wat is het eigenlijk?
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  maandag 10 mei 2010 @ 20:53:49 #6
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_81268823
whoa, cool
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 10 mei 2010 @ 20:56:24 #7
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_81268983
#6 & #9 zijn mijn favorieten.
#6 vanwege de ouderwetse pin-up pose.
#9 vanwege de maniakale blik, echt geweldig gevangen.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_81269078
quote:
Op maandag 10 mei 2010 20:56 schreef Netsplitter het volgende:

#6 vanwege de ouderwetse pin-up pose.

Ik vond deze pose leuker:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Last.fm | Flickr
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 10 mei 2010 @ 21:00:55 #9
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_81269228
quote:
Op maandag 10 mei 2010 20:58 schreef blue_funk het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  maandag 10 mei 2010 @ 21:03:44 #10
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_81269369
quote:
Op maandag 10 mei 2010 20:58 schreef blue_funk het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

aha, de cabrio uitvoering.
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop