geen idee bij mijn sony deed hij het nietquote:Op maandag 10 mei 2010 19:31 schreef koemleit het volgende:
[..]
dank je ..
[..]
bij acer weet je dat toevallig?
Iemand die dat zegt weet niet waar hij het over heeftquote:Op maandag 10 mei 2010 19:33 schreef koemleit het volgende:
oke 150 gaat het worden...
ik ga om kwart voor 8 de gok wagen.. of er moet nog iemand komen die zeker weet dat het mis gaat
Mwa 150 lijkt me vrij safequote:Op maandag 10 mei 2010 19:33 schreef koemleit het volgende:
ik ga om kwart voor 8 de gok wagen.. of er moet nog iemand komen die zeker weet dat het mis gaat
Hihi, ik volg dit topic nog eventjesquote:Op maandag 10 mei 2010 19:33 schreef koemleit het volgende:
quote:
En waar baseer jij je mening op?quote:Op maandag 10 mei 2010 19:41 schreef Micson het volgende:
[..]
Hihi, ik volg dit topic nog eventjesVolgens mij gaat ie gewoon naar de klote hoor
quote:Op maandag 10 mei 2010 19:54 schreef koemleit het volgende:
hahaha hij begon een beetje te smeulen hahaha en nu heb ik he geprobeerd erin te doen.. maar dat past niet meeranyway ik koop wel een nieuwe het was het proberen waard lijkt me..
komt ie nu meequote:Op maandag 10 mei 2010 19:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]had je hem wel helemaal leeg laten lopen voor je het probeerde?!
Ja joh, dacht dat het wel duidelijk was, waar zouden we anders dingen voor berekenen met de max. capaciteit.. Als ie half vol zit gaat de rest energie in warmte zitten en verneuk je je accu..quote:
dat is wat gebeurd is denk ik...quote:Op maandag 10 mei 2010 19:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja joh, dacht dat het wel duidelijk was, waar zouden we anders dingen voor berekenen met de max. capaciteit.. Als ie half vol zit gaat de rest energie in warmte zitten en verneuk je je accu..
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |