ok thanx ga het straks maar proberen denk ik.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:13 schreef Multivitamine het volgende:
Wat een vraag...
Is dit niet vanzelfsprekend dat dit werkt? Door de elektromagnetische golven wordt de accu warm en zal zijn capaciteit weer als nieuw zijn. Niet te lang in de magnetron zetten, 1 minuut is genoeg.
Heb je gelijk in, maar dan is het wel belangrijk om de capaciteit goed te hebben.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:13 schreef Multivitamine het volgende:
Wat een vraag...
Is dit niet vanzelfsprekend dat dit werkt? Door de elektromagnetische golven wordt de accu warm en zal zijn capaciteit weer als nieuw zijn. Niet te lang in de magnetron zetten, 1 minuut is genoeg.
Wel altijd eerst 5 minuutjes laten sudderen in wat boter dan hèquote:Op maandag 10 mei 2010 19:14 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik doe hem altijd eerst 20 minuten in de oven en dan pas in de magnetron
Bij de oven is de tijd iets minder belangrijk. Magnetron moet je hem zeker niet te lang in stoppen. Wat is de spanning en de capaciteit van je accu? staat er als het goed op... En het vermogen van je magnetron?quote:
Och, even simpel door rekenen en het komt goed! Wil het wel voor hem doen als hij de juiste waarden geeft.quote:
Dat, maar een magnetron heeft ook veel beter resultaatquote:Op maandag 10 mei 2010 19:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Bij de oven is de tijd iets minder belangrijk. Magnetron moet je hem zeker niet te lang in stoppen. Wat is de spanning en de capaciteit van je accu? staat er als het goed op... En het vermogen van je magnetron?
Dit soort grapjes moet je alleen doen als je de theorie snapt. Anders doet er straks iets poefquote:Op maandag 10 mei 2010 19:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Och, even simpel door rekenen en het komt goed! Wil het wel voor hem doen als hij de juiste waarden geeft.
oké dus te lang is funest voor m'n bat?quote:Op maandag 10 mei 2010 19:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dit soort grapjes moet je alleen doen als je de theorie snapt. Anders doet er straks iets poef
Kijk eens op de achterkant van je magnetron op het voltagestickertjequote:Op maandag 10 mei 2010 19:24 schreef koemleit het volgende:
hmm kan nu niks vinden over de spanning en capaciteit of moet ik hem eruit halen?
maar hoe lang in de oven dan? en op hoeveel graden?
we hebben een hete lucht oven.
Dat zei ik daarstraks al. Type van je laptop en merk is ook goed, zoek ik het even op. Moet je alleen nog het vermogen van je magnetron weten. Dus hup, opzoeken jij!quote:Op maandag 10 mei 2010 19:26 schreef koemleit het volgende:
[..]
oké dus te lang is funest voor m'n bat?
Ok, je hebt 4000mAh en 11,1 volt. dat is 44,4 watt voor 1 uur. dus 44,4* 3600/1000=160 seconden op vol vermogen.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:28 schreef koemleit het volgende:
vermogen magnetron is 1000 wat..
type laptop is acer aspire 6920
Alleen bij oude sony's niet, die hadden verontreiniging in de accu's.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:30 schreef n_uniet het volgende:
Laatst nog gedaan werkt niet niet bij alle merken
Doe maar voor de zekerheid 150.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ok, je hebt 4000mAh en 11,1 volt. dat is 44,4 watt voor 1 uur. dus 44,4* 3600/100=160 seconden op vol vermogen.
dank je ..quote:Op maandag 10 mei 2010 19:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ok, je hebt 4000mAh en 11,1 volt. dat is 44,4 watt voor 1 uur. dus 44,4* 3600/1000=160 seconden op vol vermogen.
bij acer weet je dat toevallig?quote:Op maandag 10 mei 2010 19:30 schreef n_uniet het volgende:
Laatst nog gedaan werkt niet niet bij alle merken helaas:)
Moest ik alsnog een nieuwe kopen:'(
Heb je gelijk in.. Je wilt hem niet kapot maken. Liever dat je accu weer voor 80 a 90% goed is dan dat je hem verneukt.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |