Maar waarom twee keer?quote:Op maandag 10 mei 2010 18:39 schreef Soury het volgende:
Tja Teun is een luie aap. Dus doe ik het maar
Ik zag het niet.. Plus ben ook een beetje roestig met openen van topicsquote:Op maandag 10 mei 2010 18:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar waarom twee keer?
Teun gaat een tukkie doen, hij wordt oud
Komt die sloerie vanavond?quote:Op maandag 10 mei 2010 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zag het niet.. Plus ben ook een beetje roestig met openen van topics
Het is echt een smerig zootje hier nu.. Overal vuilnisquote:
Yep ...quote:
Pietje smijt jij die andere even dichtquote:
Ja, 020 hè. Afgelopen weekend ook weer aardig wat steekpartijen en doden. Ik geloof dat ik er vier telde in de krant.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is echt een smerig zootje hier nu.. Overal vuilnis
En wie weet hoeveel lijken er nog onder die bergen zakken en vulles worden gevonden..quote:Op maandag 10 mei 2010 18:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, 020 hè. Afgelopen weekend ook weer aardig wat steekpartijen en doden. Ik geloof dat ik er vier telde in de krant.
Ik ben zo blij dat het geen warm weer is nuquote:
Je blijft wel met je tengels van Fann af hè, anders sloop ik dat stuk metaal weer uit je heupquote:Op maandag 10 mei 2010 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
En wie weet hoeveel lijken er nog onder die bergen zakken en vulles worden gevonden..![]()
Dus als ik Fann zat ben
Het kan volgende week zomaar 30 graden zijnquote:Op maandag 10 mei 2010 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat het geen warm weer is nu
In Utrecht staken ze ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |