abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 mei 2010 @ 13:11:05 #176
47190 MassimO
æ³o & h³æ
pi_81716082
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 11:48 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Die gaat weg als hij de kans krijgt om met Forlan te kunnen spelen...
Doe mij zo'n glazen bol , lijkt me reuze makkelijk
Face, please don't hate me for this palm I am about to bestow upon thee.
AFCA
pi_81723781
quote:
BELGRADO - Miralem Sulejmani ontbreekt komende maand bij het wereldkampioenschap voetbal in Zuid-Afrika. De aanvaller van Ajax kreeg vrijdag te horen dat hij is afgevallen uit de voorlopige selectie.
© ANPBondscoach Radomir Antic bracht de spelersgroep terug van 27 naar 24 man.

Naast Sulejmani behoren ook Nemanja Matic (Chelsea) en Dejan Lekic (Rode Ster Belgrado) niet tot de definitieve selectie.

Marko Pantelic van Ajax en oud-PSV'er Danko Lazovic zitten wel bij de groep, die uiteindelijk moet worden teruggebracht naar 23 spelers. De laatste die buiten de selectie valt is een van de vier geselecteerde doelmannen.
Wel zonde. had goed geweest kunnen zijn voor hem
  vrijdag 21 mei 2010 @ 16:00:09 #178
220368 Afhaalchinees
Geen Chinees
pi_81723992
had ik wel verwacht, hij had zo weinig minuten bij ajax
pi_81731731
Shit, nu raken we hem helemaal niet meer (voor een goed bedrag) kwijt
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_81751743
Het is me echt een raadsel wat er met Sulejmani is gebeurt na Heerenveen. Hoorde wel iets van dat hij een chronische kraakbeen aandoening had ofzo.
pi_81868219
quote:
Ajax neemt volgens Voetbal International afscheid van Gabri. De Spaanse middenvelder vervolgt zijn voetballoopbaan mogelijk bij Umm-Salal. Hoofdcoach van de ploeg uit Qatar, Henk ten Cate, heeft het plan om de speler mee te nemen. Inmiddels zijn er al gesprekken gevoerd tussen de Spanjaard en de oefenmeester.

Bij Ajax heeft Gabri sinds zijn komst niet weten overtuigen. De speler begon zijn voetbalcarrière bij FC Barcelona. Wegens onder meer blessureleed moest hij daar in 2006 vertrekken, waarna Ajax toesloeg. Toen Gabri naar de Amsterdamse club vertrok, was Ten Cate daar hoofdtrainer. Momenteel heeft de middenvelder bij de Hoofdstedelingen geen uitzicht op een basisplaats.

Update:

Gabri zal verkassen naar Umm-Salal, zo meldt Voetbal International. De 31-jarige Spanjaard verkiest het lucratieve avontuur in Qatar boven een nieuw contract bij Ajax.
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_81875306
quote:
Ajax heeft een prijs gekregen voor de beste jeugdopleiding van Europa. In Frosinone nabij Rome ontving hoofd jeugdopleidingen Jan Olde Riekerink de prijs uit handen van vicedirecteur van Rai Sport Jacopo Volpi.

De prijs werd vier jaar geleden in het leven geroepen door de organisatie van de Ciociaria Cup, waar Ajax aan deelneemt. "De prijs is een mooie beloning voor het heden en het verleden van de opleiding", zegt Olde Riekerink op de site van Ajax. "Zeker van een voetbalgek land als Italië."

In het juryrapport is te lezen dat Ajax grote namen heeft voortgebracht, zoals Johan Cruijff, Marco van Basten, Rafael van der Vaart en Wesley Sneijder. Olde Riekerink vond zelf de definitie dat Ajax 'nationaal en internationaal opleidt' het mooist
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_81879354
Gabri held
  dinsdag 25 mei 2010 @ 18:08:05 #184
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_81879789
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 16:35 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

En die kakkies maar blij zijn en ons uitlachen met hun prijs voor de jeugdopleiding.Leuk hoor, maar wij pakken hem wel Internationaal
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_81879929
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 18:08 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

En die kakkies maar blij zijn en ons uitlachen met hun prijs voor de jeugdopleiding.Leuk hoor, maar wij pakken hem wel Internationaal
Mooie vergelijking idd

Ajax krijgt de prijs gezien het verleden. Feyenoord heeft de prijs ontvangen voor wat ze momenteel aan het doen zijn met de jeugdopleiding. Ook geheel objectief zal het niet zijn aangezien Ajax één van die clubs is die meedoet aan het toernooi.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 18:13:48 #186
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_81880059
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 18:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Mooie vergelijking idd

Ajax krijgt de prijs gezien het verleden. Feyenoord heeft de prijs ontvangen voor wat ze momenteel aan het doen zijn met de jeugdopleiding. Ook geheel objectief zal het niet zijn aangezien Ajax één van die clubs is die meedoet aan het toernooi.
Dat zal het zijn
LUHG
pi_81890744
de AJAX jeugd heeft de toekomst
  Forum Admin dinsdag 25 mei 2010 @ 21:32:32 #188
35723 crew  GGMM
pi_81891507
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 18:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ajax krijgt de prijs gezien het verleden.
Vandaar dat het een jaarlijkse prijs is
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_81891912
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 21:32 schreef GGMM het volgende:

[..]

Vandaar dat het een jaarlijkse prijs is
Ja die wordt gegeven wegens prestaties uit het verleden.
  Forum Admin dinsdag 25 mei 2010 @ 21:38:51 #190
35723 crew  GGMM
pi_81892077
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 21:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ja die wordt gegeven wegens prestaties uit het verleden.
Onder andere. Als het puur om prestaties uit het verleden ging zou dezelfde club deze award elk jaar weer winnen.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_81892280
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 21:38 schreef GGMM het volgende:

[..]

Onder andere. Als het puur om prestaties uit het verleden ging zou dezelfde club deze award elk jaar weer winnen.
Ajax wint hem nu gewoon omdat ze aan dat toernooi daar meedoen. Of had je gedacht dat ze hem ook hadden gewonnen als ze daar niet mee hadden gedaan? Dit is gewoon om publiciteit rondom dat toernooi te creëren. Of denk je werkelijk dat die "jury" alle jeugdopleidingen van de betaalde voetbalclubs heeft onderzocht in Europa?
  Forum Admin dinsdag 25 mei 2010 @ 22:00:17 #192
35723 crew  GGMM
pi_81894081
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 21:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ajax wint hem nu gewoon omdat ze aan dat toernooi daar meedoen. Of had je gedacht dat ze hem ook hadden gewonnen als ze daar niet mee hadden gedaan? Dit is gewoon om publiciteit rondom dat toernooi te creëren. Of denk je werkelijk dat die "jury" alle jeugdopleidingen van de betaalde voetbalclubs heeft onderzocht in Europa?
Dat is jouw aanname. Feyenoord heeft de prijs in Nederland gewonnen omdat de jeugdelftallen het, het in dit jaar het beste heeft gedaan. Dit bekent niet dat de jeugdopleiding over het algemeen het beste is.

Ik kan het nu zo snel niet vinden, maar er zijn in VBL topics geweest over hele succesvolle jeugdteams uit het verleden die nu werden bekeken en dan zie je dat 10 v/d 11 spelers nu in de jupiler league spelen. Uiteindelijk gaat het er om hoeveel jeugd er echt doorbreekt.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_81894976
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 22:00 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat is jouw aanname. Feyenoord heeft de prijs in Nederland gewonnen omdat de jeugdelftallen het, het in dit jaar het beste heeft gedaan. Dit bekent niet dat de jeugdopleiding over het algemeen het beste is.
Dat is gewoon zo. Er wordt gewoon een mooi verhaaltje gemaakt. Had jij al eens eerder van die prijs gehoord? Zo belangrijk is die prijs.

Over het algemeen is de Feyenoord opleiding wel het beste. Ajax was misschien voorheen wel de beste.

De Rotterdamse club viel de eer te beurt onder meer vanwege de innovatie binnen de opleiding, de uitstekende prestaties van de jeugdelftallen en het hoge aantal Feyenoorders dat deel uitmaakt van de nationale jeugdelftallen.
  Forum Admin dinsdag 25 mei 2010 @ 22:29:44 #194
35723 crew  GGMM
pi_81896878
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 22:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Dat is gewoon zo. Er wordt gewoon een mooi verhaaltje gemaakt. Had jij al eens eerder van die prijs gehoord? Zo belangrijk is die prijs.

Over het algemeen is de Feyenoord opleiding wel het beste. Ajax was misschien voorheen wel de beste.

De Rotterdamse club viel de eer te beurt onder meer vanwege de innovatie binnen de opleiding, de uitstekende prestaties van de jeugdelftallen en het hoge aantal Feyenoorders dat deel uitmaakt van de nationale jeugdelftallen.
Als je echt denkt dat Feyenoord over het algemeen de betere jeugdopleiding heeft heb je wel een plaat voor je kop moet ik zeggen.Kijk eens naar jeugdelftallen van Ajax van de afgelopen jaren en kijk hoeveel spelers er nu nog professioneel voetbal spelen, dit is niet te vergeljiken met de jeugd van Feyenoord. Dat Feyenoord op dit moment meer spelers aanlevert voor nationale jeugdelftallen is knap, maar een 'beste jeugdopelding' is iets wat over een langere termijn gezien moet worden dan één jaar. Je kan niet simpelweg zeggen dat Feyenoord vanaf nu een betere jeugdopleiding heeft.

Ik zou graag een weddenschap met je aangaan om na te gaan hoeveel spelers va de jeugd van Ajax en Feyenoord over 5 tot 10 jaar in het 'echte' oranje spelen, maar helaas is e kans groot dat we elkaar dan niet meer tegenkomen.

Overigens kies je er voor om het volgende niet te quoten?
quote:
Ik kan het nu zo snel niet vinden, maar er zijn in VBL topics geweest over hele succesvolle jeugdteams uit het verleden die nu werden bekeken en dan zie je dat 10 v/d 11 spelers nu in de jupiler league spelen.
Succes van jeugdelftallen zegt niet zoveel. Inmiddels het topic gevonden waar ik het over had, waaronder het team van Ajax toen ter tijd dat zoveel succes had in de OP:
Succesvolle jeugdteams: Hoe vergaat / verging het ze later?

Wat Feyenoord dit jaar met de jeugd heeft gedaan is heel knap en niks te nadelen daarvan, de jeugd doet het goed, maar uiteindeljik gaat het er om hoeveel spelers er écht doorbreken. Ik hoop samen met jou dat dit gaat lukken met Feyenoord, ik ben niet zo anti-feyenoord, en uiteindelijk is het fantastisch voor het Nederlands voetbal als er meerdere clubs zijn die spelers goed opleiden, maar juich niet te vroeg.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 26 mei 2010 @ 08:55:32 #195
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_81907295
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 22:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

Waar blijven die toptalenten dan?
LUHG
pi_81907831
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 08:55 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Waar blijven die toptalenten dan?
Er komen genoeg talenten aan. Of het toptalenten zijn zal de toekomst uit moeten wijzen. Waar blijven de toptalenten van Ajax dan?
  woensdag 26 mei 2010 @ 09:25:42 #197
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_81908058
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 09:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Er komen genoeg talenten aan. Of het toptalenten zijn zal de toekomst uit moeten wijzen. Waar blijven de toptalenten van Ajax dan?
))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WOS'ser for life.
pi_81908183
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 09:25 schreef Gabbylicious het volgende:

[..]

))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
?
  woensdag 26 mei 2010 @ 09:33:43 #199
258823 Darker-Than-L
You just got L'ed
pi_81908268
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 09:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

?
Volgens mij vind hij jou een pannenkoek, het is namelijk een rare vraag die je stelt want je hoeft alleen een beetje rond te kijken en je ziet wat er uit de Ajax jeugd komt. Kijk de bekerfinale maar is terug
  woensdag 26 mei 2010 @ 11:29:43 #200
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_81912366
Jammer van gabri als hij weg gaat.Maar gelukkig is volgend seizoen Sno weer terug
Ik ben inmiddels overleden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')