quote:De onderhandelingen tussen Urby Emanuelson en Ajax over een nieuw contract zijn definitief gestaakt. De veelzijdige linkspoot deed een nieuwe poging om dichterbij de Amsterdamse club te komen, maar dit lukte niet. “Er is nu definitief een streep onder gezet", aldus Emanuelsons zaakwaarnemer Brian Berkleef in De Telegraaf.
Emanuelson heeft een contract dat tot 2011 doorloopt, waardoor Ajax de vleugelspeler in de zomer moet verkopen wanneer zij nog wat geld wil ontvangen. "Urby is teleurgesteld, maar wil desondanks bij Ajax blijven. Hij dient in principe zijn contract tot 2011 uit", zegt Berkleef. De kans is dus groot dat het product van de eigen opleiding transfervrij de ArenA uitloopt.
De 23-jarige Emanuelson sprak eerder dit seizoen voor het eerst met Ajax over een verlenging van de samenwerking, maar destijds kwamen beide partijen er al niet uit. De geboren Amsterdammer wilde desondanks een nieuwe poging wagen, maar ook nu was er geen succes. Emanuelson heeft er zes jaar in het eerste elftal van Ajax opzitten.
dat is mooi, dat betekend dat we tenminste niet de hele ploeg gaan wegtransferren.quote:Ajax wil absolute hoofdprijs voor topscorer Suarez
17/05/2010 21:30
Volgens Engelse media bereidt Manchester United een bod van 23 miljoen euro voor op Luis Suarez, maar Ajax heeft nog niets vernomen uit Engeland.
Ook Henk van Ginkel, de Nederlandse zaakwaarnemer van de Uruguayaan, weet van niks. 'Als er iets zou spelen, had ik dat geweten', aldus Van Ginkel tegen Voetbal International. Suarez verlengde onlangs zijn contract in Amsterdam tot medio 2013 en heeft meerdere malen laten weten alleen voor een internationale topclub te willen vertrekken.
Manchester United behoort tot dat rijtje, maar de voorkeur van Suarez gaat uit naar Spanje. Bovendien lijkt het uitgesloten dat Ajax akkoord gaat met een transfersom van 23 miljoen, mocht dat bod alsnog komen. Bij de laatste aandeelhoudersvergadering van de club schatte algemeen directeur Rik van den Boog de waarde van de topscorer op veertig miljoen euro. 'Dan gaan we erover nadenken', zei Van den Boog toen.
in de buurt of echt 425?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:15 schreef Afhaalchinees het volgende:
Hi mannen(en vrouwen) Nu mn eerste post in deze reeks.
Ik heb ff een vraagje, vrijdag heb ik een seizoenkaart besteld, 2e ring hoek korte zijde. Ik sta nu op de wachtlijst en moet wachten tot er contact wordt opgenomen.
Hebben jullie enig idee of ik op tijd ben om in de buurt van 425 te zitten?
426 ofzo, richting fside oid iig wil ik sfeer, ik wil niet aan de andere kant van de arena zittenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
in de buurt of echt 425?
en wat is in de buurt?
f-side is beneden 126,127,128,129 en dat is vol met een wachtlijst.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:43 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
426 ofzo, richting fside oid iig wil ik sfeer, ik wil niet aan de andere kant van de arena zitten
en ik denk dat 425 zelf al vol zit niet?
Ja bedoelde ook de 2e ring richting fside. Nja anyway, ik merk het welquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
f-side is beneden 126,127,128,129 en dat is vol met een wachtlijst.
Boven bij 410 is ook alles redelijk vol volgens mij
had, heb een stadionverbodquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:58 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ja bedoelde ook de 2e ring richting fside. Nja anyway, ik merk het welHeb jij een seizoenkaart?
nope geen commentaar.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:10 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
je hebt hier vast een topic over geopend, linkje
Okquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
nope geen commentaar.
Was meer iets verkeerde tijd verkeerde plaats
tot 2013, grote kans dat ik Suarez nooit meer live ziequote:
quote:Nou, nog maar wat nieuws met getallen en voetballers. Volgens het AD heeft Everton namelijk een bod uitgebracht op Jan Vertonghen. De krant stelt dat de club uit Liverpool tussen de tien en twaalf miljoen euro heeft geboden. Ajax heeft het bod echter vriendelijk naar de prullenbak verwezen. Overigens zou ook stadsgenoot FC Liverpool interesse hebben in de Belg. Martin Jol was eerder al duidelijk over het prijskaartje van Jan Vertonghen: “Ik ken de Engelse markt een beetje en jongens als Jan Vertonghen en Gregory van der Wiel zijn daar minimaal twintig miljoen euro waard.”
77 doelpunten in 122 wedstrijden. Waarvan 57 van de 68 wedstrijden afgelopen 2 seizoenen zijn.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:28 schreef mrsjaak2 het volgende:
Marc Janko van Red Bull Salzburg leeft in onmin met trainer Huub Stevens.
Is dit misschien een goede opvolger voor Pantelic. Hij weet iig wat scoren is.
Lijkt me ook een goede vervanger.Ben ik overigens de enigste die vindt dat het geld dat binen zal komen als er zou worden verkocht (Suarez) dat het leeuwendeel van de transferssom zou worden gebruikt om de schulden af te lossen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:28 schreef mrsjaak2 het volgende:
Marc Janko van Red Bull Salzburg leeft in onmin met trainer Huub Stevens.
Is dit misschien een goede opvolger voor Pantelic. Hij weet iig wat scoren is.
Nee , ben je niet. Alhoewel ik denk dat het wel meevalt met die schulden.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:26 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Lijkt me ook een goede vervanger.Ben ik overigens de enigste die vindt dat het geld dat binen zal komen als er zou worden verkocht (Suarez) dat het leeuwendeel van de transferssom zou worden gebruikt om de schulden af te lossen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |