Ik moest lachen.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:28 schreef HaagsPietje het volgende:
tering gelijk weg doen natuurlijk....23 miljoen....schat em zelf op een miljoentje of 11, 12....maar kennlijk is United niet helemaal op de hoogte van de defensieve kwaliteiten van teams als RKC Willem 2 NAC NEC etc.
nee. als club ben je niet goed wijs als je voor een spits die in de nederlandse competitie speelt meer dan 20 miljoen over hebtquote:Op maandag 17 mei 2010 08:48 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
dat was toch de bedoeling van deze grappig bedoelde post?
Oh, in dat geval sluit ik me aan bij de mening van de meerderheid in dit topic over jouquote:Op maandag 17 mei 2010 09:18 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
nee. als club ben je niet goed wijs als je voor een spits die in de nederlandse competitie speelt meer dan 20 miljoen over hebt![]()
ga er dan ook vanuit dat dit onder het kopje geruchten valt en ze gewoon even het WK afwachten.
verwacht dat ie daar niet zal scoren en de prijs naar normale proporties zakt.
zo zie je maar wat voor gevaarlijk kuddegedrag mensen kunnen gaan vertonen als het om bijv. clubliefde gaat; blind voor argumenten en gedreven door een gezamenlijke passie voor een bepaalde kleur van een shirtquote:Op maandag 17 mei 2010 09:55 schreef Robar het volgende:
[..]
Oh, in dat geval sluit ik me aan bij de mening van de meerderheid in dit topic over jou
Mwah, ik trek me nooit zoveel aan van wat anderen zeggen, maar Suarez is natuurlijk wel wat meer waard dan 11 of 12 miljoen. Daarin ben ik het eens met de meerderheid. Alleen vind ik wel dat 23 miljoen het overwegen waard is. Suarez heeft zich natuurlijk nog niet bewezen in een grote competitie en dat maakt, dat topclubs niet tot het uiterste zullen gaan. Wanneer Suarez al in de Italiaanse, Spaanse, Duitse of Engelse competitie zou hebben gespeeld, had het verhaal anders geweest. Dan had het risico voor een topclub minder groot geweest. Dat is nu eenmaal het lot van een relatief kleine competitie.quote:Op maandag 17 mei 2010 10:02 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
zo zie je maar wat voor gevaarlijk kuddegedrag mensen kunnen gaan vertonen als het om bijv. clubliefde gaat; blind voor argumenten en gedreven door een gezamenlijke passie voor een bepaalde kleur van een shirt
ok, feitelijk zijn we het dus toch eens met elkaar en schrijf in je in iets andere bewoordingen precies op wat ik al eerder deedquote:Op maandag 17 mei 2010 10:10 schreef Robar het volgende:
[..]
Mwah, ik trek me nooit zoveel aan van wat anderen zeggen, maar Suarez is natuurlijk wel wat meer waard dan 11 of 12 miljoen. Daarin ben ik het eens met de meerderheid. Alleen vind ik wel dat 23 miljoen het overwegen waard is. Suarez heeft zich natuurlijk nog niet bewezen in een grote competitie en dat maakt, dat topclubs niet tot het uiterste zullen gaan. Wanneer Suarez al in de Italiaanse, Spaanse, Duitse of Engelse competitie zou hebben gespeeld, had het verhaal anders geweest. Dan had het risico voor een topclub minder groot geweest. Dat is nu eenmaal het lot van een relatief kleine competitie.
We zijn het eens, alleen niet over de werkelijke waarde van Suarezquote:Op maandag 17 mei 2010 10:12 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
ok, feitelijk zijn we het dus toch eens met elkaar en schrijf in je in iets andere bewoordingen precies op wat ik al eerder deed![]()
![]()
voetbalintelligentie... En dan voor ADO zijn.. Tuuuuuuurlijkquote:Op zondag 16 mei 2010 22:35 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
hahaha, welnee, gewoon iemand met (voetbal)intelligentie die zaken over het algemeen beter op waarde kan schatten dan de meeste pikkies hier op dit forum![]()
dit neigt naar guzmannetjequote:Op maandag 17 mei 2010 12:30 schreef stevenmac26 het volgende:
Overigens heeft Ajax het bod op Suarez gewoon afgewezen omdat het te laag is haha
ja, want voetbalintelligentie en liefde voor een club zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden natuurlijkquote:Op maandag 17 mei 2010 10:46 schreef xSoDx het volgende:
[..]
voetbalintelligentie... En dan voor ADO zijn.. Tuuuuuuurlijk
Van Suarez loopt nog 2 jaar.quote:
Nah, dat is iets dat er later door iemand is bijverzonnen.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:35 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
volgens mij laat je een gedeelte van deze spreuk achterwege
Ajax moet max uitgeven wat ze in de groepsfase van de CL kunnen verdienen.quote:Op maandag 17 mei 2010 10:28 schreef Darker-Than-L het volgende:
Als Suarez verkocht wordt dan moet Ajax naar mijn mening erg voorzichtig zijn met het geld. Ze moeten een goede nieuwe spits kopen (wellicht nog een voor een Pantelic rol maar dat ligt ook een beetje aan spits 1). Tevens moeten ze natuurlijk ook letten op de rode cijfers en dit soort transfers kunnen een club hierbij helpen ipv rekenen op CL geld aangezien dat ook minimaal kan zijn
tot 2012quote:
Nee hoor. Las vorige week ergens dat ie een contract tot 2013 heeft.quote:
klopt, ik heb het verkeerd gelezen.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:29 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee hoor. Las vorige week ergens dat ie een contract tot 2013 heeft.
Zijn contract is dit seizoen opgewaardeerd, met verlenging.
quote:'Ajax slaat eerste bod Everton op Vertonghen af'
Ajax heeft een eerste bod van Everton op verdediger Jan Vertonghen afgeslagen. De Engelsen wilden tussen de tien en twaalf miljoen euro betalen voor de Belg, maar dat bod is volgens AD/Sportwereld naar de prullenbak verwezen. Ajax wil Vertonghen als dragende speler niet verliezen.
Vorig jaar verkocht de Amsterdamse club Thomas Vermaelen voor ongeveer hetzelfde bedrag aan Arsenal en zijn plek in het elftal werd overgenomen door Vertonghen, die dit seizoen naast Toby Alderweireld indruk maakte in het hart van de defensie. Dat is blijkbaar ook Everton opgevallen, want de werkgever van John Heitinga schijnt zich in de ArenA gemeld te hebben.
Volgens de ochtendkrant is niet alleen Everton geïnteresseerd in Vertonghen, maar ook buurman Liverpool. Deze ploeg heeft vooralsnog niets laten horen en het is maar de vraag of dit gaat gebeuren, nu blijkt dat Ajax meer dan twaalf miljoen euro wil hebben voor de verdediger. De 23-jarige Vertonghen heeft een contract dat tot 2013 doorloopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |