abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 mei 2010 @ 17:47:30 #1
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_81260400

Als er een up to date OP plaatje is, heb ik hem gemist, excuses.
AFC AJAX
  maandag 10 mei 2010 @ 17:47:50 #2
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_81260417
Had een beetje laat door dat ik de lapo had.
AFC AJAX
pi_81260480
quote:
Op maandag 10 mei 2010 17:47 schreef msnk het volgende:
Had een beetje laat door dat ik de lapo had.
In tegenstelling met vorige topics ben je behoorlijk op tijd
Wanneer zijn die Champions League voorrondes?
AFC Ajax
  maandag 10 mei 2010 @ 17:51:15 #4
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_81260547
Goede TT.

Altijd trots op Ajax!
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_81260606
tvp
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_81260631
Inderdaad trots!
Wat vinden jullie ervan dat Anit wel mag komen trainen met oranje maar Ubry niet?
pi_81260663
quote:
Op maandag 10 mei 2010 17:53 schreef j95 het volgende:
Inderdaad trots!
Wat vinden jullie ervan dat Anit wel mag komen trainen met oranje maar Ubry niet?
Ik zie liever Vurnon Anita op linksback,dan Urby daar spelen.Wel terecht zo denk ik.
AFC Ajax
  maandag 10 mei 2010 @ 17:54:29 #8
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_81260677
quote:
Op maandag 10 mei 2010 17:53 schreef j95 het volgende:
Inderdaad trots!
Urby vindt LB niet zo leuk, neem dan maar Anita mee.

Anders dan als LB is er momenteel voor Urby geen plek binnen Oranje, vind ik.
AFC AJAX
pi_81260708
Als Urby het hele jaar linksback had gespeeld was het Urby geweest. Daarbij vindt ik als nog dat hij beter Urby had kunnen kiezen aangezien hij meer kan dan Anita. Verder als je tegen een land speelt met 1/2 spitsen en Urby geen man heeft, kan hij aanvallend nog meer brengen als Gio.
pi_81260947
Als ik Urby en ''linksback'' hoor,moet ik altijd aan die penalty tegen Slavia Praag denken.
AFC Ajax
pi_81261445
quote:
Sleutelspelers Ajax overwegen vertrek bij 'iets moois' in de zomer

Jan Vertonghen zal Ajax zeker nog niet verlaten. De Belgische verdediger vindt dat hij zichzelf nog moet ontwikkelen voordat hij naar een grote buitenlandse club kan. Niet alle selectiespelers denken echter zo. "Wat Jan zegt, zeg ik niet'', stelt Gregory van der Wiel. De talentvolle rechtsback werd in de pers al in verband gebracht met Juventus en met Arsenal. ''Er is niets concreets, maar ik vind het leuker om in verband te worden gebracht met Arsenal dan met Juventus."

Volgens Het Parool huldigt Luis Suárez dezelfde opvatting als Van der Wiel. Als bij Ajax een droomclub als Barcelona of Manchester United voor hem komt, wil hij weg. Doelman Maarten Stekelenburg heeft mogelijk donderdag zijn laatste duel voor Ajax gespeeld. ''Als er deze zomer iets moois komt, ga ik erover nadenken", geeft de Oranje-international vrijdag in het dagblad aan.

Stekelenburg laat zijn keuze niet afhangen van de keuze van zijn teamgenoten. ''Er kunnen bij Ajax altijd gekke dingen gebeuren. Ik heb in het verleden bijvoorbeeld Zlatan Ibrahimovic op de laatste dag van de transferperiode zien vertrekken. Ik kijk dus niet naar wat anderen doen, ik kijk naar mezelf en naar de club die interesse heeft. En dan zullen we het zien.'' Het contract van Urby Emanuelson loopt over een jaar af. Hij weet nog niet of hij zijn verbintenis wenst te verlengen.
Misschien toch nog een roerige transferperiode?
AFC Ajax
  maandag 10 mei 2010 @ 18:20:19 #12
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_81261563
Ik verwacht dat v/d Wiel naar Arsenal gaat.
pi_81261635
quote:
Op maandag 10 mei 2010 18:20 schreef peaceman het volgende:
Ze hebben daar Clichy staan,dus het is wel begrijpelijk.
AFC Ajax
  maandag 10 mei 2010 @ 18:27:04 #14
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_81261791
quote:
Op maandag 10 mei 2010 18:20 schreef peaceman het volgende:
Blijf dan bij Ajax, lekker kampioen worden.
LUHG
pi_81261902
quote:
Op maandag 10 mei 2010 18:27 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Blijf dan bij Ajax, lekker kampioen worden.
Aan de andere kant,halen we Blind toch terug,ik denk niet dat Ajax er dan zoveel op achteruit gaat.
AFC Ajax
pi_81261995
quote:
Op maandag 10 mei 2010 18:16 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

Misschien toch nog een roerige transferperiode?
Laten we hopen van niet. Ik vrees dan overigens nog het meest voor v/d Wiel. Volgens mij is daar de interesse het meest concreet.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_81262271
Anita zou gewoon op rechtsback kunnen, moet er eigenlijk alleen een linksback gehaald worden als Wiel vertrekt.
  maandag 10 mei 2010 @ 18:43:10 #18
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_81262491
quote:
Op maandag 10 mei 2010 18:30 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

Aan de andere kant,halen we Blind toch terug,ik denk niet dat Ajax er dan zoveel op achteruit gaat.
Zou goed kunnen
LUHG
pi_81262613
mennn wat is zo een voetballoze tijd toch saai..
pi_81265519
18e beker staat nog niet in het topic start plaatje..
  maandag 10 mei 2010 @ 19:58:44 #21
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_81266145
quote:
Op maandag 10 mei 2010 19:44 schreef Pannengkoek het volgende:
18e beker staat nog niet in het topic start plaatje..
Joh. Lastig, OP's lezen.
AFC AJAX
  maandag 10 mei 2010 @ 20:01:10 #22
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_81266251
quote:
Op maandag 10 mei 2010 18:32 schreef Monolith het volgende:

[..]

Laten we hopen van niet. Ik vrees dan overigens nog het meest voor v/d Wiel. Volgens mij is daar de interesse het meest concreet.
Na een leuke actie in de WK zijn Greg, Maarten en Enoh naast Suarez en Pantelic ook gewoon weg, dat was al duidelijk lijkt mij.
AFC AJAX
pi_81266336
quote:
Op maandag 10 mei 2010 18:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
Anita zou gewoon op rechtsback kunnen, moet er eigenlijk alleen een linksback gehaald worden als Wiel vertrekt.
Blind terug en we hebben Atouba nog. Dus no problemo. Maar idd klote als Van der Wiel weg zou gaan. Ik zou Anita echt een keer op het middenveld zetten. Rechtsback kan ook natuurlijk.
Op het middenveld kan er nog meer uit Anita als voetballer zijnde gehaald worden.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
  maandag 10 mei 2010 @ 20:05:39 #24
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_81266442
Zou Atouba überhaupt nog mee-trainen Ik zie die man nooit.
AFC AJAX
pi_81267897
quote:
Op maandag 10 mei 2010 20:02 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Blind terug en we hebben Atouba nog. Dus no problemo. Maar idd klote als Van der Wiel weg zou gaan. Ik zou Anita echt een keer op het middenveld zetten. Rechtsback kan ook natuurlijk.
Op het middenveld kan er nog meer uit Anita als voetballer zijnde gehaald worden.
Dan is het middenvield iets wat overbezet lijkt mij.
We hebben ook nog Lodeiro waarschijnlijk Donald en Aissati.
Maar het lijkt me niet verkeerd.
pi_81268880
quote:
Op maandag 10 mei 2010 20:05 schreef msnk het volgende:
Zou Atouba überhaupt nog mee-trainen Ik zie die man nooit.
Die zit toch nog steeds met zijn blessure? Je hoort er inderdaad echt helemaal niets over.
pi_81269046
quote:
Op maandag 10 mei 2010 20:54 schreef LuckyLuQ het volgende:

[..]

Die zit toch nog steeds met zijn blessure? Je hoort er inderdaad echt helemaal niets over.
Ik snap er nog steeds geen hol van waarom die is gehaald.Met zijn actie's toen in de Europa League
AFC Ajax
pi_81270314
quote:
Op maandag 10 mei 2010 20:57 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

Ik snap er nog steeds geen hol van waarom die is gehaald.Met zijn actie's toen in de Europa League
Ja wel beetje fout geweest van jol
  maandag 10 mei 2010 @ 21:58:50 #29
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_81272830
Wie weet speelt hij volgend seizoen de sterren van de hemel en komen wij, dankzij hem, in de halve finale CL.

AFC AJAX
pi_81272940
quote:
Op maandag 10 mei 2010 21:58 schreef msnk het volgende:
Wie weet speelt hij volgend seizoen de sterren van de hemel en komen wij, dankzij hem, in de halve finale CL.

Dankzij een linksback?
AFC Ajax
  maandag 10 mei 2010 @ 22:19:44 #31
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_81274209
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:00 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

Dankzij een linksback?
Ehm, waarom niet?
AFC AJAX
pi_81275294
quote:
Op maandag 10 mei 2010 20:01 schreef msnk het volgende:

[..]

Na een leuke actie in de WK zijn Greg, Maarten en Enoh naast Suarez en Pantelic ook gewoon weg, dat was al duidelijk lijkt mij.
Daarvan denk ik dat alleen het vertrek van v/d Wiel en Suarez echt vervelend is. Of Pantelic al dan niet blijft lijkt me sowieso niet echt afhankelijk van het WK. Stekelenburg doet het prima, maar is in mijn ogen niet echt een belangrijke rol in het goed draaien van Ajax in de tweede seizoenshelft. Voor Enoh zijn de alternatieven er ook wel.
  maandag 10 mei 2010 @ 22:41:34 #33
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_81275505
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:38 schreef Monolith het volgende:

[..]

Daarvan denk ik dat alleen het vertrek van v/d Wiel en Suarez echt vervelend is. Of Pantelic al dan niet blijft lijkt me sowieso niet echt afhankelijk van het WK. Stekelenburg doet het prima, maar is in mijn ogen niet echt een belangrijke rol in het goed draaien van Ajax in de tweede seizoenshelft. Voor Enoh zijn de alternatieven er ook wel.
Ik zei dan ook "naast Suarez en Pantelic" want die gaan, denk ik sterk, sowieso wel weg. Goede WK of niet.

Overigens heeft Maarten echt een geweldige seizoen achter de rug, hij is zeker wel een gemis. Maar Kenneth is inderdaad een goede vervanger.

En Enoh is ook erg belangrijk geweest dit seizoen, vooral wanneer De Zeeuw minder speelt.
AFC AJAX
pi_81275520
quote:
Op maandag 10 mei 2010 20:34 schreef j95 het volgende:

[..]

Dan is het middenvield iets wat overbezet lijkt mij.
We hebben ook nog Lodeiro waarschijnlijk Donald en Aissati.
Maar het lijkt me niet verkeerd.
De keren dat ik Anita op het middenveld heb zien spelen, was hij zo ontzettend goed, dat ik hem daar meer wil zien spelen. Een speler die zo ontzettend goed is. Verbluffend snel leert hij zeg. Hij verdedigt zijn man op de millimeter en kan aanvallend ook het één en ander bijbrengen. Tegenstanders zijn nooit verlost van hem en met zijn voetballend vermogen kan hij ontzettend van waarde zijn voor Ajax.
De Zeeuw kan gaan banken. Een middenveld Enoh - Lodeiro - Anita, over Ajax-waardig gesproken.
De Jong pikte leuk zijn doelpuntjes mee, maar qua veldspel ben ik niet van hem onder de indruk.
Aissati hebben we idd, maar hij loopt veel te veel met de bal en gewoon niet goed genoeg. ( tenminste, hij brengt te weinig ) Donald vind ik echt niveau tekort komen. Hij mag dan fysiek sterk zijn, maar aan zijn opdrachten houden kan hij niet zo sterk als een Anita.
En dan hebben we natuurlijk nog Van der Heijden. Die mag zich proberen in de basis te werken, maar het zal verdomd moeilijk zijn. Ajax heeft een luxeprobleem. Stel Emanuelson gaat toch niet weg, dan kan je hem ook nog als middenvelder gebruiken.
Moeilijk voor een coach, maar op de trainingen mogen de besten gaan uitmaken wie spelen.

Ik ben een liefhebber van een type speler als Lodeiro. Technisch veruit de beste speler van Ajax. Daarbij is het zo'n slimme speler, de klasse druipt er vanaf en 11 juni kunnen we hem zien voetballen met Uruguay tegen Frankrijk. Bij het WK ga ik hem extra goed volgen.

En Ajax, wees a.u.b. zo slim om MANUCHARYAN terug te laten keren. Dan pas kan je echt tot droomvoetbal komen. Manucharyan is net als Lodeiro een voetballer die écht van het spelletje voetbal houdt en alles in zich heeft om, evenals Lodeiro, een hele grote voetballer te worden.
Technisch hoef je Manucharyan niets meer bij te leren, heeft een actie in huis, kan binnen en buitenom de man passeren, houdt meerdere tegenstanders bezig, behoudt vrijwel altijd het overzicht en moet verdomme weg uit de Eerste Divisie.
Hopelijk zijn de ogen bij de Ajax-directie geopend en vooral bij Jol. Het zou een doodzonde zijn mocht hij komend seizoen wéér geen kans krijgen. Hij is veel beter dan Sulejmani en heeft bij Ajax al meer laten zien dan Sulejmani. Toegegeven, nog niet veel gespeeld, maar wat hij liet zien was oogverblindend goed.
Oh ja, hij heeft ook nog een keiharde pegel in huis. Dat bewees hij wel tegen Heerenveen, toen hij een aantal jaar terug mocht invallen. Hij kwam erin en gelijk kreeg Ajax een aantal kansen.
De bluf bij hem en de zelfverzekerdheid als hij een actie ingaat ( hij durft de actie ook écht te maken ipv sommige anderen bij Ajax ) heeft ook Lodeiro.

Ajax-directie, open je ogen en haal hem terug.

Manucharyan, Lodeiro en héél Ajax
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_81275669
quote:
Op maandag 10 mei 2010 21:19 schreef mash_ het volgende:

[..]

Ja wel beetje fout geweest van jol
Het gaat blijken dat dit geen fout is geweest. De Kameroener gaat op het WK hopelijk actief zijn, ongeacht of hij heeft gespeeld ( in dit geval nee dus ) en dan zullen we allemaal zien dat hij absoluut een toegevoegde waarde voor Ajax gaat worden.
pi_81276221
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:41 schreef msnk het volgende:

[..]

Ik zei dan ook "naast Suarez en Pantelic" want die gaan, denk ik sterk, sowieso wel weg. Goede WK of niet.

Overigens heeft Maarten echt een geweldige seizoen achter de rug, hij is zeker wel een gemis. Maar Kenneth is inderdaad een goede vervanger.

En Enoh is ook erg belangrijk geweest dit seizoen, vooral wanneer De Zeeuw minder speelt.
Bij Suarez heb ik nog wel enigszins mijn twijfels. Natuurlijk, bij serieuze interesse van clubs als Barcelona of Manchester gaat hij weg, maar ik ben er nog niet van overtuigd dat die interesse er gaat komen.
pi_81276293
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:53 schreef Monolith het volgende:

[..]

Bij Suarez heb ik nog wel enigszins mijn twijfels. Natuurlijk, bij serieuze interesse van clubs als Barcelona of Manchester gaat hij weg, maar ik ben er nog niet van overtuigd dat die interesse er gaat komen.
Eens. Dan moet hij een heel goed WK spelen en dan nog is het misschien.
pi_81276757
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:19 schreef msnk het volgende:

[..]

Ehm, waarom niet?
In de halve finale van de CL of dergelijke,kom je niet dankzij een linksback,maar dankzij een Suarez om maar eens wat op te noemen.
AFC Ajax
pi_81277150
quote:
Op maandag 10 mei 2010 23:02 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

In de halve finale van de CL of dergelijke,kom je niet dankzij een linksback,maar dankzij een Suarez om maar eens wat op te noemen.
Hier maak je een grote fout. Waarom kan een linksback die een goede trap kan nemen niet met een beslissende vrije trap de kwartfinale van de CL beslissen en Ajax zo naar de halve finale van de CL loodsen?

Onzin dat het altijd van aanvallers of aanvallend ingestelde spelers moet komen.
Daarbij is voetbal een teamsport, iets wat Suarez nogaleens vergeet. Een teamsport, dus ook een teamprestatie. Dus dankzij het team plaats je je dan voor de halve finale van de CL.
Suarez is geen Maradona, die in 1986 iedere Engelse verdediger schaamteloos achter zich liet en die kwaliteiten ook had. Nee, Suarez is verre van dat. Qua persoon wel veel beter, maar qua voetballer natuurlijk veel minder. Maar goed, daar ging het hier niet om.
  maandag 10 mei 2010 @ 23:48:22 #40
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_81279153
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_81280218
quote:
Op maandag 10 mei 2010 23:48 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
http://www.ajaxshowtime.c(...)rekken-bij-ajax.html

jol blijft dus, chill
Dat had ik ook wel verwacht.
AFC Ajax
pi_81283987
quote:
Op maandag 10 mei 2010 23:09 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Hier maak je een grote fout. Waarom kan een linksback die een goede trap kan nemen niet met een beslissende vrije trap de kwartfinale van de CL beslissen en Ajax zo naar de halve finale van de CL loodsen?

Onzin dat het altijd van aanvallers of aanvallend ingestelde spelers moet komen.
Daarbij is voetbal een teamsport, iets wat Suarez nogaleens vergeet. Een teamsport, dus ook een teamprestatie. Dus dankzij het team plaats je je dan voor de halve finale van de CL.
Suarez is geen Maradona, die in 1986 iedere Engelse verdediger schaamteloos achter zich liet en die kwaliteiten ook had. Nee, Suarez is verre van dat. Qua persoon wel veel beter, maar qua voetballer natuurlijk veel minder. Maar goed, daar ging het hier niet om.
Het zijn toch vaker de aanvallers die het verschil maken.
Maar oneens ben ik het niet, kijk naar ado uit toen Toby gelukkig nog een shot loste.
En raak.
pi_81285017
quote:
MONTEVIDEO - Ajax-spelers Luis Suarez en Nicolas Lodeiro zijn door bondscoach Oscar Washington Tabarez opgenomen in de voorselectie van Uruguay voor het WK voetbal.
© ANPHet duo van de bekerwinnaar maakt deel uit van een groep van 26 spelers, waarvan er nog drie moeten afvallen.

Suarez zal samen met Diego Forlan, de vedette van Atletico Madrid, de aanval leiden van het Zuid-Amerikaanse land. Lodeiro kreeg bij Ajax dit jaar weinig speeltijd, maar behoort al enige tijd tot het keurkorps van Tabarez.

De voorselectie van Uruguay kende weinig surprises. Tabarez liet Porto-middenvelder Cristian Gonzalez buiten de ploeg, omdat hij nog een schorsing van twee wedstrijden moet uitzitten na zijn rode kaart in een WK-kwalificatiewedstrijd tegen Argentinië.

Uruguay is ingedeeld in groep A, met Zuid-Afrika, Frankrijk en Mexico.
Wel beter hopelijk doet die het goed en zullen we volgend seizoen wat meer van hem te zien krijgen!
pi_81290021
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 09:16 schreef mash_ het volgende:

[..]

Wel beter hopelijk doet die het goed en zullen we volgend seizoen wat meer van hem te zien krijgen!
Ben ik de enigste die hoopt dat Suarez een kleurloos WK gaat draaien?
AFC Ajax
pi_81290135
Bij de geruchten op VZ:
quote:
Sevilla heeft Siem de Jong aan haar shortlist voor komend seizoen toegevoegd. De huidige nummer vier van Spanje was aanvankelijk van plan om Mesut Özil (Werder Bremen) of Mbark Boussoufa (Anderlecht) te contracteren, maar is nu ook van de kwaliteiten van de Ajacied onder de indruk geraakt. Monchi, technisch directeur van de Andalusiërs, heeft maandag reeds met zaakwaarnemer Louis Laros gesproken.
quote:
Op maandag 10 mei 2010 23:09 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Klopt,maar ik bedoel eigenlijk over het gehele toernooi.Dan denk ik toch dat Ajax op Suarez zou draaien ipv Atouba of dergelijke.

[ Bericht 53% gewijzigd door Joel-Smeets op 11-05-2010 12:17:09 ]
AFC Ajax
  dinsdag 11 mei 2010 @ 12:21:54 #46
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_81290662
Nog veel te vroeg voor Siem, het zou zowel zijn carričre als Ajax alleen maar schaden denk ik.
quote:
Op maandag 10 mei 2010 23:02 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

Een LB kan dat net zo goed als hij het op zijn heupen krijgt. Een perfecte diepte-pass, een mooie corner of een schot op doel a la Toby tegen ADO, het kan allemaal. Het komt echter inderdaad wel vaker voor dat een team doorstoot na een goede actie van een aanvaller.
AFC AJAX
pi_81292885
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 12:06 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

Ben ik de enigste die hoopt dat Suarez een kleurloos WK gaat draaien?
Heb toch het liefst dat zijn waarde gewoon zoveel mogelijk stijgt door goede prestaties en dat hij dan eventueel wordt verkocht. Ik gun Suarez zijn transfer wel als het voor een bedrag van 30mil+ is Maar ik begrijp wel wat je bedoelt, het zou zo jammer zijn als hij weg gaat, maar dat valt moeilijk tegen te houden als hij het niveau van Barca heeft he
... Stone island vriend! ...
pi_81292947
Siem gaat echt nog niet weg hoor.
Staat pas een half seizoen in de basis en is slim en nuchter genoeg om nog wat jaartjes te blijven.
pi_81293081
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 13:17 schreef stevenmac26 het volgende:
Staat pas een half seizoen in de basis en is slim en nuchter genoeg om nog wat jaartjes te blijven.
Als hij slim is gaat hij eerst zorgen dat hij na het WK ook bij oranje mee mag doen.
En voglende seizoen alle wedstrijden speelt.
pi_81293132
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 13:21 schreef j95 het volgende:

[..]

Als hij slim is gaat hij eerst zorgen dat hij na het WK ook bij oranje mee mag doen.
En voglende seizoen alle wedstrijden speelt.
Ja want Siem gaat erover dat hij in Oranje mag spelen
Hij moet gewoon doorgaan met wat hij aan het doen was en dat is fucking goed spelen en veel scoren
pi_81293144
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 13:17 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik verwacht ook niet dat hij vertrekt.Maar als hij zou gaan,dan heb ik er niet zo veel moeite mee.Wij hebben Lodeiro.
AFC Ajax
pi_81293626
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 13:22 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Ja want Siem gaat erover dat hij in Oranje mag spelen
Hij moet gewoon doorgaan met wat hij aan het doen was en dat is fucking goed spelen en veel scoren
Hij moet zorgen dat hij mee mag doen?
Zeg toch niet dat hij dat bepaald.
Wanneer hij een vol seizoen draait bij Ajax heeft hij natuurlijk veel meer kans he...
pi_81293778
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 13:33 schreef j95 het volgende:

[..]

Hij moet zorgen dat hij mee mag doen?
Zeg toch niet dat hij dat bepaald.
Wanneer hij een vol seizoen draait bij Ajax heeft hij natuurlijk veel meer kans he...
Ik zie hem nog niet zo snel Sneijder uit de basis spelen.
AFC Ajax
pi_81294794
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 13:36 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

Ik zie hem nog niet zo snel Sneijder uit de basis spelen.
En dat doen Brama en de Zeeuw natuurlijk wel..
pi_81294871
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 13:58 schreef j95 het volgende:

[..]

En dat doen Brama en de Zeeuw natuurlijk wel..
Nee,zeg ik dat.
AFC Ajax
pi_81297597
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 13:22 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

Ik verwacht ook niet dat hij vertrekt.Maar als hij zou gaan,dan heb ik er niet zo veel moeite mee.Wij hebben Lodeiro.
Hou op man, Lodeiro heeft nog niets bewezen. Ik heb hem een aantal keer zien spelen bij Jong Ajax en aan Siem heb je op dit moment tien keer zoveel. Die jongen is gewoon in topvorm. Ook heeft hij nog veel te leren bij Ajax en kan hij daarom misschien wel net zo goed als Sneijder worden.
pi_81298924
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 14:59 schreef Pannengkoek het volgende:

[..]

Hou op man, Lodeiro heeft nog niets bewezen. Ik heb hem een aantal keer zien spelen bij Jong Ajax en aan Siem heb je op dit moment tien keer zoveel. Die jongen is gewoon in topvorm. Ook heeft hij nog veel te leren bij Ajax en kan hij daarom misschien wel net zo goed als Sneijder worden.
Dus,betekent dat Lodeiro niks kan worden.Die jongen is technisch gezien een van de betere van de selectie,wordt ook niet voor niets gezien als een van de grootste talenten van Zuid-Amerika.Geef hem de tijd,en hij zal uitgroeien tot een held bij Ajax,mark my words.
AFC Ajax
pi_81299451
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 15:28 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

Dus,betekent dat Lodeiro niks kan worden.Die jongen is technisch gezien een van de betere van de selectie,wordt ook niet voor niets gezien als een van de grootste talenten van Zuid-Amerika.Geef hem de tijd,en hij zal uitgroeien tot een held bij Ajax,mark my words.
Natuurlijk heeft Lodeiro talent, alleen ik wil aankomend seizoen kampioen worden en niet over 4 jaar.. Bij Ajax moeten ze het een keer leren om het team bij elkaar te houden ipv de spelmakers steeds te laten gaan. Als je Siem nu laat gaan gaat het team er zeker weten op achter uit.
pi_81299458
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 14:00 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

Nee,zeg ik dat.
Nee dat zeg ik.
Omdat ik de Jong beter vind als hun.
pi_81339038
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 15:39 schreef j95 het volgende:

[..]

Nee dat zeg ik.
Omdat ik de Jong beter vind als hun.
Brama is verdedigend ingesteld.
AFC Ajax
pi_81339075
quote:
Ajax gaat niet akkoord met schikkingsvoorstel Vertonghen
Ajax heeft laten weten het schikkingsvoorstel van de KNVB voor Jan Vertonghen niet te accepteren. De voetbalbond maakte bekend dat het de Belgische verdediger van Ajax voor twee wedstrijden wilde schorsen naar aanleiding van de uitspraken die hij tijdens de huldiging na de bekerwinst deed over tegenstander Feyenoord. Vertonghen zong tijdens de festiviteiten ‘het zijn maar kut-kakkerlakken’, iets dat volgens de KNVB ‘schade heeft berokkend aan het voetbal in het algemeen'.

Algemeen directeur Rik van den Boog lichtte het besluit op het digitale thuis van de Amsterdammers toe: “Laat er geen misverstand over bestaan dat we de uitlatingen die hij deed absoluut niet tolereren. Het past niet bij Ajax en het staat haaks op hetgeen we samen met Feyenoord proberen te realiseren. We wilden naar buiten toe heel duidelijk zijn: onacceptabel gedrag.”

“Maar we hoeven niet alles open en bloot op straat te leggen, dus we hebben bewust geen mededelingen gedaan over de inhoud van het gesprek en de sanctie", vervolgt de sportbestuurder. "Iedereen merkte aan Jan dat hij er vreselijk mee zit. Dat was vrijdag. Toen ik hem maandag sprak was hij nog steeds ontdaan. Hij vroeg of hij Eric Gudde mocht bellen om zijn excuses persoonlijk aan Feyenoord te kunnen maken, dat heeft hij maandagmiddag gedaan.”

Dinsdagmiddag ontving Ajax het schikkingsvoorstel. "Of hiervoor een wedstrijdschorsing kan of moet worden opgelegd, daarvoor is binnen de KNVB een tuchtrechtelijke procedure waarin deze vraag kan worden beantwoord", aldus Van den Boog.
Als Ajax echt zo consequent is,gingen ze hier mee akkoord.
AFC Ajax
pi_81340565
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 13:54 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

Als Ajax echt zo consequent is,gingen ze hier mee akkoord.
Rot op man, ten eerste gebeurde het bij de huldiging in eigen stadion, ten tweede heeft hij alleen 'kut kakkerlakken' gezegd.. stelletje calimero's in Rotterdam en Zeist.
pi_81340882
Schorsing slaat nergens op, wat Vertonghen deed gebeurde niet in het stadion of tijdens een wedstrijd. Het was een bekerhuldiging, totaal niet boeiend dus.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_81348113
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 14:35 schreef Shreyas het volgende:
Schorsing slaat nergens op, wat Vertonghen deed gebeurde niet in het stadion of tijdens een wedstrijd. Het was een bekerhuldiging, totaal niet boeiend dus.
Eens.
  donderdag 13 mei 2010 @ 00:19:50 #65
189963 nubreektmijnklomp
pi_81367532
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 14:28 schreef Pannengkoek het volgende:

[..]

Rot op man, ten eerste gebeurde het bij de huldiging in eigen stadion, ten tweede heeft hij alleen 'kut kakkerlakken' gezegd.. stelletje calimero's in Rotterdam en Zeist.
bij de twente huldiging werd ook steeds ajax belachelijk gemaakt, dus ze moeten niet zo zeiken. Stelletje mafketels. En naar de ado spelers die de ajax selectie kankerjoden noemde word geen onderzoek gedaan. Lekker makkelijk
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  vrijdag 14 mei 2010 @ 12:47:35 #66
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_81413770
Het zou lachwekkend zijn als Vertonghen geschorst zou worden, hopelijk komt hij ervanaf met één wedstrijd voorwaardelijk.
pi_81413924
Vertonghen straffen

Dat het niet slim was lijkt me duidelijk en van mij mag Ajax hem intern een geldboete opleggen, maar schorsen. . .
  vrijdag 14 mei 2010 @ 21:14:24 #68
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_81433682
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 14:35 schreef Shreyas het volgende:
Dus zodra je het stadion uit bent mag je als voetballer zomaar alles roepen? Dat lijkt me niet. Gewoon een wedstrijd schorsen om een voorbeeld te stellen.
En stop a.u.b. met het aanvoeren van excuses voor Vertonghen's gedrag. Al was hij de dag ervoor 3 uur gesandwiched door twee sjonnies uit Rotterdam, dan nog hoort hij zich te gedragen als een professional en een voorbeeld voor de fans.

Heeft iemand trouwens de column van ons aller grote vriend Nico Dijkshoorn gelezen? Hij pakt Vertonghen hard (te hard?) aan, maar het is goed dat hij ook aandacht besteedt aan de rol van Martin Jol in dit verband. Goed voorbeeld doet goed volgens, en met Jol poepgaatje heb ik (gelukkig) niets te maken.
Look behind you! It's your ass!
pi_81434132
Schors die ADO spelers met hun kankerjoden uitspraak ook maar dan
  vrijdag 14 mei 2010 @ 21:38:28 #70
302138 HuffTheTalbot
pi_81434973
Als ADO-spelers dat gezegd hebben, moeten ze daarvoor gestraft worden. Ik vind het alleen een beetje vreemd dat het verhaal nu pas, weken later én via Hugo Borst naar buiten komt. Dat valt natuurlijk nooit meer te bewijzen.

Je moet alleen beide gevallen wel apart beoordelen. Je kunt niet zeggen: "Vertonghen mag dat soort dingen roepen omdat hij een paar weken geleden is uitgescholden voor ik-weet-niet-wat." Als je zo redeneert is het einde zoek.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 21:47:20 #71
189963 nubreektmijnklomp
pi_81435482
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 21:14 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Dus zodra je het stadion uit bent mag je als voetballer zomaar alles roepen? Dat lijkt me niet. Gewoon een wedstrijd schorsen om een voorbeeld te stellen.
En stop a.u.b. met het aanvoeren van excuses voor Vertonghen's gedrag. Al was hij de dag ervoor 3 uur gesandwiched door twee sjonnies uit Rotterdam, dan nog hoort hij zich te gedragen als een professional en een voorbeeld voor de fans.

Heeft iemand trouwens de column van ons aller grote vriend Nico Dijkshoorn gelezen? Hij pakt Vertonghen hard (te hard?) aan, maar het is goed dat hij ook aandacht besteedt aan de rol van Martin Jol in dit verband. Goed voorbeeld doet goed volgens, en met Jol poepgaatje heb ik (gelukkig) niets te maken.
column niet gelezen, maar vind dijkshorn sowieso een lul. Overigens is een wedstrijd schorsen best, maar dan niet de JC schaal
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_81451506
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 21:14 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Mijn VI is niet bezorgd deze week
quote:
Bondscoach Van Marwijk onder de indruk van Anita
De kans dat Vurnon Anita meegaat met Oranje naar het WK in Zuid-Afrika lijkt steeds groter te worden. In Amsterdam turnde trainer Martin Jol de middenvelder om tot linksback. Bondscoach Van Marwijk is onder de indruk van de Ajax-verdediger.

'Hij is veelzijdig, snel, agressief en durft naar voren te verdedigen', vertelt van Marwijk in De Telegraaf. Bovendien ziet de voormalig trainer van Fortuna Sittard en Feyenoord Anita ook als stand-in op andere posities. 'Hij kan bijvoorbeeld ook rechtsback spelen. We hebben wat problemen op de backposities. Van Bronckhorst is nog niet fit. Boulahrouz en Braafheid hebben weinig gespeeld en missen dus ritme.'

Otman Bakkal (PSV), Wout Brama (FC Twente) en David Mendes Da Silva (AZ) behoren niet meer tot de gegadigden voor de definitieve WK-selectie. Het drietal kreeg vrijdag deze boodschap medegedeeld door de bondscoach. 'We hebben er na iedere training over gesproken. Wat heb je? Wat heb je niet? Ik denk dat de balans in de groep nu wat beter is', aldus Van Marwijk.

Zonder de drie Champions League-finalisten (Arjen Robben, Mark van Bommel en Wesley Sneijder) vertrekt Oranje woensdag voor een trainingskamp naar Oostenrijk. Onder de spelers die meegaan ook de niet geheel fitte Eljero Elia (Hamburger SV). Van Marwijk neemt geen risico met de kwetsuur van de buitenspeler. 'Hij heeft een spierblessure en is voor 99 procent fit. Maar als we één keer te ver gaan, dan kan hij het WK vergeten.'
AFC Ajax
  Forum Admin zaterdag 15 mei 2010 @ 22:32:20 #73
35723 crew  GGMM
pi_81471709
Zoals het nu staat in de Franse competitie zijn we de tweede ronde ook seeded. Betekent dat we in de 2de ronde dus moeilijke tegenstanders ook gaan ontlopen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 23:12:27 #74
213360 ChrisMoneymaker
heeft geen idee.
pi_81473120
Met dank aan Lorient
  zondag 16 mei 2010 @ 13:00:36 #75
189963 nubreektmijnklomp
pi_81485062
heuj, nu zijn we beschermd

Ik snoop overigens niet waarom we contracten verlenge van spelers die we toch niet laten spelen (sarpong) maar spelers die wel redelijk presteren (emanuelson, rommedaehl) geen verlenging aanbieden
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_81496206
quote:
Op zondag 16 mei 2010 13:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
heuj, nu zijn we beschermd

Ik snoop overigens niet waarom we contracten verlenge van spelers die we toch niet laten spelen (sarpong) maar spelers die wel redelijk presteren (emanuelson, rommedaehl) geen verlenging aanbieden
Omdat Emanuelson meer wil gaan verdienen,toch?
AFC Ajax
pi_81496984
quote:
Man United gaat bieden op Suarez'

MANCHESTER - Manchester United bereidt een bod van 21,5 miljoen euro voor op Luis Suarez. Volgend News of the World zou de Ajacied volgend seizoen een spitsenduo moeten gaan vormen met Wayne Rooney. United heeft de spits uit Uruguay zes keer bekeken en raakte overtuigd van de kwaliteiten van de spits.

Ook Karim Benzema van Real Madrid zou op het lijstje staan van de formatie van Sir Alex Ferguson staan, maar de Fransman is een stuk duurder dan Suarez.
Ondanks het mislopen van de titel maakte Suarez een topseizoen door bij Ajax. De aanvaller werd topscorer van de eredivisie met 35 goals en won bovendien de KNVB-beker met de Amsterdammers.
Voor dit bedrag mag die van mij gewoon in Amsterdam blijven.

Bron is overigens de Telegraaf.
pi_81499879
alleen voor minimaal 50 miljoen, als hij weggaat dan is ajax weer helemaal niets
pi_81500072
quote:
Op zondag 16 mei 2010 19:06 schreef mikerw het volgende:
alleen voor minimaal 50 miljoen, als hij weggaat dan is ajax weer helemaal niets
Ten eerste is 50 miljoen natuurlijk lachwekkend. Als er interesse van meerdere clubs zou zijn, dan mag je echt dolblij zijn met 30 miljoen. Daarnaast vraag ik me serieus af of je wel wedstrijden van Ajax hebt gekeken, zeker in de tweede seizoenshelft, als je denkt dat Ajax zonder Suarez helemaal niets is.
  zondag 16 mei 2010 @ 19:24:08 #80
302138 HuffTheTalbot
pi_81500670
Man U. is op zoek naar een topspits. De naam van Anelka wordt genoemd. Ik geloof niet dat Suarez een topspits is, en met 20 miljoen zou ik m'n handjes dichtknijpen.

Ik zie het niet voor me: Suarez in een Man U. shirt, maar De Telegraaf is natuurlijk wel een superbetrouwbare bron...
pi_81501093
quote:
!!!
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_81501811
quote:
50

Was het maar waar haha

Suarez is topscoorder van Europa geworden met alle competities bij elkaar geloof ik dus een miljoentje of 35 vind ik wel oke
pi_81502515
quote:
Op zondag 16 mei 2010 19:47 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

50

Was het maar waar haha

Suarez is topscoorder van Europa geworden met alle competities bij elkaar geloof ik dus een miljoentje of 35 vind ik wel oke
Veel te hoog. Daar kon je dit soort spelers in het verleden nog voor verkopen maar denk dat je met 27 Miljoen je handen dicht mag knijpen.
Niet dat ik hem graag zie gaan maar om het financieel nog in de hand te houden kun je zo'n bod niet weigeren (25+ miljoen).
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_81502881
quote:
Op zondag 16 mei 2010 20:02 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Veel te hoog. Daar kon je dit soort spelers in het verleden nog voor verkopen maar denk dat je met 27 Miljoen je handen dicht mag knijpen.
Niet dat ik hem graag zie gaan maar om het financieel nog in de hand te houden kun je zo'n bod niet weigeren (25+ miljoen).
35 kan je echt wel vragen voor hem hoor.
Hij is nog jong
pi_81504081
quote:
Op zondag 16 mei 2010 19:47 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

50

Was het maar waar haha

Puur op doelpunten inderdaad, maar de lijst van Europese topscoorders corrigeert ook naar zwaarte van de competitie en op basis daarvan is Suarez geen Europees topscoorder.
pi_81504670
quote:
Op zondag 16 mei 2010 19:24 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Man U. is op zoek naar een topspits. De naam van Anelka wordt genoemd. Ik geloof niet dat Suarez een topspits is, en met 20 miljoen zou ik m'n handjes dichtknijpen.

Ik zie het niet voor me: Suarez in een Man U. shirt, maar De Telegraaf is natuurlijk wel een superbetrouwbare bron...
De NOS heeft het er ook over,maar voor minder dan 30 miljoen moet Ajax hem niet laten gaan.
AFC Ajax
pi_81504752
Minimaal 25 miljoen zeg ik.
Dan kan je er een redelijke vervanger voor halen.
  Moderator zondag 16 mei 2010 @ 20:47:23 #88
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_81505333

Het zat er een keer aan te komen.

Voordat geld een goede speler terug halen
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_81507445
quote:
Op zondag 16 mei 2010 20:37 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

De NOS heeft het er ook over,maar voor minder dan 30 miljoen moet Ajax hem niet laten gaan.
Ik ben toch bang dat Ajax daar niet zo heel veel in te willen heeft.
pi_81513033
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:12 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik ben toch bang dat Ajax daar niet zo heel veel in te willen heeft.
Ze zullen wel 30 miljoen vragen en uiteindelijk op 26 a 27 miljoen uitkomen. Daar moet Ajax hem wel voor laten gaan willen ze financieel weer wat lucht krijgen.
Probleem is wel dat na Pantelic (hoogstwaarschijnlijk) dan ook de 2e spits weg is.
Zal niet makkelijk worden om daar 2 goede spelers die ook nog passen bij Ajax voor terug te kopen.
pi_81513204
tering gelijk weg doen natuurlijk....23 miljoen....schat em zelf op een miljoentje of 11, 12....maar kennlijk is United niet helemaal op de hoogte van de defensieve kwaliteiten van teams als RKC Willem 2 NAC NEC etc.
pi_81513577
quote:
Op zondag 16 mei 2010 22:28 schreef HaagsPietje het volgende:
tering gelijk weg doen natuurlijk....23 miljoen....schat em zelf op een miljoentje of 11, 12....maar kennlijk is United niet helemaal op de hoogte van de defensieve kwaliteiten van teams als RKC Willem 2 NAC NEC etc.
11, 12 miljoen

Maar goed dat jij een kuttroll bent
pi_81513817
quote:
Op zondag 16 mei 2010 22:32 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

11, 12 miljoen

Maar goed dat jij een kuttroll bent
hahaha, welnee, gewoon iemand met (voetbal)intelligentie die zaken over het algemeen beter op waarde kan schatten dan de meeste pikkies hier op dit forum
pi_81513975
quote:
Je vergeet ADO er bij te zetten. Hebben die eigenlijk ooit wel is wat verkocht voor meer dan 2 euro en een tros bananen ?
pi_81514014
quote:
Op zondag 16 mei 2010 22:35 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

hahaha, welnee, gewoon iemand met (voetbal)intelligentie die zaken over het algemeen beter op waarde kan schatten dan de meeste pikkies hier op dit forum
Misschien moet je eens solliciteren als scout bij United, je hebt er duidelijk meer verstand van dan de mensen die daar nu zitten.
pi_81514081
quote:
Op zondag 16 mei 2010 22:39 schreef Monolith het volgende:

[..]

Misschien moet je eens solliciteren als scout bij United, je hebt er duidelijk meer verstand van dan de mensen die daar nu zitten.
nou inderdaad, ik wist niet wat ik las....daarom zeg ik ook: gelijk doen natuurlijk! want dit is een zeer onverwachte buitenkans voor ajax!
pi_81514119
quote:
Op zondag 16 mei 2010 22:38 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Je vergeet ADO er bij te zetten. Hebben die eigenlijk ooit wel is wat verkocht voor meer dan 2 euro en een tros bananen ?
ik snap de link niet met Suarez en United?!
  zondag 16 mei 2010 @ 22:41:30 #98
189963 nubreektmijnklomp
pi_81514134
quote:

[..]

jij hebt überhaupt geen intelligentie, stomme troll.
quote:
Op zondag 16 mei 2010 17:43 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

Omdat Emanuelson meer wil gaan verdienen,toch?
rommedaehl niet, en dan hoeven we toch alsnog sarpong niet te verlengen?
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zondag 16 mei 2010 @ 22:45:45 #99
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_81514381
quote:
alleen voor minimaal 50 miljoen, als hij weggaat dan is ajax weer ook helemaal niets
FYP.
pi_81514729
quote:
Op zondag 16 mei 2010 22:40 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

nou inderdaad, ik wist niet wat ik las....daarom zeg ik ook: gelijk doen natuurlijk! want dit is een zeer onverwachte buitenkans voor ajax!
Nou inderdaad. Het was natuurlijk een stuk logischer geweest als United 11 ŕ 12 miljoen had geboden voor de meest bepalende speler van Ajax de afgelopen twee seizoen nadat hij voor 8 miljoen was gehaald.
pi_81523302
quote:
Ik moest lachen.

dat was toch de bedoeling van deze grappig bedoelde post?
pi_81523718
quote:
Op maandag 17 mei 2010 08:48 schreef Robar het volgende:

[..]

Ik moest lachen.

dat was toch de bedoeling van deze grappig bedoelde post?
nee. als club ben je niet goed wijs als je voor een spits die in de nederlandse competitie speelt meer dan 20 miljoen over hebt

ga er dan ook vanuit dat dit onder het kopje geruchten valt en ze gewoon even het WK afwachten.
verwacht dat ie daar niet zal scoren en de prijs naar normale proporties zakt.
pi_81524616
quote:
Op maandag 17 mei 2010 09:18 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

nee. als club ben je niet goed wijs als je voor een spits die in de nederlandse competitie speelt meer dan 20 miljoen over hebt

ga er dan ook vanuit dat dit onder het kopje geruchten valt en ze gewoon even het WK afwachten.
verwacht dat ie daar niet zal scoren en de prijs naar normale proporties zakt.
Oh, in dat geval sluit ik me aan bij de mening van de meerderheid in dit topic over jou

pi_81524779
quote:
Op maandag 17 mei 2010 09:55 schreef Robar het volgende:

[..]

Oh, in dat geval sluit ik me aan bij de mening van de meerderheid in dit topic over jou

zo zie je maar wat voor gevaarlijk kuddegedrag mensen kunnen gaan vertonen als het om bijv. clubliefde gaat; blind voor argumenten en gedreven door een gezamenlijke passie voor een bepaalde kleur van een shirt
pi_81524955
quote:
Op maandag 17 mei 2010 10:02 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

zo zie je maar wat voor gevaarlijk kuddegedrag mensen kunnen gaan vertonen als het om bijv. clubliefde gaat; blind voor argumenten en gedreven door een gezamenlijke passie voor een bepaalde kleur van een shirt
Mwah, ik trek me nooit zoveel aan van wat anderen zeggen, maar Suarez is natuurlijk wel wat meer waard dan 11 of 12 miljoen. Daarin ben ik het eens met de meerderheid. Alleen vind ik wel dat 23 miljoen het overwegen waard is. Suarez heeft zich natuurlijk nog niet bewezen in een grote competitie en dat maakt, dat topclubs niet tot het uiterste zullen gaan. Wanneer Suarez al in de Italiaanse, Spaanse, Duitse of Engelse competitie zou hebben gespeeld, had het verhaal anders geweest. Dan had het risico voor een topclub minder groot geweest. Dat is nu eenmaal het lot van een relatief kleine competitie.
pi_81525018
quote:
Op maandag 17 mei 2010 10:10 schreef Robar het volgende:

[..]

Mwah, ik trek me nooit zoveel aan van wat anderen zeggen, maar Suarez is natuurlijk wel wat meer waard dan 11 of 12 miljoen. Daarin ben ik het eens met de meerderheid. Alleen vind ik wel dat 23 miljoen het overwegen waard is. Suarez heeft zich natuurlijk nog niet bewezen in een grote competitie en dat maakt, dat topclubs niet tot het uiterste zullen gaan. Wanneer Suarez al in de Italiaanse, Spaanse, Duitse of Engelse competitie zou hebben gespeeld, had het verhaal anders geweest. Dan had het risico voor een topclub minder groot geweest. Dat is nu eenmaal het lot van een relatief kleine competitie.
ok, feitelijk zijn we het dus toch eens met elkaar en schrijf in je in iets andere bewoordingen precies op wat ik al eerder deed

pi_81525068
quote:
Op maandag 17 mei 2010 10:12 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

ok, feitelijk zijn we het dus toch eens met elkaar en schrijf in je in iets andere bewoordingen precies op wat ik al eerder deed

We zijn het eens, alleen niet over de werkelijke waarde van Suarez
  maandag 17 mei 2010 @ 10:28:57 #108
258823 Darker-Than-L
You just got L'ed
pi_81525473
Als Suarez verkocht wordt dan moet Ajax naar mijn mening erg voorzichtig zijn met het geld. Ze moeten een goede nieuwe spits kopen (wellicht nog een voor een Pantelic rol maar dat ligt ook een beetje aan spits 1). Tevens moeten ze natuurlijk ook letten op de rode cijfers en dit soort transfers kunnen een club hierbij helpen ipv rekenen op CL geld aangezien dat ook minimaal kan zijn
  maandag 17 mei 2010 @ 10:45:57 #109
47190 MassimO
ćło & hłć
pi_81525904
lol 11 - 12 miljoen voor iemand als Suarez. Bij Ajax brengt dat een beetje verdediger al op. Luis gaat niet weg voor minder dan 30 miljoen
Face, please don't hate me for this palm I am about to bestow upon thee.
AFCA
pi_81525918
quote:

[..]

voetbalintelligentie... En dan voor ADO zijn.. Tuuuuuuurlijk
Het verschil tussen ken en kan kunnen we niet.
pi_81529477
Ajax beschermde status in de voorrondes van de CL
Geen Zentih,Tottenham of wat dan ook
pi_81529519
Overigens heeft Ajax het bod op Suarez gewoon afgewezen omdat het te laag is haha
pi_81529575
quote:
Op maandag 17 mei 2010 12:30 schreef stevenmac26 het volgende:
Overigens heeft Ajax het bod op Suarez gewoon afgewezen omdat het te laag is haha
dit neigt naar guzmannetje
pi_81529641
quote:
Op maandag 17 mei 2010 10:46 schreef xSoDx het volgende:

[..]

voetbalintelligentie... En dan voor ADO zijn.. Tuuuuuuurlijk
ja, want voetbalintelligentie en liefde voor een club zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden natuurlijk
echt, de onlogische absurde verbanden die sommige mensen hier telkens weer weten te leggen....de dommigheid straalt er gewoon van af
  maandag 17 mei 2010 @ 12:34:35 #115
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_81529666
quote:
Op maandag 17 mei 2010 12:32 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

Hoop doet leven pietje
LUHG
pi_81529718
quote:
Op maandag 17 mei 2010 12:34 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Hoop doet leven pietje
volgens mij laat je een gedeelte van deze spreuk achterwege
pi_81529823
quote:
Op maandag 17 mei 2010 12:32 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

Van Suarez loopt nog 2 jaar.
  maandag 17 mei 2010 @ 12:42:29 #118
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_81529984
quote:
Op maandag 17 mei 2010 12:35 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

volgens mij laat je een gedeelte van deze spreuk achterwege
Nah, dat is iets dat er later door iemand is bijverzonnen.
LUHG
pi_81534858
quote:
Op maandag 17 mei 2010 10:28 schreef Darker-Than-L het volgende:
Als Suarez verkocht wordt dan moet Ajax naar mijn mening erg voorzichtig zijn met het geld. Ze moeten een goede nieuwe spits kopen (wellicht nog een voor een Pantelic rol maar dat ligt ook een beetje aan spits 1). Tevens moeten ze natuurlijk ook letten op de rode cijfers en dit soort transfers kunnen een club hierbij helpen ipv rekenen op CL geld aangezien dat ook minimaal kan zijn
Ajax moet max uitgeven wat ze in de groepsfase van de CL kunnen verdienen.
pi_81535989
quote:
Op maandag 17 mei 2010 12:38 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Van Suarez loopt nog 2 jaar.
3
pi_81540636
ach, 23 miljoen is mooi. maar ik denk dat ajax en suarez toch echt lekker het WK afwachten...

word hij van de zomer niet verkocht, dat zal het in de winter worden. 27+ denk ik...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_81540670
quote:
Op maandag 17 mei 2010 15:17 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

3
tot 2012
pi_81544601
quote:
Op maandag 17 mei 2010 17:02 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

tot 2012
Nee hoor. Las vorige week ergens dat ie een contract tot 2013 heeft.
Zijn contract is dit seizoen opgewaardeerd, met verlenging.
pi_81545027
quote:
Op maandag 17 mei 2010 18:29 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Nee hoor. Las vorige week ergens dat ie een contract tot 2013 heeft.
Zijn contract is dit seizoen opgewaardeerd, met verlenging.
klopt, ik heb het verkeerd gelezen.
Zijn contract liep tot 2012
pi_81566758
quote:
'Ajax slaat eerste bod Everton op Vertonghen af'

Ajax heeft een eerste bod van Everton op verdediger Jan Vertonghen afgeslagen. De Engelsen wilden tussen de tien en twaalf miljoen euro betalen voor de Belg, maar dat bod is volgens AD/Sportwereld naar de prullenbak verwezen. Ajax wil Vertonghen als dragende speler niet verliezen.

Vorig jaar verkocht de Amsterdamse club Thomas Vermaelen voor ongeveer hetzelfde bedrag aan Arsenal en zijn plek in het elftal werd overgenomen door Vertonghen, die dit seizoen naast Toby Alderweireld indruk maakte in het hart van de defensie. Dat is blijkbaar ook Everton opgevallen, want de werkgever van John Heitinga schijnt zich in de ArenA gemeld te hebben.

Volgens de ochtendkrant is niet alleen Everton geďnteresseerd in Vertonghen, maar ook buurman Liverpool. Deze ploeg heeft vooralsnog niets laten horen en het is maar de vraag of dit gaat gebeuren, nu blijkt dat Ajax meer dan twaalf miljoen euro wil hebben voor de verdediger. De 23-jarige Vertonghen heeft een contract dat tot 2013 doorloopt.
pi_81569354
quote:
De onderhandelingen tussen Urby Emanuelson en Ajax over een nieuw contract zijn definitief gestaakt. De veelzijdige linkspoot deed een nieuwe poging om dichterbij de Amsterdamse club te komen, maar dit lukte niet. “Er is nu definitief een streep onder gezet", aldus Emanuelsons zaakwaarnemer Brian Berkleef in De Telegraaf.

Emanuelson heeft een contract dat tot 2011 doorloopt, waardoor Ajax de vleugelspeler in de zomer moet verkopen wanneer zij nog wat geld wil ontvangen. "Urby is teleurgesteld, maar wil desondanks bij Ajax blijven. Hij dient in principe zijn contract tot 2011 uit", zegt Berkleef. De kans is dus groot dat het product van de eigen opleiding transfervrij de ArenA uitloopt.

De 23-jarige Emanuelson sprak eerder dit seizoen voor het eerst met Ajax over een verlenging van de samenwerking, maar destijds kwamen beide partijen er al niet uit. De geboren Amsterdammer wilde desondanks een nieuwe poging wagen, maar ook nu was er geen succes. Emanuelson heeft er zes jaar in het eerste elftal van Ajax opzitten.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 10:18:27 #127
258823 Darker-Than-L
You just got L'ed
pi_81569464
Dit had ik op zich ook best wel verwacht
  dinsdag 18 mei 2010 @ 10:45:39 #128
189963 nubreektmijnklomp
pi_81570382
quote:
Ajax wil absolute hoofdprijs voor topscorer Suarez
17/05/2010 21:30

Volgens Engelse media bereidt Manchester United een bod van 23 miljoen euro voor op Luis Suarez, maar Ajax heeft nog niets vernomen uit Engeland.

Ook Henk van Ginkel, de Nederlandse zaakwaarnemer van de Uruguayaan, weet van niks. 'Als er iets zou spelen, had ik dat geweten', aldus Van Ginkel tegen Voetbal International. Suarez verlengde onlangs zijn contract in Amsterdam tot medio 2013 en heeft meerdere malen laten weten alleen voor een internationale topclub te willen vertrekken.

Manchester United behoort tot dat rijtje, maar de voorkeur van Suarez gaat uit naar Spanje. Bovendien lijkt het uitgesloten dat Ajax akkoord gaat met een transfersom van 23 miljoen, mocht dat bod alsnog komen. Bij de laatste aandeelhoudersvergadering van de club schatte algemeen directeur Rik van den Boog de waarde van de topscorer op veertig miljoen euro. 'Dan gaan we erover nadenken', zei Van den Boog toen.
dat is mooi, dat betekend dat we tenminste niet de hele ploeg gaan wegtransferren.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 11:15:16 #129
220368 Afhaalchinees
Geen Chinees
pi_81571541
Hi mannen(en vrouwen ) Nu mn eerste post in deze reeks.

Ik heb ff een vraagje, vrijdag heb ik een seizoenkaart besteld, 2e ring hoek korte zijde. Ik sta nu op de wachtlijst en moet wachten tot er contact wordt opgenomen.

Hebben jullie enig idee of ik op tijd ben om in de buurt van 425 te zitten?
pi_81572239
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 11:15 schreef Afhaalchinees het volgende:

Ik heb ff een vraagje, vrijdag heb ik een seizoenkaart besteld, 2e ring hoek korte zijde. Ik sta nu op de wachtlijst en moet wachten tot er contact wordt opgenomen.

in de buurt of echt 425?

en wat is in de buurt?
  dinsdag 18 mei 2010 @ 11:43:11 #131
220368 Afhaalchinees
Geen Chinees
pi_81572645
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 11:31 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

in de buurt of echt 425?

en wat is in de buurt?
426 ofzo, richting fside oid iig wil ik sfeer, ik wil niet aan de andere kant van de arena zitten
en ik denk dat 425 zelf al vol zit niet?
pi_81573014
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 11:43 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

426 ofzo, richting fside oid iig wil ik sfeer, ik wil niet aan de andere kant van de arena zitten
en ik denk dat 425 zelf al vol zit niet?
f-side is beneden 126,127,128,129 en dat is vol met een wachtlijst.
Boven bij 410 is ook alles redelijk vol volgens mij
  dinsdag 18 mei 2010 @ 11:58:12 #133
220368 Afhaalchinees
Geen Chinees
pi_81573161
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 11:53 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

f-side is beneden 126,127,128,129 en dat is vol met een wachtlijst.
Boven bij 410 is ook alles redelijk vol volgens mij
Ja bedoelde ook de 2e ring richting fside. Nja anyway, ik merk het wel Heb jij een seizoenkaart?
pi_81573510
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 11:58 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

Ja bedoelde ook de 2e ring richting fside. Nja anyway, ik merk het wel Heb jij een seizoenkaart?
had, heb een stadionverbod
  dinsdag 18 mei 2010 @ 12:10:46 #135
220368 Afhaalchinees
Geen Chinees
pi_81573598
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 12:08 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

had, heb een stadionverbod
je hebt hier vast een topic over geopend, linkje
pi_81573824
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 12:10 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

je hebt hier vast een topic over geopend, linkje
nope geen commentaar.
Was meer iets verkeerde tijd verkeerde plaats
  dinsdag 18 mei 2010 @ 12:28:22 #137
220368 Afhaalchinees
Geen Chinees
pi_81574340
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 12:16 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

nope geen commentaar.
Was meer iets verkeerde tijd verkeerde plaats
Ok hoelang heb je hem?
pi_81574425
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 12:28 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

Ok hoelang heb je hem?
tot 2013, grote kans dat ik Suarez nooit meer live zie
  dinsdag 18 mei 2010 @ 14:24:14 #139
47190 MassimO
ćło & hłć
pi_81578529
Ajax heeft dankzij het succes van Olympique Lyon een betere uitgangspositie voor het veroveren van een startbewijs voor de Champions League.

De UEFA maakt in de voorronde voor de Champions League een onderscheid tussen kampioenen en niet-kampioenen. Ajax krijgt als nummer twee van Nederland de kans zich via de tweede groep te plaatsen voor het hoofdtoernooi.

De vooruitzichten op een Amsterdams succes zijn beter geworden. Ajax heeft een beschermde status in zowel de derde als vierde voorronde. Door de tweede plaats voor Olympique Lyon schoof de Amsterdamse club op in de coëfficiëntenlijst van de UEFA.

L'OL heeft een hogere Europese coëfficiënt dan Ajax, maar plaatste zich op de laatste speeldag direct voor de Champions League. De Franse nummer drie AJ Auxerre kan bogen over een mindere score en is daardoor veroordeeld tot de pot van niet-geplaatste clubs.

In de derde voorronde was Ajax al zeker van het ontlopen van Zenit Sint-Petersburg, Fenerbahçe, Sporting Braga en Dinamo Kiev. De mogelijke eerste opponent komt uit het rijtje PAOK Saloniki, Young Boys, AA Gent, Celtic en Unirea Urziceni.

Vooral de nieuwe beschermde status in de vierde voorronde biedt Ajax meer kansen aangezien Sevilla, Werder Bremen en Tottenham Hotspur niet meer behoren tot de mogelijke tegenstanders.

Dit jaar gaat het lukken.
AFCA
pi_81578702
Marc Janko van Red Bull Salzburg leeft in onmin met trainer Huub Stevens.

Is dit misschien een goede opvolger voor Pantelic. Hij weet iig wat scoren is.
pi_81581820
Dus:

PAOK Saloniki, Young Boys, AA Gent Celtic en CFR Cluj / Unirea Urziceni.

Moeten we kunnen hebben
pi_81582126
quote:
Nou, nog maar wat nieuws met getallen en voetballers. Volgens het AD heeft Everton namelijk een bod uitgebracht op Jan Vertonghen. De krant stelt dat de club uit Liverpool tussen de tien en twaalf miljoen euro heeft geboden. Ajax heeft het bod echter vriendelijk naar de prullenbak verwezen. Overigens zou ook stadsgenoot FC Liverpool interesse hebben in de Belg. Martin Jol was eerder al duidelijk over het prijskaartje van Jan Vertonghen: “Ik ken de Engelse markt een beetje en jongens als Jan Vertonghen en Gregory van der Wiel zijn daar minimaal twintig miljoen euro waard.”
pi_81583402
Bij 15 miljoen mag Jantje weg, al zal die zelf nog wel in Amsterdam willen blijven

Voor iets van 7-8 haal je spelers als Douglas, en als je bijvoorbeeld afgelopen winter voor 4 ton Bouhlarouz kon binnenhalen?

Jantje is een goede speler voor de Eredivisie, en ik houd hem er liever bij, maar mocht Ajax de CL halen denk ik niet dat je met deze jongen ver komt ZOLANG JE HEM CENTRAAL ACHTERIN ZET!!
pi_81583589
Wat is er mis met hem centraal achterin dan?
pi_81583642
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:28 schreef mrsjaak2 het volgende:

77 doelpunten in 122 wedstrijden. Waarvan 57 van de 68 wedstrijden afgelopen 2 seizoenen zijn.

Weet alleen niet hoe het met z'n spel zit.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 17:02:50 #146
220368 Afhaalchinees
Geen Chinees
pi_81584477
meh, ik hoop echt dat pantelic blijft, heb hem net zo mooi nagemaakt met pes 2010 (hij zit er niet in)
pi_81584988
Nou, Jantje mist iets als verdediger.. Een robuuste uitstraling, zoals Alderweireld die wel heeft..
(Die kom je liever niet tegen in een steegje)

Vertonghen valt vooral op door zijn aanvallende (geweldige) acties, maar laat verdedigend nog wel is wat steken vallen
pi_81587780
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:28 schreef mrsjaak2 het volgende:

Lijkt me ook een goede vervanger.Ben ik overigens de enigste die vindt dat het geld dat binen zal komen als er zou worden verkocht (Suarez) dat het leeuwendeel van de transferssom zou worden gebruikt om de schulden af te lossen.
AFC Ajax
pi_81587914
Ik vind Jan een prima verdedeger maar oke.
Suarez gewoon nog een jaartje houden en daarna voor een flink smak geld aan ManU ofzo verkopen en dan Dost halen als hij het goed doet.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 18:57:21 #150
47190 MassimO
ćło & hłć
pi_81589052
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 18:26 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

Lijkt me ook een goede vervanger.Ben ik overigens de enigste die vindt dat het geld dat binen zal komen als er zou worden verkocht (Suarez) dat het leeuwendeel van de transferssom zou worden gebruikt om de schulden af te lossen.
Nee , ben je niet. Alhoewel ik denk dat het wel meevalt met die schulden.
In ieder geval lang niet zo overdreven als die Derksen beweert.
AFCA
pi_81590517
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 17:16 schreef HerrFl1ck het volgende:
(Die kom je liever niet tegen in een steegje)
Gast
pi_81593527
Als je Jan nu verkoopt voor 10/15 miljoen, dan is Douglas van Twente toch wel haalbaar voor een miljoen of 8? Eventueel kun je zelfs Boulahrouz en Braafheid ophalen, als Wiel dan vertrekt kun je Anita op rechts zetten.
pi_81593577
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 19:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Gast
Het is een Belg he, daar is iedereen bang voor
  dinsdag 18 mei 2010 @ 20:31:00 #154
198365 Morendo
The Real Deal
pi_81593584
Volgens mij is Janko geen voetballende spits. Meer een Huntelaar dan een Pantelic.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_81599452
Hoe zit het met Van der Wiel? Is er al openlijk belangstelling?

Trouwens kan iemand even doorgeven aan de F-Siders dat het verboden is om te roken?
Krijg van die kutgasten tijdens mijn werk '' maar daar roken ze wel'' GODVER
  dinsdag 18 mei 2010 @ 22:53:52 #156
189963 nubreektmijnklomp
pi_81602621
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 11:15 schreef Afhaalchinees het volgende:

Fside + sfeervak (424-425) hebben een wachtlijst van 8 jaar+ en bij het sfeervak moeten de mensen van het sfeervak je toestemming geven.
lange zijde is sowieso geen plek meer, dus kan je ook niet aanvragen.

staat ook ergens op de site allemaal volgens mij ik zal het wel even zoeken.
quote:
Plaatsverzoeken

Plaatsverzoeken die worden aangegeven op de machtigingskaart worden niet in behandeling genomen. Gebruik hiervoor alleen de procedure zoals hieronder aangegeven.

let op: Mocht je ongeacht de verplaatsing volgend jaar in de ArenA willen zitten dan dient je sowieso de seizoenkaart te verlengen. Daarna gaan wij kijken of we je kunnen verplaatsen.

Het aanvragen van een andere plek in de Amsterdam ArenA (alle vakken behalve 125 t/m 129, 424/425 en 119 t/m 122) kan alleen telefonisch. Ajax seizoenkaarthouders die 3 jaar of langer onafgebroken in het bezit zijn van een seizoenkaart mogen iets eerder bellen dan de nieuwe seizoenkaarthouders.

Klik HIER om naar de informatie te gaan omtrent de verplaatsing voor volgend seizoen.

Plaatsverzoek F-Side (125 t/m 129)
Seizoenkaarthouders die verplaatst willen worden naar de F- Side (zuid 125 t/m 129) kunnen zich via supporterszaken weer op de wachtlijst laten inschrijven. Stuur een e-mail naar info@ajax.nl, met als onderwerp 'Plaatsverzoek F-Side'. Momenteel is er wel een lange wachtlijst, en is de wachttijd ongeveer tussen de 6 en 8 jaar. De reden hiervan is dat Ajax afhankelijk is van het aantal jaarlijkse opzeggingen. De opzeggingen bepalen hoeveel 'nieuwe' seizoenkaarthouders er geplaatst kunnen worden op de vakken 125 t/m 129. Gemiddeld zeggen er ongeveer 50-100 seizoenkaarthouders per jaar hun kaart op. De wachtlijst bestaat momenteel uit ongeveer 600 aanmeldingen. Dit houdt in dat de nieuwe aanmeldingen ongeveer 6 tot 8 jaar moeten wachten om overgeplaatst te worden naar de F- Side.

Plaatsverzoek Sfeervak (424/425)
Ook voor het Sfeervak bestaat een wachtlijst. Hiervoor kun je je inschrijven. Je moet dan wel al in het bezit zijn van een seizoenkaart in een ander vak. Het is niet mogelijk je voor het Sfeervak in te schrijven als je nog geen seizoenkaart hebt. Aanmelden moet je schriftelijk doen via e-mail. Vermeld daarbij je naam- en adresgegevens en eventueel je relatienummer. Wij zetten je dan op de wachtlijst. Mocht er plaats voor je zijn in het Sfeervak dan zullen wij contact met je opnemen. Het heeft dus géén zin om hier zelf contact over op te nemen.

Plaatsverzoek Lange zijde, eerste ring (119 t/m 122)
Voor verplaatsing naar de lange zijde, eerste ring (119 t/m 122) bestaat een wachtlijst die inmiddels zo lang is dat we voorlopig geen nieuwe verzoeken kunnen aannemen. Mensen die op de wachtlijst staan, zullen door Ajax benaderd worden zodra er plaats is. Zodra inschrijving voor deze vakken weer mogelijk is, zal dat gecommuniceerd worden via de website.

Ik sta op de wachtlijst van de F-Side/Sfeervak/eerste ring. Waar sta ik ongeveer / Kom ik volgend jaar in aanmerking hiervoor?
Helaas is het voor ons lastig in te schatten hoe lang het precies duurt voor we aan je verzoek kunnen voldoen. We zijn immers afhankelijk van opzeggingen en/of verplaatsingen (mensen die vanuit de vakken met wachtlijst naar een ander vak willen). Daardoor zullen mensen op de wachtlijst het ene jaar wellicht sneller aan de beurt zijn dan het andere jaar. Voor alle drie de categorieën geldt dat we contact met je opnemen zodra je aan de beurt bent. Het heeft dus géén zin om contact met ons op te nemen om te vragen waar je precies staat op de wachtlijst.
http://www.ajax.nl/Ticket(...)htm#plaatsverzoeken_

dat dus.

[ Bericht 63% gewijzigd door nubreektmijnklomp op 18-05-2010 22:55:13 (soberso) ]
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 22:56:11 #157
189963 nubreektmijnklomp
pi_81602750
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 22:02 schreef Santello het volgende:
Hoe zit het met Van der Wiel? Is er al openlijk belangstelling?

Trouwens kan iemand even doorgeven aan de F-Siders dat het verboden is om te roken?
Krijg van die kutgasten tijdens mijn werk '' maar daar roken ze wel'' GODVER
jij werkt in het ajax café?
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 23:15:52 #158
220368 Afhaalchinees
Geen Chinees
pi_81603767
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 22:53 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Fside + sfeervak (424-425) hebben een wachtlijst van 8 jaar+ en bij het sfeervak moeten de mensen van het sfeervak je toestemming geven.
lange zijde is sowieso geen plek meer, dus kan je ook niet aanvragen.

staat ook ergens op de site allemaal volgens mij ik zal het wel even zoeken.
[..]

http://www.ajax.nl/Ticket(...)htm#plaatsverzoeken_

dat dus.

Ja, maar wil niet naar 425 zelf, ik weet ook wel dat het anders werkt in sfeervakken. Had het meer over 426, 427 ofzo.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 23:20:39 #159
189963 nubreektmijnklomp
pi_81604001
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 23:15 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

Ja, maar wil niet naar 425 zelf, ik weet ook wel dat het anders werkt in sfeervakken. Had het meer over 426, 427 ofzo.
426/427 en dergelijke zijn voor zover ik weet gewoon beschikbaar voor seizoenskaart aanvragen. 423 weet ik niet zeker, maar valt volgens mij net niet onder de lange zijde dus die is denk ik ook beschikbaar. Maar pin me er niet op vast Een van die vakken kan natuurlijk toevallig vol zijn oid. alhoewel je vanaf vak 410 en 411 beter de tifo's ziet, maar wel dichter bij de kindervakken en dus iets minder sfeer natuurlijk
Oh en je kan dus natuurlijk alleen boven de Fside zitten, en dat is dus ongeveer naast de sfeervakken. want d Fside is de hele beneverdieping en daarna komt de gracht
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_81604272
Steward hoofdgebouw
  dinsdag 18 mei 2010 @ 23:32:49 #161
198365 Morendo
The Real Deal
pi_81604593
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 23:26 schreef Santello het volgende:
Steward hoofdgebouw
Heaumeau.
pi_81604835
Gratis wedstrijden kieken

Oja Toppers deze week
pi_81606501
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 23:37 schreef Santello het volgende:
Gratis wedstrijden kieken

Oja Toppers deze week
Nog liever werkloos
pi_81651586
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 23:20 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

426/427 en dergelijke zijn voor zover ik weet gewoon beschikbaar voor seizoenskaart aanvragen. 423 weet ik niet zeker, maar valt volgens mij net niet onder de lange zijde dus die is denk ik ook beschikbaar. Maar pin me er niet op vast Een van die vakken kan natuurlijk toevallig vol zijn oid. alhoewel je vanaf vak 410 en 411 beter de tifo's ziet, maar wel dichter bij de kindervakken en dus iets minder sfeer natuurlijk
Oh en je kan dus natuurlijk alleen boven de Fside zitten, en dat is dus ongeveer naast de sfeervakken. want d Fside is de hele beneverdieping en daarna komt de gracht

de vakken op zuid 2 (426,427,428) zijn zeer populair. Heb de afgelopen 2 jaar een scc op noord 2 (412) gehad en belde toen vorige week voor verplaatsing maar zuid 2 zat al vol behalve 430 maar dat is weer ¤270,- ... Na 3 jaar heb je voorrang bij verplaatsing. Noord 2 is ook wel leuk als je een beetje bovenin het vak staat.
Overigens is f-Side en sfeervak een beetje een onzinterm en niet echt van deze tijd meer.
  woensdag 19 mei 2010 @ 22:49:13 #165
189963 nubreektmijnklomp
pi_81652030
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 22:43 schreef OnCraintDégun het volgende:

[..]

de vakken op zuid 2 (426,427,428) zijn zeer populair. Heb de afgelopen 2 jaar een scc op noord 2 (412) gehad en belde toen vorige week voor verplaatsing maar zuid 2 zat al vol behalve 430 maar dat is weer ¤270,- ... Na 3 jaar heb je voorrang bij verplaatsing. Noord 2 is ook wel leuk als je een beetje bovenin het vak staat.
Overigens is f-Side en sfeervak een beetje een onzinterm en niet echt van deze tijd meer.
nouja het heet nog steeds de F-side dus die term is nog wel redelijk van deze tijd. sfeervak noemt zichzelf liever 410 inderdaad of bedoel je dat niet?
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_81652334
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 22:49 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

nouja het heet nog steeds de F-side dus die term is nog wel redelijk van deze tijd. sfeervak noemt zichzelf liever 410 inderdaad of bedoel je dat niet?

ja dat bedoelde ik. Maar zuid 1e ring is tegenwoordig voor een deel van dat gespuis dat de ekte ekte hooligan loopt uit te hangen en zich dan ook ekte f-siders voelen. Maar ik doelde vooral op VAK410 inderdaad
  woensdag 19 mei 2010 @ 23:12:01 #167
189963 nubreektmijnklomp
pi_81653731
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 22:53 schreef OnCraintDégun het volgende:

[..]

ja dat bedoelde ik. Maar zuid 1e ring is tegenwoordig voor een deel van dat gespuis dat de ekte ekte hooligan loopt uit te hangen en zich dan ook ekte f-siders voelen. Maar ik doelde vooral op VAK410 inderdaad
waarom is 410 nou eigenlijk naar 424-425 verplaatst. slaat nergens op.
En een beetje jammer dat al die halve ajax fans nu de hooligan willen uithangen voor hun street cred
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_81655323
Maarja, ik merk het wel heb er iig zin in
pi_81659555
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 23:12 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

waarom is 410 nou eigenlijk naar 424-425 verplaatst. slaat nergens op.
En een beetje jammer dat al die halve ajax fans nu de hooligan willen uithangen voor hun street cred
Weet niet precies waarom maar er was wel kritiek van de politie dat 410 zo dicht bij het uitvak zat. Twee jaar terug was er ook zo'n groepje dat het probeerde (414 nog wat), naast het uitvak, ook toen is het verboden.
Maar sinds VAK410 op zuid is, is de sfeer wel echt veel beter geworden.
Maar het is wel krom idd VAK410 op 424-425, misschien dat ze daar ook meer uitbreidingscapaciteit hebben.
  donderdag 20 mei 2010 @ 23:58:46 #170
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_81701301
quote:
Jol denkt dat Suárez blijft en wil biertje drinken met Emanuelson

artin Jol is niet bang voor het vertrek van Luis Suárez bij Ajax. De aanvaller staat volgens geruchten in de belangstelling van met name Manchester United, maar Jol verwacht ook volgend seizoen nog met zijn sterspeler samen te werken. “Er hangt een heel hoog prijskaartje om zijn nek”, noteerde AjaxLife uit de mond van de coach.
/

Jol zit momenteel in Curacao, waar Ajax een afsluitend trainingskamp heeft belegd. Suárez is er niet bij: hij zit in Uruguay en bereidt zich voor op het aankomende WK in Zuid-Afrika. “Suárez zit in de voorbereiding op het WK en wij hebben nog niks gehoord”, zei Jol, die hoorde dat Rik van den Boog veertig miljoen euro voor de dribbelaar wil hebben. “Suárez zal zo snel niet weg zijn”, denkt Jol dan ook.

De coach van Ajax durft niet te zeggen of Urby Emanuelson in de Arena blijft voetballen: “Er gaan geen spelers weg of het moet Urby zijn, want die wil maar niet bijtekenen. We gaan met Urby in het zonnetje één, twee of drie biertjes drinken, lekker ontspannen. Desnoods houden we hem een paar keer onder water en dan hoop ik dat 'ie blijft."
Ik ben inmiddels overleden
  vrijdag 21 mei 2010 @ 00:06:58 #171
189963 nubreektmijnklomp
pi_81701625
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 01:24 schreef OnCraintDégun het volgende:

[..]

Weet niet precies waarom maar er was wel kritiek van de politie dat 410 zo dicht bij het uitvak zat. Twee jaar terug was er ook zo'n groepje dat het probeerde (414 nog wat), naast het uitvak, ook toen is het verboden.
Maar sinds VAK410 op zuid is, is de sfeer wel echt veel beter geworden.
Maar het is wel krom idd VAK410 op 424-425, misschien dat ze daar ook meer uitbreidingscapaciteit hebben.
hadden ze eigenlijk gewoon vak 424-425 een groot vak 410 maken
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  vrijdag 21 mei 2010 @ 00:11:00 #172
220368 Afhaalchinees
Geen Chinees
pi_81701755
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 23:58 schreef Enchanter het volgende:

[..]

pi_81712430
quote:
Luis Suarez staat op het schaduwlijstje van Atlético Madrid. De aanvaller komt bij de Europa League-winnaar in beeld wanneer één van de twee spitsen van de club komende zomer vertrekt.

Mocht Sergio Agüero of Diego Forlan komende zomer vertrekken bij Atlético, hoopt de Spaanse club Suarez als vervanger in huis te halen. Dat meldt de Spaanse sportkrant AS vrijdag.

Of het zover komt is nog maar de vraag. De zaakwaarnemer van Agüero laat in elk geval weten dat hij niet op de hoogte is van interesse in zijn speler. Onder meer Manchester United zou 'Kun' graag naar Engeland willen halen. De agent doet die berichten af als 'Engelse geruchten' en laat weten dat Agüero zich volledig richt op het WK. Daar zal hij namens Argentinië aantreden.

Atlético is echter gecharmeerd van Suarez. De aanvaller staat hoog op het lijstje bij de club. De Spanjaarden zouden een bedrag van twintig miljoen euro over hebben voor de spits. Eerder nog liet Ajax weten het dubbele te willen ontvangen voor Suarez.
Die gaat weg als hij de kans krijgt om met Forlan te kunnen spelen...
  vrijdag 21 mei 2010 @ 12:20:00 #174
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_81713899
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 11:48 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Dan moeten ze wat meer bieden
  vrijdag 21 mei 2010 @ 13:02:39 #175
220368 Afhaalchinees
Geen Chinees
pi_81715657
suarez is niet te koop
  vrijdag 21 mei 2010 @ 13:11:05 #176
47190 MassimO
ćło & hłć
pi_81716082
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 11:48 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Doe mij zo'n glazen bol , lijkt me reuze makkelijk
AFCA
pi_81723781
quote:
BELGRADO - Miralem Sulejmani ontbreekt komende maand bij het wereldkampioenschap voetbal in Zuid-Afrika. De aanvaller van Ajax kreeg vrijdag te horen dat hij is afgevallen uit de voorlopige selectie.
© ANPBondscoach Radomir Antic bracht de spelersgroep terug van 27 naar 24 man.

Naast Sulejmani behoren ook Nemanja Matic (Chelsea) en Dejan Lekic (Rode Ster Belgrado) niet tot de definitieve selectie.

Marko Pantelic van Ajax en oud-PSV'er Danko Lazovic zitten wel bij de groep, die uiteindelijk moet worden teruggebracht naar 23 spelers. De laatste die buiten de selectie valt is een van de vier geselecteerde doelmannen.
Wel zonde. had goed geweest kunnen zijn voor hem
  vrijdag 21 mei 2010 @ 16:00:09 #178
220368 Afhaalchinees
Geen Chinees
pi_81723992
had ik wel verwacht, hij had zo weinig minuten bij ajax
pi_81731731
Shit, nu raken we hem helemaal niet meer (voor een goed bedrag) kwijt
pi_81751743
Het is me echt een raadsel wat er met Sulejmani is gebeurt na Heerenveen. Hoorde wel iets van dat hij een chronische kraakbeen aandoening had ofzo.
pi_81868219
quote:
Ajax neemt volgens Voetbal International afscheid van Gabri. De Spaanse middenvelder vervolgt zijn voetballoopbaan mogelijk bij Umm-Salal. Hoofdcoach van de ploeg uit Qatar, Henk ten Cate, heeft het plan om de speler mee te nemen. Inmiddels zijn er al gesprekken gevoerd tussen de Spanjaard en de oefenmeester.

Bij Ajax heeft Gabri sinds zijn komst niet weten overtuigen. De speler begon zijn voetbalcarričre bij FC Barcelona. Wegens onder meer blessureleed moest hij daar in 2006 vertrekken, waarna Ajax toesloeg. Toen Gabri naar de Amsterdamse club vertrok, was Ten Cate daar hoofdtrainer. Momenteel heeft de middenvelder bij de Hoofdstedelingen geen uitzicht op een basisplaats.

Update:

Gabri zal verkassen naar Umm-Salal, zo meldt Voetbal International. De 31-jarige Spanjaard verkiest het lucratieve avontuur in Qatar boven een nieuw contract bij Ajax.
pi_81875306
quote:
Ajax heeft een prijs gekregen voor de beste jeugdopleiding van Europa. In Frosinone nabij Rome ontving hoofd jeugdopleidingen Jan Olde Riekerink de prijs uit handen van vicedirecteur van Rai Sport Jacopo Volpi.

De prijs werd vier jaar geleden in het leven geroepen door de organisatie van de Ciociaria Cup, waar Ajax aan deelneemt. "De prijs is een mooie beloning voor het heden en het verleden van de opleiding", zegt Olde Riekerink op de site van Ajax. "Zeker van een voetbalgek land als Italië."

In het juryrapport is te lezen dat Ajax grote namen heeft voortgebracht, zoals Johan Cruijff, Marco van Basten, Rafael van der Vaart en Wesley Sneijder. Olde Riekerink vond zelf de definitie dat Ajax 'nationaal en internationaal opleidt' het mooist
pi_81879354
Gabri held
  dinsdag 25 mei 2010 @ 18:08:05 #184
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_81879789
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 16:35 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

En die kakkies maar blij zijn en ons uitlachen met hun prijs voor de jeugdopleiding.Leuk hoor, maar wij pakken hem wel Internationaal
LUHG
pi_81879929
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 18:08 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

En die kakkies maar blij zijn en ons uitlachen met hun prijs voor de jeugdopleiding.Leuk hoor, maar wij pakken hem wel Internationaal
Mooie vergelijking idd

Ajax krijgt de prijs gezien het verleden. Feyenoord heeft de prijs ontvangen voor wat ze momenteel aan het doen zijn met de jeugdopleiding. Ook geheel objectief zal het niet zijn aangezien Ajax één van die clubs is die meedoet aan het toernooi.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 18:13:48 #186
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_81880059
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 18:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Mooie vergelijking idd

Ajax krijgt de prijs gezien het verleden. Feyenoord heeft de prijs ontvangen voor wat ze momenteel aan het doen zijn met de jeugdopleiding. Ook geheel objectief zal het niet zijn aangezien Ajax één van die clubs is die meedoet aan het toernooi.
Dat zal het zijn
LUHG
pi_81890744
de AJAX jeugd heeft de toekomst
  Forum Admin dinsdag 25 mei 2010 @ 21:32:32 #188
35723 crew  GGMM
pi_81891507
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 18:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ajax krijgt de prijs gezien het verleden.
Vandaar dat het een jaarlijkse prijs is
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_81891912
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 21:32 schreef GGMM het volgende:

[..]

Vandaar dat het een jaarlijkse prijs is
Ja die wordt gegeven wegens prestaties uit het verleden.
  Forum Admin dinsdag 25 mei 2010 @ 21:38:51 #190
35723 crew  GGMM
pi_81892077
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 21:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ja die wordt gegeven wegens prestaties uit het verleden.
Onder andere. Als het puur om prestaties uit het verleden ging zou dezelfde club deze award elk jaar weer winnen.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_81892280
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 21:38 schreef GGMM het volgende:

[..]

Onder andere. Als het puur om prestaties uit het verleden ging zou dezelfde club deze award elk jaar weer winnen.
Ajax wint hem nu gewoon omdat ze aan dat toernooi daar meedoen. Of had je gedacht dat ze hem ook hadden gewonnen als ze daar niet mee hadden gedaan? Dit is gewoon om publiciteit rondom dat toernooi te creëren. Of denk je werkelijk dat die "jury" alle jeugdopleidingen van de betaalde voetbalclubs heeft onderzocht in Europa?
  Forum Admin dinsdag 25 mei 2010 @ 22:00:17 #192
35723 crew  GGMM
pi_81894081
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 21:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ajax wint hem nu gewoon omdat ze aan dat toernooi daar meedoen. Of had je gedacht dat ze hem ook hadden gewonnen als ze daar niet mee hadden gedaan? Dit is gewoon om publiciteit rondom dat toernooi te creëren. Of denk je werkelijk dat die "jury" alle jeugdopleidingen van de betaalde voetbalclubs heeft onderzocht in Europa?
Dat is jouw aanname. Feyenoord heeft de prijs in Nederland gewonnen omdat de jeugdelftallen het, het in dit jaar het beste heeft gedaan. Dit bekent niet dat de jeugdopleiding over het algemeen het beste is.

Ik kan het nu zo snel niet vinden, maar er zijn in VBL topics geweest over hele succesvolle jeugdteams uit het verleden die nu werden bekeken en dan zie je dat 10 v/d 11 spelers nu in de jupiler league spelen. Uiteindelijk gaat het er om hoeveel jeugd er echt doorbreekt.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_81894976
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 22:00 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat is jouw aanname. Feyenoord heeft de prijs in Nederland gewonnen omdat de jeugdelftallen het, het in dit jaar het beste heeft gedaan. Dit bekent niet dat de jeugdopleiding over het algemeen het beste is.
Dat is gewoon zo. Er wordt gewoon een mooi verhaaltje gemaakt. Had jij al eens eerder van die prijs gehoord? Zo belangrijk is die prijs.

Over het algemeen is de Feyenoord opleiding wel het beste. Ajax was misschien voorheen wel de beste.

De Rotterdamse club viel de eer te beurt onder meer vanwege de innovatie binnen de opleiding, de uitstekende prestaties van de jeugdelftallen en het hoge aantal Feyenoorders dat deel uitmaakt van de nationale jeugdelftallen.
  Forum Admin dinsdag 25 mei 2010 @ 22:29:44 #194
35723 crew  GGMM
pi_81896878
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 22:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Dat is gewoon zo. Er wordt gewoon een mooi verhaaltje gemaakt. Had jij al eens eerder van die prijs gehoord? Zo belangrijk is die prijs.

Over het algemeen is de Feyenoord opleiding wel het beste. Ajax was misschien voorheen wel de beste.

De Rotterdamse club viel de eer te beurt onder meer vanwege de innovatie binnen de opleiding, de uitstekende prestaties van de jeugdelftallen en het hoge aantal Feyenoorders dat deel uitmaakt van de nationale jeugdelftallen.
Als je echt denkt dat Feyenoord over het algemeen de betere jeugdopleiding heeft heb je wel een plaat voor je kop moet ik zeggen.Kijk eens naar jeugdelftallen van Ajax van de afgelopen jaren en kijk hoeveel spelers er nu nog professioneel voetbal spelen, dit is niet te vergeljiken met de jeugd van Feyenoord. Dat Feyenoord op dit moment meer spelers aanlevert voor nationale jeugdelftallen is knap, maar een 'beste jeugdopelding' is iets wat over een langere termijn gezien moet worden dan één jaar. Je kan niet simpelweg zeggen dat Feyenoord vanaf nu een betere jeugdopleiding heeft.

Ik zou graag een weddenschap met je aangaan om na te gaan hoeveel spelers va de jeugd van Ajax en Feyenoord over 5 tot 10 jaar in het 'echte' oranje spelen, maar helaas is e kans groot dat we elkaar dan niet meer tegenkomen.

Overigens kies je er voor om het volgende niet te quoten?
quote:
Ik kan het nu zo snel niet vinden, maar er zijn in VBL topics geweest over hele succesvolle jeugdteams uit het verleden die nu werden bekeken en dan zie je dat 10 v/d 11 spelers nu in de jupiler league spelen.
Succes van jeugdelftallen zegt niet zoveel. Inmiddels het topic gevonden waar ik het over had, waaronder het team van Ajax toen ter tijd dat zoveel succes had in de OP:
Succesvolle jeugdteams: Hoe vergaat / verging het ze later?

Wat Feyenoord dit jaar met de jeugd heeft gedaan is heel knap en niks te nadelen daarvan, de jeugd doet het goed, maar uiteindeljik gaat het er om hoeveel spelers er écht doorbreken. Ik hoop samen met jou dat dit gaat lukken met Feyenoord, ik ben niet zo anti-feyenoord, en uiteindelijk is het fantastisch voor het Nederlands voetbal als er meerdere clubs zijn die spelers goed opleiden, maar juich niet te vroeg.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 26 mei 2010 @ 08:55:32 #195
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_81907295
quote:

Waar blijven die toptalenten dan?
LUHG
pi_81907831
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 08:55 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Waar blijven die toptalenten dan?
Er komen genoeg talenten aan. Of het toptalenten zijn zal de toekomst uit moeten wijzen. Waar blijven de toptalenten van Ajax dan?
  woensdag 26 mei 2010 @ 09:25:42 #197
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_81908058
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 09:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Er komen genoeg talenten aan. Of het toptalenten zijn zal de toekomst uit moeten wijzen. Waar blijven de toptalenten van Ajax dan?
))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WOS'ser for life.
pi_81908183
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 09:25 schreef Gabbylicious het volgende:

[..]

))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
?
  woensdag 26 mei 2010 @ 09:33:43 #199
258823 Darker-Than-L
You just got L'ed
pi_81908268
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 09:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

?
Volgens mij vind hij jou een pannenkoek, het is namelijk een rare vraag die je stelt want je hoeft alleen een beetje rond te kijken en je ziet wat er uit de Ajax jeugd komt. Kijk de bekerfinale maar is terug
  woensdag 26 mei 2010 @ 11:29:43 #200
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_81912366
Jammer van gabri als hij weg gaat.Maar gelukkig is volgend seizoen Sno weer terug
  woensdag 26 mei 2010 @ 12:01:22 #201
258823 Darker-Than-L
You just got L'ed
pi_81914093
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 11:29 schreef Enchanter het volgende:
Jammer van gabri als hij weg gaat.Maar gelukkig is volgend seizoen Sno weer terug
Sno
pi_81914216
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 09:33 schreef Darker-Than-L het volgende:

[..]

Volgens mij vind hij jou een pannenkoek, het is namelijk een rare vraag die je stelt want je hoeft alleen een beetje rond te kijken en je ziet wat er uit de Ajax jeugd komt. Kijk de bekerfinale maar is terug
En wie zijn dan volgens jou een toptalent?
pi_81915259
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 11:29 schreef Enchanter het volgende:
Dat meen je niet
  woensdag 26 mei 2010 @ 12:57:10 #204
258823 Darker-Than-L
You just got L'ed
pi_81916469
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 12:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Kijk ik heb het niet over de nieuwe messi ofzo maar één voorbeeld (en ik denk een topper) is Eriksen. Verder staan er bij Ajax ook (inmiddels zijn het basiskrachten uit een eerdere lichting) constant spelers uit de eigen jeugd. Gregory van der Wiel, Siem de Jong (even minder maar een prima seizoen), Vertongen en Alderweireld (goed hart van de verdediging).

Misschien is dit niet wat jij bedoeld, maar ik (en ik denk met mij anderen) bekijk de jeugdopleiding natuurlijk over meerdere jaren. De voorbeelden die ik heb genoemd zie ik ook (nog) niet allemaal absolute top spelen, maar in die zin zijn het dan zeker talenten.
  woensdag 26 mei 2010 @ 13:11:55 #205
47190 MassimO
ćło & hłć
pi_81917030
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 12:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Enkele talenten uit de A1: Nicolai Boilesen , Ricardo van Rhijn , Rodney Sneijder , Bryan Ottenhoff , Florian Jozefzoon.
Verder nog de B1 , die hebben van het jaar zowat alles gewonnen wat er te winnen valt.

Er komt dus genoeg aan
AFCA
pi_81917665
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 13:11 schreef MassimO het volgende:

[..]

Ricardo van Rhijn , Rodney Sneijder , Bryan Ottenhoff , Florian Jozefzoon.
Die zijn allemaal al 19 en nog helemaal niets laten zien. Sneijder en vd Vaart hadden op hun 17e al zo goed als een basisplaats. Rodney Bryan en Florian zitten zelfs niet eens bij Oranje onder de 19.
Dus of dat nou toptalenten zijn?
pi_81917697
Nicolai Boilesen is trouwens niet opgeleid maar gescout en aangetrokken voor een transferbedrag.
pi_81918039
Over de B1 kan ik niet oordelen die heb ik nooit zien spelen.
pi_81920500
quote:

[..]

Ja kijk maar hoe goed feyenoord het doet, ze blijven zeker hun hele leven een talentje
pi_81922795
quote:
(Novum) - Clarence Seedorf wil volgend seizoen de selectie van Ajax versterken. De speler van AC Milan ziet voor zichzelf komend seizoen weinig speeltijd weggelegd en denkt na over een terugkeer naar Amsterdam. Dat meldt La Gazzetta dello Sport.

Seedorf wil zijn carričre op een mooie en positieve manier afsluiten en ziet Ajax daarin als zijn laatste club. Hij wil zijn carričre niet op de bank beëindigen in Milaan en wil daarom naar Ajax vertrekken. Het is voor hem een uitdaging om nog eens met de Amsterdammers in de Champions League te spelen.

De 34-jarige middenvelder maakte op 16-jarige leeftijd zijn debuut voor Ajax. In Amsterdam won hij onder meer de Champions League. Hierna volgden vele succesvolle jaren, met landstitels in Spanje bij Real Madrid en in Italië met AC Milan. Hij is de Nederlander met de meeste Champions League-titels achter zijn naam. In totaal won hij er vier.
http://nieuws.nl.msn.com/(...)documentid=153532815

Ik denk dat hij voor Ajax zeker nog van grote waarde kan zijn.
pi_81923458
dat zou goed nieuws zijn inderdaad
pi_81924318
maar of Ajax zijn salaris kan/wil betalen...
Daar hoorden zij engelen zingen... AJAX! ***
  woensdag 26 mei 2010 @ 16:12:10 #213
258823 Darker-Than-L
You just got L'ed
pi_81925394
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 15:52 schreef Taneli het volgende:
maar of Ajax zijn salaris kan/wil betalen...
Ja als hij graag bij Ajax zijn carričre wilt afsluiten zal hij met minder genoegen moeten nemen. Misschien moet Jol met hem ook maar wat biertjes drinken en hem ook even onder water houden.
pi_81926064
quote:
Update:

Ajax Life meldt inmiddels dat het gerucht omtrent de terugkeer van Clarence Seedorf naar Ajax volledig uit de lucht gegrepen is. "Er is in de krant geen artikel gepubliceerd dat er ook maar iets op lijkt. Ja, enkele dagen geleden, dat Seedorf misschien nog wel eens in Engeland zou willen ballen. Voor zover wij weten speelt Ajax niet in de Premier League," is op de website te lezen.
  woensdag 26 mei 2010 @ 16:50:37 #215
258823 Darker-Than-L
You just got L'ed
pi_81927428
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 16:24 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Jammer zou het wel leuk vinden als hij nog even langs komt met zijn kwaliteiten.
pi_81927813
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 16:50 schreef Darker-Than-L het volgende:

[..]

Jammer zou het wel leuk vinden als hij nog even langs komt met zijn kwaliteiten.
Seedorf zou idd zéér welkom zijn. God, wat zou dat het allermooiste zijn wat er dit jaar kan gebeuren.

Clarence Seedorf
  woensdag 26 mei 2010 @ 17:13:23 #217
198365 Morendo
The Real Deal
pi_81928508
Seedorf zou inderdaad welkom zijn. Dat is toch wel een kwaliteitsimpuls en goed voor onze uitstraling.
pi_81928555
Seedorf die gaat echt geen bal meer trappen in Nederland.
pi_81929534
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 17:14 schreef Godtje het volgende:
Seedorf die gaat echt geen bal meer trappen in Nederland.
Als dat gebeurd, vreet ik mijn schoenen op van vreugde.
pi_81952580
ben bang dat als Seedorf al komt, hetzelfde verhaal zich gaat afspelen als met Jaap Stam en Davids. Dus is hij eigenlijk maar ongeveer 1 jaar van waarde gezien zijn leeftijd. Maar toch zou het een enorme kwaliteitsimpuls zijn voor Ajax, voor een seizoen dan.
pi_81953559
Maar, staat dat de ontwikkeling van De Jong niet in de weg?
  donderdag 27 mei 2010 @ 11:16:25 #222
47190 MassimO
ćło & hłć
pi_81961758
Voor diegene die het nog steeds niet doorheeft , dat Seedorf bericht is een hoax.
AFCA
pi_81961809
Is Pantelic al weg?
  donderdag 27 mei 2010 @ 15:06:30 #224
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_81971635
Seedorf Meest onderschatte Nederlandse voetballer allertijden. Had absoluut mee gemoeten naar het WK (net zoals van Nistelrooy). Zou fantastisch zijn als hij nog een jaartje op de Nederlandse velden te zien is, al lijkt mij die kans heel klein.
Niets is sterker dan dat ene woord
  zondag 30 mei 2010 @ 13:28:08 #225
270029 Herr_Uberfrutzel
Genau ist genau
pi_82097092
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 16:58 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Seedorf zou idd zéér welkom zijn. God, wat zou dat het allermooiste zijn wat er dit jaar kan gebeuren.

Clarence Seedorf
Lijkt me ook heerlijk als hij weer terugkomt. Wéér een seizoen waar ajax door zijn eigen arrogantie ten onder zal gaan

Geweldig om te zien hoe er elk jaar zo hoog van de toren wordt geblazen en dan te eindigen met de KNVB-beker
Und ein frau ist ein frau
pi_82098707
Als er niet teveel van de basis spelers verkocht worden dan worden we kampioen. haal evenveel punten als je dit seizoen gedaan hebt en je word gewoon kampioen.
  zondag 30 mei 2010 @ 15:01:07 #227
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_82100771
quote:

[..]

Er komen genoeg talenten aan.
Goed en simpel antwoord, daar kun je nog wel even mee vooruit.
quote:

[..]

Waar blijven de toptalenten van Ajax dan?
Hebben we toch niet, anders hadden wij die geweldige prijs wel gewonnen.
LUHG
  Moderator zondag 30 mei 2010 @ 17:09:07 #228
138438 crew  Pizzakoppo
pi_82106416
B1 zit bomvol toptalenten
pi_82111359
quote:
Op zondag 30 mei 2010 17:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
B1 zit bomvol toptalenten
Messi, Ronaldo Sneijder van Persie en Robben vind ik toptalenten. Welke namen moeten we volgens jou in de gaten gaan houden?
pi_82111576
quote:
Op zondag 30 mei 2010 19:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Messi, Ronaldo Sneijder van Persie en Robben vind ik toptalenten. Welke namen moeten we volgens jou in de gaten gaan houden?
  zondag 30 mei 2010 @ 19:25:02 #231
303077 sneakerstuff
sneakerstuff
pi_82111666
- weg -

[ Bericht 95% gewijzigd door Happel op 30-05-2010 19:44:47 ]
Sneakerstuff.nl is nu open kom ook een kijkje nemen bij onze site
  zondag 30 mei 2010 @ 19:48:01 #232
220368 Afhaalchinees
Geen Chinees
pi_82112714
Wie van jullie hebben een seizoenskaart?
pi_82122286
quote:
Op zondag 30 mei 2010 19:48 schreef Afhaalchinees het volgende:
Present!
  maandag 31 mei 2010 @ 16:40:39 #234
302138 HuffTheTalbot
pi_82149171
'Ajax wil Rosenberg verleiden tot terugkeer'

Volgens geruchten in Zweden heeft Ajax Markus Rosenberg op de korrel voor een terugkeer in Amsterdam. De spits mag vertrekken bij zijn huidige club Werder Bremen.

Rosenberg komt in Bremen weinig aan spelen toe en wil weg. Ook promovendus Kaiserslautern en de Franse club Paris Saint-Germain zouden geďnteresseerd zijn. De 27-jarige Zweed kwam in 2005 als groot talent naar Ajax, maar vertrok anderhalf jaar later alweer naar Werder Bremen.

Trainer Martin Jol is op zoek naar een nieuwe centrumspits nu Marko Pantelic vertrekt. Rosenberg zou volgens Zweedse media kandidaat zijn om de vacante positie in te vullen.

Martin Dahlin, zaakwaarnemer van Rosenberg, wil niet ingaan op de geluiden. "Ik becommentarieer geen geruchten", zegt hij in Bild. "Markus heeft nog een contract voor een jaar, voorlopig blijft hij. Maar hij wil natuurlijk meer spelen. We zijn in contact met Werder en als er een goed aanbod komt, dan overleggen we dat."

De Duitsers willen de ook in de Bundesliga geflopte spits graag verkopen, maar hebben geen haast. "We hebben nog tot eind augustus de tijd", reageert technisch directeur Klaus Allofs.

Bron: Voetbalprimeur
Categorie: Boulevard (dus niet al te serieus nemen)
pi_82149729
Als ajax slim is doen ze dat niet
Gaat waarschijnlijk toch weer falen..
  maandag 31 mei 2010 @ 19:00:27 #236
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_82156051
Rosenberg moet je niet terughalen, hij viel de vorige keer al door de mand, dus waarom zou hij het na mislukte periodes bij Ajax en Werder Bremen nu opeens wel gaan maken.
  maandag 31 mei 2010 @ 19:05:29 #237
198365 Morendo
The Real Deal
pi_82156344
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:00 schreef thewishmaster het volgende:
Rosenberg moet je niet terughalen, hij viel de vorige keer al door de mand, dus waarom zou hij het na mislukte periodes bij Ajax en Werder Bremen nu opeens wel gaan maken.
Inderdaad. Trouwens een andere ex-Ajax spits komt mogelijk wel binnenkort vrij.
quote:
'Als de zaken gecompliceerder worden, verkopen we Ibrahimovic'

Barcelona sluit een verkoop van Zlatan Ibrahimovic niet uit zolang zaakwaarnemer Mino Raiola doorgaat met zijn opruiende uitlatingen, zo liet algemeen directeur Joan Oliver maandagmiddag weten. "Ibrahimovic is gelukkig in Barcelona en zijn seizoen was fantastisch, maar het is zeer vreemd dat Josep Guardiola hem op de bank zet nadat de club 75 miljoen euro heeft betaald. Zo'n man heeft psychiatrische zorg nodig", stelde de belangenbehartiger van de voormalig Ajacied.

"We zijn absoluut niet gediend van de uitlatingen van zijn zaakwaarnemer, vooral vanwege de toon die hij gebruikte", vertelde Oliver maandag aan de media in Spanje. "Daarnaast snappen we niet waarom hij Guardiola in het verhaal betrekt, net als de suggestie dat we Lionel Messi moet verkopen indien we op zoek zouden zijn naar geld. Barcelona wil Ibrahimovic niet verkopen, maar als de zaken gecompliceerder worden, dan zit er niks anders op."
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=107621
pi_82156393
Ik acht de kans klein dat die nog terug wel
pi_82159414
quote:
Yep!
  dinsdag 1 juni 2010 @ 13:03:07 #240
220368 Afhaalchinees
Geen Chinees
pi_82185524
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:06 schreef j95 het volgende:
Ik acht de kans klein dat die nog terug wel
whehe zou wel geweldig zijn als hij weer naar ajax komt
pi_82186682
quote:
Zodra mn verbod over is weer
  dinsdag 1 juni 2010 @ 15:29:31 #242
293652 Habbezak
"I pity the fool"
pi_82191843
komt seedorf ooit nog terug naar ajax?
I wonder what it's all about
  dinsdag 1 juni 2010 @ 15:46:41 #243
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_82192708
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 00:11 schreef OnCraintDégun het volgende:
ben bang dat als Seedorf al komt, hetzelfde verhaal zich gaat afspelen als met Jaap Stam en Davids. Dus is hij eigenlijk maar ongeveer 1 jaar van waarde gezien zijn leeftijd. Maar toch zou het een enorme kwaliteitsimpuls zijn voor Ajax, voor een seizoen dan.
Gezien zijn leeftijd Man hij is één van de fitste spelers die er is. Het niveau Ajax kan hij nog wel 10 jaar aan.

Die komt echt niet Ja misschien als hij 40 is.
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_82192975
Ik zie Seedorf echt nooit meer in Nederland voetballen hoor. Na het NL elftal en mensen die hem uitfluiten is hij volgens mij niet heel erg meer gediend van het Nederlandse voetbal en de aanhangers.

Die gaat nog liever voor het goede doel in Suriname een bal trappen.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 15:59:57 #245
258823 Darker-Than-L
You just got L'ed
pi_82193373
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 15:46 schreef The_Hives het volgende:

[..]

Gezien zijn leeftijd Man hij is één van de fitste spelers die er is. Het niveau Ajax kan hij nog wel 10 jaar aan.

Die komt echt niet Ja misschien als hij 40 is.
Het is inderdaad een hele fitte speler, wat ook meespeelt in tegenstelling tot een Davids en Stam is dat Seedorf op techniek voetbalt. Dan kan je wat langer door als je op fysiek voetbalt want dat wordt met de leeftijd al snel minder.
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 15:52 schreef Godtje het volgende:
Ik zie Seedorf echt nooit meer in Nederland voetballen hoor. Na het NL elftal en mensen die hem uitfluiten is hij volgens mij niet heel erg meer gediend van het Nederlandse voetbal en de aanhangers.

Daar had hij uiteindelijk bij het NL elftal ook geen last van, hij ging volgens mij weg omdat hij niet met van Basten door een deur kon. Hoewel ik ook niet zo zeker ben van het feit dat hij ooit terug komt op de Nederlandse velden.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 18:12:43 #246
293652 Habbezak
"I pity the fool"
pi_82199430
quote:

welke ajax supporter zou seedorf nou uitfluiten
I wonder what it's all about
pi_82218250
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 18:12 schreef Habbezak het volgende:

[..]

welke ajax supporter zou seedorf nou uitfluiten
Gast, echt waar, onder welke steen kom jij vandaan? Tijdens Ajax - AC Milan voor een aantal jaren terug werd Seedorf massaal uitgefloten door het Ajax publiek. Dat waren niet een paar Ajax supporters maar echt duizenden.
  woensdag 2 juni 2010 @ 00:05:33 #248
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_82218451
quote:

Owja joh!?
quote:
17-04-2002 SEEDORF VOL LOF OVER LEGIOEN
Clarence Seedorf werd met zijn club Inter weliswaar uitgeschakeld door Feyenoord, maar toch hield de middenvelder een goed gevoel over aan het duel in Rotterdam, zo liet hij weten in zijn column in Sportweek: 'Ik heb erg genoten van de sfeer in de Kuip. Als oud-Ajacied werd ik hard uitgefloten, maar dat hoort bij de emoties van het voetbal. Het tekent ook de intense manier waarop de supporters van Feyenoord de wedstrijden van hun club beleven.'

Seedorf schreef verder in Sportweek onder andere dat Feyenoord met het bereiken van de UEFA Cupfinale goede zaken deed voor het Nederlandse voetbal: 'Vorige week hebben we weer kunnen zien dat voetbal geen optelsom van kwaliteiten is. De juiste mentaliteit en formatie wegen net zo zwaar, heeft Feyenoord tegen ons bewezen. Nederland kan zeer trots zijn op deze club. Al jaren stralen ze iets positiefs uit, waar ze nu terecht de beloning voor hebben gekregen. Ik wens Feyenoord alle succes toe in de finale. Voor het hele Nederlandse voetbal is het goed dat ze dit bereikt hebben.'
Niets is sterker dan dat ene woord
  woensdag 2 juni 2010 @ 06:56:25 #249
50936 The_Hives
pi_82221448
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 00:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Gast, echt waar, onder welke steen kom jij vandaan? Tijdens Ajax - AC Milan voor een aantal jaren terug werd Seedorf massaal uitgefloten door het Ajax publiek. Dat waren niet een paar Ajax supporters maar echt duizenden.
jij bent echt grappig duizenden
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_82222795
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 06:56 schreef The_Hives het volgende:

[..]

jij bent echt grappig duizenden
Ja, er werd massaal gefloten toen Seedorf aan de bal kwam. Blijf het lekker ontkennen joh
pi_82222852
quote:
'Toen ik er niet was, heeft Ajax de titel verspeeld'
01/06/2010 23:59

Danko Lazovic (27) en Marko Pantelic (31) waren als Eredivisiespeler regelmatig onderwerp van gesprek. Nu bereiden ze zich met de Servische selectie voor op het WK en blikken terug.

In Voetbal International 22 komt zowel Lazovic als Pantelic uitgebreid aan het woord over de kritiek die het duo over zich heen kreeg in Nederland. Lazovic belandde via Feyenoord en Vitesse bij PSV, de club die hij halverwege het vorige seizoen verruilde voor Zenit Sint-Petersburg.

'Serviërs zijn confronterend. Als ik iemand een klootzak vind, ga ik geen koffie met hem drinken. Vaak botst het daarom tussen de Balkan Boys en de Nederlanders, Maar wij zijn geen psychopaten. Ik ben Danko Lazovic, met al zijn slechte punten. Als ik alleen eerlijk zeg dat ik beter ergens anders kan staan, wordt dat als een persoonlijke aanval gezien.'

Pantelic speelde een seizoen voor Ajax en heeft al aangegeven naar een andere club te zullen vertrekken. Ondanks zijn goals voor Ajax kampte hij met een imagoprobleem. 'Mensen houden misschien niet van mijn lange haren. Van mijn zelfverzekerdheid. Ze mogen me bekritiseren, maar na alles wat ik heb gedaan voor Ajax zouden ze me moeten respecteren. Toen ik er niet was, zijn er te veel punten verspeeld. Dat heeft Ajax de titel gekost.'
Tja wat moet je daar nou op zeggen. Het blijft een rare vogel.
pi_82223839
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 00:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Dat was door een kleine gedeelte en voornamelijk geestelijke gehandicapte gedeelte.
De echte Ajacieden vergeten echt niet wat Seedoft voor onze club betekend heeft.
pi_82224057
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 09:40 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Dat was door een kleine gedeelte en voornamelijk geestelijke gehandicapte gedeelte.
De echte Ajacieden vergeten echt niet wat Seedoft voor onze club betekend heeft.
Doel je nou op 410 of de F-side?
pi_82224084
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 09:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Doel je nou op 410 of de F-side?
410 was er toen niet zit zelf op de Zuid-Tribune/F-side en daar kwam het ook niet vandaan.
pi_82224126
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 09:49 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

410 was er toen niet zit zelf op de Zuid-Tribune/F-side en daar kwam het ook niet vandaan.
Waar kwam het dan vandaan? Het was vrij massaal namelijk. Eens kijken of ik een Youtube filmpje kan vinden.
pi_82224142
quote:
Actie tegen uitfluiten Seedorf
25 november 2003
Op initiatief van een groep Ajax-fans worden woensdag in de ArenA pamfletten uitgedeeld waarin wordt opgeroepen Clarence Seedorf niet meer uit te fluiten. De Milan-speler werd de laatste keren dat hij in Nederland flink uitgefloten. Ook Koeman ergert zich aan de fluitconcerten: ,,Ik vind dat jammer. Hij heeft hier jarenlang fantastisch gespeeld. Ik had gehoopt op iets meer respect." Volgens Koeman spelen de prestaties met het Nederlands elftal waarschijnlijk een rol bij het uitfluiten van Seedorf. ,,Natuurlijk heeft hij problemen gehad met Oranje. Maar ik vind dat dit soort spelers geen fluitconcert verdient."

'Gaan we Seedorf uitfluiten, gaan we koeien nadoen.
Of gaan we het tegenovergestelde doen, zodat niemand ons kan afzeiken.
Seedorf is Amsterdammer - komt uit onze eigen jeugd - en heeft vele prijzen voor ons gewonnen', zo luidt de boodschap van het pamflet.

AC Milan-aanvoerder Paolo Maldini vindt het raar dat zijn ploeggenoot zo impopulair is in Nederland. "Het is niet juist om een speler die de Champions League met zowel AC Milan als Ajax heeft gewonnen zo te behandelen. Je zou verwachten dat mensen heel anders met hem om zouden gaan."
pi_82224246
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 09:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Waar kwam het dan vandaan? Het was vrij massaal namelijk. Eens kijken of ik een Youtube filmpje kan vinden.
Het kwam meerendeels van de noord-tribunes af
Maar neemt niet weg dat het gewoon erg triest was.
  woensdag 2 juni 2010 @ 10:04:27 #258
258823 Darker-Than-L
You just got L'ed
pi_82224502
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 09:01 schreef Godtje het volgende:

[..]

Tja wat moet je daar nou op zeggen. Het blijft een rare vogel.
Hij gaat wat kort door de bocht maar is in mijn optiek niet geheel onwaar. Het systeem bij Ajax ging lopen met hem als aanspeelpunt. Hij mag echter ook wel even melden dat toen hij bij Ajax begon het wel even duurde voordat hij op gang kwam.
  woensdag 2 juni 2010 @ 10:06:22 #259
50936 The_Hives
pi_82224559
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 08:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ja, er werd massaal gefloten toen Seedorf aan de bal kwam. Blijf het lekker ontkennen joh
dat dus:
quote:

[..]

en verder ontken ik nergens dat er gefloten werd. Maar duizenden stuk of 20 klinkt al erg veel (zeker in de buurt van een microfoon) als je zoals jij rustig op de bank zit en het via de tv/commentator hoort
Fok! Federatie
pi_82224671
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 10:06 schreef The_Hives het volgende:

[..]

dat dus:
[..]

en verder ontken ik nergens dat er gefloten werd. Maar duizenden stuk of 20 klinkt al erg veel (zeker in de buurt van een microfoon) als je zoals jij rustig op de bank zit en het via de tv/commentator hoort
Koeman en Maldini maken er zelfs melding van dat ze het raar vonden. En die stonden volgens mij op het veld en zaten niet achter de TV. Het waren er zeker wel meer dan 20 die floten. Maar goed lekker boeiend. Seedorf gaat echt niet komen. Zeker niet na die wedstrijd.
pi_82225260
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 09:55 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Het kwam meerendeels van de noord-tribunes af
Maar neemt niet weg dat het gewoon erg triest was.
Noord tribunes, de meelopers...
  woensdag 2 juni 2010 @ 10:33:12 #262
258823 Darker-Than-L
You just got L'ed
pi_82225272
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 10:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Koeman en Maldini maken er zelfs melding van dat ze het raar vonden. En die stonden volgens mij op het veld en zaten niet achter de TV. Het waren er zeker wel meer dan 20 die floten. Maar goed lekker boeiend. Seedorf gaat echt niet komen. Zeker niet na die wedstrijd.
Ach hij is bij het Nederlands elftal wel eens harder uitgefloten en bij Milan is hij ook vaker uitgefloten. Bij het Nederlands elftal kwam hij gewoon terug en bij Milan speelt hij ook prima door. Denk niet dat een ervaren speler als Seedorf zijn hoofd gek laat maken door die wedstrijd en een deel van de supporters toen.
  woensdag 2 juni 2010 @ 12:40:13 #263
50936 The_Hives
pi_82230387
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 10:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

ja, in de pers maken ze het nooit erger Ik was zelf ook in het stadion, dus volgens mij weet ik waar ik over praat. Geen 20? Prima 30 dan of 40 wat maakt mij het uit. Duizenden
Fok! Federatie
  woensdag 2 juni 2010 @ 15:35:01 #264
47190 MassimO
ćło & hłć
pi_82238742
Beetje oud nieuws , maar vermeld het toch maar even. Geen AT dit jaar maar daarvoor in de plaats een wedstrijd tegen FC Porto en Chelsea.

Ajax organiseert komende zomer niet de twaalfde editie van het Amsterdam Tournament. De Amsterdammers zien door deelname aan de voorrondes van de Champions League geen kans het toernooi in te plannen in de voorbereiding.

Het Parool maakt woensdag melding van de afgelasting. In plaats van het toernooi, dat Ajax vorig jaar als tweede achter Benfica afsloot, speelt de club oefenwedstrijden tegen gerenommeerde tegenstanders. Op 18 juli is FC Porto de opponent. In het weekend van 24 en 25 juli komt de Engelse kampioen Chelsea op bezoek.

Van de elf voorgaande edities van het Amsterdam Tournament wist Ajax er vier te winnen.
AFCA
pi_82239794
Bah, had erbij willen zijn tegen Chelsea!

Kut vakantie
pi_82242184
Ik lees net dat Mido weg mag bij West Ham (zijn contract wordt niet verlengd).

Niks voor Ajax? ik zag hem daar graag jullie mening?
pi_82242368
Dat AT kan me wel gestolen worden, maar een wedstrijd tegen Chelsea wil ik niet missen
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:51:25 #268
47190 MassimO
ćło & hłć
pi_82242515
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:44 schreef DaYwALKuR het volgende:

De koning van Egypte , nee dank u. 1 keer was meer dan genoeg.
AFCA
  donderdag 3 juni 2010 @ 13:45:08 #269
302138 HuffTheTalbot
pi_82281159
quote:

[..]

De rolstoelers achter het doel lieten zich anders ook niet onbetuigd...
  donderdag 3 juni 2010 @ 17:44:07 #270
246373 Idler
Simplicity!
pi_82291445
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:44 schreef DaYwALKuR het volgende:

Als ze hem gratis kunnen krijgen en hij voor een laag salaris aangevuld met prestatiebonussen wil komen zou ik de gok wagen, anders niet.
It is impossible to enjoy idling thoroughly unless one has plenty of work to do.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
pi_82308122
edit: wheheehe foute bron
  vrijdag 4 juni 2010 @ 04:01:01 #272
198365 Morendo
The Real Deal
pi_82314724
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 17:44 schreef Idler het volgende:

[..]

Als ze hem gratis kunnen krijgen en hij voor een laag salaris aangevuld met prestatiebonussen wil komen zou ik de gok wagen, anders niet.
Zou positief zijn voor de sfeer in de groep. Straks vliegen de scharen weer door de kleedkamer heen. Nee, laten we investeren in iets wat toekomst heeft en niet in vergane glorie. Dat is me namelijk erg slecht bevallen de laatste jaren.
pi_82384881
Pantelic
quote:
De WK-ganger verwacht dat er vanzelf clubs komen die wel aan zijn eisen willen voldoen. "Schalke is een fantastische club, één van de beste clubs van Duitsland. Maar ik heb wel mijn waarde. Ik ben een supervoetballer en heb dat overal bewezen. Bij Hertha, Ajax en het nationale elftal kent iedereen mijn kracht. Ik ben nog hartstikke fit en kan nog jaren voetballen."
  zondag 6 juni 2010 @ 04:45:06 #274
198365 Morendo
The Real Deal
pi_82384900
quote:
Op zondag 6 juni 2010 04:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Pantelic
[..]

Hij weet zichzelf goed te verkopen, dat moet je hem nageven.
  zondag 6 juni 2010 @ 04:50:09 #275
198365 Morendo
The Real Deal
pi_82384909
Over Mido:

2004–2006 Roma 8 (0)
2005–2006 → Tottenham Hotspur (loan) 36 (13)
2006–2007 Tottenham Hotspur 12 (1)
2007– Middlesbrough 25 (6)
2009 → Wigan Athletic (loan) 12 (2)
2009–2010 → Zamalek (loan) 15 (1)
2010 → West Ham United (loan) 9 (0)

5 Jaar geleden had hij inderdaad een goed seizoen, was dat onder Jol? Ik vond het bij Ajax een groot talent, maar toch te weinig gepresteerd de afgelopen jaren om een contract te rechtvaardigen.
pi_82389652
Gerucht gaat dat v/d Wiel voor 12miljoen zal verkassen naar Barcelona.
pi_82390617
Zou stom zijn. Die jongen kan je niet tegenhouden want dan is het volgend jaar niks meer maar wacht tot na het wk en vraag dan 20
pi_82390680
quote:
Op zondag 6 juni 2010 12:53 schreef kurk_droog het volgende:
Zou stom zijn. Die jongen kan je niet tegenhouden want dan is het volgend jaar niks meer maar wacht tot na het wk en vraag dan 20
Hou zij het niet erg vonden om de standin van Dani Alves te worden
Ga dan gewoon naar Arsenal waar je elke wedstrijd kan spelen.
pi_82390719
quote:
Op zondag 6 juni 2010 12:54 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Hou zij het niet erg vonden om de standin van Dani Alves te worden
Ga dan gewoon naar Arsenal waar je elke wedstrijd kan spelen.
Ja dat maakt mij niet uit maar ik moet een beetje scheiten van die spelers die na 1 goed jaar meteen weggaan.
pi_82390834
quote:
Op zondag 6 juni 2010 12:56 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Ja dat maakt mij niet uit maar ik moet een beetje scheiten van die spelers die na 1 goed jaar meteen weggaan.
Inderdaad, onder het mom van ik kan toch niks meer leren en ben klaar voor de volgende stap
Zelfs Suarez heeft dat nieteens.
  zondag 6 juni 2010 @ 13:59:13 #281
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_82393292
vd Wiel voor 12 miljoen naar Barca, volgens VZ
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
pi_82397065
quote:
Op zondag 6 juni 2010 13:59 schreef kevin33 het volgende:
Ja anders lees je ff boven je waar we het over hebben
pi_82397149
Denk dat v/d Wiel een geweldig WK gaat spelen, en als hij voor een mooie prijs naar een mooie club zou gaan gun ik het hem van harte. Maar ik hou hem liever hier
pi_82401809
Is maar een gerucht volgensmij, kan me niet voorstellen dat v/d Wiel nu al naar Barca gaat
  zondag 6 juni 2010 @ 16:59:09 #285
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_82402083
Ik vind het lastig om dit gerucht op waarheid in te schatten maar ik hoop niet dat hij weggaat. Vd Wiel is misschien wel even belangrijk voor Ajax als Suarez.
  zondag 6 juni 2010 @ 17:01:13 #286
198365 Morendo
The Real Deal
pi_82402183
Alsof hij Alves uit de basis speelt. Bovendien vind ik het echt een jongen voor Arsenal.
  zondag 6 juni 2010 @ 17:20:22 #287
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_82403216
quote:
Op zondag 6 juni 2010 13:59 schreef kevin33 het volgende:
Dat vind ik wel heel weinig voor zo'n talent koning
AFC AJAX
pi_82404397
quote:
Op zondag 6 juni 2010 17:20 schreef msnk het volgende:

[..]

Dat vind ik wel heel weinig voor zo'n talent koning
koning Vertonghen is een koning. Iemand met liefde voor de club
pi_82404402
Ik heb het gevoel dat Van der Wiel zijn laatste wedstrijd voor ons gespeeld heeft, maar dit lijkt me onzin.
Barcelona gaat hem waarschijnlijk eerst goed volgen op het WK.

12 miljoen is sowieso te weinig en waarom zou Ajax akkoord gaan zo vlak voor het WK?
Dikke kans dat hij na het WK veel meer waard is.
Persoonlijk zou ik voor 20+ miljoen gaan zeker als je ziet wie er allemaal (mogelijk) interesse in hem heeft.
pi_82405612
quote:
Op zondag 6 juni 2010 17:01 schreef Morendo het volgende:
Alsof hij Alves uit de basis speelt. Bovendien vind ik het echt een jongen voor Arsenal.
Op VZ stond dat hij genoegen zou nemen om aankomend seizoen als standin voor Alves te fungeren aangezien Barca zijn droomclub is
  zondag 6 juni 2010 @ 18:30:06 #291
198365 Morendo
The Real Deal
pi_82406021
quote:
Op zondag 6 juni 2010 18:18 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Op VZ stond dat hij genoegen zou nemen om aankomend seizoen als standin voor Alves te fungeren aangezien Barca zijn droomclub is
Alves is nog maar 27, en volgens mij zijn ze niet ontevreden over hem. Wordt een beetje kansloos voor Greg.
pi_82423618
De eerste speelronde is uitgelekt, Ajax opent uit tegen Groningen. Altijd lastig.
  zondag 6 juni 2010 @ 23:58:51 #293
220368 Afhaalchinees
Geen Chinees
pi_82425403
datum?
pi_82425604
quote:
Op zondag 6 juni 2010 23:58 schreef Afhaalchinees het volgende:
datum?
Weekend 6/7/8 aug
  maandag 7 juni 2010 @ 00:21:25 #295
220368 Afhaalchinees
Geen Chinees
pi_82426106
quote:
Op maandag 7 juni 2010 00:04 schreef MCH het volgende:

[..]

Weekend 6/7/8 aug
kutvakantie
pi_82426449
quote:
Op maandag 7 juni 2010 00:21 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

kutvakantie
Ik zit in Italie dan
pi_82427157
quote:
Op zondag 6 juni 2010 23:21 schreef MCH het volgende:
De eerste speelronde is uitgelekt, Ajax opent uit tegen Groningen. Altijd lastig.
Was dat vorig jaar ookal niet zo?
  maandag 7 juni 2010 @ 08:57:16 #298
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_82429695
quote:
Op maandag 7 juni 2010 01:00 schreef mash_ het volgende:

[..]

Was dat vorig jaar ookal niet zo?
Ja. Lijkt me dan ook een nepnieuwtje.
Life is what you make it.
pi_82429927
quote:
Op maandag 7 juni 2010 08:57 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Ja. Lijkt me dan ook een nepnieuwtje.
Was gisteren ook bij Studio Voetbal. Hugo Borst kwam ermee. Laatste wedstrijd van het seizoen zou Ajax - Twente zijn volgens SV.

[ Bericht 1% gewijzigd door Robar op 07-06-2010 10:47:15 ]
pi_82432886
Voetballers die te vroeg naar een grote club gaan.

Overigens zeiden ze ook dat de laatste speelronde Twente - Ajax is
pi_82432928
quote:
Op maandag 7 juni 2010 10:46 schreef j0rdiiii het volgende:
Voetballers die te vroeg naar een grote club gaan.

Overigens zeiden ze ook dat de laatste speelronde Twente - Ajax is
Oh andersom
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')