In tegenstelling met vorige topics ben je behoorlijk op tijdquote:
Ik zie liever Vurnon Anita op linksback,dan Urby daar spelen.Wel terecht zo denk ik.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:53 schreef j95 het volgende:
Inderdaad trots!
Wat vinden jullie ervan dat Anit wel mag komen trainen met oranje maar Ubry niet?
Urby vindt LB niet zo leuk, neem dan maar Anita mee.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:53 schreef j95 het volgende:
Inderdaad trots!
Wat vinden jullie ervan dat Anit wel mag komen trainen met oranje maar Ubry niet?
Misschien toch nog een roerige transferperiode?quote:Sleutelspelers Ajax overwegen vertrek bij 'iets moois' in de zomer
Jan Vertonghen zal Ajax zeker nog niet verlaten. De Belgische verdediger vindt dat hij zichzelf nog moet ontwikkelen voordat hij naar een grote buitenlandse club kan. Niet alle selectiespelers denken echter zo. "Wat Jan zegt, zeg ik niet'', stelt Gregory van der Wiel. De talentvolle rechtsback werd in de pers al in verband gebracht met Juventus en met Arsenal. ''Er is niets concreets, maar ik vind het leuker om in verband te worden gebracht met Arsenal dan met Juventus."
Volgens Het Parool huldigt Luis Suárez dezelfde opvatting als Van der Wiel. Als bij Ajax een droomclub als Barcelona of Manchester United voor hem komt, wil hij weg. Doelman Maarten Stekelenburg heeft mogelijk donderdag zijn laatste duel voor Ajax gespeeld. ''Als er deze zomer iets moois komt, ga ik erover nadenken", geeft de Oranje-international vrijdag in het dagblad aan.
Stekelenburg laat zijn keuze niet afhangen van de keuze van zijn teamgenoten. ''Er kunnen bij Ajax altijd gekke dingen gebeuren. Ik heb in het verleden bijvoorbeeld Zlatan Ibrahimovic op de laatste dag van de transferperiode zien vertrekken. Ik kijk dus niet naar wat anderen doen, ik kijk naar mezelf en naar de club die interesse heeft. En dan zullen we het zien.'' Het contract van Urby Emanuelson loopt over een jaar af. Hij weet nog niet of hij zijn verbintenis wenst te verlengen.
Ze hebben daar Clichy staan,dus het is wel begrijpelijk.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:20 schreef peaceman het volgende:
Ik verwacht dat v/d Wiel naar Arsenal gaat.
Blijf dan bij Ajax, lekker kampioen worden.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:20 schreef peaceman het volgende:
Ik verwacht dat v/d Wiel naar Arsenal gaat.
Aan de andere kant,halen we Blind toch terug,ik denk niet dat Ajax er dan zoveel op achteruit gaat.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:27 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Blijf dan bij Ajax, lekker kampioen worden.
Laten we hopen van niet. Ik vrees dan overigens nog het meest voor v/d Wiel. Volgens mij is daar de interesse het meest concreet.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:16 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Misschien toch nog een roerige transferperiode?
Zou goed kunnenquote:Op maandag 10 mei 2010 18:30 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Aan de andere kant,halen we Blind toch terug,ik denk niet dat Ajax er dan zoveel op achteruit gaat.
Joh. Lastig, OP's lezen.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:44 schreef Pannengkoek het volgende:
18e beker staat nog niet in het topic start plaatje..
Na een leuke actie in de WK zijn Greg, Maarten en Enoh naast Suarez en Pantelic ook gewoon weg, dat was al duidelijk lijkt mij.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Laten we hopen van niet. Ik vrees dan overigens nog het meest voor v/d Wiel. Volgens mij is daar de interesse het meest concreet.
Blind terug en we hebben Atouba nog. Dus no problemo. Maar idd klote als Van der Wiel weg zou gaan. Ik zou Anita echt een keer op het middenveld zetten. Rechtsback kan ook natuurlijk.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
Anita zou gewoon op rechtsback kunnen, moet er eigenlijk alleen een linksback gehaald worden als Wiel vertrekt.
Dan is het middenvield iets wat overbezet lijkt mij.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:02 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Blind terug en we hebben Atouba nog. Dus no problemo. Maar idd klote als Van der Wiel weg zou gaan. Ik zou Anita echt een keer op het middenveld zetten. Rechtsback kan ook natuurlijk.
Op het middenveld kan er nog meer uit Anita als voetballer zijnde gehaald worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |