quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:57 schreef Happel het volgende:
Iedereen is welkom, dit topic is niet alleen voor mensen die Cambuur aanhangen.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:37 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Het wordt hoe gekker hoe leuker hier op Fok![]()
hehe....viel me mee dat die belgische verslaggever zowaar de club Cambuur kendequote:Op donderdag 20 mei 2010 14:13 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Nieuwe aankoop: Bulgaars international Martin Kamburov?
[ afbeelding ]
Niet verder vertellen dat ik het niet zelf verzonnen heb hèquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:14 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
hehe....viel me mee dat die belgische verslaggever zowaar de club Cambuur kende
Ziet er goed uit!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:32 schreef justmattie het volgende:
http://halloleeuwarden.nl(...)nacompetitie_Cambuur
Foto's sfeeractie
Toch jammer dat ik niet in Sneek woon, anders had ik daar een Cambuur 2quote:Voetballer Chris de Wagt (25) verlaat het betaalde voetbal. Hij heeft een akkoord bereikt met de kersverse Sneker zaterdaghoofdklasser ONS. Daar speelt de oud-speler van Cambuur en FC Oss komend seizoen in de verdediging met zijn oudere broer Leo.
De overgang kwam in een stroomversnelling toen Regilio Holder, die met de nieuwe trainer Jan Vlap mee over zou komen van Gronitas, zijn jawoord met de Snekers verbrak. ,,Foar ús is Chris in kapitale versterking'', zegt Bauke Algra van de technische commissie. Volgens hem is ONS nog niet klaar met Holder. ,,Drewes Janssen hat ús ek belle, mar doe ha wy earlik sein dat wy Regilio al oanlutsen hiene. Drewes is no nei FVC ta gien en ek Regilio komt net.''
Naast De Wagt spelen ook de achttienjarige talenten Danny Kampstra en Martijn Zwaga komend seizoen in Sneek. Zij komen over uit de A1 van Cambuur.
Eerder al werden de doelmannen Ale Geert de Vries en Maurice Wemekamp en spelers Martijn Roosenburg en Patrick Goedhart aangetrokken. Zij vangen het vertrek van Niek Warrink (Urk), Albert Jan van Zwol (Veenwouden), Jan Oppedijk (Buitenpost), Elroy de Meer (Wolvega), Pieter Jelle de Jong en Hung Pham (beide Leeuwarder Zwaluwen) op.
Fijn te horen! Meestal vind ik Randy een goede aanwinst voor het team met de nadruk op meestalquote:Op maandag 28 juni 2010 11:19 schreef bascross het volgende:
Menzo mag Randy wel hoor, sterker nog Randy moet een contract volgens Menzo, want in eerste instantie zou hij geen nieuw contract krijgen.
het is mij te warmquote:
Klopt en daarom wordt het in leeuwarden gespeeldquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:27 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
22-07 19.00 uur SC Cambuur - Plymouth Argyle (SC Franeker)
Er werd toch niet meer op dat terrein in Franeker gespeeld na dat incident met Ricky of heb ik het nu mis?
Waarom staat er dan Franeker? Dat tussen die haakjes is toch de plek van de wedstrijd? Althans wel in de rest van de agenda?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:39 schreef OxygeneFRL het volgende:
Klopt en daarom wordt het in leeuwarden gespeeld
Valt wel mee.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:27 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
het is mij te warm
Maar even een vraag, ik zie dit in de agenda staan:
22-07 19.00 uur SC Cambuur - Plymouth Argyle (SC Franeker)
Er werd toch niet meer op dat terrein in Franeker gespeeld na dat incident met Ricky of heb ik het nu mis? Weer 5 euro toegang denk ik?
Dit keer ga ik nu eindelijk eens voor 17,50 dat shirt met alle handtekeningen van de spelers aanschaffen, die verkopen ze daar (meestal)
En heet omniworld nu opeens fc almere?![]()
he, maak ff een kloon aan, anders komt hier geen info van cambuur meer van jouw kant nu Yvonne boos op je isquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:27 schreef justmattie het volgende:
[..]
Valt wel mee.
Eerst in de stad NL elftal kijken, dan gelijk door op de fiets naar Jelsum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |