oude mustangs zijn coolquote:Op maandag 10 mei 2010 17:19 schreef porsche1 het volgende:
[..]
We hebben het over Nederlandse Fords. Mustangs kom je hier nauwelijks tegen of het moet een oud barrel zijn. Dus je faalt.
edit; foutje, ik bedoelde natuurlijk ook de tweede.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:19 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Ik kan die tweede ook niet betalen ofzo. Als ik mag kiezen kies ik waarschijnlijk ook de Porsche boven de Ford (al zou ik wel een Shelby mustang boven de meeste Porsche modellen kiezen)
Ford Mustang Shelby GT500 Eleanor.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:20 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
oude mustangs zijn cool
[ afbeelding ]
eleanor
Tsja via vodafone.nl een abbonement afgesloten, dan heb je dat soort dingen helaas. Gelukkig nu ge-debrandquote:Op maandag 10 mei 2010 17:25 schreef RacerDKB het volgende:
Branded telefoon in bezit hebbenJa dan zit je gebonden aan je provider.
Da's een opgevoerde kever.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:50 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
porsche1, dit is waarschijnlijk de auto waar jij mee op straat rijdt:
[ afbeelding ]
![]()
5800 draait op S60 5th edition. V30 en V50 is alleen versie. Die kan je wel updaten.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:52 schreef Gutz het volgende:
Symbian V30 en V50 zijn twee volledig andere besturingsystemen voor je telefoon, die kan je dus ook niet updaten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |