Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Ik maakte post 301, wat doe ik nu?quote:Gebruikersnaam | Naam | Verjaardag
-_Guitarist_- | David | 21 april
ACT-F | Teun / Mr.T / Harry | 3 mei
Assiej | Astrid | 30 maart
bambino | Sjoerd | 20 april
Daywalk3r | Jeffrey | 8 mei
Drizzt_DoUrden | Justin | 10 december
Fems | Femke |
haaKon | Machiel | 8 november
Incolumis | Frank | 16 december
Kreator | Maarten | 28 december
Lamzak_ | Timo | 3 juli
LilDutchPrincess | Andrea | 9 mei
MarkoAlmelo | Marko | 6 Januari
Mdrop | Martijn | 10 november
norich | Henrike | 22 april
Oldenzaal | Daniël | 1 augustus
omearos | Nicole |
Panzerknacker666 | Sander | 18 juli
Ratelslangetje | Selma | 7 mei
Redbaron | Bas | 26 juli
ReMcOrE | Remco | 10 mei
Robinhoo | Robin | 13 juni
rulerofdeath | Wouter | 29 juli
Samzz | San | 8 februari
sjoemie1985 | Ivo |
STTSJT | Steven | 11 december
TheGirlNextDoor | Nathalie | 5 juli
Chr1st1aan | Christiaan | 27 september
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
Too bad?quote:Op maandag 10 mei 2010 16:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wil uit kunnen slapen tot 13:00 en dan niksen
Naja, niksen... ik zou naar Almelo gaan om wat zooi op te halen bij iemand, en daarna naar de kapper hier, en en en...
Nee joh, skippen die hap!quote:Op maandag 10 mei 2010 16:59 schreef Assiej het volgende:
Morgen wel of niet naar school gaan voor 3 les-uurtjes op het eind van de middag..
van kwart over 2 tot half 5?
(Nederlands + 2 uur tekenen)
Als je woensdag ook vrij bent was ik zeker niet gegaan anders boeit me dat altijd weinig, maar een dag extra weekend / werken is nooit weg vooral in deze dure tijdquote:Op maandag 10 mei 2010 16:59 schreef Assiej het volgende:
Morgen wel of niet naar school gaan voor 3 les-uurtjes op het eind van de middag..
van kwart over 2 tot half 5?
(Nederlands + 2 uur tekenen)
Ik zit dus ook te twijfelen.. om wel de gaan ookal zijn het stupid uren...quote:
We zijn al een week kampioen, manquote:Op maandag 10 mei 2010 17:09 schreef Robinhoo het volgende:
Dit weekend kroezeboomfeesten
En vrijdag kunnen we kampioen wordenDat wordt echt too much bier
Donderdag bruins... wie nog meer?
Oke, dan zou ik wel gaan, wat heb je aan een dag vrij als je de dag erop gewoon weer naar school moet?quote:Op maandag 10 mei 2010 17:08 schreef Assiej het volgende:
@Mdrop, ik ben donderdag en vrijdag vrij al vrij ivm hemelvaart en zulks ..
woensdag heb ik een zware en ook erg zure dag..
Zit ook al een tijd in almelo op CS, nu twee keer in een jaar ofzo geweest, smaakt goed enkel beetje jammer dat je niet zoals bij (o.a.) Laila onbeperkt saus hebtquote:Op maandag 10 mei 2010 17:08 schreef Assiej het volgende:
Btw!
Op station enschede zit een doner shop!
Doner Company genaamd!! (Naast burger king)
http://www.donercompany.nl/nl/unternehmen.html
O men, water liep me uit mn mond net
Present op zaterdag (Bijna zeker danquote:
Presentquote:
Ja het zijn meer 3 bagger uren maar aanwezigheid is importantquote:Op maandag 10 mei 2010 17:15 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, dan zou ik wel gaan, wat heb je aan een dag vrij als je de dag erop gewoon weer naar school moet?
[..]
Zit ook al een tijd in almelo op CS, nu twee keer in een jaar ofzo geweest, smaakt goed enkel beetje jammer dat je niet zoals bij (o.a.) Laila onbeperkt saus hebt.
Als je iemand met een kale kop ziet ben ik hetquote:Op maandag 10 mei 2010 17:15 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, dan zou ik wel gaan, wat heb je aan een dag vrij als je de dag erop gewoon weer naar school moet?
[..]
Zit ook al een tijd in almelo op CS, nu twee keer in een jaar ofzo geweest, smaakt goed enkel beetje jammer dat je niet zoals bij (o.a.) Laila onbeperkt saus hebt.
[..]
Present op zaterdag (Bijna zeker dan).
[..]
Present!
Middag eten daar scoren en dan naar schoolquote:Op maandag 10 mei 2010 17:18 schreef Assiej het volgende:
Ja het zijn meer 3 bagger uren maar aanwezigheid is important
Ooh damn, ik ken het nog niet
maar weet zeker dat ik het tussen nu - 3 weken uit ben gaan proberen![]()
how about tomorrow
Gok dat je dan nu idd wat meer opvalt dus zal moeten lukkenquote:Op maandag 10 mei 2010 17:20 schreef Robinhoo het volgende:
Als je iemand met een kale kop ziet ben ik het! En aanspreken dan h'e
Ja zaterdag zekerquote:Op maandag 10 mei 2010 17:21 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Middag eten daar scoren en dan naar school.
[..]
Gok dat je dan nu idd wat meer opvalt dus zal moeten lukken.
Nog naar Albergen dan met Pinksteren?
Niks geen last vanquote:Op maandag 10 mei 2010 17:26 schreef Oksel het volgende:
Deze topics gaan helaas echt te snel om te volgen.. jammer
ohw inderdaad, maar dan hebben wij altijd familiedag, misschien daarna nog even gaanquote:Op maandag 10 mei 2010 17:26 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, zondag wordt een feest gok ik
!
[ afbeelding ]
Oef ... dat zal zwaar worden danquote:Op maandag 10 mei 2010 17:32 schreef Robinhoo het volgende:
ohw inderdaad, maar dan hebben wij altijd familiedag, misschien daarna nog even gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door remlof op 10-05-2010 19:07:13 ]Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
Heb ik ook en ik hou het ook bij.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:29 schreef Oksel het volgende:
[..]
Tja. Ik volg nog meer topics + ben nog wel eens NIET online, hoe raar dat ook moge klinken.
En juist daarom kijk ik dus wel, en dit kan GEEN HUMOR zijnquote:Op maandag 10 mei 2010 17:44 schreef Robinhoo het volgende:
ik raad de rest aan niet te kijken want het is niet jullie humor
Op Beethoven na, totaal niet interessant vind ikquote:Op maandag 10 mei 2010 17:26 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, zondag wordt een feest gok ik
!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 mei 2010 17:44 schreef Robinhoo het volgende:
even een leuk plaatje voor Machiel (ik raad de rest aan niet te kijken want het is niet jullie humor)
[ Bericht 6% gewijzigd door remlof op 10-05-2010 19:07:39 ]The Outside Agency
Dat zou ik ook zeggen van die feesten die jij aflooptquote:Op maandag 10 mei 2010 17:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op Beethoven na, totaal niet interessant vind ik
even een leuk plaatje voor Machiel (ik raad de rest aan niet te kijken want het is niet jullie humor)
Iemand die dit grappig vind, heeft een hele sadistische vorm van humor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze vorm van cynisme mag imo verboden worden
[ Bericht 2% gewijzigd door remlof op 10-05-2010 19:08:02 ]“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Daarom zei ik ook: Vind ik.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:47 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen van die feesten die jij afloopt, Mooi wark , normaal enz. toch?
Ik raadde nog aan om niet te kijkenquote:Op maandag 10 mei 2010 17:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iemand die dit grappig vind, heeft een hele sadistische vorm van humor.
Deze vorm van cynisme mag imo verboden worden
[ Bericht 4% gewijzigd door remlof op 10-05-2010 19:08:29 ]Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pafipo plaatjequote:
Dat soort dingen moet je gewoon niet plaatsen op een openbaar forum. Erg kwetsend voor mensen die met kanker te maken hebben of hebben gehad.quote:
Zulke plaatjes moeten inderdaad verboden worden....quote:Op maandag 10 mei 2010 18:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat soort dingen moet je gewoon niet plaatsen op een openbaar forum. Erg kwetsend voor mensen die met kanker te maken hebben of hebben gehad.
Doe dat maar over msn of zo.
Ja sorry dan maarquote:
Ehh? Hoezo?quote:Op maandag 10 mei 2010 18:08 schreef Robinhoo het volgende:
Guitarist jij valt wel beetje door de mand laatste dagen hoor.
Ja, het is wel goedquote:
Dat valt toch wel mee? Met dat soort plaatjes heb je mij ook in het harnas hoorquote:Op maandag 10 mei 2010 18:14 schreef Robinhoo het volgende:
Dat je makkelijk op de kast te jagen bent.
quote:
Plaatje doet voorkomen dat kanker niet hard isquote:Op maandag 10 mei 2010 18:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik ben supergekwetst door dat plaatje..NOT. Het is hard, maar kanker is ook hard.
Gisteren was leuker inderdaad.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee? Met dat soort plaatjes heb je mij ook in het harnas hoor
met oe vretbalgquote:
I knowquote:Op maandag 10 mei 2010 18:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Plaatje doet voorkomen dat kanker niet hard isVind het dodelijk cynisch en dat is niet mijn ding.
Hoe komt het?quote:
quote:
Géén ideequote:
Aardappelschijfjes met schnitzel en een berg slaquote:
Heel (heel he), heel misschien woon ik binnen nu en een handjevol maandjes op mezelfquote:Op maandag 10 mei 2010 18:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zoooo, morgen even naar Amersfoort bellen, binnenkort een kamer bezichtigen
Justin! Waar in Amersfoort woon je?quote:Op maandag 10 mei 2010 18:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Aardappelschijfjes met schnitzel en een berg sla
Haha, tof!quote:Op maandag 10 mei 2010 18:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heel (heel he), heel misschien woon ik binnen nu en een handjevol maandjes op mezelf
Maar, ik ben toch vegetarischquote:Op maandag 10 mei 2010 18:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Aardappelschijfjes met schnitzel en een berg sla
De sla is voor jou (duh)quote:Op maandag 10 mei 2010 18:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, ik ben toch vegetarischHoe moeten we nu ooit samenwonen als je dat soort dingen maakt
Cooltjes
Seringstraat, in Het Soesterkwarter (aka de slechtste buurt van Amersfoort). Badass van me he?quote:Op maandag 10 mei 2010 18:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Justin! Waar in Amersfoort woon je?
Soesterkwartier, daar heb ik dus de kamer waar ik morgen naar moet bellenquote:Op maandag 10 mei 2010 18:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Seringstraat, in Het Soesterkwarter (aka de slechtste buurt van Amersfoort). Badass van me he?
Justins kamerquote:Op maandag 10 mei 2010 18:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Soesterkwartier, daar heb ik dus de kamer waar ik morgen naar moet bellen
Die gitarist heeft mn pa laatst nog mee gewerktquote:Op maandag 10 mei 2010 18:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, ik ben toch vegetarischHoe moeten we nu ooit samenwonen als je dat soort dingen maakt
Cooltjes
Jij bent vegetarisch?quote:Op maandag 10 mei 2010 18:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Cooltjes
Oh nee, dan is het goedquote:
Heerlijkquote:
Da's 10 min lopen bij mij vandaanquote:Op maandag 10 mei 2010 18:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Gerrit van Stellingwerfstraat om precies te zijn.
Niets bijzonders..quote:Op maandag 10 mei 2010 19:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
Zeg dan wat er isIk wil het weten!
Typisch vrouwen, iemand zegt iets vaags/mysterieus, en meteen willen ze het wetenquote:Op maandag 10 mei 2010 19:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zeg dan wat er isIk wil het weten!
Maar dat is wel heel bijzonder hoor!quote:Op maandag 10 mei 2010 19:19 schreef Kreator het volgende:
Niets bijzonders..Gewoon lunchen met Mrs Blondie.
ze willen niets missen!quote:Op maandag 10 mei 2010 19:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Typisch vrouwen, iemand zegt iets vaags/mysterieus, en meteen willen ze het weten![]()
Oh oke, en wie is Mrs Blondie? Ja sorry hoor, ook dat moet ik weten.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Niets bijzonders..Gewoon lunchen met Mrs Blondie.
Met andere woorden, het is niets persoonlijks maar vrouw eigen, dus ik kan er niks aan doen.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Typisch vrouwen, iemand zegt iets vaags/mysterieus, en meteen willen ze het weten![]()
San. (duh)quote:Op maandag 10 mei 2010 19:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
Oh oke, en wie is Mrs Blondie? Ja sorry hoor, ook dat moet ik weten.
Klopt. Ik heb het ookquote:Op maandag 10 mei 2010 19:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Met andere woorden, het is niets persoonlijks maar vrouw eigen, dus ik kan er niks aan doen.
Albert noemt me ook altijd Blondiequote:
Wie de fuck is Albert.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:37 schreef Samzz het volgende:
Albert noemt me ook altijd BlondieEn nu gaat ie verhuizen naar Spanje
Je dacht dat je de enige was he?quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 20:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je dacht dat je de enige was he?
Zeker weten.quote:
quote:
Ik kom morgen nog vlakbij jouw huis!quote:
Jup.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:51 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik kom morgen nog vlakbij jouw huis!, jij woont toch vlak achter die school?
ik vorig jaar:quote:Op maandag 10 mei 2010 21:59 schreef Robinhoo het volgende:
Die reacties op mijn kale kop ben ik nu wel een keer zat
Dat kan gewoon niet serieus zijn.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:33 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[TK] 32 inch Philips beeldbuis tv
Ben benieuwdquote:Op maandag 10 mei 2010 22:08 schreef haakon het volgende:
[..]
Ze heeft nog niet terugsms't op mn sms van 2 uur terug
Duurt altijd lang
daten met Oldenzaalquote:Op maandag 10 mei 2010 22:45 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ben benieuwd
Zoniet, kom je maar naar Oldenzaal gaan we daten Met Oldenzaal o.a.
hmm, ie hebt d'r echt 'n slimme vorm van onie?quote:
Ja, al weken.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, ie hebt d'r echt 'n slimme vorm van onie?
niet zo best.quote:
I think soquote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
niet zo best.
misschien oververmoeidheid?
hmm, wel kut. in ieder geval sterkte d'r meequote:
Thanksquote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, wel kut. in ieder geval sterkte d'r mee
NecroabortioN \m/
Trustequote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:23 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ga ook maar eens een poging doen tot pitten
Ik was Duits aan het makenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 07:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als je pas om 2 uur offline gaat wel ja
Dat doen ze somsquote:Op dinsdag 11 mei 2010 08:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kuttreingaat 'ie een beetje stilstaan
Nog wel, straks regenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:03 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Treinen staan wel vaker dan soms stil. En het is best lekker weer
Ik vond het nogal koudquote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:03 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Treinen staan wel vaker dan soms stil. En het is best lekker weer
Maar de zon schijnt en het regent niet. Ik kan ergere scenario's bedenkenquote:
Eens.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:15 schreef Samzz het volgende:
Maar de zon schijnt en het regent niet. Ik kan ergere scenario's bedenken
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Hengelo/4057382quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:40 schreef haakon het volgende:
Hopelijk wordt het overmorgen wat warmer.
Ze zeiden van wel, toch ?
WTF... hoezo op de Rotonde?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:51 schreef haakon het volgende:
Ah, in ieder geval íets beter
Misschien gaan we wel op de rotonde BBQ-en
Lachen manquote:
Lol oke, en dan bij de kerk ofzo, zit je dan niet in de plantenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:58 schreef haakon het volgende:
Lachen man
Kratje de man, en BBQ op de rotonde !
Je ziet alles en iedereen langskomen (zullen vast wel een paar chicks tussen zitten) Zijn genoeg lui die dat kunnen waarderen en erom kunnen lachen
Maar ik denk niet dat de rest van m'n kameraden dat wil
Gewoon op dat stenen gedeeltequote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:59 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Lol oke, en dan bij de kerk ofzo, zit je dan niet in de planten?
Oke, kan me er iets bij voorstellen dat ze dat niet willenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:06 schreef haakon het volgende:
Gewoon op dat stenen gedeelte, maar denk dat m'n kameraden dat niet willen
Schijt, zolang ik maar bier en vlees binnenkrijg
Ach boeiend ja, wordt toch wel een mooie dagquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:07 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, kan me er iets bij voorstellen dat ze dat niet willen.
Jow Machiel, ga je ook nog bruins da donderdag?quote:
neu, wordt mie veels te drukquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:17 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Jow Machiel, ga je ook nog bruins da donderdag?
Whehequote:
Ik ga ook (bijna) nooit met kerst enz. maar voordeel met hemelvaart is dat er al genoeg afgetankt zijn of wat anders hebbenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:56 schreef haakon het volgende:
Whehe
Ik ga eigenlijk nooit naar Bruins tijdens vakanties of dat soort feestjes, op carnaval na
Vind het dan gewoon 'niet leuk' druk.
Kan zo zijn dat we donderdag op het idee komen wel te gaan hoor
Hebben we wel vaker last van
All you fuckers get down on this crazyquote:
ALL YOU NEED IS GET PSYCHED UP BABYYquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ALL YOU FUCKERS GET DOWN ON THIS CRAZYYYY
Nicequote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:07 schreef haakon het volgende:
[..]
All you fuckers get down on this crazy
All you need is get psyched up baby
[ afbeelding ]
Mijn t-shirt
Hoe kom je daar zo bij ?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:14 schreef ReMcOrE het volgende:
laat me raden, jullie 2 zijn ook fan van Music Made Addict?
doe mij maar Shiverz, Supernova, The Human Soulquote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:25 schreef haakon het volgende:
[..]
Hoe kom je daar zo bij ?
Jíj, bent de nieuwe Uri Geller !
Vretbalg.quote:
hier gelukkig nietquote:
huh?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
* -_Guitarist_- wordt door Henrike genegeerd op Hyves
Oh nou daar zag ik niks vanquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik sprak jou aan met die chatfunctie
En toen was je ineens offline
Juist jaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik dacht dat je me ging negeren enzo
Dus ik donders huilen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |