Dat is zo, maar of hij daar mee Amsterdam aan gaat doen of iets...(En inderdaad, wát voor`n prijzen)quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Maar wel uitspraken van Tony (andere interviews) die one off shows niet uitsluiten
wat is dit eigenlijk belachelijk goedquote:
quote:‘The Next Day’ is available as:
14-track standard download and CD
17-track deluxe download and CD (includes 3 bonus tracks)
17-track double vinyl album (includes 3 bonus tracks)
18-track Blu-Spec CD2 in Japan only (includes 4 bonus tracks)
‘The Next Day’ tracklisting
01. The Next Day
02. Dirty Boys
03. The Stars (Are Out Tonight)
04. Love Is Lost
05. Where Are We Now?
06. Valentine’s Day
07. If You Can See Me
08. I'd Rather Be High
09. Boss of Me
10. Dancing Out In Space
11. How Does the Grass Grow?
12. (You Will) Set the World On Fire
13. You Feel So Lonely You Could Die
14. Heat
Bonus tracks:
15. So She
16. Plan
17. I'll Take You There
18. God Bless The Girl (Japan only)
Ik was bij dat concert. Heb er een bootleg cd van. Ik stuur je straks wel een pm.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:54 schreef Melomaan het volgende:
'Als Bowie een paar shows geeft, krijg je echt een volledige gekte voor die kaarten. Van die exorbitante prijzen worden dat.'(quote Maxerazzi)
Terwijl hij de Jaarbeurs in 1996 niet eens vol kreeg...toch is dat mijn mooiste concertervaring van Bowie van de 8 concerten waar ik naar toe ben geweest.
Ik zoek er nog steeds de opnamen van...heb het ergens op een cassettebandje (had je nog in die tijd), maar ik weet dat het ook digitaal te vinden moet zijn. Wanneer iemand hier de opnames heeft krijg ik daar graag een pm van....ik heb ruim voldoende ruilmateriaal
Asjeblieft zeg..quote:Op maandag 25 februari 2013 15:53 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Zou leuk zijn dit http://www.telegraaf.nl/p(...)ury_X-factor___.html
Wat ?quote:
Gaat ie ook niet doenquote:Op maandag 25 februari 2013 16:02 schreef Arn0 het volgende:
Ik moet er niet aan denken. Gelukkig gaat het ook niet gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |