43%.quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:33 schreef tony_clifton- het volgende:
Is 30% teruggevallen dus een herstel betekent een stijging van 50%...
Bedoel je dat de entry bij je online broker op 0 staat ? Of heb je een volledige dividendnota ontvangen met nul bedragen ?quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:39 schreef AQuila360 het volgende:
Even een vraagje:
Normaal als je dividend ontvangt staat er toch hoeveel en het aantal en het totaal bedrag? Maar nu heb ik dividend van Fugro wat er wel in staat maar alles staat op 0 dus aantal en totaal enz.
Weet iemand waar dat aan ligt?
Euro opweg naar 1:1 verhouding met dollar, tot die tijd blijf ik de euro shortenquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:38 schreef BattleCow het volgende:
En door 't niveau van vorige week vrijdag, voordat 't steunplan was aangekondigt.. vertrouwen in euro kraakt
Goede optie. Het is natuurlijk ook mogelijk dat je nu van euro's dollars koop, en op het moment dat de euro ver onder de dollar zakt, dat je het weer om gaat wisselen.. of ben ik te krankzinnig om te denken dat de euro de afgrond inzakt?quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:40 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Euro opweg naar 1:1 verhouding met dollar, tot die tijd blijf ik de euro shorten
Dan mogen ze wel opschietenquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:57 schreef BattleCow het volgende:
De euro wordt weer flink gerepareerd, voordat japan wakker wordt
Zag net al je post @ usmarketsquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:16 schreef fedsingularity het volgende:
Cool. Je ziet hier gewoon live een bank omvallen:
http://www.marketwatch.co(...)il-friday-2010-05-13
Is alweer aan het zakkenquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:15 schreef Thas het volgende:
[..]
Dan mogen ze wel opschieten
Vanwaar dat vermoeden overigens?
Een hele tijd terug heb ik ergens een lijst gezien van alle banken in de VS die omgevallen zijn, deze zal daar zeer binnenkort ook op staan.quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:16 schreef fedsingularity het volgende:
Cool. Je ziet hier gewoon live een bank omvallen:
http://www.marketwatch.co(...)il-friday-2010-05-13
Calculated Risk heeft op vrijdagavond altijd een lijst met bankfaillisementen van die week.quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:19 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Een hele tijd terug heb ik ergens een lijst gezien van alle banken in de VS die omgevallen zijn, deze zal daar zeer binnenkort ook op staan.
Move along people.. nothing to see herequote:Op donderdag 13 mei 2010 23:22 schreef fedsingularity het volgende:
Ja ik ken die lijst wel maar wat je nu ziet is dat er ook wat grotere banken omvallen.
Deze heeft $3.18 billion in assets and $2.42 billion in deposits.
Best een grote jongen, zeker gezien de fdic al een tijdje rood staat en dit eigenlijk helemaal niet op kan vangen.
Het vreemde is dat niemand hiervan opkijkt, alles gaat gewoon door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |