abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88855230
Toch vind ik dit een interessante zaak.... als ik in Honduras zat en ik het risico liep onschuldig in de gevangenis te komen in zo'n land zou ik ook vertrekken... en die autopsies die uitgevoerd zijn door artsen zonder opleiding tja... het kan heel goed een ongeluk zijn.
  donderdag 18 november 2010 @ 17:45:18 #202
269577 TanteBeth
Alabamian Skank
pi_88870003
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 10:57 schreef emss het volgende:
Toch vind ik dit een interessante zaak.... als ik in Honduras zat en ik het risico liep onschuldig in de gevangenis te komen in zo'n land zou ik ook vertrekken... en die autopsies die uitgevoerd zijn door artsen zonder opleiding tja... het kan heel goed een ongeluk zijn.
Ieder weldenkend mens zou (indien mogelijk) vertrekken uit Honduras als er de kans is dat je beschuldigd wordt van moord/doodslag/dood door schuld.
Het is een door en door corrupt land waar vorig jaar nog een staatsgreep plaats vond en met een rechtssysteem dat die naam niet eens mag dragen.

Ook z'n ervaringen de eerste dagen in de plaatselijke gevangenis zullen ervoor gezorgd hebben dat hij zodra het mogelijk was vertrokken is:

quote:
In Jail with Dan Ross
Monday, August 25th, 2008
"(This is a continuation of the story of Dan Ross, a fellow Coconut Tree Divers instructor and good friend who has been wrongfully accused of murder after trying to resuscitate a girl who mysterious died Thursday night).

Those arent ketchup stains.

Dan points to the adjacent wall where crusty crimson splatters coat the dingy yellow concrete. The snake slept next to me last night, he continues. Kinda weird trusting your safety to a seventeen-year-old kid. But nobody messed with me, even when RECO [editor: Roatan Electrical Company] went out. Some of the new guys got messed up, though. Its hard to sleep when people are getting their ass kicked at the other end of the cell.

Minutes earlier, Mel and I had seen evidence of the previous nights savagery: a prisoner emerged from the pigpen, the side of his face bruised and swollen to the point he could not longer open an eye. We were now sitting in the pigpen itself: a thirty-by-eight foot general holding cell surrounded by exposed electrical wires, a solitary fan, and more than twenty prisoners, many of them minors. A Catholic priest preaches from the Bible in their midst, offering Coca-Cola and a chance to invite Jesus en sus corazones to the occasional response of Amen. The malodorous rank of human excrement and body odor is accentuated by the stifling summer heat.

Dan Ross sits on a sleeping pad with his back against the wall. Grocery bags containing food, toiletries, and books provided by his visitors line the opposite wall. We speak in low voices as to not interrupt the final minutes of the prison ministry. As the time of our meeting, Dan has been incarcerated for over twenty-four hours (as of the time of this writing, nearly forty-eight hours have passed). He speaks of bribing the snake the seventeen-year-old machete murderer whose loyalty must be purchased in order to avoid a gang beating with 100 lempiras and a few cigarettes. Those less than fortunate enough to enter the cell without such items are subject to brutal beatings, all under the direct supervision of the police guards.

This place makes you start thinking like a criminal. Hide your cigarettes, get out of the way of the older guys, dont look the guards in the eye, conceal your most important items says Dan, Im learning the rules.

Unfortunately, the standard rules of investigation have not been followed for Dan. Given that hes under investigation for murder, he finds it strange that he hasnt been fingerprinted, photographed, asked for a statement, or drug tested. The state-appointed criminal lawyer asked him to sign six blank pieces of paper in case she needs to transfer the case to someone else. When Dan wisely refused, they treated him as being hostile to the case and tossed him in the common pigpen.

The autopsy report is due to arrive today. Dan has a court appearance this morning to determine on what charges (if any) he will continue to be held. We fully expect the autopsy report to confirm Dans version of events and vindicate him of the crime. Should the Honduran judicial system inexplicably rule detain Dan further, his story will be spread to the international media as fast as possible. Please keep him in your prayers.

A lot has been written about Dans unfortunately plight, but let us not forget to also keep the family and friends of Mariska (the Dutch student who passed away) in our thoughts and prayers. Their grief and frustration over an event that scarcely makes sense is agonizing, especially given that it transpired in a third-world country thousands of miles from home. This is every parents worst nightmare. Please pray for them during this time of pain."
Does your conscience bother you?
Tell the truth.
  zondag 21 november 2010 @ 22:46:37 #203
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_88996226
Kijkt er iemand?
  zondag 21 november 2010 @ 22:48:06 #204
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_88996309
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:46 schreef hexje het volgende:
Kijkt er iemand?
Nee, ik kijk miljoenenjacht en neem het op en kijk alle 3 wel achter elkaar. Of ik kijkze alle drie in FFW modus.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  zondag 21 november 2010 @ 22:51:13 #205
228072 Crimyclown
Sapper de fap!
pi_88996478
Nederland is te klein voor Peter?
Anonieme tievesclown
  zondag 21 november 2010 @ 22:54:17 #206
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_88996668
Vraag me af hoe de kijkcijfers zijn. 3 afleveringen over een vrouw waarvan peter denkt dat ze is vermoord.
  zondag 21 november 2010 @ 22:55:08 #207
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_88996735
Die vergelijking met Nederland steeds. :')
  zondag 21 november 2010 @ 23:38:52 #208
132191 -jos-
Money=Power
pi_88998681
Tot nu toe heeft die Peter totaal geen bewijs tegen die Dan Ross. Integendeel. Hij gaat nu al naar die Jishoo Han toe en daarna naar Dan Ross. Lijkt me sterk dat hij nog overtuigend bewijsmateriaal gaat vinden.
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 21 november 2010 @ 23:42:19 #209
862 Arcee
Look closer
pi_88998817
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 23:38 schreef -jos- het volgende:
Tot nu toe heeft die Peter totaal geen bewijs tegen die Dan Ross. Integendeel. Hij gaat nu al naar die Jishoo Han toe en daarna naar Dan Ross. Lijkt me sterk dat hij nog overtuigend bewijsmateriaal gaat vinden.
Het is ook nog niet zeker welke conclusie Peter gaat trekken.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 21 november 2010 @ 23:48:09 #210
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_88999009
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 23:42 schreef Arcee het volgende:

[..]

Het is ook nog niet zeker welke conclusie Peter gaat trekken.
Die trok hij al toen hij gevangen werd gezet. Hij noemde hem toen een moordverdachte. Maar die loopt nu nog vrij rond.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 21 november 2010 @ 23:49:54 #211
862 Arcee
Look closer
pi_88999062
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 23:48 schreef Stefan het volgende:
Die trok hij al toen hij gevangen werd gezet. Hij noemde hem toen een moordverdachte. Maar die loopt nu nog vrij rond.
Ik ga er ook wel vanuit dat hij daar op uit komt, maar ze worden nog heen en weer geslingerd tussen moord en ongeval.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 21 november 2010 @ 23:51:23 #212
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_88999109
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 23:49 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ik ga er ook wel vanuit dat hij daar op uit komt, maar ze worden nog heen en weer geslingerd tussen moord en ongeval.
Ja, Peter. Maar feit is dat het dus sowieso niet wordt bewezen voor de rechter.

En 3 afleveringen over een mogelijke moord. Is dat niet bizar veel?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 22 november 2010 @ 00:02:10 #213
862 Arcee
Look closer
pi_88999441
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 23:51 schreef Stefan het volgende:
Nog niet nee, maar misschien heldert Peter enkele zaken op.

quote:
Ja, maar het materiaal zit 'm naast de dood van Mariska ook in de gang van zaken op Honduras. Er is wel meer tijd nodig om alles aan te kaak te stellen, hoewel 2 afleveringen ook wel hadden volstaan, denk ik. Maar wie weet hoe vol de volgende aflevering nog zit.
  maandag 22 november 2010 @ 00:04:13 #214
269577 TanteBeth
Alabamian Skank
pi_88999519
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 23:51 schreef Stefan het volgende:

Moord, natuurlijk krijgt Peturr dat niet bewezen, sterker nog die Jisoo Han is net definitief vrijgesproken en blijft bij haar verklaring die het verhaal van Dan Ross bevestigt.

3 afleveringen zijn er waarschijnlijk om de hoge kosten van dit "onderzoek" te dragen, tripjes naar Honduras, Korea en Australie moeten ergens van gefinancierd worden.
Een saaie aflevering moet ik zeggen en mensen die deel 1 gemist hebben zijn zeker afgehaakt.
Tell the truth.
  maandag 22 november 2010 @ 00:05:40 #215
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_88999582
Ik heb de 2 delen opgenomen, grote kans dat ik straks alle 3 in 45 minuten kijk
  maandag 22 november 2010 @ 00:06:42 #216
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_88999619
Of nog sneller.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 22 november 2010 @ 00:06:48 #217
862 Arcee
Look closer
pi_88999622
Ach ja, saai. Ik vond het wel stuitend om te zien hoe dat hooggeplaatste mens met die hakken totaal niet op de hoogte was.

En die gevangenis en dat lijkenhuis.

Onthutsend beeld van een land waar je dood niet gevonden wil worden.
  maandag 22 november 2010 @ 00:19:15 #218
269577 TanteBeth
Alabamian Skank
pi_89000025
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 00:06 schreef Arcee het volgende:
Ach ja, saai. Ik vond het wel stuitend om te zien hoe dat hooggeplaatste mens met die hakken totaal niet op de hoogte was.

En die gevangenis en dat lijkenhuis.

Onthutsend beeld van een land waar je dood niet gevonden wil worden.
Peturr de Vries 3de wereld verslaggever _O-

Kom op iedereen die ooit eens die hoek van de aarde heeft bezocht weet toch wat een corrupte bende het daar is. Hebben we Peter niet voor nodig toch maarja de kassa moet rinkelen bij hem mbv van welk dood/vermist/verkracht meisje of kind dat ook moet gaan. :r
Tell the truth.
pi_89000052
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 00:04 schreef TanteBeth het volgende:

[..]

Moord, natuurlijk krijgt Peturr dat niet bewezen, sterker nog die Jisoo Han is net definitief vrijgesproken en blijft bij haar verklaring die het verhaal van Dan Ross bevestigt.

3 afleveringen zijn er waarschijnlijk om de hoge kosten van dit "onderzoek" te dragen, tripjes naar Honduras, Korea en Australie moeten ergens van gefinancierd worden.
Een saaie aflevering moet ik zeggen en mensen die deel 1 gemist hebben zijn zeker afgehaakt.
Ik was natuurlijk vergeten dat onze peter een echte zakenman is!

[ Bericht 0% gewijzigd door Doler12 op 23-11-2010 00:08:23 ]
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 22 november 2010 @ 14:22:16 #220
862 Arcee
Look closer
pi_89012025
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:54 schreef Stefan het volgende:
Vraag me af hoe de kijkcijfers zijn. 3 afleveringen over een vrouw waarvan peter denkt dat ze is vermoord.
Tonnetje minder dan vorige week:

14-11-2010 PETER R DE VRIES MISDAADVERSLAGGEVER 841.000
21-11-2010 PETER R DE VRIES MISDAADVERSLAGGEVER 731.000
pi_89023285
Best een lekker ding eigenlijk, die officier van justitie O+
Zou ze zich omhooggeneukt hebben? >:)
pi_89027736
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 19:06 schreef Greetings het volgende:
Best een lekker ding eigenlijk, die officier van justitie O+
Zou ze zich omhooggeneukt hebben? >:)
Nee, ze is op basis van haar werklust, betrokkenheid, communicatieve vaardigheden en dossierkennis officier van justitie geworden.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_89027798
--

[ Bericht 100% gewijzigd door Lo-Fi op 22-11-2010 20:42:43 ]
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_89053769
Vanavond om half 9 horen we van wie het is, de kaak wat gevonden is op Aruba.
Wat veel aandacht zeg...zou het dan toch van Nathalee zijn dan?
  dinsdag 23 november 2010 @ 15:23:04 #225
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_89054001
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 15:16 schreef brunette82 het volgende:
Vanavond om half 9 horen we van wie het is, de kaak wat gevonden is op Aruba.
Wat veel aandacht zeg...zou het dan toch van Nathalee zijn dan?
Op welke zender? Toch niet op SBS6 toch? Dacht dat het om 1800 uur was.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')