abonnement Unibet Coolblue
  maandag 22 mei 2000 @ 21:49:00 #1
2957 Meister
Food & Beverage Consumer
pi_264950

?

[Dit bericht is gewijzigd door Meister (Datum 22 Mei 2000).]

  maandag 22 mei 2000 @ 21:56:00 #2
3480 Warlord
niet nieuwsgierig wel benieuwd
pi_264951
as t ff kan
Stelling: hoe heter de dagen, des te korter de rokjes
  maandag 22 mei 2000 @ 21:59:00 #3
572 Sniper
Gull Catcher
pi_264952
Heb ik geen bezwaar tegen. Helemaal niet zelfs. Sterker nog: DOEN!
  maandag 22 mei 2000 @ 22:05:00 #4
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_264953
Was het niet eerder ook al in het BB huis dat ze wouden dat er iemand eerder het huis zou verlaten, omdat het voor playboy beter uit kon?
Heeft SBS6 dus toch een commercieler inzicht als Veronica
Stel geen vragen waarvan je het antwoord niet wil weten<BR>
  maandag 22 mei 2000 @ 22:30:00 #5
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_264954
ik hep soiets fan : laat maar sien.

Hoop alleen wel dat niet alles nep is aan haar. (ziepvul BH)

Gelukkig hoeven we dan in ieder geval dat stompzinnige kinderachtige gegiechel niet te horen.

pi_264955
essie in de playboy? WAUW, ik ga snel naar de winkel om het te kopen.helemaal te gek.
ik heb hier heel lang op gewacht.
( EINDELIJK GENOEG PAPIER OM ME REET MEE AF TE VEGEN )
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
  † In Memoriam † dinsdag 23 mei 2000 @ 00:55:00 #7
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_264956
Zolang ze haar mond maar houdt, mag ze van mij overal in staan. Ik ga'm niet kopen, maar wel stiekum ff doorbladeren in de winkel...
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  dinsdag 23 mei 2000 @ 17:09:00 #8
3278 pijl
Grrl op het Net
pi_264957
Ja hoor, niks mis mee. Zolang ze d'r mond maar stijf dicht houdt!
Heb uw lot lief

pi_264958
Dus niet!

Bron: SBS

quote:

Geen nietjes door de buik van Esmeralda

datum: Donderdag 1 juni 15:15

Esmeralda heeft de knoop doorgehakt. 99 dagen lang speculeerden vriend en vijand over het aanbod dat de ex-passagier in week 1 al kreeg van het blootblad. Maar na een goed gesprek op het hoofdkantoor van Playboy heeft Esmeralda definitief te kennen gegeven dat ze niet op de uitklapposter te zien zal zijn. “Woorden als 'je doet het voor jezelf' en 'voor het geld moet je het nooit doen' vlogen heen en weer. Ik kreeg een lange namenlijst van bekende nederlanders die het wel al gedaan hadden enzovoort enzovoort.”, schrijft ze op haar fanclubsite van het Net. “Ik was gewoon aan het genieten. Ze waren erg goed. Echt van die mannen waar je alles van zou kopen....gewoon omdat ze zo aardig zijn! (smile)”
Hoewel ze zich gevleid voelt door alle aandacht die ze krijgt, blijft ze onvermurwbaar. “Zoals ik al eerder zei: 'niet alles heeft een prijs of is te koop'. Bovendien..ik vind het niets voor mij om in zo een blad te gaan staan.” Geen nietjes door de buik van Esmeralda dus. Misschien dat Playboy meer geluk heeft bij Antonette, die al vaker heeft aangegeven open te staan voor aanbiedingen uit die richting. We houden je op de hoogte.



Bron: Esmeralda's fanclub

quote:

tricky tricky tricky... [31/5/2000 | essy-zelf | nieuw! ]

Hey you! Hier weer een stukje van essy! Ik ben de laatste paar dagen erg druk bezig met van alles en nog wat! Geloof me...zelfs ik weet niet meer waar ik mee bezig ben! Ik maak af en toe dubbele afspraken voor 1 dag of ik vergeet weer een andere..Ik ben een beetje een warhoofdje dus!

Vandaag zag ik een artikel in de prive over mij! Op zich een leuk stukje, behalve het Spijkerman verhaal dan. Er stond dat ik woedend op Spijkerman was. Tjeetje, alsof ik daar woedend op kan worden...Haha, wat maakt mij nou uit wat hij over mij heeft gezegd! Ik kan mij daar echt niet druk over maken hoor. Lekker belangrijk. Wat is Spijkerman nou van mij? Ik maak me alleen druk om wat echt belangrijk voor mij is. De dingen die mij lief zijn en de mensen waar ik om geef.

Ik denk trouwens absoluut niet dat hij invloed op het stemgedrag van mensen. Dus ik wijs niet eens met mijn vinger zijn kant op.
Ik las ook dat ik vond dat hij mij een miljoen door de neus geboord had. Weer zoiets, iemand die mij kent weet dat het geld mij niets interesseert. Ik heb het nooit over de eindprijs gehad en ik ben er nooit van uitgegaan dat ik dat geld zou winnen. Dus die uitspraak vind ik een beetje raar. Als geld belangrijk voor mij was dan was ik maar al te gretig op de playboy in gegaan.

Over de playboy gesproken. Ik had vandaag een gesprekje op hun kantoor. Ze wilden toch even persoonlijk met mij praten en praten kan natuurlijk altijd. Ik heb alleen duidelijk gezegd dat ik niet naakt zou gaan. Het is natuurlijk super vleiend dat er ineens in een kantoor drie van die super aardige mannen met je een gesprek aangaan. Allemaal met de bedoeling om jou 'zelf' de beslissing wel of niet doen te laten maken.

Woorden als 'je doet het voor jezelf' en 'voor het geld moet je het nooit doen' vlogen heen en weer. Ik kreeg een lange namenlijst van bekende nederlanders die het wel al gedaan hadden enzovoort enzovoort. Ik was gewoon aan het genieten. Ze waren erg goed. Echt van die mannen waar je alles van zou kopen....gewoon omdat ze zo aardig zijn!
Maar essy laat zich nooit ompraten hoor. Dus uiteindelijk is en blijft het antwoord nee. Zoals ik al eerder zei: 'niet alles heeft een prijs of is te koop'. en bovendien..ik vind het niets voor mij om in zo een blad te gaan staan. Voor de rest vind ik het wel een mooi blad hoor en heb ik er principieel niets op tegen. Maar niet voor mij!

Nou genoeg daarover!! Met mij gaat het nu heel lekker! Ik ben nog steeds een beetje snel moe, maar dat is gewoon de drukte om mij heen. Ik denk dat je het kan omschrijven als busmoe! Als ik het woordje 'bus' hoor dan draai ik nog net niet door! haha, nee hoor, zover is het niet hoor!
Maar ik merk wel dat ik nu meer met de bus te maken heb dan toen ik er nog inzat!

Nou ik ga weer eens even lekker achter de tv hangen..haha en helemaal nergens meer aan denken! Braindead heeft zo zijn voordelen!

veel liefs en een knuffel van essy


I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  donderdag 1 juni 2000 @ 21:49:00 #10
572 Sniper
Gull Catcher
pi_264959
quote:
Misschien dat Playboy meer geluk heeft bij Antonette, die al vaker heeft aangegeven open te staan voor aanbiedingen uit die richting.

Laten we hopen dat Playboy slimmer is en dat varkentje GEEN aanbieding doet. YUCK!

  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 1 juni 2000 @ 22:50:00 #11
862 Arcee
Look closer
pi_264960
Dan Tessa maar. Daar zou ik nou echt hélemaal geen probleem mee hebben...
pi_264961
Nou ik ga weer eens even lekker achter de tv hangen..haha en helemaal nergens meer aan denken! Braindead heeft zo zijn voordelen!

veel liefs en een knuffel van essy

Braindead!! Had dat niet beter geweest voor haarzelf en de streamverslaggevers voor zij de bus inging??


------------------

Wie wint de Oliebol-Award

Wie wint het millioen??

Topscorers

[Dit bericht is gewijzigd door Coos (Datum 02 Juni 2000).]

pi_264962
Ik vind dat stukkie helemaal zo dom nog niet.
Ze zet op zeer nette en beschaafde manier Spijkerman met zijn eigendunk voor kakker.

Wat Playboy betreft.
Ik geloof, dat Es met haar body in Playboy beter te vreten is, dan al die would-be buszangers en -zangeressen op een CD-tje.

pi_264963
Eigenlijk zegt dit topic een hoop over de mensen die er op reageren.
Waar maken we ons nu helemaal druk om.
Essie wel, Essie niet in de playboy. Wat moet je daar nu aan zien?? Morgen schijnt de zon te schijnen en dan zie ik er tientallen mooier als Essie geheel naakt. Ik ben n.l. naturist. Al een leven lang.
Dus Essie......
Nou en, en dan??
Wat moet je er mee???
pi_264964
quote:
op 06-02-2000 om 01:41 AM schreef Coos het volgende:
Eigenlijk zegt dit topic een hoop over de mensen die er op reageren.

Inderdaad schattebolletje van me. Wat zegt het over jou - en over mijzelve for that matter?
Wat doen wij hier. Kom naar huis! Oma heeft Vischkoekjes en Wyborowa, dat is veel gezelliger.

Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

pi_264965
quote:
op 06-02-2000 om 01:56 AM schreef Borgia het volgende:
[QUOTE]op 06-02-2000 om 01:41 AM schreef Coos het volgende:
Eigenlijk zegt dit topic een hoop over de mensen die er op reageren.

Inderdaad schattebolletje van me. Wat zegt het over jou - en over mijzelve for that matter?
Wat doen wij hier. Kom naar huis! Oma heeft Vischkoekjes en Wyborowa, dat is veel gezelliger.

[/quote]

Lellebel!!

pi_264966
Ik heb gehoord dat ze met een diepte-interview over punikken in de nieuwe Libelle komt.... en dat ze dan laat zien hoe je een badpak kunt breien, samen met haar moeder.

Ook komt er nog een uitgebreid visartikel in van haar vader en Bart.

Grtz,

Meerhoerman.

pi_264967
quote:
op 06-03-2000 om 09:54 AM schreef MiRRoRMaN het volgende:
Ik heb gehoord dat ze met een diepte-interview over punikken in de nieuwe Libelle komt.... en dat ze dan laat zien hoe je een badpak kunt breien, samen met haar moeder.

Ook komt er nog een uitgebreid visartikel in van haar vader en Bart.

Grtz,

Meerhoerman.


Dus iedereen heeft wat te doen:
Seki, Jop en Erik maken plaatjes...
Antonette begint een knipstudio...
Iwan begint een strandtent...

Maar wat gaat Esmeralda nu doen? Het enige wat haar nog staat te doen , is met haar jopen in de Playboy gaan staan! Heeft ze dat nu nog niet door?
Nou ja , het kan altijd erger, Tessa is helemaal nergens geschikt voor!

gratis en voor niet
  woensdag 7 juni 2000 @ 11:58:00 #19
3233 DrDoom
pantdropper
pi_264968
quote:
op 06-06-2000 om 04:26 PM schreef TomBombadil het volgende:
Maar wat gaat Esmeralda nu doen? Het enige wat haar nog staat te doen , is met haar jopen in de Playboy gaan staan! Heeft ze dat nu nog niet door?

Jopen!? Tomba??

Hindi ka nad adji

  woensdag 7 juni 2000 @ 12:24:00 #20
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_264969
1 Jop
2 Jopen

Ja, ik begrijp hem wel.

Al had ik in haar geval Azizen een meer geschikte naam gevonden.

  woensdag 7 juni 2000 @ 13:29:00 #21
3233 DrDoom
pantdropper
pi_264970
quote:
op 06-07-2000 om 12:24 PM schreef Rocket Ride het volgende:
1 Jop
2 Jopen

LOL

Hindi ka nad adji

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')