Als dát het probleem zou zijn, dan zou je de harde schijf voor de Wii überhaupt niet aan je pc aan te sluiten.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:28 schreef Nieuwskijker het volgende:
Is volgens mij onmogelijk, omdat de formattering voor de WII anders is dan voor de pc.
Op de pc heb je nl een prog nodig om voor de WII te formatteren.
Misschien wel duidelijk om er bij te zeggen: De schijf moet gewoon volledig geformatteerd zijn voor de Wii. Vanuit windows hoeft er geen data op. (ik wil er alleen backups van mijn Wii games op kunnen zetten)quote:Op maandag 10 mei 2010 14:32 schreef GateWayX het volgende:
Je kan de schijf wellicht partioneren en een windows partitie en een wii partitie maken. Of wbfs manager dit ondersteund weet ik niet en zou je even moeten proberen.
zijn die ook zo gebruiks vriendelijk als GX?quote:Op maandag 10 mei 2010 14:45 schreef __Saviour__ het volgende:
recente loaders kunnen gewoon ntfs en fat schijven lezen, dat hoeft niet per se meer wbfs te zijn dus.
GX is er juist een die het kan. Moet je wel cios222 hebben geinstalleerdquote:Op maandag 10 mei 2010 20:03 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
zijn die ook zo gebruiks vriendelijk als GX?
alleen jammer dat de bestanden op een NTFS partitie gewoon veul groter zijn dan op een WBFSquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:49 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
GX is er juist een die het kan. Moet je wel cios222 hebben geinstalleerd
Dat is als je ze er direct opzet.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:05 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
alleen jammer dat de bestanden op een NTFS partitie gewoon veul groter zijn dan op een WBFS
hmm.. researchtijdquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is als je ze er direct opzet.
Maar je kan ze ook als .wbfs-bestanden opzetten. Dan worden ze wel gewoon flink kleiner.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |