En van Mierlo overleed toen D66 het goed deed in de peilingen, Dijkstal overleed toen VVD het goed deed in de peilingen.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:40 schreef Dichtpiet. het volgende:
Ironisch dat van Mierlo en Dijkstal overlijden wanneer de kansen op een paars kabinet groter worden.
Ohja dat was van mierlo ik dacht goh die is toch al dood.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:40 schreef Dichtpiet. het volgende:
Ironisch dat van Mierlo en Dijkstal overlijden wanneer de kansen op een paars kabinet groter worden.
Nee, want de SP doet het dus juist niet goed in de peilingen...quote:Op maandag 10 mei 2010 13:44 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
En van Mierlo overleed toen D66 het goed deed in de peilingen, Dijkstal overleed toen VVD het goed deed in de peilingen.
Ik zou me als ik Van Agt of Marijnissen was maar alvast zorgen beginnen te maken.
sluit ik me bij aanquote:Op maandag 10 mei 2010 13:48 schreef Leandra het volgende:
Triest, een respectabel en bekwaam (oud)politicus overleden.
RIP
oh, dan bedoel ik Kokquote:Op maandag 10 mei 2010 13:53 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Nee, want de SP doet het dus juist niet goed in de peilingen...
Mooi gezegd en maar al te waarquote:Op maandag 10 mei 2010 13:14 schreef remlof het volgende:
Sympathieke man, ben hem nog steeds dankbaar voor Paars.
Rust in vrede Hans.
Idd.quote:Op maandag 10 mei 2010 16:26 schreef KoosVogels het volgende:
RIP Hans. Diep respect voor deze eervolle VVD'er.
RIP.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:29 schreef TNA het volgende:
VVD'er van het goede soort. Jong gestorven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |