Ben ik met je eens, kabbelt prettig voort ditquote:Op maandag 10 mei 2010 20:26 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Jacques Chanson. Deze single vind ik nog best aardig klinken.
Aggut, best schattig!quote:
Niet met harte inderdaadquote:Op maandag 10 mei 2010 21:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je merkt meteen dat michiel weg is, want hij zou nooit! kane draaien
Je moest het zo zien, als FOK! 3fm echt gaat adoreren dan valt het niet goed bij het grote publiek en kelderen de luistercijfers dus, en draaien ze weer meer shit, dus je kan ze maar beter hun werk laten gaanquote:Op maandag 10 mei 2010 21:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Niet met harte inderdaad. Heb er ook erg weinig mee, maar goed.. het is helaas nog
steeds een populaire band
Lang leve City FMquote:Op maandag 10 mei 2010 21:23 schreef tedkees2 het volgende:
Begrijp ik nou goed dat we morgen de HELE DAG opgescheept worden met Di-Rect? Ik weet niet of ik dat wel trek hoor
Die zit niet in de etherquote:
Dat dus! die zender is zo tofquote:
Hahaha. Okquote:Op maandag 10 mei 2010 21:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je moest het zo zien, als FOK! 3fm echt gaat adoreren dan valt het niet goed bij het grote publiek en kelderen de luistercijfers dus, en draaien ze weer meer shit, dus je kan ze maar beter hun werk laten gaan
Ik ook nu vind ik 16 jarigen maar broekiesquote:Op maandag 10 mei 2010 21:28 schreef naatje_1 het volgende:
Goh, toch wel gek om een jaargenoot te horen, vroeger vond ik 16 toch zo oud
Vind ze wel stoer.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:30 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik ook nu vind ik 16 jarigen maar broekies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |