ah zo, had namelijk al doorgekregen dat je een vriend had, vandaar de verwarringquote:Op maandag 10 mei 2010 22:38 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nou, mn huidige partner is een manMaar ik sluit verder niks uit over evt toekomstige (erbij?)partners
jij kan ook geen dag zonder Corton hequote:
Jawel, maar dan zet ik zelf wel een of ander rockbandje opquote:
geen Annemiek? tofquote:
Die nieuwe van hun (only exeption?) is ook wel nice, maar dit is toch wel veel leuker als ik eerlijk moet zijnquote:
Super!!quote:Op maandag 10 mei 2010 22:41 schreef Brennel het volgende:
Whoeiiiiiiiiiii, ik mag de gitaar van mijn zwager een tijdje lenen. Beetje oefenen thuis![]()
![]()
Ik hoop het, hij moet iig op de radio blijvenquote:Op maandag 10 mei 2010 22:48 schreef TheVulture het volgende:
Wordt Rudy niet ingelijfd door de VPRO of BNN?
ik vind Rudy niet echt bij BNN passen, istie veel te rustig voorquote:Op maandag 10 mei 2010 22:48 schreef TheVulture het volgende:
Wordt Rudy niet ingelijfd door de VPRO of BNN?
Jij zag al een halve travo voor je, of...?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:41 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ah zo, had namelijk al doorgekregen dat je een vriend had, vandaar de verwarring
quote:Op maandag 10 mei 2010 22:50 schreef alors het volgende:
[..]
Ik hoop het, hij moet iig op de radio blijven
quote:Op maandag 10 mei 2010 22:53 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Jij zag al een halve travo voor je, of...?
quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 22:59 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Neeeej, als ik een man wil, wil ik een echte man! (beetje bot, niet te moeilijk, beetje behaard, you know)
En als ik een vrouw wil, wil ik een echte vrouw! (mooie rondingen, geweldige uitstraling, pittig maar lief)
top, maar ik vind die @tjes der altijd zo overbodig uitzien, alsof Corton niet weet wie Kontrust of Rudy isquote:Op maandag 10 mei 2010 23:01 schreef Pino112 het volgende:
http://twitter.com/PatrickWobben/status/13747454586
PatrickW
Vervangt @rudymackay jou morgen als je bij @kontrust bent, @ericcorton?
2 minutes ago from Chromed Bird
http://twitter.com/EricCorton/status/13747499330
Eric Corton
@PatrickWobben Yep...
1 minute ago in reply to PatrickWobben from TweetDeck![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |