quote:Op maandag 10 mei 2010 12:16 schreef broer het volgende:
Stenders heeft bingo en meteen weet het plaatje in de OP ook niet meer wie er nu eigenlijk draait.
[ afbeelding ]
Die gaat naar 538 dus dat was wel duidelijkquote:
Heftigquote:Op maandag 10 mei 2010 12:22 schreef themauster het volgende:
[..]
Die gaat naar 538 dus dat was wel duidelijk
Je hebt vrijdag toch wel de backstage gevolgd Hans?quote:
Yup. Zo vallen de puzzelstukjes wel op hun plekquote:Op maandag 10 mei 2010 12:22 schreef themauster het volgende:
[..]
Mee eens. Klinkt lekker!quote:Op maandag 10 mei 2010 12:25 schreef broer het volgende:
Goed liedje, deze van The National.
Nope, heb amper naar EkStra weekend geluisterdquote:Op maandag 10 mei 2010 12:24 schreef themauster het volgende:
[..]
Je hebt vrijdag toch wel de backstage gevolgd Hans?
Tjibbe zei dat Domien naar 538 ging en wou weten wanneer dat bekend werd en toen probeerde Domien dat gauw af te wimpelenquote:Op maandag 10 mei 2010 12:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope, heb amper naar EkStra weekend geluisterd.
Hoe kán 'ie...quote:Op maandag 10 mei 2010 12:22 schreef themauster het volgende:
[..]
Of het is een spelletje, maar het zou natuurlijk goed kunnen.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:28 schreef themauster het volgende:
[..]
Tjibbe zei dat Domien naar 538 ging en wanneer dat bekend werd en toen probeerde Domien dat gauw af te wimpelen
Nou we net te weten zijn gekomen dat BNN die uren krijgt moet het haast wel waar wezen zou natuurlijk nog altijd een grapje kunnen wezen maar denk het nietquote:Op maandag 10 mei 2010 12:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Of het is een spelletje natuurlijk, maar goed het zou natuurlijk goed kunnen.
Nee, er waren wel geruchten over Timur. Ik denk wel dat de kans groot is dat BNN die uren krijgt, ze krijgen er sowieso meer bij.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:33 schreef tedkees2 het volgende:
Over die hele stoelendans bij de radio... Stenders gaat dus weg (lees: naar vrijdagmiddag en vrijdagavond). Wie gaat dan de middag overnemen? Al iets over bekend?
Nou, volgens mij zijn ze daar sinds het "wegvallen" van Lindo Duvall aan het pielen met de middagshow en kunnen ze daar wel wat nieuw bloed gebruiken. Het zou me dus niets verbazen als Domien dan de concurrentie aangaat met Coen & Sander.quote:
Jamaar... 538...?quote:Op maandag 10 mei 2010 12:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, volgens mij zijn ze daar sinds het "wegvallen" van Lindo Duvall aan het pielen met de middagshow en kunnen ze daar wel wat nieuw bloed gebruiken. Het zou me dus niets verbazen als Domien dan de concurrentie aangaat met Coen & Sander.
We zullen het binnenkort allemaal wetenquote:Op maandag 10 mei 2010 12:32 schreef themauster het volgende:
[..]
Nou we net te weten zijn gekomen dat BNN die uren krijgt moet het haast wel waar wezen zou natuurlijk nog altijd een grapje kunnen wezen maar denk het niet
Qua manier van presenteren opzich ook welquote:Op maandag 10 mei 2010 12:44 schreef ScottTracy het volgende:
Ik vind Domien eigenlijk wel goed bij 538 passen. Hij heeft ook zo'n 538-stem.
Inderdaadquote:Op maandag 10 mei 2010 12:44 schreef ScottTracy het volgende:
Ik vind Domien eigenlijk wel goed bij 538 passen. Hij heeft ook zo'n 538-stem.
Ik heb preciés hetzelfde. Het zou ook inderdaad zomaar Pink kunnen zijn, dezelfde stijl en stem.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:51 schreef Sersjee het volgende:
Telkens als ik het begin hoor, denk ik dat er een onwijs toffe plaat (waarvan de titel me even ontschoten is) start. En dan blijkt het dit te zijn. Weet men trouwens wel heel zeker dat dit niet Pink is?
Aanwinst sowieso. Ik heb 2 jaar terug noodgedwongen een paar maanden 538 aan moeten horen op het werk en het viel me op dat na Evers alle programma's in elkaar over lijken te lopen. Haast niet uit elkaar te houden, ook qua presentatoren. Qua behang ideaal, maar een redelijke gruwel voor een radiorukker.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:50 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik heb gewoon een hartgrondige (misschien ongegronde) hekel aan 538... Maar ach, misschien is Domien een aanwinst voor ze..?
Daar heb je gelijk in. Al vind ik het tijdelijke middagprogramma van Dennis Ruyer wel anders dan de andere programmas op 538quote:Op maandag 10 mei 2010 12:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Aanwinst sowieso. Ik heb 2 jaar terug noodgedwongen een paar maanden 538 aan moeten horen op het werk en het viel me op dat na Evers alle programma's in elkaar over lijken te lopen. Haast niet uit elkaar te houden, ook qua presentatoren. Qua behang ideaal, maar een redelijke gruwel voor een radiorukker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |