abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 mei 2010 @ 18:02:13 #226
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_81349821
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:59 schreef Amos_ het volgende:
Zo kan je dan de SP toch ook vergelijken met Stalin? En het communisme? Dat doet men toch ook niet?
Heb je de terminologie maorijnissen nog nooit gezien? Mooi, want ik ben er zeker niet op gesteld, die vergelijking, maar hij wordt wel degelijk gemaakt.

Ontkennen dat de SP van het communisme komt is ook te zot voor woorden. Net als overeenkomsten tussen de opkomst van de PVV en de NSDAP dat is.
Laffe huichelaar
  woensdag 12 mei 2010 @ 18:03:02 #227
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_81349864
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:58 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ach, kom, de PVV is even liberaal als bananen rood zijn.

Verder zijn er wel degelijk overeenkomsten. De NSDAP kwam op door een groep de schuld van bijna alle problemen te geven. De PVV doet dat bij de moslims. Ze wisten het in het verleden zo te draaien dat de massaimmigratie de schuld is van de economische problemen. De criminaliteit komt ook door de allochtonen en ga zo maar door.
Dit is gewoon niet waar, de PVV geeft in haar partij programma niet alle schuld aan de Moslims. En over criminaliteit kun je hoog of laag springen: Marokkanen zijn 5x vaker crimineel en Antillianen 11x, gewoon feiten, of je deze nu leuk vind of niet.
quote:
De problemen verschillen, het zwartmaken is gelijk.

In Duitsland begon het ook met sluiting van synagogen en joods onderwijs verbieden. Wat wil Wilders? Juist.
Wilders wil Moskeeën niet sluiten?
De argumentatie van Wilders over Islam onderwijs is dat het bedroevend slecht is, ik kan me niet voorstellen dat dat Hitlers argumentatie is.
quote:
Ik zeg niet dat Wilders de nieuwe Hitler is, verre van, waar Hitler actief iets aan de Joden wilde doen. gebruikt Wilders de Moslims enkel als een middel om stemmen te winnen. Maar je bent blind als je de overeenkomsten niet ziet.
  woensdag 12 mei 2010 @ 18:07:44 #228
165633 eriksd
The grand facade...
pi_81350016
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ho, dat zeg je vast ook elke keer als Wilders het heeft over theedrinkers van de PvdA, of niet?
Dat is ook gewoon de waarheid
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  woensdag 12 mei 2010 @ 18:09:41 #229
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_81350076
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:03 schreef Holograph het volgende:

[..]

Dit is gewoon niet waar, de PVV geeft in haar partij programma niet alle schuld aan de Moslims. En over criminaliteit kun je hoog of laag springen: Marokkanen zijn 5x vaker crimineel en Antillianen 11x, gewoon feiten, of je deze nu leuk vind of niet.
[..]

Wilders wil Moskeeën niet sluiten?
De argumentatie van Wilders over Islam onderwijs is dat het bedroevend slecht is, ik kan me niet voorstellen dat dat Hitlers argumentatie is.
[..]

Wilders wil een stop van het bouwen van moskeeën, en "extreme" moskeeën sluiten. Wat extreem is specificeert hij dan weer niet. Zoek het allemaal maar op, hij heeft het letterlijk gezegd. En Hitler was nou eenmaal een geweldig politicus, Wilders is dat niet, dat zijn argumentatie dan beter is, is geen verrassing.

En wat ik stel is wel waar. Ten tijde van de crisis gaf Wilders daar de schuld van aan de allochtonen (meer uitkeringen, lui, enzovoorts), in zijn spotje wijt hij gebrek aan veiligheid en hoge criminaliteit ook aan Moslims. Zoals de NSDAP de grote problemen in die tijd aan de Joden wijdde.

Zoek maar eens na wat Wilders allemaal gezegd heeft. Ik weet het blijkbaar beter dan jij, terwijl ik er niet eens over peins op hem te stemmen. Jammer.
Laffe huichelaar
  woensdag 12 mei 2010 @ 18:13:56 #230
165633 eriksd
The grand facade...
pi_81350225
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:09 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Wilders wil een stop van het bouwen van moskeeën, en "extreme" moskeeën sluiten. Wat extreem is specificeert hij dan weer niet. Zoek het allemaal maar op, hij heeft het letterlijk gezegd. En Hitler was nou eenmaal een geweldig politicus, Wilders is dat niet, dat zijn argumentatie dan beter is, is geen verrassing.

En wat ik stel is wel waar. Ten tijde van de crisis gaf Wilders daar de schuld van aan de allochtonen (meer uitkeringen, lui, enzovoorts), in zijn spotje wijt hij gebrek aan veiligheid en hoge criminaliteit ook aan Moslims. Zoals de NSDAP de grote problemen in die tijd aan de Joden wijdde.

Zoek maar eens na wat Wilders allemaal gezegd heeft. Ik weet het blijkbaar beter dan jij, terwijl ik er niet eens over peins op hem te stemmen. Jammer.
Tja, hij heeft het over kansarme immigranten uit moslimlanden. Daar is niets discriminerends aan
Bis bis bis
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  woensdag 12 mei 2010 @ 18:14:03 #231
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_81350233
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:07 schreef eriksd het volgende:

[..]

Tuurlijk jongen. Daarom was het ook de wetgeving van Cohen waarmee de VVD aan de haal ging alsof zij het hadden bedacht.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_81350285
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 12:42 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Maar van de andere kant: wil Rutte een LPF 2.0 riskeren?
Gezien zijn uitspraken wil hij dat een stuk liever doen dan een nieuwe paarse coalitie .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_81350367
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 16:48 schreef Ferdo het volgende:

[..]
Mogelijkheden te over. Alleen de Staphorster variant kunnen we wel doorstrepen.
Ze halen het aantal zetels niet maar als Rutte met Wilders wil regeren moet VVD met CDA en SGP ook wel kunnen hoor (dat is de huidige Staphorster variant)
pi_81350446
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:15 schreef du_ke het volgende:

[..]

Gezien zijn uitspraken wil hij dat een stuk liever doen dan een nieuwe paarse coalitie .
Het is ook wel enigszins begrijpelijk. De PVV ligt vrij dichtbij de VVD. Als de PVV onderuit gaat dan hoeft het de VVD niet per definitie zwaar te beschadigen. Het lijkt me niet zo'n vruchtbare samenwerking en gooi het liever over een andere boeg.
pi_81350473
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:07 schreef eriksd het volgende:

[..]

Maar 'gekke' Geert zeggen is 'ridiculiseren' . Wilders en de zijnen zijn typisch rechtse huichelaars die wel kunnen uitdelen maar niet kunnen incasseren. Je weet wel, van die ettertjes die iedereen vroeger wel op school gehad heeft.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_81350501
Waarom is het nou zo moeilijk om on topic te blijven? Laat dat gepraat over die racistische gek toch voor andere topics waar ik niet kom...
pi_81350565
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:22 schreef Nielsch het volgende:
Waarom is het nou zo moeilijk om on topic te blijven? Laat dat gepraat over die racistische gek toch voor andere topics waar ik niet kom...
Nou, je mag hier blijkbaar niet zeggen dat Geert gek of racist is. Dan voelen de VVD'ertjes zich beledigd. Ja, ik snap het ook niet helemaal
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_81350611
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nou, je mag hier blijkbaar niet zeggen dat Geert gek of racist is. Dan voelen de VVD'ertjes zich beledigd. Ja, ik snap het ook niet helemaal
Knap kinderachtig toontje...
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  woensdag 12 mei 2010 @ 18:26:15 #239
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_81350619
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:14 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Tuurlijk jongen. Daarom was het ook de wetgeving van Cohen waarmee de VVD aan de haal ging alsof zij het hadden bedacht.
Daar moet ik je steunen!
Mits je de nieuwe Vreemdelingenwet van Cohen bedoeld, die door Rita Verdonk werd uitgevoerd, en waar zij goede sier mee heeft gemaakt en haar "doortastende imago" vandaan heeft.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_81350642
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:26 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Daar moet ik je steunen!
Mits je de nieuwe Vreemdelingewet van Cohen bedoeld, die door Rita Verdonk werd uitgevoerd, en waar zij goede sier mee heeft gemaakt en haar "doortastende imago" vandaan heeft.
Dat "niet links, niet rechts, maar rechtdoor zee-imago"?
pi_81350701
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:25 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Knap kinderachtig toontje...
Check de PI... Of zijn jouw tenen ook al zo ongelooflijk lang?
pi_81350765
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:26 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Daar moet ik je steunen!
Mits je de nieuwe Vreemdelingewet van Cohen bedoeld, die door Rita Verdonk werd uitgevoerd, en waar zij goede sier mee heeft gemaakt en haar "doortastende imago" vandaan heeft.
Niet de wetgeving die je associeert met iemand die door veel mensen toch als een zachte heelmeester wordt gezien, maar wel degelijk van zijn hand, inderdaad.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  woensdag 12 mei 2010 @ 18:35:29 #243
165633 eriksd
The grand facade...
pi_81350933
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:30 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Niet de wetgeving die je associeert met iemand die door veel mensen toch als een zachte heelmeester wordt gezien, maar wel degelijk van zijn hand, inderdaad.
Hij wilde het weer intrekken, de VVD dreigde toen uit het kabinet te stappen. Vandaar.
Bis bis bis
  woensdag 12 mei 2010 @ 18:36:15 #244
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_81350945
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:09 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ga ervan uit dat een Moskee waarin wordt gepredikt dat niet-Moslims varkens zijn, dat dat 'extreme' moskee is.
quote:
Volgens mij had Frankrijk uitgerekend dat door de massa immigratie de economische groei met 2/3 werd gereduceerd, het zijn geen leuke cijfers maar dit heeft wel een oplossing nodig. Deze hoge cijfers komen door de armoedeval, en daar moet dan ook wat aan worden gedaan, de PvdA heeft hier geen oplossingen voor gezien daar het stemvee van die partij zit.
quote:
Ik heb veel debatten van hem gezien in de Tweede Kamer, en daar blijkt toch een heel ander verhaal dan wat hier word gesuggereerd.
  woensdag 12 mei 2010 @ 18:39:10 #245
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_81351039
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:35 schreef eriksd het volgende:

[..]

Hij wilde het weer intrekken, de VVD dreigde toen uit het kabinet te stappen. Vandaar.
Echt? Heb je hier een bron voor? Dit is geheel nieuw voor mij
Laffe huichelaar
  woensdag 12 mei 2010 @ 18:39:33 #246
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_81351054
Hij had het in zijn spotje trouwens over niet-Westerse allochtonen, niet specifiek over Moslims.
pi_81351170
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:39 schreef Holograph het volgende:
Hij had het in zijn spotje trouwens over niet-Westerse allochtonen, niet specifiek over Moslims.
Niet-westerse allochtonen is bijna hetzelfde als "niet blanken"....
  woensdag 12 mei 2010 @ 18:44:42 #248
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_81351236
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Niet-westerse allochtonen is bijna hetzelfde als "niet blanken"....
Timmmmmm zei dat hij het hoge uitkeringsgebruik linkte aan Moslims, dat is dus niet zo: Hij linkt het aan niet-Westerse allochtonen op grond van de cijfers (Niet-Westerse allochtonen zijn 5x uitkeringsafhankelijker dan Autochtonen.
pi_81351249
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:39 schreef Holograph het volgende:
dus ook negerts...
pi_81351302
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:39 schreef Holograph het volgende:

[..]Hitler had iets tegen de Joden, Geert Wilders heeft iets tegen de Ideologische Islam, niks tegen de Moslims, en dat is een heel groot verschil.
Waarom wil hij dan op veel punten alle Moslims discrimineren? Ongeacht de mate waarin ze hun religie aanhangen? Als jouw punt zou kloppen zou hij alleen extremisten aan moeten pakken maar hij trekt het veel breder...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')