abonnement Unibet Coolblue
  maandag 22 mei 2000 @ 20:48:00 #1
380 Lucky
FOK!member
pi_264927
Yes !! De beroemde 'Kut-kippen' bestaan nog

Wat heb ik ze gemist onze lieve 2-potige bruine kutkipjes, maar eindelijk ze zijn er weer

Het gaat er niet om waar het om gaat.....
  maandag 22 mei 2000 @ 21:03:00 #2
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
  maandag 22 mei 2000 @ 21:14:00 #3
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_264929
Hee Lucky, volgens mij zit je op het verkeerde Forum. Jij bedoelt natuurlijk die Kippen van Big Brother.

Nu zit je in het Forum van de Bus!

Verplaats je even naar het Forum van Big Brother Vips!!

never play games........
pi_264930
ach lieve lucky, wiens site ik hogelijk bewonder en plunder (maar dat is een ander verhaal), had jij dat nu ook, dat je je terug waande in het verloren paradijs? dat muziekje, die bank, die gesprekken zelfs met een E Ratelband die ik verafschuw, en ja, ook de kippen....die hele bus is zo lachwekkend als je een glimp van het origineel ziet..
  dinsdag 23 mei 2000 @ 00:07:00 #5
380 Lucky
FOK!member
pi_264931
Ondanks dat dit het 'Bus' forum is wilde ik toch heel graag even kwijt wat mijn gevoel was toen ik de oude vertrouwde Kut-kipjes weer terug zag, de drie kut-kipjes die ik vanavond even heb mogen bewonderen hebben direct al die weken 'Bus' doen verbleken.....

Het zal nooit meer worden zoals de eerste BB maar ik kijk al uit naar September en BB-2

Kater, je verwoord precies wat ik bedoelde het was inderdaad jammer dat Ratelband steeds door het beeld liep maarja....

Het gaat er niet om waar het om gaat.....
  dinsdag 23 mei 2000 @ 00:42:00 #6
3051 chuckie
woont nu in Leidsche Rijn
pi_264932
ha die lucky, ouwe brandweerman. leuk je hier te zien. je hp stond al in mijn favorieten
wanna play?
  † In Memoriam † dinsdag 23 mei 2000 @ 00:49:00 #7
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_264933
In de bus zit nog maar 1 kut-kip!
En die wordt ook niet beroemd!
En ik bedoel NIET Antonette
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_264934
quote:
op 05-23-2000 om 12:49 AM schreef Cynix ® het volgende:
In de bus zit nog maar 1 kut-kip!
En die wordt ook niet beroemd!
En ik bedoel NIET Antonette

Iwan???

  donderdag 25 mei 2000 @ 00:10:00 #9
380 Lucky
FOK!member
pi_264935
quote:
op 05-23-2000 om 12:42 AM schreef chuckie het volgende:
ha die lucky, ouwe brandweerman. leuk je hier te zien. je hp stond al in mijn favorieten



Hi Chuckie, mooi zo ik ben hier al wat maanden te vinden, maar post niet zo bar vaak sinds BB afgelopen is

Het gaat er niet om waar het om gaat.....
pi_264936
quote:
op 05-22-2000 om 10:56 PM schreef kater het volgende:
ach lieve lucky, wiens site ik hogelijk bewonder en plunder (maar dat is een ander verhaal), had jij dat nu ook, dat je je terug waande in het verloren paradijs? dat muziekje, ...
<snip>

Precies, Kater ! Vreemd hoe na maanden het horen van die stupide 'jingle', destijds nog gelardeerd met "en vast!" onmiddellijk de gevoelens terug kan roepen die destijds, toen nederland nog big-brother-maagd was, door me heen gingen: spanning, ontroering over de mensen die-zelf-ook-nog-maagd-waren, verontwaardiging, en eigenlijk voornamelijk verbijstering over de 'onschuld/naïviteit' waarmee ze zich voor zoiets absurds hadden laten strikken.

Sindsdien is alles er overheen geweest: roddel-pers, psychologen, officiële pers, andere TV-zenders tot zelfs politie en justitie toe, zijn de deelnemers (DeBus) tot volleerde media-'prostituées' geworden,
en is het 'ingeburgerd', tot normaal en zelfs 'saai' verworden, en is iedereen afgestompt, ikzelf incluis vrees ik.

En dàt verschil met toen, dàt voelde ik even bij het horen van die jingle weer, gisteravond, en ik heb er ff over zitten nadenken. Hoe snel onze 'normen' zich aan laten passen, verwateren, verschuiven. Verontrustend snel eigenlijk.
Bedankt, Kater en Lucky, voor deze 'voorzet'.

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 25 Mei 2000).]

  donderdag 25 mei 2000 @ 08:40:00 #11
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_264937
Goed punt, Moor.
Het muziekje 'doet' nog steeds iets bij mij.
Zelfs wanneer ik het op de radio hoor.

Het is erg leuk om BB, nu in Vips gedaante, weer terug te zien.

Leuke uitzending trouwens gisteren. Ik heb zelden iemand gezien die op zo'n rustige toon (E.R. + T.v.G.) werd afgezeken als Monique Sluyter.

pi_264938
Yep, ik had precies hetzelfde.
Ik keek gisteren voor het eerst naar de late uitzending. En ik ging echt met zo'n kalm, vredig gevoel naar bed toe.
Ik hoop alleen niet dat BB2 een exacte kopie wordt van de eerste. Met nog een Bart2 en een Ruud2. In de BB van Duitsland of Spanje was er toch ook een stelletje à la Bart & Sabine?

[Dit bericht is gewijzigd door DaphneInTheAir (Datum 25 Mei 2000).]

pi_264939
quote:
op 05-25-2000 om 02:55 PM schreef DaphneInTheAir het volgende:
Yep, ik had precies hetzelfde.
Ik keek gisteren voor het eerst naar de late uitzending. En ik ging echt met zo'n kalm, vredig gevoel naar bed toe.
Ik hoop alleen niet dat BB2 een exacte kopie wordt van de eerste. Met nog een Bart2 en een Ruud2. In de BB van Duitsland of Spanje was er toch ook een stelletje à la Bart & Sabine?



Ze kunnen veel meer hebben hoor, deze groep, en dat maakt het nou juist zo leuk, vind ik: niet van die kneuzen ertussen waar de anderen dan weer rekening mee gaan houden omdat ze bang zijn anders 'punten' te verliezen.
Nee - een Emiel die prachtig verontwaardigd zijn zelfbeschikkings-recht claimt als hij terugkomt van kwaad naar de DBK gelopen te zijn: protesteert tegen de allesdoordringende BigBrother-hypnose en zich verweert...
terwijl hij er middenin zit ! Dat is Orwell 1984 in het jaar 2000.

PS: wat vonden jullie van Theo die in trance raakt bij een toneel-truukje van Emiel dat voor Antje bedoeld was ? LOL !

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 25 Mei 2000).]

  donderdag 25 mei 2000 @ 15:17:00 #14
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_264940
Leuk. Ook het besmuikte lachen van Ad Visser vond ik grappig.
Kortom het was een meesterlijke uitzending. Alle hoogtepunten van de Bus in 1 aflevering zou nog niet in de buurt komen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')