Mwoah ik vind Delaware en Vermont enzo wel kut. Omdat ze zo klein zijnquote:Op maandag 10 mei 2010 01:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ohio rechts van Indiana, Oregon boven California. Die laatste is easy, staten in het midden zijn moeilijker.
Zuid-Hollandquote:
Ik verwissel Delaware, Vermont en Massachusetts altijdquote:Op maandag 10 mei 2010 01:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mwoah ik vind Delaware en Vermont enzo wel kut. Omdat ze zo klein zijn
Goddommequote:
Hoofdsteden van staten moet je me niet vragenquote:
Wat is hem dan van California?quote:Op maandag 10 mei 2010 01:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hoofdsteden van staten moet je me niet vragen. Ik weet nog net die van California.
Haha dat is wel mooi. Maar haar vegetarische god zal het haar vast wel vergeven, want turkse pizza'squote:Op maandag 10 mei 2010 01:47 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Vegetariers zijn echt super irritant. Ik had dus een vegetarisch klasgenootje die gewoon een jaar lang Turkse pizza's naar binnen had gewerkt totdat iemand haar erop wees dat daar vlees in zit
Vegetariersquote:Op maandag 10 mei 2010 01:47 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Vegetariers zijn echt super irritant. Ik had dus een vegetarisch klasgenootje die gewoon een jaar lang Turkse pizza's naar binnen had gewerkt totdat iemand haar erop wees dat daar vlees in zit
Er is niks mis met Zuid-Holland..quote:Op maandag 10 mei 2010 01:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zuid-HollandNaja, wel beter dan Limburg/Brabant/Groningen/Friesland en Drenthe.
Ik weet het, ik weet het.quote:
Die is trouwens best geniepig. Ik stel voor San Diego de hoofdstad te maken.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hoofdsteden van staten moet je me niet vragen. Ik weet nog net die van California.
Op Rotterdam na, is het best prima jaquote:Op maandag 10 mei 2010 01:47 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Er is niks mis met Zuid-Holland..
Uiteraard haha.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Haha dat is wel mooi. Maar haar vegetarische god zal het haar vast wel vergeven, want turkse pizza's![]()
![]()
San Diego is volgens mij groter. En ik vind LA alleen de shit om de beest uit te hangen, maar ik wil later wonen in SDquote:Op maandag 10 mei 2010 01:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Goed van je. Maar waarom zou SD minder geniepig zijn? Iedereen denkt LA.
Wat is er mis met Rotterdam? Ik zou daar wel willen wonen. Je kan er geweldig winkelen én het is nooit saai.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Op Rotterdam na, is het best prima ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |