Het is echt makkelijk te doen, dus het komt allemaal goed.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik denk dat je toch blijer bent als je slaagt, maar oké.
Achja het is allemaal best stom maar als ik straks eenmaal in de zesde zit, moet het allemaal wel makkelijk te doen zijn. Zo dom ben ik nou ook weer niet.
STRESSquote:Op maandag 10 mei 2010 01:37 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Het is echt makkelijk te doen, dus het komt allemaal goed.
Het wordt volgens mij wel elk jaar zwaarder? Mijn zusje zit nu in de vierde en heeft veel meer stres dan ik destijds..
mijn late reactie haalt de geloofwaardigheid eruit maar het is Ouagadougou. En de vlag is rood/groen horizontaal met een gele ster in het midden.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:30 schreef Skylark. het volgende:
Ik spel de hoofdstad van Burkina Faso altijd fout (weet je hem, Otis?).
Naja, ze hebben het bij ons volgehouden om ieder jaar te roepen dat het volgende jaar het moeilijkste jaar isquote:Op maandag 10 mei 2010 01:37 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Het is echt makkelijk te doen, dus het komt allemaal goed.
Het wordt volgens mij wel elk jaar zwaarder? Mijn zusje zit nu in de vierde en heeft veel meer stres dan ik destijds..
quote:Op maandag 10 mei 2010 01:37 schreef Skylark. het volgende:
Vul even in:
Bezet? Ja
Vegetarisch? Nigga please.
Politiek? Rechts, VVD
Regio? Waterland/Hoofdstad
Ik geloof je. Je bent net als ik een hoofdstad-adeptquote:Op maandag 10 mei 2010 01:38 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
mijn late reactie haalt de geloofwaardigheid eruit maar het is Ouagadougou. En de vlag is rood/groen horizontaal met een gele ster in het midden.
Het vierde jaar is volgens mij het zwaarst hoor..quote:Op maandag 10 mei 2010 01:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Naja, ze hebben het bij ons volgehouden om ieder jaar te roepen dat het volgende jaar het moeilijkste jaar is
Wat ik wel weet is dat de zesde vooral herhaling is en dat het niet veel moeilijker dan de vijfde gaat worden.
Major turn-off.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik geloof je. Je bent net als ik een hoofdstad-adept. Ik sprak laatst met zo'n meisje en die wist van Portugal de hoofdstad niet
![]()
en bij Zwitserland zei ze Stockholm.
Vul even in:
Bezet? Niggah please
Vegetarisch? Niggah please
Politiek? Centraal-links, D'66
Regio? Brabant
Vul even in:
Bezet? Nee
Vegetarisch? Nee
Politiek? VVD (Paars)
Regio? Het Gooi![]()
Geboren? Haarlem![]()
Ik ben slecht in vlaggenquote:Op maandag 10 mei 2010 01:40 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ben overigens zowel een hoofdstad-adept als een vlaggen-adept. Vlaggen!
Ach, ik wil al 2/3 jaar niet meerquote:Op maandag 10 mei 2010 01:39 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Het vierde jaar is volgens mij het zwaarst hoor..![]()
Ja het zesde jaar is niet moeilijk maar het is gewoon zwaar in de zin dat je écht niet meer wil.
Volgens mij was dat wel zijn bedoelingquote:
Kun je me ook vertellen waar Ohio en Oregon zijn?quote:Op maandag 10 mei 2010 01:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben slecht in vlaggen. Maar de staten van Amerika kan ik aanwijzen.
Vul even in:
Bezet? Neen.
Vegetarisch? Neen, ik eet alleen geen varkensvlees, maar dat was niet de vraag.
Politiek? D66
Regio? Zuid-Holland
3/4 goed.quote:
7e? Word je dit schooljaar dan nog 19?quote:Op maandag 10 mei 2010 01:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ach, ik wil al 2/3 jaar niet meer
Ik ben nu al aan mijn 7e jaar bezig, hè
Nein, twee keer dus, hèquote:Op maandag 10 mei 2010 01:43 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
7e? Word je dit schooljaar dan nog 19?
Ik dacht dat je maar één keer was blijven zitten..
Twee keer zelfs ?quote:Op maandag 10 mei 2010 01:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nein, twee keer dus, hè
Ik word pas in de zesde 19 maar dan ook wel aan het begin (4 september).
Ohio rechts van Indiana, Oregon boven California. Die laatste is easy, staten in het midden zijn moeilijker.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Kun je me ook vertellen waar Ohio en Oregon zijn?
Mijn nieuwe uitdaging is hoofdsteden van de staten.!
Dat weet je best, bitchquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |