Ho! waitwut. Zo bedoelde ik het nietquote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 01:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Komma vergeten én een punt vergeten. Erop letten, ammehoela.
Maar ik was een tijd geleden met nazi'en gestopt, ik heb er geen zin meer in.
Gewoon elk zelfstandig naamwoord een hoofdletter toch? Hoe moeilijk kan dat zijn?quote:Op maandag 10 mei 2010 01:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die komma's heb je in het Nederlands ook, ik heb meer moeite met al die verrekte hoofdletters.
Yep. Ik vergat het nogal vaakquote:Op maandag 10 mei 2010 01:27 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Gewoon elk zelfstandig naamwoord een hoofdletter toch? Hoe moeilijk kan dat zijn?
Koutchiekoutchie, je zit nog op de middelbare school?quote:Op maandag 10 mei 2010 01:25 schreef Japsnars het volgende:
Ha, ich habe Deutsch12. Das komplette Pakket.
Ja, zelfs nu.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:29 schreef Japsnars het volgende:
Oh er zijn trouwens 2 Nederlandse woorden die ik altijd verkeerd spel:
Abonnement en Marokkanen
Ha, lach maar.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:28 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Koutchiekoutchie, je zit nog op de middelbare school?![]()
Haha, net of ik er al jaren vanaf ben.
Nee.quote:
Het eerste woord vind ik wel begrijpelijk..omdat mensen het vaak afkorten met ''abbo'' en niet als ''abo''..het tweede woord is toch niet zo moeilijk? Je ziet het vaak genoeg staan..quote:Op maandag 10 mei 2010 01:29 schreef Japsnars het volgende:
Oh er zijn trouwens 2 Nederlandse woorden die ik altijd verkeerd spel:
Abonnement en Marokkanen
Burkina*quote:Op maandag 10 mei 2010 01:30 schreef Skylark. het volgende:
Ik spel de hoofdstad van Burkino Faso altijd fout (weet je hem, Otis?).
Het feit dat ik het vaak genoeg zie staan, betekend niet dat ik precies weet hoe ik het moet schrijven.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:30 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Het eerste woord vind ik wel begrijpelijk..omdat mensen het vaak afkorten met ''abbo'' en niet als ''abo''..het tweede woord is toch niet zo moeilijk? Je ziet het vaak genoeg staan..
Kan gebeuren.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ha, lach maar.
Ik ben 18 en ik zit in 5VWO *ja jongens, ga maar weer lachen*
Zelfs Otis hier is jonger dan ik
quote:Op maandag 10 mei 2010 01:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het feit dat ik het vaak genoeg zie staan, betekent niet dat ik precies weet hoe ik het moet schrijven.
Bij beide woorden typ ik soms een medeklinker te veel of te weinig.
Eerst Latijn en Grieks waar ik twee vijven voor stond en vervolgens afgelopen jaar gewoon veel te lui geweest en niet al mijn werk ingeleverd. Ik stond eigenlijk zelfs voor de laatste toetsweek nog op overgaan maar ik heb het toch weten te verprutsen door 2 vakken een half punt te laag te halen (en ik had maar 1 herkansing).quote:
Ik weet niet of ik nou wel zo vrolijk van jou wordquote:
Aaaaaaah rot! Die verdomde luiheid is wel herkenbaar hoor.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Eerst Latijn en Grieks waar ik twee vijven voor stond en vervolgens afgelopen jaar gewoon veel te lui geweest en niet al mijn werk ingeleverd. Ik stond eigenlijk zelfs voor de laatste toetsweek nog op overgaan maar ik heb het toch weten te verprutsen door 2 vakken een half punt te laag te halen (en ik had maar 1 herkansing).
Best zuur maar wel mijn eigen schuld
Ik denk dat je toch blijer bent als je slaagt, maar oké.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:34 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Aaaaaaah rot! Die verdomde luiheid is wel herkenbaar hoor.Ik wou dat ik vorig jaar was gezakt..dan had ik er misschien iets van geleerd, mja.
Oké, laten we niet meer bitchen over spelling want we weten allen dat ik koningin ben.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nou wel zo vrolijk van jou word
Ja, en ik chill hem op de uni.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ha, lach maar.
Ik ben 18 en ik zit in 5VWO *ja jongens, ga maar weer lachen*
Zelfs Otis hier is jonger dan ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |