nee me vriend vind het niet erg. maar tog schaam ik me.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:28 schreef Chowi het volgende:
Probeer veel verschillende standjes uit, en kijk waarbij je het minst nat wordt. Standjes als op z'n hondjes zijn echt een no-go als je die vochtigheid zelf een probleem vindt, want daarbij is het doorgaans het ergst.
Het is inderdaad niets om je voor te schamen, al begrijp ik het wel. Zolang je vriend het geen probleem vindt is het goed, toch? En ervoor naar de dokter hoef je al helemaal niet.
Ja, maar het is en blijft een verspilling van je energie. Ik heb het zelf ook gehad een aantal jaren terug, daar schaamde ik me toen ook ontzettend voor, maar uiteindelijk realiseerde ik me dat ik het beter maar gewoon kon accepteren, zeker omdat mijn vriend het alleen maar opwindend vond.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:30 schreef roos19 het volgende:
[..]
nee me vriend vind het niet erg. maar tog schaam ik me.
Minder opgewonden?quote:Op maandag 10 mei 2010 00:35 schreef Chowi het volgende:
Later is het trouwens op wonderbaarlijke wijze verdwenen, dus er is nog hoop..
Geen zorgen, gewoon genieten! Dat probleem ken ik ook wel (al zie ik het juist niet als een probleem trouwensquote:Op maandag 10 mei 2010 00:24 schreef roos19 het volgende:
hoi mensen,
ik zou graag van jullie je mening willen horen over mijn probleem.
tijdens de seks ben ik heel erg nat, zo erg dat er gewoon een grote natte vlek op het bed zit.
is dit iets waar ik me zorgen over moet maken? Ik schaam me er best wel voor. me vriend zeg dat het alleen met bepaalde standjes erg wordt. Kan ik hier iets tegen doen of moet ik me er geen zorgen om maken?
dat valt wel meequote:Op maandag 10 mei 2010 01:43 schreef Sandoval het volgende:
als het alleen bij bepaalde standjes zo erg is, ben je dan niet toevallig aan het squirten? grote natte vlekken is anders wel een beetje extreem volgens mij.
quote:Op maandag 10 mei 2010 07:27 schreef destiny25 het volgende:
herkenbaar, maar ik ben er blij mee en mijn mannetje ook![]()
En als je bang bent te weinig vocht in je lichaam vast te houden zou ik dat laten controleren bij de huisarts of op een speciale weegschaal die ook vocht percentage meet.
Geil!quote:Op maandag 10 mei 2010 00:24 schreef roos19 het volgende:
hoi mensen,
tijdens de seks ben ik heel erg nat, zo erg dat er gewoon een grote natte vlek op het bed zit.
is dit iets waar ik me zorgen over moet maken? Ik schaam me er best wel voor. me vriend zeg dat het alleen met bepaalde standjes erg wordt. Kan ik hier iets tegen doen of moet ik me er geen zorgen om maken?
Dude.... wtf...quote:Op maandag 10 mei 2010 00:27 schreef Torrio het volgende:
Of als je heel erg kinky bent alles opvangen in een glas en je vriend het laten opdrinken
Geen zorgen over maken en desnoods af en toe een beetje (!) afdrogen.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:24 schreef roos19 het volgende:
hoi mensen,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |