abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81237206
hoi mensen,
ik zou graag van jullie je mening willen horen over mijn probleem.
tijdens de seks ben ik heel erg nat, zo erg dat er gewoon een grote natte vlek op het bed zit.
is dit iets waar ik me zorgen over moet maken? Ik schaam me er best wel voor. me vriend zeg dat het alleen met bepaalde standjes erg wordt. Kan ik hier iets tegen doen of moet ik me er geen zorgen om maken?
  maandag 10 mei 2010 @ 00:26:15 #2
297168 Kikopuz
I like goats
pi_81237282
Das juist opwindend
Ik zeg: laten zo!
pi_81237288
klinkt als een luxe probleem, handoekie gebruiken.
  maandag 10 mei 2010 @ 00:27:10 #4
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_81237310
Of als je heel erg kinky bent alles opvangen in een glas en je vriend het laten opdrinken
pi_81237324
Geen zorgen om maken.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_81237327
zoals hierboven ook al gezegd wordt: luxeprobleem.

en anders kun je het nog altijd dicht branden.
Extremistisch gematigd.
  maandag 10 mei 2010 @ 00:28:20 #7
137079 Chowi
Lonerism.
pi_81237332
Probeer veel verschillende standjes uit, en kijk waarbij je het minst nat wordt. Standjes als op z'n hondjes zijn echt een no-go als je die vochtigheid zelf een probleem vindt, want daarbij is het doorgaans het ergst.

Het is inderdaad niets om je voor te schamen, al begrijp ik het wel. Zolang je vriend het geen probleem vindt is het goed, toch? En ervoor naar de dokter hoef je al helemaal niet.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
pi_81237415
quote:
Op maandag 10 mei 2010 00:28 schreef Chowi het volgende:
Probeer veel verschillende standjes uit, en kijk waarbij je het minst nat wordt. Standjes als op z'n hondjes zijn echt een no-go als je die vochtigheid zelf een probleem vindt, want daarbij is het doorgaans het ergst.

Het is inderdaad niets om je voor te schamen, al begrijp ik het wel. Zolang je vriend het geen probleem vindt is het goed, toch? En ervoor naar de dokter hoef je al helemaal niet.
nee me vriend vind het niet erg. maar tog schaam ik me.
pi_81237430
Als ik mijn vriendin bef kun je er ook een emmertje onder zetten, ik als man wordt daar alleen maar geiler van.
maar goed als we het hier hebben over hele plassen dan kan het wel eens vervelend zijn denk ik.

maar denk niet dat het iets is om je zorgen over te maken.
  maandag 10 mei 2010 @ 00:35:26 #10
137079 Chowi
Lonerism.
pi_81237556
quote:
Op maandag 10 mei 2010 00:30 schreef roos19 het volgende:

[..]

nee me vriend vind het niet erg. maar tog schaam ik me.
Ja, maar het is en blijft een verspilling van je energie. Ik heb het zelf ook gehad een aantal jaren terug, daar schaamde ik me toen ook ontzettend voor, maar uiteindelijk realiseerde ik me dat ik het beter maar gewoon kon accepteren, zeker omdat mijn vriend het alleen maar opwindend vond.

Later is het trouwens op wonderbaarlijke wijze verdwenen, dus er is nog hoop. .
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
  maandag 10 mei 2010 @ 00:42:40 #11
297168 Kikopuz
I like goats
pi_81237774
quote:
Op maandag 10 mei 2010 00:35 schreef Chowi het volgende:
Later is het trouwens op wonderbaarlijke wijze verdwenen, dus er is nog hoop. .
Minder opgewonden?
pi_81238608
Maak je vriend wijs dat het door hem komt, omdat ie zo goed is. Of bedenk iets anders, gelooft ie wel! Jij een excuus en hij trots, opgelost
pi_81238730
beter te nat dan te droog i like em wet
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_81239225
als het alleen bij bepaalde standjes zo erg is, ben je dan niet toevallig aan het squirten? grote natte vlekken is anders wel een beetje extreem volgens mij.
pi_81240839
quote:
Op maandag 10 mei 2010 00:24 schreef roos19 het volgende:
hoi mensen,
tijdens de seks ben ik heel erg nat, zo erg dat er gewoon een grote natte vlek op het bed zit.
is dit iets waar ik me zorgen over moet maken? Ik schaam me er best wel voor. me vriend zeg dat het alleen met bepaalde standjes erg wordt. Kan ik hier iets tegen doen of moet ik me er geen zorgen om maken?
Geen zorgen, gewoon genieten! Dat probleem ken ik ook wel (al zie ik het juist niet als een probleem trouwens )
  maandag 10 mei 2010 @ 07:11:55 #16
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_81241011
quote:
Op maandag 10 mei 2010 01:43 schreef Sandoval het volgende:
als het alleen bij bepaalde standjes zo erg is, ben je dan niet toevallig aan het squirten? grote natte vlekken is anders wel een beetje extreem volgens mij.
dat valt wel mee
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_81241075
herkenbaar, maar ik ben er blij mee en mijn mannetje ook

En als je bang bent te weinig vocht in je lichaam vast te houden zou ik dat laten controleren bij de huisarts of op een speciale weegschaal die ook vocht percentage meet.
  Official ESF Kreviewer maandag 10 mei 2010 @ 09:28:50 #18
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_81242659
quote:
Op maandag 10 mei 2010 07:27 schreef destiny25 het volgende:
herkenbaar, maar ik ben er blij mee en mijn mannetje ook

En als je bang bent te weinig vocht in je lichaam vast te houden zou ik dat laten controleren bij de huisarts of op een speciale weegschaal die ook vocht percentage meet.
. Het is een kloon. Toch bedankt voor je serieuze reactie.
pi_81249519
quote:
hoi mensen,
Geil!

*als ik klaar kom zit er meestal ook een grote natte vlek op het bed
  maandag 10 mei 2010 @ 13:16:01 #20
288142 mr_t88
Legen...wait for it...DARY!
pi_81249844
quote:
Op maandag 10 mei 2010 00:27 schreef Torrio het volgende:
Of als je heel erg kinky bent alles opvangen in een glas en je vriend het laten opdrinken
Dude.... wtf...
Those who push themselves, and are willing to face pain, exhaustion, humiliation, rejection, or worse, are the ones who become champions. The rest are left on the sidelines.
  maandag 10 mei 2010 @ 13:39:57 #21
102387 FUFR
schwung!
pi_81250732
quote:
hoi mensen,
Geen zorgen over maken en desnoods af en toe een beetje (!) afdrogen.
Het is niets om je voor te schamen.
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_81251396
Ik heb het ook hoor en ik zeg altijd maar; beter te nat dan te droog! Hoewel het soms wel lastig is, omdat je in sommige standjes niet zoveel meer voelt.
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_81252366
Ik heb echt precies hetzelfde en ik schaamde me er eerst ook voor, maar mijn vriend vind het juist wel leuk en ja, beter te nat dan te droog.
Niks om je zorgen over te maken.
pi_81255252
Mijn vriendin heeft dat ook, geen probleem mee, niks van aan trekken en gewoon genieten (en je beddegoed verschonen).
pi_81255324
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')