quote:Op maandag 10 mei 2010 01:16 schreef wil-bert het volgende:
Maak je vriend wijs dat het door hem komt, omdat ie zo goed is. Of bedenk iets anders, gelooft ie wel! Jij een excuus en hij trots, opgelost
Bewaar die schaamte maar voor je spellingquote:Op maandag 10 mei 2010 00:30 schreef roos19 het volgende:
[..]
nee me vriend vind het niet erg. maar tog schaam ik me.
quote:Op maandag 10 mei 2010 16:43 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Bewaar die schaamte maar voor je spelling
quote:Op maandag 10 mei 2010 00:27 schreef Torrio het volgende:
Of als je heel erg kinky bent alles opvangen in een glas en je vriend het laten opdrinken
Mjah, glijmiddel kan je doseren. Kutvocht niet.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:27 schreef pasopikbijt het volgende:
Ik heb echt precies hetzelfde en ik schaamde me er eerst ook voor, maar mijn vriend vind het juist wel leuk en ja, beter te nat dan te droog.
Wtfquote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:12 schreef Marurk het volgende:
[..]
Helemaal niet zo'n gek idee hoor. Maak er een lucratieve business van zou ik zeggen:
[ afbeelding ]
Hoezo, omdat je geniet, omdat je een vrouw bent en alles naar behoren werkt?quote:Op maandag 10 mei 2010 00:30 schreef roos19 het volgende:
[..]
Ex van me had het ook... Echt niet ergquote:Op maandag 10 mei 2010 00:30 schreef roos19 het volgende:
[..]
Je hebt toen toch geen foute opmerking gemaakt van "hee waarom pis je over mijn hand heen"quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:10 schreef Kper_Norci het volgende:
Echt joh, te natJa, als je als vent tegen de muur aan wordt gespoten, dan ben je misschien te nat. Wedden dat je vent er maar wat blij mee is. Ik heb 10 keer liever een zeiknatte liefdesgrot, dan een of andere droge tunnel. Heb je als vent tenminste ook eens een keer het idee dat je iets goeds doet.
Toen ik een jaar of 16 was stond ik een keer een meisje te vingeren, en die werd ook zo nat. Wist ik veel in die tijd, ik dacht dat ze over m'n hand stond te pissen![]()
Nee, gelukkig niet, maar het viel me ook al op dat ze nogal stond te kreunen, dus ik dacht ondanks dat ik zwaarbezopen was, toch dat het misschien wel verband met elkaar had. Maar serieus, ze had een panty aan, daar zag je echt de vochtige plekken inzittenquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:13 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Je hebt toen toch geen foute opmerking gemaakt van "hee waarom pis je over mijn hand heen"?
Je zweet ook veel als je gedronken had he, en ook daar tussen je benen kun je dan zweten/vochtig worden. (Probeer je niet af te krakenquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:16 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet, maar het viel me ook al op dat ze nogal stond te kreunen, dus ik dacht ondanks dat ik zwaarbezopen was, toch dat het misschien wel verband met elkaar had. Maar serieus, ze had een panty aan, daar zag je echt de vochtige plekken inzitten
Sommige mensen houden van een golden shower, ik ben er ook niet zo van.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:22 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Je zweet ook veel als je gedronken had he, en ook daar tussen je benen kun je dan zweten/vochtig worden. (Probeer je niet af te kraken) Ze kreunt niet voor niets haha
.
Zou wat zijn als iemand over je heen piest dan
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:44 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Sommige mensen houden van een golden shower, ik ben er ook niet zo van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |