Gewoon geborsteld aluminium. Zekers niet witquote:Op maandag 10 mei 2010 17:27 schreef stijn_ het volgende:
Istie nou wit of metaalkleurig? IK SNAP DER NIKS VAAAN!!?!
Voor zover ik android heb gehad, en das al vrij lang, moet je de 'vibrate' aanvinken in de settings van Gmail, Mail en Messages. Deze staat standaard uitgevinkt.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:58 schreef yosander het volgende:
Pracht ding!
Geen problemen met de radio, maar eerlijk gezegd ook nog nooit uitgeprobeerd.
Waar ik wel last van heb is dat die niet trilt bij een smsje of e-mail bijvoorbeeld. Zodra iemand belt of wat dan ook, tril die wel.
Hij is metaal (aluminium) grijs, en dat is een wat matte tint. Anders loop je es een telecom winkel binnen om hem vast te houden?quote:Op maandag 10 mei 2010 17:27 schreef stijn_ het volgende:
Istie nou wit of metaalkleurig? IK SNAP DER NIKS VAAAN!!?!
Ja klopt, stond eerst allemaal uit.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:38 schreef Firenzo het volgende:
[..]
Voor zover ik android heb gehad, en das al vrij lang, moet je de 'vibrate' aanvinken in de settings van Gmail, Mail en Messages. Deze staat standaard uitgevinkt.
WAt is er mis mee dan?quote:Op maandag 10 mei 2010 19:39 schreef Merkie het volgende:
Puik ding. Denk ik. Heb hem 19 maart gekocht maar hij is nu al anderhalve maand op vakantie bij de reparateur.
Eerste keer sloot het batterijklepje niet meer, opgestuurd, nieuwe gekregen. Van die nieuwe was het scherm heel raar, dus weer opgestuurd.quote:
Dit terwijl ik gewoon netwerkverbiding heb en gegevenssynchronisatie aanstaat.quote:Kan geen betrouwbare gegevensverbinding met de server tot stand brengen.
Dit is mogelijk een tijdelijk probleem of uw telefoon is net geschikt voor gegevensservices. Als het probleem zich blijft voordoen, neemt u contact op met de klantenservice.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |