abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82804862
Kan prima hoor. Het gebeurt ook weleens dat een meisje bij het uitgaan vertelt dat ze het voor 100 euro o.i.d. wil doen. Kan ook andersom dus.
  maandag 14 juni 2010 @ 21:28:45 #177
39581 Salvad0R
universal
pi_82807557
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:11 schreef fs180 het volgende:
400 euro voor 2 uur en dan ook nog een halve sekskelder.. Ik heb er geen verstand van maar kan dat bedrag niet hoger? Als mensen zulke eisen hebben kan er toch wel wat meer vanaf? Voc mentaliteit enzo!
Over VOC gesproken... Prostitutie in Nederland kreeg voet aan de grond sinds de opkomst van het koloniale imperialisme, als die jongens terugkwamen in Amsterdam/Vlissingen/wherever na maanden (jaren) op zee te zijn geweest, dan was vrouwen verkrachten ongeveer het eerste wat ze aan land deden. Vandaar dat gelegaliseerde prostitutie in Nederland zo'n "belangrijke" maatschappelijke rol vervult.
  maandag 14 juni 2010 @ 21:31:36 #178
39581 Salvad0R
universal
pi_82807769
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:06 schreef mylifeisgrey het volgende:

maar hoe groot zijn me kansen?
Hey dude, even zonder grap, ik weet echt wel hete vrouwen die zich voor 1000 een nacht willen uitlenen. Als je ze op de juiste manier benadert denk ik dat er meer vrouwen "ja" zouden zeggen dan je in eerste instantie denkt.

Kwestie van niet met de deur in huis vallen
pi_82808092
Om seks te hebben met een vrouw moet je altijd betalen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_82808480
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Om seks te hebben met een vrouw moet je altijd betalen
QFT
  maandag 14 juni 2010 @ 21:47:25 #181
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_82808939
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:31 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Hey dude, even zonder grap, ik weet echt wel hete vrouwen die zich voor 1000 een nacht willen uitlenen. Als je ze op de juiste manier benadert denk ik dat er meer vrouwen "ja" zouden zeggen dan je in eerste instantie denkt.

Kwestie van niet met de deur in huis vallen
oke. ik wil het nog wel even hebben over hoe dan te benaderen etc.
wauw wat een positieve feedback! misschien ben ik dit weekend al van plan eigenlijk(kan alleen niet nu al 1000 missen, zou netaan kunnen maar moet huur nog betalen deze maand enzo). komt allemaal omdat ik bijna 7000 euro heb besteed aan 1 meisje wie ik zielig vond.
600 lukt wel.

denk dat het slim is, als ik in het weekend pas ga? of kan nu ook al?
en dan hoe te benaderen, dat kan ik dus echt niet he. paar keer meisje kort aangesproken in cafes.

echt waarom heeft niemand mij dit ooit vertelt, ik loop altijd al met me ziel onder me armen, en vet veel geld in me portomenee om dronken te worden etc. en daarna kansloos naar raamhoeren te gaan.
later nuchter naar raamhoeren toen ik dat durfde, en toen nuchter naar meisjes die adverteren op internet.

ik denk dat ik er wel uitkom eigenlijk.
denk dat ik gewoon meisje benader, en vlak voordat ze van plan is naar huis te gaan dan iets te zeggen van als ik meemag dan zus en zo dit en dit.

als het lukt, wordt ik echt donateur van dit forum ,dit helpt me echt

of nee kut, in ben bang voor afwijzing, misschienw acht ik wel totdat ik zon groot bedrag heb dat ze minder snel nee zeggen.

nou ik weet nog niet, maar echt:)
pi_82809023
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
allemaal omdat ik bijna 7000 euro heb besteed aan 1 meisje wie ik zielig vond.
Verklaart u nader.
  maandag 14 juni 2010 @ 22:31:14 #183
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_82811700
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:47 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

oke. ik wil het nog wel even hebben over hoe dan te benaderen etc.
wauw wat een positieve feedback! misschien ben ik dit weekend al van plan eigenlijk(kan alleen niet nu al 1000 missen, zou netaan kunnen maar moet huur nog betalen deze maand enzo). komt allemaal omdat ik bijna 7000 euro heb besteed aan 1 meisje wie ik zielig vond.
600 lukt wel.

denk dat het slim is, als ik in het weekend pas ga? of kan nu ook al?
en dan hoe te benaderen, dat kan ik dus echt niet he. paar keer meisje kort aangesproken in cafes.

echt waarom heeft niemand mij dit ooit vertelt, ik loop altijd al met me ziel onder me armen, en vet veel geld in me portomenee om dronken te worden etc. en daarna kansloos naar raamhoeren te gaan.
later nuchter naar raamhoeren toen ik dat durfde, en toen nuchter naar meisjes die adverteren op internet.

ik denk dat ik er wel uitkom eigenlijk.
denk dat ik gewoon meisje benader, en vlak voordat ze van plan is naar huis te gaan dan iets te zeggen van als ik meemag dan zus en zo dit en dit.

als het lukt, wordt ik echt donateur van dit forum ,dit helpt me echt

of nee kut, in ben bang voor afwijzing, misschienw acht ik wel totdat ik zon groot bedrag heb dat ze minder snel nee zeggen.

nou ik weet nog niet, maar echt:)
Misschien een gekke vraag hoor, maar heb je het wel eens geprobeerd zonder te betalen? Dus zoals alle andere mannen doen? Ik weet zeker dat wanneer je op een meisje afstapt en zegt: je krijgt 500 euro als je met me naar bed gaat je bedrogen uit kan komen, terwijl je met een paar mooie woordjes wel zal lukken. Zelfbeeld is erg belangrijk, en ze willen voor zichzelf niet overkomen als een hoer.. Plus dat het mij gewoon echt zonde van het geld lijkt
  maandag 14 juni 2010 @ 22:44:51 #184
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_82812528
quote:
Op maandag 14 juni 2010 22:31 schreef fs180 het volgende:

[..]

Misschien een gekke vraag hoor, maar heb je het wel eens geprobeerd zonder te betalen? Dus zoals alle andere mannen doen? Ik weet zeker dat wanneer je op een meisje afstapt en zegt: je krijgt 500 euro als je met me naar bed gaat je bedrogen uit kan komen, terwijl je met een paar mooie woordjes wel zal lukken. Zelfbeeld is erg belangrijk, en ze willen voor zichzelf niet overkomen als een hoer.. Plus dat het mij gewoon echt zonde van het geld lijkt
veels te moeilijk!

kijk, ik heb dat wel een paar keer geprobeerd. 1 keer met dik/lelijk meisje, die apart groen drankje dronk.
ik zo vragen van:"hey wat is dat voor drankje wat je daar drinkt"
antwoord terug was " appelsap"
op alles wat ik zei/vroeg, kreeg ik botte antwoorden. kijk dan heb ik er geen zin meer in.
en ook een keer, een leuk meisje. die nogal veel neusspray zat in te spuiten. ik zo melden van dat in amerika bepaalde stoffen in neussprays verboden zijn, omdat die verslavend zouden werken. en ik vragen aan haar of zon leuik meisje als zij, toch niet verslaafd ofzo is ofzo.

vast niet goed mijn openingszinnen en verleidingstaktieken.

oh ook een keer zei ik " ken ik jou niet ergens van:" omdat ik dacht haar te kennen van school
werd toen ook keihard afgewezen/uitgelachen.

en paar keer, meisjes die mij al kenden uit dat kutdorp waar me ouders wonen. maar dan door me reacties faal ik al keihard.

denk dat ik anders wel als ik het ga proberen, op normale manier te regelen. en dan pas op het eind als ze van plan is naar huis te gaan het wel 'gratis' ga proberen, en dan zal ik zien dat dat faalt. en dan pas geld gaan bieden.

wil wel geen relatie en al die shit verder.
denk er ook over na, om gaandeweg maar te besluiten of ik haar echt wel leuk vind. en ze me echte identiteit en naam enzo wel mag weten. voor het geval ze me anders gaat stalken, of zwangerschap en dat soort gevaarlijke dingen.

socios:

meisje wat ik ontmoet had op internet best ver weg, leek me echt leuk te vinden. en hoefde nieteens te betalen enzo, maar toch maar gedaan omdat ik haar uit de problemen wilden helpen.
toen later bleken er nog meer geldproblemen te zijn, en smsde ze me daarover. op heel wanhopige manier. en later allemaal excuses dat ze het alleen maar kwijt wilde, en spijt dat ze me daarmee lastig viel. en nog steeds 'gratis' met me wou afspreken.
maar toen heb ik toch omdat ik het zielig vond 6000 euro per bankoverschrijving overgemaakt.
en nu.... hoor ik niets meer van haar

edit: zullen vast boel troll-bellen afgaan door wat ik schrijf.

dus ik heb maar fok abbonement afgesloten:)
nu kan ik editen:)

[ Bericht 1% gewijzigd door mylifeisgrey op 14-06-2010 23:04:39 ]
  maandag 14 juni 2010 @ 23:04:14 #185
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_82813538
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
oke, er zijn dus vrouwen die voor 500 gewoon willen doen.

heb 'dat' dus 2 keer 1 keer gedaan op een sexadvertentie van gewone meisjes(eerste bleek vriend te hebben; 1 die me op normale manier beter wilde leren kennen). maar altijd is het maar die vraag waar die meiden zijn.
eerste was 100 kilometer. tweede was 150 kilometer(zij had ook gelogen in ad over haar provincie zelfs, om herkenning te voorkomen)

alnu; ik heb dus een idee(dat als ik weer geld heb, en ik nog steeds geen vriendin heb of iemand die het iets kan schelen wat ik doe) om naar het cafe hier in de buurt te gaan. en dan daar iemand te regelen.

zit te denken aan iemand aan spreken en te vragen of ze in de buurt woont. en dan zachtjes zeggen of ik voor 500-1000(zoiets denk ik aan) mag blijfen slapen, en ook dan met haar naar bed wil gaan bij haar thuis.
thuis bij mij grote puinhopen, dus moet bij haar.
of iets zeggen van: "hey, wil je breezer"
en dan als antwoord negatief is of positief maakt niet uit dat als ze mij meeneemt naar haar huis, we wel even langs de pinautomaat kunnen gaan voor 1000 ofzo.

ik wilde dit altijd al opzich, had het ook al tijden kunnen doen. maar nooit echt aan gedacht, of doorgezet.
en beetje bang ook dat ik keihard in elkaar geslagen zal worden, of toegetakeld door de uitsmijter.
dus goed in de gaten houden, of ze weggaat om het aan iemand te melden denk ik.

maar hoe groot zijn me kansen?

is geen troll. ben het van plan te doen als ik weer genoeg geld heb, en ik soatest heb laten doen(begin augustus) in een stad vlakbij een universiteit ergens in nederland.
en ik doe niets illegaals ofzo toch?(disclaimer maakt me een beetje bang hieronder)
Dude, voor een fractie van dat geld pik je toch gewoon met hetzelfde gemak een leuke meisje op bij de plaatselijke disco of kroeg? Dit is desperate.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  maandag 14 juni 2010 @ 23:11:18 #186
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_82813910
Je woont in een klein dorpje gok ik? Er is vast wel een stad in de buurt waar iedereen in het weekend uitgaat, Als mensen weken lang geen meid naar huis kunnen krijgen geven ze het nog niet op, waarom zou jij dat wel doen? De vrouwen die met je mee gaan zullen toch ook niet in zijn voor een relatie en puur alleen seks willen.. Niet elke vrouw is daar echter naar op zoek, daarom moet je het niet meteen opgeven... Over welke leefitjd hebben we het ongeveer, kan groot verschil maken
pi_82814119
Hoeveel procent van de vrouwen in de kroeg is daadwerkelijk ´opzoek´ dan en staat dus open voor contact etc.?
  maandag 14 juni 2010 @ 23:16:50 #188
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_82814219
quote:
Op maandag 14 juni 2010 23:11 schreef fs180 het volgende:
Je woont in een klein dorpje gok ik? Er is vast wel een stad in de buurt waar iedereen in het weekend uitgaat, Als mensen weken lang geen meid naar huis kunnen krijgen geven ze het nog niet op, waarom zou jij dat wel doen? De vrouwen die met je mee gaan zullen toch ook niet in zijn voor een relatie en puur alleen seks willen.. Niet elke vrouw is daar echter naar op zoek, daarom moet je het niet meteen opgeven... Over welke leefitjd hebben we het ongeveer, kan groot verschil maken
ouders wonen in klein dorp.
ik woon nu in bruisende studentenstad(schijnt, maar ik merk er niets van, ga niet naar buiten, etc.)

ik ben net 23 geworden

lukt me gewoon totaal niet. kort leuk gesprek lukt me nog wel. maar kan gewoon niet voorstellen dat de ander me echt leuk kan vinden(laag zelfbeeld etc als ik beetje zelfanalyse toepas)
ook faalangst, heb ik ook met toetsen.
kan het gesprek ook niet ergens heensturen of we 'samen;' naar huis zullen gaan, omdat in dorp waar me ouders wonen, ik bij me ouders slaap.
en hier op me studentenkamer is het 1 grote puinhoop(al heb ik gewoon eigen appartement wat papa betaalt:()
  maandag 14 juni 2010 @ 23:17:40 #189
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_82814263
Ik zou het nooit doen, maar heb er niks op tegen als anderen het doen
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
  maandag 14 juni 2010 @ 23:18:48 #190
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_82814316
Loop als een baas de club in. Laat zien dat je geld en swagger hebt. Drink veel dure drank. Wordt lam. Maak oogcontact. Maak een praatje. Geef geen geld uit aan haar behalve voor een sporadisch drankje (lees, wanneer ze nuchter wordt). Neem d'r mee naar huis.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  maandag 14 juni 2010 @ 23:21:47 #191
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_82814455
quote:
Op maandag 14 juni 2010 23:18 schreef VeX- het volgende:
Loop als een baas de club in. Laat zien dat je geld en swagger hebt. Drink veel dure drank. Wordt lam. Maak oogcontact. Maak een praatje. Geef geen geld uit aan haar behalve voor een sporadisch drankje (lees, wanneer ze nuchter wordt). Neem d'r mee naar huis.
dat deed ik tijdje terug al, toen ik vaak dronken was. kende barman en vaste stamgasten daar best goed.
alleen het oogcontact maken met meisjes enzo, als ik dronken ben deed ik niet. en dat lukt ook niet echt als ik wazig begin te zien enzo.
hier ga ik niet uit, omdat ik niemand ken.

en ik heb ook geen 2 persoons bed.
durf niet een vrouw hier te laten komen, met me 1 persoons bed, en zwijnenstal.
ik vind het te eng om een meisje over te halen, om naar HAAR huis te gaan
pi_82814532
quote:
Op maandag 14 juni 2010 23:21 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

dat deed ik tijdje terug al, toen ik vaak dronken was. kende barman en vaste stamgasten daar best goed.
alleen het oogcontact maken met meisjes enzo, als ik dronken ben deed ik niet. en dat lukt ook niet echt als ik wazig begin te zien enzo.
hier ga ik niet uit, omdat ik niemand ken.

en ik heb ook geen 2 persoons bed.
durf niet een vrouw hier te laten komen, met me 1 persoons bed, en zwijnenstal.
ik vind het te eng om een meisje over te halen, om naar HAAR huis te gaan
Net alsof je niet kan doppen in eenpersoonsbed
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_82814762
quote:
Op maandag 14 juni 2010 22:44 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

meisje wat ik ontmoet had op internet best ver weg, leek me echt leuk te vinden. en hoefde nieteens te betalen enzo, maar toch maar gedaan omdat ik haar uit de problemen wilden helpen.
toen later bleken er nog meer geldproblemen te zijn, en smsde ze me daarover. op heel wanhopige manier. en later allemaal excuses dat ze het alleen maar kwijt wilde, en spijt dat ze me daarmee lastig viel. en nog steeds 'gratis' met me wou afspreken.
maar toen heb ik toch omdat ik het zielig vond 6000 euro per bankoverschrijving overgemaakt.
Dude. Srsly.
Ik hoop serieus dat het inderdaad een troll is
pi_82814810
quote:
Op maandag 14 juni 2010 23:27 schreef KomtTijd... het volgende:
Dude. Srsly.
Ik hoop serieus dat het inderdaad een troll is
Mjah, waarom zou ´ie trollen op zowel Hookers als FOK!?
  maandag 14 juni 2010 @ 23:28:43 #195
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_82814866
quote:
Op maandag 14 juni 2010 23:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Net alsof je niet kan doppen in eenpersoonsbed
ja dat weet ik niet h'e, nog nooit geprobeerd
of bij raamhoeren misschien ofzo.
en die keer in dat hotel
maar schaam me beetje voor me 1 persoons bed, met als het even slecht uitkomt raceautotjes of donald duck beddendekenhoesding.

kijk me leven is niet op orde.
weet wel hoe het moet, maar heb geen zin daarin.
stel ik koop een beter bed, krijg ik meteen me moeder die me was doet vast iets van: oeh deze matrashoes is fout, want wasmachine dit/dat.

ja me moeder doet me was, ik rijdt met (eigen) auto 200 km om de paar weken, om me was naar me ouders te brengen.
edit: 400 km(want het is heen, en terug)
het is heel faal alles hier, en ik weet verder niet zoveel van seks en meisjes en hoe/wat

[ Bericht 1% gewijzigd door mylifeisgrey op 14-06-2010 23:35:12 ]
pi_82815013
Neem van mij aan, voor 6000 euro had je een hele fatsoenlijke wasmachine en een gigantisch bed kunnen kopen!
pi_82836594
quote:
Op maandag 14 juni 2010 22:44 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

veels te moeilijk!

kijk, ik heb dat wel een paar keer geprobeerd. 1 keer met dik/lelijk meisje, die apart groen drankje dronk.
ik zo vragen van:"hey wat is dat voor drankje wat je daar drinkt"
antwoord terug was " appelsap"
op alles wat ik zei/vroeg, kreeg ik botte antwoorden. kijk dan heb ik er geen zin meer in.
en ook een keer, een leuk meisje. die nogal veel neusspray zat in te spuiten. ik zo melden van dat in amerika bepaalde stoffen in neussprays verboden zijn, omdat die verslavend zouden werken. en ik vragen aan haar of zon leuik meisje als zij, toch niet verslaafd ofzo is ofzo.

vast niet goed mijn openingszinnen en verleidingstaktieken.

oh ook een keer zei ik " ken ik jou niet ergens van:" omdat ik dacht haar te kennen van school
werd toen ook keihard afgewezen/uitgelachen.

en paar keer, meisjes die mij al kenden uit dat kutdorp waar me ouders wonen. maar dan door me reacties faal ik al keihard.

denk dat ik anders wel als ik het ga proberen, op normale manier te regelen. en dan pas op het eind als ze van plan is naar huis te gaan het wel 'gratis' ga proberen, en dan zal ik zien dat dat faalt. en dan pas geld gaan bieden.

wil wel geen relatie en al die shit verder.
denk er ook over na, om gaandeweg maar te besluiten of ik haar echt wel leuk vind. en ze me echte identiteit en naam enzo wel mag weten. voor het geval ze me anders gaat stalken, of zwangerschap en dat soort gevaarlijke dingen.

socios:

edit: zullen vast boel troll-bellen afgaan door wat ik schrijf.

dus ik heb maar fok abbonement afgesloten:)
nu kan ik editen:)
Op welk moment dacht je bij jezelf: Damn ik ben echt DOM ?
pi_82838216
@mylifeisgrey:

Ik heb vol verbazing je posts zitten lezen. Ten eerste is de manier waarop jij naar vrouwen kijkt al super triest. Vrouwen hebben daar een 6e zintuig voor, en laten je bij voorbaat al vallen. Ik raad je aan wat meer onder de mensen te komen, niet zo gefocust zijn op het hebben van seks. Je zelfbeeld zal daardoor ook verbeteren waardoor de rest misschien ooit vanzelf gaat. Jij ziet alle vrouwen als raamprostituees, en benadert ze ook zo.. GAST....

[ Bericht 10% gewijzigd door R4inier op 15-06-2010 16:09:10 ]
pi_82838264
in b4 my ex gf
  dinsdag 15 juni 2010 @ 16:10:06 #200
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_82838501
dude wtf! Je hebt blijkbaar een eigen kamer in een stad, een app betaalt door je ouders en maakt je zorgen over de was
Ga in je app zitten! Richt het normaal in, koop een wasmasjien, of ga elke week naar een wasserette in de stad en leef je eigen leven
En in een 1persbed kun je ook prima batsen, al zal een donaldduck behang daar niet bij helpen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')