abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82804862
Kan prima hoor. Het gebeurt ook weleens dat een meisje bij het uitgaan vertelt dat ze het voor 100 euro o.i.d. wil doen. Kan ook andersom dus.
  maandag 14 juni 2010 @ 21:28:45 #177
39581 Salvad0R
universal
pi_82807557
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:11 schreef fs180 het volgende:
400 euro voor 2 uur en dan ook nog een halve sekskelder.. Ik heb er geen verstand van maar kan dat bedrag niet hoger? Als mensen zulke eisen hebben kan er toch wel wat meer vanaf? Voc mentaliteit enzo!
Over VOC gesproken... Prostitutie in Nederland kreeg voet aan de grond sinds de opkomst van het koloniale imperialisme, als die jongens terugkwamen in Amsterdam/Vlissingen/wherever na maanden (jaren) op zee te zijn geweest, dan was vrouwen verkrachten ongeveer het eerste wat ze aan land deden. Vandaar dat gelegaliseerde prostitutie in Nederland zo'n "belangrijke" maatschappelijke rol vervult.
  maandag 14 juni 2010 @ 21:31:36 #178
39581 Salvad0R
universal
pi_82807769
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:06 schreef mylifeisgrey het volgende:

maar hoe groot zijn me kansen?
Hey dude, even zonder grap, ik weet echt wel hete vrouwen die zich voor 1000 een nacht willen uitlenen. Als je ze op de juiste manier benadert denk ik dat er meer vrouwen "ja" zouden zeggen dan je in eerste instantie denkt.

Kwestie van niet met de deur in huis vallen
pi_82808092
Om seks te hebben met een vrouw moet je altijd betalen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_82808480
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Om seks te hebben met een vrouw moet je altijd betalen
QFT
  maandag 14 juni 2010 @ 21:47:25 #181
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_82808939
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:31 schreef Salvad0R het volgende:

[..]