Dat eindeloze oeverloze GELUL van Esmeralda dat van geen kant klopt, nog een beknopt of DUIDELIJK eind heeft.
Het schaap LULT maar wat in de ruimte!!!!
Voorbeeld: Heeft ze het over een waarschijnlijk reuze interessante man, maar niemand komt er gewoon uit wat ze eigenlijk bedoeld:
"Ja, het was een man die gewoon ontzettend veel van de overheid wist."
WAT?! Wat wist die man dan van de overheid?! Het dekt gewoon geen enkele lading van wat die persoon verteld heeft en ze herhaalt het gewoon in haar Powerpuff Girl/Barbie/Disney 101 dalmatier verwoording!!!! VRESELIJK!!!!
Of een ander voorbeeld:
Zegt een kerel van de radio (ze weet zijn naam geeneens, noch wie het was of welk programma dus vandaar dat ik OOK NIET weet wie het nou eigenlijk was) dat ze onder Seki-terreur hadden geleefd en hoe dat nu tegenwoordig ging. Gaat ze dus:
"Ja, die man van de radio heeft het over die Seki-Terreur daar ben ik maar niet op ingegaan, want het is nu toch wel heel anders eigenlijk na die weg is, ik bedoel het is nu toch.... ehhr ja.... het is nu toch."
WAT IS HET NU TOCH?! Maak dan tenminste je zinnen af, dom wicht, schaap! kip zonder kop!!!! Katrien Duck!!!! Men, ik erger me echt kapot aan haar slaperige gelul!!!! (Met alle respect voor slaapmeisje.)
Nog een ergernis:
Ze is Tessa aan het op maken, allemaal leuk en aardig heeft ze goed geoefend op haar Barbies, maar ze heeft de lippenstift op Tessa's mond buiten de lippen gesmeerd Tessa zegt hier wat van:
"Het zit ernaast!"
Antwoord Es: "Jaaaahaaa, dat weet ik! Dat heb ik met opzet gedaan (YEAH RIIIGGGHHHH-T) want daarmee kan je de vorm van je mond veranderen...."
Dus DAT was het geheim van Bassie!!!!
Oh wat hoop ik dat ze eruit gekeild wordt, maar het zal vanavond vast wel Tessa zijn....
GEZALLICH!!!!
Grtz,
Meerhoerman.
"Sommige kunst is geen kunst!"
Holy fucker, wat een trees....
Ik kan me echt met de grootste wil van de wereld niet indenken dat kerels op zo'n dom wichje als haar vallen maargoed zal wel aan mij liggen. Ze doet me denken aan Kelly Bundy met als enigste uitzonderingen dat Kelly Bundy wél humor had, er écht geil uit zag en plezierig was om naar te kijken. Kelly's cute-gehalte stond op 140% terwijl die van Essie gewoon vrijwel nihil is.
voor haar dus, massale uitboering voor deze supertrut.
UPDATE: TERWIJL IK DIT TIKKEL WORDT ESMERALDA AL MASSAAL UITGEBOERD!!!! PROOST JONGENS, NEDERLAND VIERT FEEEEEEEEEESTTTT!!!!
Wij gaan de kroeg in!!!!
GEZALLICH!!!!
Grtz,
Meerhoerman.
PS: ze had bij een echte stemming gewonnen, de blonde muts.
[Dit bericht is gewijzigd door DaphneInTheAir (Datum 22 Mei 2000).]
quote:
op 05-22-2000 om 10:35 PM schreef Tante Bep het volgende:
Ole olehee ole ohole, we gaan zuipuuuuuuhh!!![]()
Goedemorugge hebben jullie die MOEDER van d'r gezien, AAAAAAAAARG,
wat een trafo zeg, sjeez Meerhoer wat kijk je lekker uit je ogen jongen!
Dank je.... Maar komt door mn hooikoorts, dan gaan mn ogen blauw op lichten en de hele dag knipperen. Wel handig met s'avonds een boekje lezen trouwens.
GEZALLICH!!!!
Grtz,
Meerhoerman.
Wauwsers, alsjeblieft meer van dit soort berichtjes
Bis Bis Bis, Encore, Encore Encore, Bravo!
Jompels,
Slaapmeisje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |