abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_264910
OKEE, IK ERGER ME ER NU DUS ECHT HELEMAAL KAPOT AAN....

Dat eindeloze oeverloze GELUL van Esmeralda dat van geen kant klopt, nog een beknopt of DUIDELIJK eind heeft.

Het schaap LULT maar wat in de ruimte!!!!

Voorbeeld: Heeft ze het over een waarschijnlijk reuze interessante man, maar niemand komt er gewoon uit wat ze eigenlijk bedoeld:

"Ja, het was een man die gewoon ontzettend veel van de overheid wist."

WAT?! Wat wist die man dan van de overheid?! Het dekt gewoon geen enkele lading van wat die persoon verteld heeft en ze herhaalt het gewoon in haar Powerpuff Girl/Barbie/Disney 101 dalmatier verwoording!!!! VRESELIJK!!!!

Of een ander voorbeeld:

Zegt een kerel van de radio (ze weet zijn naam geeneens, noch wie het was of welk programma dus vandaar dat ik OOK NIET weet wie het nou eigenlijk was) dat ze onder Seki-terreur hadden geleefd en hoe dat nu tegenwoordig ging. Gaat ze dus:

"Ja, die man van de radio heeft het over die Seki-Terreur daar ben ik maar niet op ingegaan, want het is nu toch wel heel anders eigenlijk na die weg is, ik bedoel het is nu toch.... ehhr ja.... het is nu toch."

WAT IS HET NU TOCH?! Maak dan tenminste je zinnen af, dom wicht, schaap! kip zonder kop!!!! Katrien Duck!!!! Men, ik erger me echt kapot aan haar slaperige gelul!!!! (Met alle respect voor slaapmeisje.)

Nog een ergernis:

Ze is Tessa aan het op maken, allemaal leuk en aardig heeft ze goed geoefend op haar Barbies, maar ze heeft de lippenstift op Tessa's mond buiten de lippen gesmeerd Tessa zegt hier wat van:

"Het zit ernaast!"

Antwoord Es: "Jaaaahaaa, dat weet ik! Dat heb ik met opzet gedaan (YEAH RIIIGGGHHHH-T) want daarmee kan je de vorm van je mond veranderen...."

Dus DAT was het geheim van Bassie!!!!

Oh wat hoop ik dat ze eruit gekeild wordt, maar het zal vanavond vast wel Tessa zijn....

GEZALLICH!!!!
Grtz,

Meerhoerman.

maandag 22 mei 2000 @ 19:41:00 #2
3847 SanneŽ
streamteam
pi_264911
Meer!
  maandag 22 mei 2000 @ 20:01:00 #3
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_264912
Ik wil ook meer!!!!!
never play games........
pi_264913
Ja maar dat kan je Essie het toch niet kwalijk nemen (van die lippenstift), ze had niet de juiste kleur in haar assortiment (groen?) voor Tes.
De keuze uit licht roze, roze, donker roze
vaal roze, pink, roze met rode teint en roze met paarse teint staan Tessa nou eenmaal niet zo goed. Zeker niet als dat gesmeer tot de neusgaten reikt.
pi_264914
Vals is erger dan dom.
Daarom eerst T***a, dan Eric, dan Esje, met een leuke eindstrijd tussen het Rubensvrouwtje en de Robowan.
Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

maandag 22 mei 2000 @ 20:09:00 #6
380 Lucky
FOK!member
pi_264915
Veeeeeeel meeeeeer

Weg met die Takke-Giegel-Trol !!

Het gaat er niet om waar het om gaat.....
pi_264916
van mij mogen ze er allemaal wel uit.
vooral GEITMERALDA en dat andere grobbekuiken,
die TESSA.
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_264917
OKEE NOG EEN KLEIN MAAR ALDOCH ERG IRRITANTE OPMERKING:

"Sommige kunst is geen kunst!"

Holy fucker, wat een trees....

Ik kan me echt met de grootste wil van de wereld niet indenken dat kerels op zo'n dom wichje als haar vallen maargoed zal wel aan mij liggen. Ze doet me denken aan Kelly Bundy met als enigste uitzonderingen dat Kelly Bundy wél humor had, er écht geil uit zag en plezierig was om naar te kijken. Kelly's cute-gehalte stond op 140% terwijl die van Essie gewoon vrijwel nihil is.

voor haar dus, massale uitboering voor deze supertrut.

UPDATE: TERWIJL IK DIT TIKKEL WORDT ESMERALDA AL MASSAAL UITGEBOERD!!!! PROOST JONGENS, NEDERLAND VIERT FEEEEEEEEEESTTTT!!!!

Wij gaan de kroeg in!!!!

GEZALLICH!!!!

Grtz,

Meerhoerman.

maandag 22 mei 2000 @ 22:18:00 #9
2710 Lafayette
Wat ben jij ziek bezig!
pi_264918
Tja MeerHoer u heeft een punt.
Maar liever het domme blondje Es dan die over het paard geworpen zeugen Ant en T...braaaaaak...
Lafayette

PS: ze had bij een echte stemming gewonnen, de blonde muts.

maandag 22 mei 2000 @ 22:25:00 #10
2867 Jolleke
'kweetniet
pi_264919
Ik ben het met mijn overgrootoma Borgia eens. Al was het maar omdat het een stuk eerlijker zou zijn want zeg nou zelf Mirror, Essie hoort niet op de bank te zitten. Eerst Tessa eruit en daarna zien we wel verder.
Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

pi_264920
Ole olehee ole ohole, we gaan zuipuuuuuuhh!!
Goedemorugge hebben jullie die MOEDER van d'r gezien, AAAAAAAAARG,
wat een trafo zeg, sjeez Meerhoer wat kijk je lekker uit je ogen jongen!

pi_264921
Volgens mij maakte ze haar zinnen niet af omdat ze merkte dat niemand toch luisterde. Die worden er ook moe van.
In het begin deed ze me heel erg denken aan iemand. Namelijk Mary uit de film There's something about Mary. Ik vond het echt net zo'n perfect iemand: zwaar leven gehad maar er goed uitgekomen, al die jongens om haar heen hingen en ze leek me ook wel iemand die aan vrijwilligerswerk deed. Maar vooral de laatste weken ( sinds bi's vertrek) werd mijn illusie heftig verstoord. Dat kotsverhaal van vandaag over die vriendin.......spuug! Hoevaak heeft ze dat wel niet verteld? Dan misschien wel met andere hoofdrolspelers, maar gegarandeerd zielig. Maar toch vind ik het wel jammer dat ze weg is. Ik keek de bus in en mijn peppilletje was weg, alleen maar van die duffe hoofden. Nou maar hopen dat Tessa Iwan nog een paar keer lekker gaat afzeiken, dan kan ik ook nog een beetje lachen

[Dit bericht is gewijzigd door DaphneInTheAir (Datum 22 Mei 2000).]

pi_264922
quote:
op 05-22-2000 om 10:35 PM schreef Tante Bep het volgende:
Ole olehee ole ohole, we gaan zuipuuuuuuhh!!
Goedemorugge hebben jullie die MOEDER van d'r gezien, AAAAAAAAARG,
wat een trafo zeg, sjeez Meerhoer wat kijk je lekker uit je ogen jongen!

Dank je.... Maar komt door mn hooikoorts, dan gaan mn ogen blauw op lichten en de hele dag knipperen. Wel handig met s'avonds een boekje lezen trouwens.

GEZALLICH!!!!

Grtz,

Meerhoerman.

dinsdag 23 mei 2000 @ 12:14:00 #14
3904 Koos Voos
teringhond
pi_264923
Esmeralda is al een eigen bedrijfje begonnen :

dinsdag 23 mei 2000 @ 14:37:00 #15
2915 Fiep
bikkel b.d.
pi_264924
Essie terug in de Bus! En dan de galspuwende draak Tessa hardhandig verwijderen.
Tuurlijk is Es. niet bepaald het snuggere zusje van de TV-dokter: het pruttelt en tutert wat, gekir en gekoer alom, maar het is tenminste geen achterbakse koe. Dom schaadt de gezondheid niet!
"Het is wel leuk hoor, al die avonturen, maar je krijgt er zo'n stijve nek van."
  dinsdag 23 mei 2000 @ 14:40:00 #16
2915 Fiep
bikkel b.d.
pi_264925
Essie terug in de Bus! En dan de galspuwende draak Tessa hardhandig verwijderen.
Tuurlijk is Es. niet bepaald het snuggere zusje van de TV-dokter: het pruttelt en tutert wat, gekir en gekoer alom, maar het is tenminste geen achterbakse koe. Dom schaadt de gezondheid niet!
"Het is wel leuk hoor, al die avonturen, maar je krijgt er zo'n stijve nek van."
  † In Memoriam † dinsdag 23 mei 2000 @ 15:16:00 #17
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_264926
Koos Voos,

Wauwsers, alsjeblieft meer van dit soort berichtjes

Bis Bis Bis, Encore, Encore Encore, Bravo!

Jompels,
Slaapmeisje

We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')