abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_264860
Tante Bep schreef:
quote:
Moekie Borgiaaatjuuuuh, wat heerlijk dat je er weer bent, lees toch de noodkreten van je dochter die newbiemoeder is en er allemaal geen raad meer mee weet, dan ga jij het over je orgasmussen hebben, Dark heeft avonddienst dus daar heb ik ook even geen steun aan heeeelluuup me nououououououo!!!!!!!

Luister en huiver, die 2 snotneuzen Quendaatje en Bogussie zijn vannacht naar de zolder gegaan en hebben daar die dia's van jou en pa door de vieuwmaster zitten draaien, je begrijpt dat dit aan heeft gezet tot fantasievolle praktijken oals "doktertje spelen" in dit geval is het zelfs "gyneacoloogje spelen" geweest want het stel heeft een incest cyberkindje gemaakt genaamd Jolleke. Die hartelap wist d'r eigen ook geen raad met 2 van die broekies van ouders die nog niet toe zijn aan het ouderschap dus heb ik haar er ook maar weer bijgenomen. Moe ik kan het niet aan allemaal, ik pak het hele zootje bij mekaar zo, maxi cosies, wandelwagens en kind in rugzakje en pak de tram naar jou.
Dan bel ik Darklief wel dat ie uit z'n werk naar jou komt. Gaan we dan bij jou kijken
hoe zeugje er uit wordt gestemd, dan is m'n dag toch nog goed. Of ze moeten vanavond
die ruzie tussen Ratelband en van Gogh al tonen dan kan het met terugwerkende kracht
zelfs nog een leuke dag worden, tot zo!

Ach mijn lieve Bepski, kom maar bij mamma hoor, plaats genoeg.
Wat leuk trouwens van die kids om onze oude dia's te bekijken. Heel educatief ook en het vertelt veel over de historie van deze familie. Wat leuk dat ze er al zo vroeg bij zijn he? ik zeg altijd maar zo: beter jong geleerd dan oud gedaan.

Ik wacht op jullie, het touwtje hangt uit de brievenbus en in de keuken staan de Vischkoekjes klaar. Als je mij zoekt, ik ben op zolder waar ik Meister heb verstopt. Die heb ik gisteren na gedane zaken uit de Rododendrons bij het Kasteel geplukt. Telkens als hij wakker wordt ligt daar een nieuwe volle fles Wyborowa, ik moet voortdurend af en aan lopen om hem zoet en op zolder te houden. Hij ligt daar lavenloos te lallen over 'waar zijn de hondenbakjes' en je weet hoe het met hondenliefhebbers is, die moeten niets van poezenbakjes hebben. Toen ik hem een Vischkoekje aanbood begon hij te grommen. Dus geef ik hem maar wodka, dat sterft immers ook van de calorieen en zo krijgt hij dan toch nog iets binnen.

Schat, ik zie je zo. Neem de Depends mee, want als de zeug eruit gaat wordt het natuurlijk gieren geblazen en dan zitten wij heel ongelegen incontinent te wezen.

------------------
FOK!kers zijn Nederlanders
Maar niet alle Nederlanders zijn FOK!kers

[Dit bericht is gewijzigd door Borgia (Datum 22 Mei 2000).]

Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

maandag 22 mei 2000 @ 19:52:00 #3
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_264861
Oma Borgia,

Ik weet dat u al een tijdje op Hannus zit te wachten, maar vanmiddag had hij even geen tijd voor u. Hij was namelijk bij mij op visite. Aangezien ik graag een perfecte man wil hebben, is hij druk bezig met een nieuw model van Robowan.
Dit model zal straks aan al mijn eisen voldoen. En daarom heeft Hannus zelf even geprobeerd wat mijn lichamelijke eisen zijn.
Ik vraag mij alleen wel af wie de camera achter het gordijn had opgesteld, want al onze kunsten zijn opgenomen. Of onze familie is weer bezig geweest om een nieuw filmpje op te nemen of wij worden bespied door een concurrent, die graag achter het geheim wil komen van de nieuwe Robowan.
Maar de nieuwe modellen waar Hannus mee bezig is ,zullen in ieder geval bestendig zijn tegen warmte en vuur. Tenslotte ben ik in het bezit van een vurig lichaam.

Als het goed is komt Hannus U vanavond in ieder geval een bezoekje brengen.

En Ma Tante Bep, die bart was inderdaad een verschrikking. Ik hoop nooit meer zo'n persoon tegen het lijf te lopen.

Groetjes,
Femfatale

never play games........
pi_264862
quote:
op 05-22-2000 om 07:52 PM schreef femfatale het volgende:
Oma Borgia,
.... is hij druk bezig met een nieuw model van Robowan.
(.....)Ik vraag mij alleen wel af wie de camera achter het gordijn had opgesteld, want al onze kunsten zijn opgenomen. Of onze familie is weer bezig geweest om een nieuw filmpje op te nemen of wij worden bespied door een concurrent, die graag achter het geheim wil komen van de nieuwe Robowan. (...)
Groetjes,
Femfatale

Femmetje, lieverd, wil je als de donder een VuurMuur opstellen!!!! Ik heb uit goede bron dat het Zeugenkamp in een laatste stuiptrekking de chips van Robowan wil proberen te stelen.
Ze hopen dat ze op die manier dat liegbeest T***a voor wegstemmen kunnen behoeden.

Nee kind, wat jullie technisch aan het reutelen zijn moeten jullie zelf weten. Oma heeft opnamen van jou en Hannus waarbij jullie zouden blozen wanneer jullie het nu na al die jaren terug zouden zien.
Ik heb kiekjes van jullie als baby, ach zo schattig zoals jij daar al fluit speelt.
Kom eens langs, gaan we dat gezallich op zolder bekijken met een glaasje Wybo en een schaaltje Vischkoekjes.

pi_264863
Stom, ben ik de Independencies vergeten, geeft niet he Ma, gebruiken we de Pampies van
Jolleke maar straks, die is daar al weer te groot voor wat met die Cyberkids gaat 't
1000 keer zo snel als in "real life", want 't wordt inderdaad lachuuh als of Es of Tes
d'r moet!
  maandag 22 mei 2000 @ 20:13:00 #6
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_264864
poehee, ik zie dat er in de afgelopen 24 uur weer heel wat afgefokt is in de familie.
Maar dan natuurlijk wel vooral "bij de andere tak", mijn pappa en mamma (die ik eigenlijk nog nooit heb gesproken, dus pappa Tom en Mamma Justme: hallo, ik ben Pluisje jullie dochter!) doen het rustig aan.
Ben waarschijnlijk ook niet het meest heldere licht in deze familie, aangezien ik die stamboom echt met geen mogelijkheid op mijn beeldschermpje kan toveren, terwijl ik wel met I.E. werk.

* pluisje doet hierbij een beroep op al die lieve nichtjes, neefjes, tantes, ooms, zwervers, buurjongetjes, opa's, oma's en andere familieleden om mij een stamboompje te mailen.

Verder verheug ik mij natuurlijk ook op ons heerlijke "familie-tv avondje".

Had vannacht een enge droom: er moesten 2 familieleden op de bank zitten en toen moest ik zeggen wie ik het minst lief vond en toen moest die weg! Gelukkig zag ik net dat heel de familie nog compleet is, en zelfs gegroeid is bovendien!

maandag 22 mei 2000 @ 20:16:00 #7
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_264865
quote:
op 05-22-2000 om 08:03 PM schreef Borgia het volgende:

Femmetje, lieverd, wil je als de donder een VuurMuur opstellen!!!! Ik heb uit goede bron dat het Zeugenkamp in een laatste stuiptrekking de chips van Robowan wil proberen te stelen.
Ze hopen dat ze op die manier dat liegbeest T***a voor wegstemmen kunnen behoeden.

Nee kind, wat jullie technisch aan het reutelen zijn moeten jullie zelf weten. Oma heeft opnamen van jou en Hannus waarbij jullie zouden blozen wanneer jullie het nu na al die jaren terug zouden zien.
Ik heb kiekjes van jullie als baby, ach zo schattig zoals jij daar al fluit speelt.
Kom eens langs, gaan we dat gezallich op zolder bekijken met een glaasje Wybo en een schaaltje Vischkoekjes.

Oma, wees maar niet bang.
Het zeugenkamp kan hun liegbeest niet meer redden. Laatst is hun beestje al aangetast door mijn vurige blik , en is zij nu bezig te verschroeien. Als zij vanavond nog niet opgebrand is, dan is het volgende week zeker haar einde.
Mijn blikken zijn dodelijk.

Ik wist trouwens niet dat ik op jeugdige leeftijd al goed kon fluitspelen. Ik weet wel dat ik vroeger goed met ballen overweg kon. Maar ik ben heel benieuwd naar dat filmpje.

Ik kom vanavond wel even langs voor een glaasje Wybo en een schaaltje Vischkoekjes.
Misschien lukt het mij wel om door de TV een vurige blik naar het liegbeest te sturen, zodat zij spontaan vlam vat.

never play games........
pi_264866
Ach, inderdaad Femmeke, ik zie nog voor me hoe jij precies wist waar de klepel stond in het klokkenspel. Daar ben je nu zeker heel wat beter in geworden, want oefening baart immers Kunst!
Zou jij je weer eens een beetje om je geriatrische Opa Fondaco willen bekommeren? Oma is niet goed ter been en zo'n man heeft natuurlijk zijn behoeften. Misschien wil Ximon wel een broertje of zusje. Alleen is maar alleen.
Tot gauw, een knufje op een lekker plekje,
je Omie

† In Memoriam † maandag 22 mei 2000 @ 20:34:00 #9
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_264867
quote:
op 05-22-2000 om 08:13 PM schreef pluisje het volgende:
poehee, ik zie dat er in de afgelopen 24 uur weer heel wat afgefokt is in de familie.
Maar dan natuurlijk wel vooral "bij de andere tak", mijn pappa en mamma (die ik eigenlijk nog nooit heb gesproken, dus pappa Tom en Mamma Justme: hallo, ik ben Pluisje jullie dochter!) doen het rustig aan.
Ben waarschijnlijk ook niet het meest heldere licht in deze familie, aangezien ik die stamboom echt met geen mogelijkheid op mijn beeldschermpje kan toveren, terwijl ik wel met I.E. werk.

[Pluisje doet hierbij een beroep op al die lieve nichtjes, neefjes, tantes, ooms, zwervers, buurjongetjes, opa's, oma's en andere familieleden om mij een stamboompje te mailen]

Had vannacht een enge droom: er moesten 2 familieleden op de bank zitten en toen moest ik zeggen wie ik het minst lief vond en toen moest die weg! Gelukkig zag ik net dat heel de familie nog compleet is, en zelfs gegroeid is bovendien!

Lieve Pluisje wat zijn papa en ik blij dat je ons gevonden hebt!! Dat jij geen licht bent maakt niets uit hoor we doen vanavond gewoon wat fluorisends door je eten en dan ben je het helderste licht wat er maar kan bestaan

Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  † In Memoriam † maandag 22 mei 2000 @ 20:34:00 #10
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_264868
zelfs de beste moeder drukt het knopje send weleens 2x in

------------------
en dat wilde ik nog even kwijt....

[Dit bericht is gewijzigd door just me (Datum 22 Mei 2000).]

Godmother of Radio 49
How fragile we are
  † In Memoriam † maandag 22 mei 2000 @ 20:35:00 #11
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_264869
quote:
op 05-22-2000 om 08:13 PM schreef pluisje het volgende:

[Pluisje doet hierbij een beroep op al die lieve nichtjes, neefjes, tantes, ooms, zwervers, buurjongetjes, opa's, oma's en andere familieleden om mij een stamboompje te mailen]

Lieve Pluisje wat zijn papa en ik blij dat je ons gevonden hebt!! Dat jij geen licht bent maakt niets uit hoor we doen vanavond gewoon wat fluorisends door je eten en dan ben je het helderste licht wat er maar kan bestaan

Godmother of Radio 49
How fragile we are
  maandag 22 mei 2000 @ 21:11:00 #12
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_264870
MAMMIEEEEEEEEEEEE
Ik heb mijn mammie gevonden!!!!!!!
En ik zie meteen van wie ik de neiging heb om het send-knopje 3 keer in te drukken......
  maandag 22 mei 2000 @ 21:12:00 #13
1941 Babs
Tja.....
pi_264871
JOEHOE!! Wellicht kent u mij niet, maar ik kom toch al weer een tijdje hier. Hebben jullie al huisdieren? Misschien is er voor mij dan een plekkie als stille huismus .

Of hebben jullie nog plek voor het nieuwe vriendinnetje van..., voor iedereen nog onbekend enzo!

Of het superverlegen verre nichtje dat nooit d'r bek opentrekt!

Afijn, ik vind jullie een gezalliche familie en zou graag in jullie hechte midden opgenomen worden.

In de Rehab van BB had ik ook een plekkie, is hier ook nog plaats??

Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?

pi_264872
Hè Hè, iedereen zit voor de TV te kijken wie er uit de bus gesodemieterd gaat worden. Dit geeft mij de gelegenheid onze familie weer een beetje te organiseren zonder dat er op hetzelfde moment al weer wijzigingen plaatsvinden.
Hieronder dus de nieuwe links, waarbij vermeld zij, dat voor de skeepers de pagina wel eens overbezet kan zijn.

DE STAMBOOM

STAMBOOM VOOR DE SKEEPERS

Slaapmutsje wil gerust slapen en moet dus maar accepteren, dat zij het produkt is van een broer-zus verhouding.
Jolleke waait met alle winden mee en wil dus graag de wind in de zeilen houden en dat opa overstag gaat. Voor opa blijf je dus uit de wind liggen, maar als je graag storm wil oosten dan wordt ook jij het resultaat van een broer-zus verhouding.

Quenda, Slide is niet je broertje, maar je half-broertje, terwijl jij tevens zijn oom bent.

Pluisje ik stuur je een mailtje.

WAT EEN FAMILIE.

Opa gaat nu ook voor de TV zitten om effies naar dat lekkere, leuke jonge ding met die stevige bumpsen, die zo in Playboy kunnen, te kijken. Hij neemt er dan nog even ouwe klare op, als dat kleine vuurspuwertje door de buscontroleur op zwartrijden wordt betrapt.

[Dit bericht is gewijzigd door fondaco (Datum 23 Mei 2000).]

maandag 22 mei 2000 @ 21:58:00 #15
3050 hannus
says hi ...
pi_264873
Moeder Borgia, ik ben echt druk bezig met de REVISIE van uw 'chips' maar wacht op de nodige info van Meister ... hij blijft maar op die zolder lallen en al die Wybo drukt weer eens het tempo.

Hij is de enige die nog poot aan de grond krijgt bij Elnotech sinds ze mij niet meer zo serieus nemen vanwege die verneukte vertaling van de gebruiksaanwijzing van Robowan. De redactie blijkt geen ruk te begrijpen van het boekje dat wij destijds samen schreven onder het genot van uw Vischkoekjes en Wybo terwijl we naar Mirrorman's latest keken!!!

Nou ja, ik blijf nog wel even op hem wachten en laat me ondertussen af en toe grillen tijdens Femmie's Fluit Fever !!!

sommiche passahiers drijven wel euns over!
  maandag 22 mei 2000 @ 22:18:00 #16
2867 Jolleke
'kweetniet
pi_264874
He Fondaco,

Ik sta er nou twee keer in. Dat is naast de schok dat Tessa er niet uit is gegaan wel een beetje veel van het goede.

Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

pi_264875
quote:
op 05-22-2000 om 08:16 PM schreef femfatale het volgende:
Ik weet wel dat ik vroeger goed met ballen overweg kon. Maar ik ben heel benieuwd naar dat filmpje.

Vandaag met mijn psychiater het stalkerige gedrag van Femme Fatale besproken.
Deze was gister ook in Arcen en drukte mij met mijn neus op de feiten. Deze man heeft als verwoedt amateur filmer e.e.a. vastgelegd.

De scenes achter de Rododenderons vervulde mij zelfs met walging. Die laten we hier maar weg.

Maar wat de oude Moor met Femmetje aan het doen was, neemt bij mij iedere twijfel weg.
Zie: http://home.wanadoo.nl/elnoco/mailtjes/meestuur%20foto's/giffies/knutselenopdebank.gif

PROUD TO BE THE BLACK SHEEP

maandag 22 mei 2000 @ 23:14:00 #18
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_264876
quote:
op 05-22-2000 om 10:42 PM schreef Coos het volgende:
Vandaag met mijn psychiater het stalkerige gedrag van Femme Fatale besproken.
Deze was gister ook in Arcen en drukte mij met mijn neus op de feiten. Deze man heeft als verwoedt amateur filmer e.e.a. vastgelegd.

De scenes achter de Rododenderons vervulde mij zelfs met walging. Die laten we hier maar weg.

Maar wat de oude Moor met Femmetje aan het doen was, neemt bij mij iedere twijfel weg.
Zie: [URL=http://home.wanadoo.nl/elnoco/mailtjes/meestuur%20foto's/giffies/knutselenopdebank.gif]http://home.wanadoo.nl/elnoco/mailtjes/meestuur%20foto's/giffies/knutselenopdebank.gif[/ URL]

PROUD TO BE THE BLACK SHEEP

Coos, ik geloof dat jouw shrink je het verkeerde filmpje heeft laten zien.
Want zo'n afgeleefd dik lichaam met blubbervet, bezit ik dus echt niet.

Ik denk eerder dat die shrink van jou zichzelf gefilmd heeft terwijl ie bezig was om het liegbeest Tessa van binnen te bewonderen.

Je moest je schamen dat je mij met dat liegbeest vergelijkt.

(en BTW, mijn liefde voor jou is nu geheel weggezakt)

* femfatale gaat liever fluitspelen met Hannus, de kanjer van de familie.

never play games........
pi_264877
Moe, het was op zich minder als we ervan verwacht hadden maar je moet toegeven dat we
toch nog een reden hebben gehad om alles te laten lopen en wel toen de moeder van Es
in beeld kwam, gottegot wat een trafo zeg daar was Christine van der Horst een fragiel
wezentje bij.

Vindt wel dat de kleefstrippen van die pampers snel vast plakken aan je schaamhaar,
had jij daar ook niet een beetje last van ik zag je af en toe zo voorover klappen.
Afijn ik ben weer helemaal opgeknapt, ga nu snel naar huis want Dark vroeg of ik toch
gewoon daar op hem wilden wachten, hij was van plan een wilde middag van ons te doen
herleven, dus dat laat ik mee geen 2 keer zeggen, ben door die wodka nu zo gruizig als
de pest.
Lekker weedje ook mamsie, spreek je morgen, mogen de kids bij jou blijven slapen want ik
verwacht dat we nogal veel kabaal zullen maken vannacht, doei

maandag 22 mei 2000 @ 23:28:00 #20
2937 bianca
She-devil
pi_264878
Bedankt Fondaco je heb me uit een dalletje gehaald.(was nog aan het nasnikken omdat Es eruit ligt )
Maar na het zien van het plaatje van Coos ben ik weer helemaal
als je niets zinnigs kunt zeggen, zeg dan niets.
pi_264879
JezusF***ingChrist, what is this?
Wat een uiterst gaaf plaatje van de Zeug met haar SBS6 redacteur!!!http://home.wanadoo.nl/elnoco/mailtjes/meestuur%20foto's/giffies/knutselenopdebank.gif

dinsdag 23 mei 2000 @ 00:07:00 #22
3051 chuckie
woont nu in Leidsche Rijn
pi_264880
hallo lieve schatten, tja nu we toch one happy family zijn mag ik toch wel wat familiair worden of niet soms? ik was blij verrast te lezen hoe warm ik in deze familie ben opgenomen, maar er kwam toch wel een vraagje in mij op: als mirrorman mijn lieve vader is wie is dan toch mijn moeder? en ben ik wel uit liefde geboren of puur uit lust? dit zijn zeer essentiele zaken voor mijn gemoedsrust ivm identiteitscrisis e.d. cynix, ik vind het fijn dat je trots bent op chuckie als moeder en reken maar dat ik mijn naam eer aandoe. ik heb vanavond zo gelachen om alle reacties in vorige posts over deze familieregistratie, ik wil jullie dan ook allemaal hartelijk bedanken. altijd als ik me wat down voel zijn jullie degenen die me opbeuren en ik doe dan ook een aanbeveling aan iedereen die last heeft van depressies en stemmingswisselingen om zich aan te sluiten bij de fokfamilie, want jullie werken beter dan prozac, niet dat ik dat nodig heb hoor, zo erg is het niet met de chuck gesteld. ik was een aantal dagen niet online geweest omdat ik druk was met tupperwareparty's, tja je moet wat he om je sociale contacten buiten het net op peil te houden en daarbij kwam dat ik me een beroerte ben geschrokken van de kpn-rekening, ja jongens chuckie doet het nog over de telefoonlijn en dat is niet fijn. ik wens jullie allemaal een goede nachtrust toe.
wanna play?
pi_264881
quote:
op 05-22-2000 om 11:15 PM schreef Tante Bep het volgende:
Moe, het was op zich minder als we ervan verwacht hadden maar je moet toegeven dat we
toch nog een reden hebben gehad om alles te laten lopen en wel toen de moeder van Es
in beeld kwam, gottegot wat een trafo zeg daar was Christine van der Horst een fragiel
wezentje bij.

Vindt wel dat de kleefstrippen van die pampers snel vast plakken aan je schaamhaar,
had jij daar ook niet een beetje last van ik zag je af en toe zo voorover klappen.
...
Lekker weedje ook mamsie, spreek je morgen, mogen de kids bij jou blijven slapen want ik
verwacht dat we nogal veel kabaal zullen maken vannacht, doei

Beppekind, ik ben zo druk bezig, ben nog steeds de gevolgen aan het wegdweilen. Geen kattepis hoor, wat wij hebben laten lopen.
Die moeder, o, te erg, zat ze met die Moef-ga-ga handbeweginkjes door de lucht te draaien, mijn god, mijn hele binnenvoering sloeg eruit van het lachen. Dat is nou de dochter van Yoyo Siebrand, mijn moeder die vreemd ging met de alien Spock-met-de-oortjes. Esje mag dan wel voormalig FOK!ker zijn, maar ben toch blij dat ze genetisch niet tot de familie behoort. Ik hoef geen misstappen van mijn verraderlijke moeder als familie te accepteren, en pappa zal dat wel met me eens zijn. Hij was er toch voor me al die jaren. Was een vader en een moeder tegelijk. Speelden we ook vaak op de vliering, vadertje en moedertje. Hij heeft me echt alles over het leven bijgebracht.

Oh, en Beppie, geen pampers meer hoor, ik wil echte depends. Ik had toch al de hormonale rui, maar die plakstrips hebben de laatste miezerige groeisels ook nog verwijderd. Het lijkt wel of er een LadyShave overheen geweest is. Niets meer. Nada. Zal toch even naar een feestartikel winkel moeten voor een snor.

De kinderen slapen al. Na een gezond kussengevecht heb ik ze de Dot gegeven, je weet wel, een zuigspeen gevuld met Wyborowa, je hebt geen kind meer aan ze. Ik ga nu nog effe lekker tegen Meister aankruipen, die ligt boven te zingen "En als er geen bier meer is, dan drinken we paarden...blommetjes", oh wacht, nu zingt hij "Al lig ik tien meter onder de grond, toch heb ik de fles nog aan me mond". Hij heeft het zo naar zijn zin. Spreek ik je morgen weer, he bloem van mijn lendenen?
Toi toi

† In Memoriam † dinsdag 23 mei 2000 @ 00:33:00 #24
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_264882
Mammie Chuckie, stop nou es met die Rubberwear parties, ik wil speeeeluhh!!!, nemen we daarna 'n 'Marrokaanse'!
* Cynix ® vindt mammie lief.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_264883
quote:
op 05-22-2000 om 11:14 PM schreef femfatale het volgende:
Coos, ik geloof dat jouw shrink je het verkeerde filmpje heeft laten zien.
Want zo'n afgeleefd dik lichaam met blubbervet, bezit ik dus echt niet.

Ik denk eerder dat die shrink van jou zichzelf gefilmd heeft terwijl ie bezig was om het liegbeest Tessa van binnen te bewonderen.

Je moest je schamen dat je mij met dat liegbeest vergelijkt.

(en BTW, mijn liefde voor jou is nu geheel weggezakt)

* Coos gaat liever fluitspelen met Hannus, de kanjer van de familie.

Femmetjûh, bij nader inzien lijk je er inderdaad niet op. Foutje van mijn kant, haalde de diverse filmpjes doorelkaar.

Wat niet wegneemt dat je met je smurfenliefde bij mij toch in een heel ander daglicht komt te staan.

Zeg nu zelf, zoiets doe je toch niet in kasteeltuinen.
http://home.wanadoo.nl/elnoco/mailtjes/Meestuur%20progs/Smurf.gif

Trouwens Hannus is niet bestand tegen fatale vrouwen. Teveel brains. Bij mij maakt het niet meer uit. Of je nu 80.000 keer of 80.001 keer je hoofd stoot, ik ben en blijf een dom blondje.

Kreeg van mijn shrink ook nog een snapshot van Tante Bep in mijn handen geduwd. Op het strand op Ameland. Ze komt net aan met Fondaco. Jij moet natuurlijk niet zo achterlijk gaan staan lachen daar op de achtergrond. Daar zal Beppie echt niet blij mee zijn.

Trouwens ook niet met Cynix en Mirrorman. Daar zwaait ook wat voor als zij Beppie zo voor lul zetten.
Kijk maar:
http://home.wanadoo.nl/elnoco/tante%20Bep.jpg

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')