Wies Ellen?quote:Op zondag 9 mei 2010 18:26 schreef Cracka-ass het volgende:
Leuk hoor dat je een blauwe maandag in L.A. hebt gewoond, tof ook dat je een liedje mocht zingen op de verjaardag van Ellen. Maar waarom zo''n attitude alsof je Rick James zelf ben met je kut emo-herrie.![]()
![]()
Met je schattige meisjes uitstraling om kapot te stampen.![]()
[ afbeelding ]
Zo''n hoofd trek ik ook als ik naar je muziek luister.
En het is 'bent' niet ben.quote:Op zondag 9 mei 2010 18:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wie?
Lelijke foto.
En het is "zo'n" niet zo"n.
Ik luister amper radioquote:Op zondag 9 mei 2010 18:27 schreef Cracka-ass het volgende:
Je wordt er momenteel mee dood gegooid op de radio.
Dat vind ik ook. Maar ze denkt zelf dat ze heel hihi-schattig is.quote:Op zondag 9 mei 2010 18:31 schreef alors het volgende:
Die zeikerige cover van Use Somebody is gewoon pure marteling![]()
Die foto is trouwens echt een goed shot, want nu lijkt ze nog wel een knap meisje wat een gekke bek trekt, maar irl is ze niet zo knap.
quote:Op zondag 9 mei 2010 18:26 schreef Cracka-ass het volgende:
Leuk hoor dat je een blauwe maandag in L.A. hebt gewoond, tof ook dat je een liedje mocht zingen op de verjaardag van Ellen. Maar waarom zo''n attitude alsof je Rick James zelf ben met je kut emo-herrie.![]()
![]()
Met je schattige meisjes uitstraling om kapot te stampen.![]()
[ afbeelding ]
Zo''n hoofd trek ik ook als ik naar je muziek luister.
Iedereen die wel eens radio luistert.quote:Op zondag 9 mei 2010 18:35 schreef XUniqueX het volgende:
[..]
JEZUSSSSSSSSSSSwat een haat ik bedoel who cares.
Tenenkrommend, niet?quote:Op zondag 9 mei 2010 18:42 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Haha, serieus?
Ze doet zich voor als een 16 jarige.
Nee dat is ook al zo'n zeikerig cliché nummerquote:Op zondag 9 mei 2010 18:38 schreef Plums het volgende:
Haar eigen nummer 'Single girls' is wel leuk hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |