Beter een kerel dan een nep-Belg.quote:Op zondag 9 mei 2010 17:45 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Fijn voor je.... Heeft Heracles nu weinig aan hè...
Onwetende lullo.... Laat ik nou half duits zijnquote:
Denken dat je al Europa in gaat.quote:Op zondag 9 mei 2010 18:53 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Onwetende lullo.... Laat ik nou half duits zijn![]()
Sowieso gast, je kan roepen wat je wilt, dildo op voetjes. RODA HEEFT NOG ALTIJD GEWONNEN!!!!!!
Ik???quote:
nee hoor maar blijkbaar ben jij wel inwoner van die inteelt koloniequote:Op zondag 9 mei 2010 18:43 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
En waar kom jij vandaan dan? Wss ergens waar ze ook verloren hebben![]()
6e plaats is beste sinds jaren. Europa zou alleen maar mooi voor erbij zijn.quote:Op zondag 9 mei 2010 18:59 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ik???
Dude, van mij hadden ze 10de mogen eindigen! Seizoen kon al niet meer stuk. Dit is allemaal toegift![]()
Hoedanook, Roda is iig verder gekomen. Kan van Heracles niet gezegd worden hè
Wat jij wil jong. Met je domme inteeltopmerkingen... Kun je zelf echt niets origineels bedenken?quote:Op zondag 9 mei 2010 19:01 schreef Bakpao het volgende:
[..]
nee hoor maar blijkbaar ben jij wel inwoner van die inteelt kolonie![]()
Tja, dat is zuur hè. Het hele seizoen goed spelen, verrassend zo hoog eindigen, al weken/maanden denken dat je wel Europa in zou kunnen gaan, en dan door zo'n armetierig belgisch/duits kutcluppie tegen gehouden worden... Ken me je frustraties wel voorstellen.quote:Op zondag 9 mei 2010 19:01 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
6e plaats is beste sinds jaren. Europa zou alleen maar mooi voor erbij zijn.
quote:Op zondag 9 mei 2010 19:19 schreef MB23 het volgende:
Jij moet een seizoenkaart voor Ajax nemen, daar pas je prima tussen.
Doet pijn he, als je moeder ook je zus is.quote:Op zondag 9 mei 2010 19:14 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Wat jij wil jong. Met je domme inteeltopmerkingen... Kun je zelf echt niets origineels bedenken?
echt een kakkerlakken opmerking, hulde!quote:Op zondag 9 mei 2010 19:19 schreef MB23 het volgende:
Jij moet een seizoenkaart voor Ajax nemen, daar pas je prima tussen.
Ik vond het niet gek, ik vond het zelfs jammer dat hij z'n excuses aanbood.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
echt een kakkerlakken opmerking, hulde!
En het maar gek vinden dat J.V begon met zingen erover
klopt, het grote gedeelte van jullie is ook kutquote:Op zondag 9 mei 2010 20:01 schreef MB23 het volgende:
[..]
Ik vond het niet gek, ik vond het zelfs jammer dat hij z'n excuses aanbood.
Ik denk dat jouw geboorte je moeder meer pijn heeft gedaan....quote:Op zondag 9 mei 2010 19:58 schreef Bakpao het volgende:
[..]
Doet pijn he, als je moeder ook je zus is.
Goeie.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:03 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw geboorte je moeder meer pijn heeft gedaan....
Paupergebied? Valt hier best mee hoor. Weet niet waar jij woont, maar hier is het iig nog geen gewoonte.quote:Op zondag 9 mei 2010 19:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Anders hoor je er niet bij hè in dat paupergebiedje van je.
................................quote:Op zondag 9 mei 2010 20:07 schreef Otis2.0 het volgende:
Even mijn topic redden met die chick van die Coca Cola Zero reclame.
Okay, maar je bent wel 40 en vrijgezel, dat dan weer wel.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:06 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
We hebben ook het mooiste provinciale volkslied van Nederland.
Jammer dit.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
klopt, het grote gedeelte van jullie is ook kut
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |