quote:
Touché.
Of althans... ik heb hem gisteren eerst al via sms laten weten dat we 's avonds maar eens even moesten praten.

En ik heb hem verteld dat ik het een klein tikkie zat ben dat alles op mij neer lijkt te komen.
Hij doet ook wel eens wat, maar dan altijd maar half. De vaat wel in de vaatwasser zetten, maar dan niet even een doekje over het aanrecht enzo.
En toen ik gisterenochtend voor de zoveelste keer de puinhopen van het weekend weg stond te werken was ik het een beetje zat.
Andere dingen zoals het fixen van de vensterbank in Oscar's kamer, het weer aan elkaar lijmen van de uit elkaar vallende commodes etc. etc. komen namelijk ook altijd op mij neer. Ik zie het en ga er iets aan doen, hij ziet het en loopt door... 
Anyway... er is verbetering beloofd, maar dat 'we' bedoel ik ook wel echt 'we'. Want qua schoonmaken ben ik ook wel echt een viespeuk hoor.

Woonkamer, keuken en toilet zijn altijd wel redelijk netjes en schoon, maar boven...
Dat waren gisteren geen 'dustbunny's' die ik achter de deur vond hoor... dat waren heuse dustbears zeg maar.

[/eerlijk]
Oh, en mag ik even hardgrondig

over mijn buren?
Ik bedoel, die ruzies met de vorige buurvrouw waren dan toch iig soms nog vermakelijk om naar te luisteren. Maar nu heeft de buurman een nieuwe vriendin en toen ik gisteren om 23.00 Oscar terug in zijn bedje ging leggen kon ik 'meegenieten' van een hoop gekreun en gegil, en toen ik vanmorgen om 6 uur mijn tanden stond te poetsen deden ze het nog even dunnetjes over. En ik word daar dus echt onpasselijk van.