quote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 07:45 schreef -Menn0- het volgende:
Mooi verhaal trouwens dat nu iedereen begint te zeiken over het feit dat ik I'm Yours moest zingen![]()
[..]
Thanks! Morgen naar Brian om het een en ander op te nemen, hij geeft het aan z'n grote vriendjes bij Sony en over 2 weken ben ik wereld beroemd![]()
![]()
Nee het is gewoon een leuke hobby maar als ik ergens voor ga dan wil ik het ook bereiken! Dus als het dan niks wordt is het gelijk zo'n grote domper. Niet dat ik mezelf zie als een goede artiest maar als ik het wil ga ik niet voor half.... En tja die kans is zo klein dat ik denk dat de droom mooier zal zijn dan de realiteit![]()
Maar nogmaals: thanks voor het vertrouwen
Maar waar denk je aan dan?quote:Op zondag 9 mei 2010 07:32 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik ken Pluis ook wel (via msn dan enzo) maja toch had ik zoiets van hmmmz... Ook dat nr wat we samen gedaan hebben dacht ik na het horen: ow...Maja maybe it's just me. Het was ook niet om te haten ofzo maar had echt zoiets van: dit klinkt zuiverder/beter dan de rest van de filmpjes
![]()
Precies wat ik opmerkte in het vorige topic. Ligt het toch niet aan mijquote:Op zondag 9 mei 2010 10:39 schreef Cynic het volgende:
Ik luisterde gisteren dat liedje van die Pluis en ik dacht dat ze de muziek er niet goed onder geplakt had, ze begint steeds te laat te zingen namelijk.
-Menno- + Pluis sitting in a tree...quote:Op zondag 9 mei 2010 10:58 schreef guitarist het volgende:
[..]
Seks natuurlijk, daar zijn we mannen voor toch?
Een goedkope goede versterker kopen met ingebouwde effecten.quote:Op zondag 9 mei 2010 11:30 schreef Schuifpui het volgende:
Heuy!
Ik heb even een vraagje. M'n broertje speelt gitaar, zowel akoestisch als elektrisch, maar hij heeft geen effect unit voor de elektrische gitaar. Het is niet zo'n dure gitaar en die versterker van hem is ook al niet heel erg goed en daarom klinkt het niet zo heel goed. Ik ben de laatste tijd ook een beetje aan het proberen om te spelen, maar zonder effecten vind ik die elektrische niet zo leuk.![]()
Kan je zomaar elk effecten unit op zo'n gitaar aansluiten en hoeveel scheelt de kwaliteit van de gitaar zelf? Ik wil er misschien een kopen voor z'n verjaardag (en een beetje voor mezelf dus ook) het moet niet al te duur zijn, maar wel een beetje fatsoenlijk geluid geven natuurlijk. Kunnen jullie wat aanraden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |