nou, omdat ik hem toen zelf voor 47,50 heb gekocht. dus ik dacht: Góh, laat ik 'ns even origineel zijn om even de prijs 10,50 euro naar beneden te gooienquote:Op zondag 9 mei 2010 01:13 schreef flexoo het volgende:
origineel hoor 37 euro richtprijshoe kom je bij 37 i.p.v. 35 of 40?
tussen stadskanaal en emmen. wat bied Je?quote:Op zondag 9 mei 2010 11:08 schreef Dementor het volgende:
Waar af te halen?
kreeg net mail binnen. MP krijg Je zoquote:Op zondag 9 mei 2010 11:54 schreef vosss het volgende:
Altijd mooi om te zien dat mensen ineens via marktplaats een hoger bod binnen krijgen en op die manier proberen om de prijs wat op te krikken!
Linkje naar je advertentie op PM?
je hebt een PM van me binnen hoorquote:Op zondag 9 mei 2010 11:54 schreef vosss het volgende:
Altijd mooi om te zien dat mensen ineens via marktplaats een hoger bod binnen krijgen en op die manier proberen om de prijs wat op te krikken!
Linkje naar je advertentie op MP?
klopt. maar had net nog 'n mail van een cateringbedrijf binnen van 40 euro.. dus zodoende.quote:
haha, dankjewel.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:15 schreef vosss het volgende:
Okay duidelijk. Succes met de verkoop.
Ik heb een duurder model. Prima tapjes zijn het. Veel beter dan de Beertender imo
quote:
Alleen niet morgen, maar iets later denk ik.quote:Op zondag 9 mei 2010 19:35 schreef hc-sjonny het volgende:
weer vrij bieden. alle biedingen die ik heb gehad zijn allemaal teruggetrokken
Shit gemistquote:
alles is compleet, heeft alleen in de kast gestaan na wat te snel gekocht te hebben.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:37 schreef Deva het volgende:
[..]
Shit gemist
Ik bied dan 35 euro, mits alles compleet is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |