Wat is dit nou weer? KLB is KLB niet meerquote:Even opletten:
iedereen is het blijkbaar weer vergeten
Geen plaatjes van users, geen plaatjes in topics, als je perse plaatjes wilt posten, in de slowchat ( niet van users.
Nee dit is nog bedroevender.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:04 schreef am1b het volgende:
Nog steeds geen inhoudelijke reacties, waar ik wel op had gehoopt.. Kom op mensen, het is toch geen GeenStijl hier
Tregten klagt al die grooten plaatjens kan ik niet kjijken met mijn telefoonintelnertquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:10 schreef Penisbaard het volgende:
Terechte goede maatregel, blij dat de mods en admins er eindelijk iets aan doen
Zware steen?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:23 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Waarom niet? Die heb ik nog nooit eerder gezien.
Goatse.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:16 schreef LimboFan het volgende:
Ik snap het niet eens, welke plaatjes mag je niet meer posten?
Ja, de wereld ligt open hoor, nu deze plaatjes ineens weg zijn.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:35 schreef Adelante het volgende:
Kijk, zie het verschil nu eens. Dit topic was bagger met de plaatjes en nu zonder plaatjes heeft het weer een kans.
Ik zie wat u daar gedaan heeft.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:35 schreef Adelante het volgende:
Kijk, zie het verschil nu eens. Dit topic was bagger met de plaatjes en nu zonder plaatjes heeft het weer een kans.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:11 schreef Evelien het volgende:
Ik las het ja, maar is dat een serieuze regel? Waarom zouden we geen plaatjes mogen posten?
Welke afbeeldingen? Ik zie geen afbeeldingen. Oh, toch wel..quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:37 schreef Penisbaard het volgende:
Iemand zin in een inhoudelijk gesprek over de meest uiteenlopende onderwerpen? Zonder al die afbeeldingen is dat nu eindelijk mogelijk.
Hoe is het met de hond Roef?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:37 schreef Penisbaard het volgende:
Iemand zin in een inhoudelijk gesprek over de meest uiteenlopende onderwerpen? Zonder al die afbeeldingen is dat nu eindelijk mogelijk.
Ik wou het altijd al eens met je hebben over ijskristallen, beste kerel. Wat is jouw opinie erover? Kunnen er twee gelijk zijn? Hoe kont hun vorm? In mijn opinie is het zeer onwaarschijnlijk dat er twee hetzelfde zijn, maar dat het erg onwaarschijnlijk is. De vorm heb ik echter weinig kennis over, hoe sta jij hier tegenover?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:37 schreef Penisbaard het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |