Zozo, 4 'huilies' en geen onderbouwende argumenten. Vertel dan eens, waarom bc2 faalt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:01 schreef Koko_Banana het volgende:
BC2 faalt helaas, slechtste BF game samen met Heroes en dat laatste spel is gratis.![]()
![]()
![]()
quote:
Wow, alsof het spelen van spelletjes op je console je verbiedt om geen militaire opleiding te volgen? En dan ben je meteen een pussy? Je speelt ze omdat ze JUIST niet realistisch zijn.quote:Op zondag 9 mei 2010 01:15 schreef boekenplank het volgende:
Sukkeltjes die op consoles de baas zijn maar er absoluut niet over denken om Marinier, Soldaat of een Commando opleiding te gaan volgen. Mwehhh veels te ver van mijn mamma.
De multiplayer is door andere mensen gemaakt dan de singleplayerquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:15 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik heb denet BFBC2 SP uitgespeeld. Wat een kut SP.Laatste missie is gejat van MW1.
Het zuigt allebij.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:22 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
De multiplayer is door andere mensen gemaakt dan de singleplayer
Multiplayer is van DICE en singleplayer weet ik niet
Respect dat je de SP überhaupt vol hebt kunnen houden, ik haakte al snel af.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:15 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik heb denet BFBC2 SP uitgespeeld. Wat een kut SP.Laatste missie is gejat van MW1.
Ik vind er niks aan. Geef mij maar MW2.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:30 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Respect dat je de SP überhaupt vol hebt kunnen houden, ik haakte al snel af.
De multiplayer is daarentegen een hele andere ervaring, geweldige game.
MAGquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:11 schreef porsche1 het volgende:
Had ik de eerste keer ook.
Maar BFBC2 is toch een kut game.CoD MW2.
![]()
MW2 zuigt hard met zn map packs ... 15 komop hequote:Op donderdag 20 mei 2010 20:32 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik vind er niks aan. Geef mij maar MW2.
Ik zit te wachten op Black Ops.
Koop je het toch niet.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:39 schreef C0bra het volgende:
[..]
MW2 zuigt hard met zn map packs ... 15 komop he
Is het zeker weten dat, mocht er een map pack voor BFBC2 uitkomen, die gratis is?quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:39 schreef C0bra het volgende:
[..]
MW2 zuigt hard met zn map packs ... 15 komop he
Doe ik ook niet.. ik heb al 60 euro aan dat spel verspilt. Voor dat bedrag mogen de map packs tog wel gratis zijnquote:
ja dat is al gebeurdquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:42 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Is het zeker weten dat, mocht er een map pack voor BFBC2 uitkomen, die gratis is?
Oké.quote:
60 euro.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:42 schreef C0bra het volgende:
[..]
Doe ik ook niet.. ik heb al 60 euro aan dat spel verspilt. Voor dat bedrag mogen de map packs tog wel gratis zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |