Goh, fokkers die loze kreten schreeuwen en dan denken dat ze tof zijn!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:26 schreef Chowi het volgende:
Goh, mobiele telefonieproviders die consumenten naaien, wat een nieuws!
Ja dat klopt. Maar, dat is nu niet van toepassing. Ik zal wel even screenshotjes maken voor de duidelijkheid.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:27 schreef Sa-Bien-Tjee het volgende:
Heb je toch normaal ook als je een telefoon in de winkel neemt, een bepaald abbonement neemt, en nog een bedrag bij moet betalen? Des te hoger je bedrag per maand of langer je abbo en dat bedrag neemt af?
Acties gelden alleen voor nieuwe klantenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:23 schreef Assassin92 het volgende:
Klacht: Hi maakt bij verlengen contract, mobiel opeens stuk duurder.
Kijk, ik mag dus vanaf vandaag contract verlengen bij Hi. Had eerst al wat telefoons gecheckt, en zag toen de HTC HD2 voor zo'n 35 euro abonnement, en dan was de telefoon gratis. Dus die leek me wel tof. Kijk ik vandaag zo in de internetwinkel, moet ik bij dezelfde telefoon, hetzelfde abonnement, opeens 150 euro gaan dokken voor die telefoon. Waarom? Ik verleng toch mijn contract, en daarom wordt ik voor 150 euro genaaid?Is er geen manier waarop ik alsnog die telefoon gratis kan fixen, bij Hi met dat abonnement?
Leg mij nou eens uit wat er loos was aan die kreet.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:28 schreef Assassin92 het volgende:
[..]
Goh, fokkers die loze kreten schreeuwen en dan denken dat ze tof zijn!
Chowiquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Leg mij nou eens uit wat er loos was aan die kreet.
Graag, maar pas als jij eens reageert in dit topic met de intentie om mij serieus te helpen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Leg mij nou eens uit wat er loos was aan die kreet.
Niet verlengenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:34 schreef Assassin92 het volgende:
Bij verlengen:
[ [url=http://i41.tinypic.com/6svoly.jpg[/img[
Bij nieuw contracht:
[img]http://i42.tinypic.com/riw6fl.jpg]afbeelding[/url] ]
Iig, ik snap ook wel dat het komt omdat de korting alleen voor nieuwe klanten geldt. De vraag is alleen, hoe krijg ik die korting ook?
Jongeh, denk nou eens logisch na. Nee, je kunt die telefoon niet alsnog gratis fixen omdat mobiele telefoniebedrijven kut zijn en altijd consumenten naaien.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:36 schreef Assassin92 het volgende:
[..]
Graag, maar pas als jij eens reageert in dit topic met de intentie om mij serieus te helpen.
Gezien de reacties onder je: blijkbaar niet. Dus stop eens met kansloos "grappig" doen, je gaat maar lekker in een ander topic falen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jongeh, denk nou eens logisch na. Nee, je kunt die telefoon niet alsnog gratis fixen omdat mobiele telefoniebedrijven kut zijn en altijd consumenten naaien.
Ben je wel ingelogd op de website van Hi? als ik inlog krijg ik veul meer korting (vanaf het moment dat ik mag verlengen)quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:44 schreef Assassin92 het volgende:
[..]
Gezien de reacties onder je: blijkbaar niet. Dus stop eens met kansloos "grappig" doen, je gaat maar lekker in een ander topic falen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |