Gewoon überhaupt mensen die er niet bij waren die andere mensen die er ook niet bij waren gaan uitkotsenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:20 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nouja die dingen hou je altijd. Net zoals dat er inderdaad nogsteeds mensen zijn die de oorlog helemaaaal niet meegemaakt hebben maar die wel roepen dat de Joden aan het gas moeten.Echt om te kotsen, echt ziek gewoon.
Je vaderland schiet er geen fuck mee op als jij moeilijk doet over Koerden en vice versa.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Misschien verschilt het per nationaliteit, maar je voelt je toch verbonden met je vaderland of niet?
ben je echt zo iemandquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:23 schreef xminator het volgende:
Waar we elkaar? Waar we jou haten
Pislik !
Heb je een vriend?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:23 schreef Bortecinem het volgende:
Laatst hadden wij thuis weer een discussie over Alevieten. Mijn oom meteen zo: 'Je vriendje is een Aleviet he? Jaaaa jaaa, je hebt een Alevitische vriend!!!!'
HA HA HA BORTECINEM HEEFT EEN ALEVITISCHE VRIEND HAHAhAHaquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:23 schreef Bortecinem het volgende:
Laatst hadden wij thuis weer een discussie over Alevieten. Mijn oom meteen zo: 'Je vriendje is een Aleviet he? Jaaaa jaaa, je hebt een Alevitische vriend!!!!'
Nee maar ik ga zulke mensen hun gedachtes ook niet aanmoedigen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
Gewoon überhaupt mensen die er niet bij waren die andere mensen die er ook niet bij waren gaan uitkotsen![]()
[..]
Je vaderland schiet er geen fuck mee op als jij moeilijk doet over Koerden en vice versa.
Ja, het kutte is dat de oude garde nog meer zo denkt en dat de jonge garde zich daartegen moet verantwoorden en dat er van hen wordt verwacht dat ze ook zo selectief met mensen omgaan. Zo blijft het nog wel een tijdje in stand.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:23 schreef maartjeh het volgende:
Nee maar ik begrijp Bilmi wel een beetje daarin.
Zou het voor jou eigenlijk uitmaken?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:23 schreef Bortecinem het volgende:
Nee! Ik hou juist van Alevieten.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zou het voor jou eigenlijk uitmaken?
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Natuurlijk, denk je ik maak grap ofzo
Als ze ziek zijn moeten ze naar de dokter..quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
Voor de duidelijkheid: voor m'n ouders is het probleem niet alevi of kurt zijn, maar de combinatie van die 2, want die mensen zijn meestal ziek. Wat ze vast ook over ons zouden zeggen, maar ik weet hoe het aan hun kant zit en hoe ze over Turken denken, mijn ouders denken niet hetzelfde over iedere koerd.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:28 schreef IHVK het volgende:
[..]
Als ze ziek zijn moeten ze naar de dokter..
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:30 schreef IHVK het volgende:
Nee ik vind het raar om zoiets te stellen over een bevolkingsgroep.
Wat?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:29 schreef xminator het volgende:
[..]
Damn, mijn kind zou zo iets moeten flikken. Ik zou roodgloeiend heet worden dan
Laten we een invasie houden op hababamquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
Je bent uitgelogd. Gule gule en tot de volgende keer, inssAllah!
ik ga jullie verlaten voor hababam!
jullie zullen wel blij zijn
ik ben redactielid daarquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:31 schreef Ayca het volgende:
[..]
Laten we een invasie houden op hababamwacht ik ook even inloggen
hoe weet jij datquote:
Waar staat die S.K. voor in je sig? Sikilmis kirolar?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:35 schreef xminator het volgende:
Uiteraard![]()
Daar doen we dat voor de fun, gewoon omdat het kan.
TURKISH STYLE
Hi hi ha.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:37 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Waar staat die S.K. voor in je sig? Sikilmis kirolar?
Het klaart al op.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:39 schreef wikwakka2 het volgende:
*slikt even vlug wat antidepressiva na uit het raam gekeken te hebben*
Mensen met voetbaluitslagen in hun sigquote:
Zo is het wel leuk ja.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:42 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Al vind ik wel 10+ voor jou voor je avatar
omg kijk wat ik voor topic heb geopendquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:42 schreef xminator het volgende:
Ha ha ha, ben geen eens lid daar
Lurker full time![]()
Krijg ik eens een topic, ben ik er geen eens lidquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
omg kijk wat ik voor topic heb geopend
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
omg kijk wat ik voor topic heb geopend
Weet ik niet.quote:
Waar is Bortecinem, die Bulgaren ook altijdquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:16 schreef wikwakka2 het volgende:
Kom je thuis, is je hele koelkast leeg en al je snacks op. Dat wordt een retourtje nachtwinkel
.
quote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Turken lastigvallen door harame dan wel relveroorzakende vragen te stellen.
wat voor chips? welke cornetto?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik heb de hele dag niets gegeten
recht op iets ongezonds
ok: cornetto of chips
Que?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:25 schreef EchoAlpha het volgende:
Wat zitten jullie nou allemaal dat andere forum te trollen
ik niet hoor, ik houd van hababamquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:25 schreef EchoAlpha het volgende:
Wat zitten jullie nou allemaal dat andere forum te trollen
Ik kan niet kiezen, vind het beide niet zoquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
uit die grote paarse zak dus alles kan
en chocolade cornetto
studentenhaverda var..quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:27 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik kan niet kiezen, vind het beide niet zo
studentenhaver ftwquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
studentenhaverda var..
maar ik heb zin in iets zouts
dus chips denk ik
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
maar dat heb ik al genoeg gegeten
ik heb zin in chocolade maar mn ouders kopen niet meer
ik heb nog nooit van mn leven oreo gegeten ..quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:31 schreef Ayca het volgende:
[..]
![]()
Ga dan voor die cornetto.
De mcflurry oreo was weer terug dus ik heb dat gegeten vandaag![]()
Je mist niks, alleen de mcflurry oreo is nog een beetje te doen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik heb nog nooit van mn leven oreo gegeten ..
krijg je er een ontzettend ranzige mond van of is het ook gewoon niet te eten? ik hoor van allerlei mensen dat het lekker is, maar nooit geprobeerd.. ik ben dan ook gestopt met chocola, geen zelfbeheersing hahahaquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je mist niks, alleen de mcflurry oreo is nog een beetje te doen.
Je krijgt van oreo's zo'n ontzettend ranzige mond![]()
![]()
men het is gewoon een koekjequote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik heb nog nooit van mn leven oreo gegeten ..
wtfquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
krijg je er een ontzettend ranzige mond van of is het ook gewoon niet te eten? ik hoor van allerlei mensen dat het lekker is, maar nooit geprobeerd.. ik ben dan ook gestopt met chocola, geen zelfbeheersing hahahaLaat st meer dan 20 van die kleine nuts achter elkaar gegeten, mn ouders waren zoooo boos.
Het gaat, weinig speciaals. En er blijven urenlang van die kruimels op je tong en je gehemelte plakken. Het ergste is wanneer mensen met hun mond open oreo's etenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
krijg je er een ontzettend ranzige mond van of is het ook gewoon niet te eten? ik hoor van allerlei mensen dat het lekker is, maar nooit geprobeerd.. ik ben dan ook gestopt met chocola, geen zelfbeheersing hahahaLaat st meer dan 20 van die kleine nuts achter elkaar gegeten, mn ouders waren zoooo boos.
ik voelde me daarna wel een beetje lichtjes in mn hoofd, dat had ik vroeger nooit.quote:
Lekkere details weer, Wik.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het gaat, weinig speciaals. En er blijven urenlang van die kruimels op je tong en je gehemelte plakken. Het ergste is wanneer mensen met hun mond open oreo's eten![]()
![]()
Wist je dat freddie mercury oorspronkelijk perzisch wasquote:
Sowieso, mensen die luid smakken, slurpen of hun vingers aflebberenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Lekkere details weer, Wik.![]()
Weet je wat ook zo goor is, mensen die in de snackbar hun vingers aflikken.
Pinball Wizardquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:38 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wist je dat freddie mercury oorspronkelijk perzisch was
Overigens vind ik dit chiller
Hij kwam uit Zanzibar en heette Farroukh ofzoquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:38 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wist je dat freddie mercury oorspronkelijk perzisch was
Zekerquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hij kwam uit Zanzibar en heette Farroukh ofzoNaar school geweest in India en in Engeland naam veranderd, had ooit nog presentatie bij Art & Culture over hem gegeven
![]()
Wel een baas
Of mensen die hun hoofd ondersteunen met hun hand aan tafel.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sowieso, mensen die luid smakken, slurpen of hun vingers aflebberen. Geen tafelmanieren
. Wat je ook vaak tegenkomt is mensen die helemaal onderuitgezakt eten, alsof ze met één hand te grond proberen aan te raken en dan met de andere hun maaltijd naar binnen lepelen.
hayir.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik ben ook weg, word weer een tijdje minder actief op fok
byeee
Heldin.quote:
Stil!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:40 schreef GenusButeo het volgende:
Emel, Oreo's zijn fucking lekker. Negeer die mongool van een Wik.
Hallo, doe eens niet zo snel reageren. Straks krijgen mensen nog de indruk dat je geen leven hebt.quote:
Etiquette is ook alleen maar verzonnen, omdat een bepaalde groep mensen zich wilden onderscheiden van de rest.quote:
Zo kun je beredeneren dat álles maar is verzonnen door een bepaalde groep mensen die zich wilden onderscheiden van de rest. Religie, nationaliteit, etniciteit, huidskleur, taal...quote:Op zondag 9 mei 2010 00:09 schreef IHVK het volgende:
[..]
Etiquette is ook alleen maar verzonnen, omdat een bepaalde groep mensen zich wilden onderscheiden van de rest.
Huidskleur.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zo kun je beredeneren dat álles maar is verzonnen door een bepaalde groep mensen die zich wilden onderscheiden van de rest. Religie, nationaliteit, etniciteit, huidskleur, taal...
Volgens de Christenunie moeten allochtonen voortaan zo heten, dus bij deze.quote:
weet ikquote:Op zondag 9 mei 2010 00:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Volgens de Christenunie moeten allochtonen voortaan zo heten, dus bij deze.
Toen ik tien jaar was had mijn Turkse buurjongen al uitgelegd wat de oplossing was daarvoor.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:27 schreef GenusButeo het volgende:
Allochtoon! Nieuwe Nederlander! Uitgemolken onderwerpen. Dit is pas een discussie van levensbelang.
quote:Op zondag 9 mei 2010 00:30 schreef IHVK het volgende:
[..]
Toen ik tien jaar was had mijn Turkse buurjongen als uitgelegd wat de oplossing was daarvoor.
Indien men moet poepen:
Je neemt een prop wc-papier. Je gooit het in het water. En het spetter niet meer.
Succes gegarandeerd.
Ik ben hem nog steeds dankbaar.
Zelfde principe. Zeur niet.quote:
Op mijn geweldige topic? Nou ja, zeg.quote:
You wanna take it outside, dawg?quote:
YES eindelijk.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:50 schreef Ayca het volgende:
Laten we nu dat spel spelen ihvk, bilmi is er niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
en levenloosquote:
Hey, joh! Het was mijn beurt!quote:
of inktvisquote:
echter wel!quote:
oerwoud enquote:
best stonkquote:
eigenlijk ook.quote:
Ja, je kan niet met of zonder ze. O, wacht.quote:
quote:
en afgezonderdquote:
Je hebt met helemaal door.quote:
Turken he..quote:Op zondag 9 mei 2010 01:12 schreef GenusButeo het volgende:
Wel grappig dat we alledrie uiteindelijk stinken in een oerwoud.
jaquote:Op zondag 9 mei 2010 01:12 schreef GenusButeo het volgende:
Wel grappig dat we alledrie uiteindelijk stinken in een oerwoud.
Nasil yani?quote:
nee het is kwart over 1 ben ik niet meer in staat om iets te gaan doenquote:Op zondag 9 mei 2010 01:14 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nasil yani?Heb je verder niets te doen of zo?
Ik ga bijvoorbeeld lezen nu!
Slaap lekker, kids.
Ik was ook half 4 thuisquote:Op zondag 9 mei 2010 03:30 schreef maartjeh het volgende:
Hihi, ik ben ook weer pas net 5 minuten thuis.![]()
bir kez daha harika bir gece
simdi uyumaya gidiyorum, word wel tijd.![]()
Jwtzellufquote:Op zondag 9 mei 2010 10:46 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee man, dit was vet nonchalant togg jwt
Daarom.quote:Op zondag 9 mei 2010 10:56 schreef IHVK het volgende:
MoedersHet enige wat ze doen is je baren en opvoeden.
Dat kan iedereen man..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |